Ja, je bent een zalfje of je bent het nietquote:[..]
Aw wat lief.![]()
Tool was ook echt vet, maar danko en de deftones net iets beterquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoogtepunt: Tool!
Gewoon leuk: Bloodhoundgang
De rest heb ik niet gezien.
Ja ik ben dan wel echt van van Danko en Deftones en minder van Tool dus dan ben je wel wat bevooroordeeldquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nou nee, Deftones was aardig. Danko Jones was goed. Maar Tool stak toch echt wel met kop en schouders boven elke andere act van afgelopen weekend uit.
Radioheadquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar staat er weer een stadionact als afsluiter... waar zetten jullie je geld op in?
Ik denk aan U2 of Coldplay
Het gaat me ook meer om de zanger zelfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het van ver weg nog goed klinken, maar die wind haalde het geluid weg
Dus ben ik weggegaan.
Een kennis van me kwam Jan Smeets later die dag tegen op het terrein en heeft bij hem over de BHG geklaagd. Zo ver zou ik niet gaan, maar hij had op zich wel 'n puntquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:00 schreef Arid het volgende:
BloodHoundGang, jenggelsessie voor puisterige pubers. Als ik Smeets was had ik die gasten van het podium afgesleurd. Kan me niet schelen wat het gekost heeft!
Schandalig optreden, mensen die dit waarderen![]()
U2 speelt geen festivals.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Volgend jaar staat er weer een stadionact als afsluiter... waar zetten jullie je geld op in?
Ik denk aan U2 of Coldplay
Weet jij heel zeker dat je op Pinkpop was?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:10 schreef LENUS het volgende:
Het eten was ronduit slecht te noemen. Ben naar roskilde geweest en daar weten ze wat verder te kijken dan patat en pizza. Het is toch niet zo moeilijk om een fatsoenlijke maaltijd voor te schotelen? Er was alleen zo'n thais tentje waar ze iets verkochten wat nog een klein beetje op eten leek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |