Mag ik in je wangetjes knijpen?quote:Op maandag 5 juni 2006 09:06 schreef kaspermols282 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2987482053542148509
en in dit topic kan je me dan uitlachen enzo
dat heb je weleens als je 13 bentquote:Op maandag 5 juni 2006 11:00 schreef Molluck het volgende:
Zooooow wat een babyface en dan die stem
Veeg me op!![]()
Verdulle. Waarom nou niet?quote:
En jij vindt de Nederlandse grammatica stom ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
hij is 13.. hij vind meisjes stom jeweet![]()
en jij vind pesten leukquote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij vindt de Nederlandse grammatica stom ofzo?
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
hij is 13.. hij vind meisjes stom jeweet![]()
ik wist niet dat jij het was,je avater is wegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.
dude die topicnaamquote:Op maandag 5 juni 2006 11:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Youp van 't Hek hoopt op een verzoening met Debby, deel 2.
Het was idd heel vermakelijk
wat ben jij een wannabee zegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef kaspermols282 het volgende:
ik hou wel van meiden, maar dat doet pijn![]()
ok je mag, maar wel heel zacht![]()
een tip.quote:
als je zo'n hekel aan me hebt ga dan weg uit mijn topicquote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef tritri het volgende:
[..]
een tip.
verwijder je account nu en kom nooit meer op deze site.
anders zullen de *fokkers* jou zo erg gaan bashen dat je gaat huilen bij je mamsie.
je bent 13 jaar en je bent nog een kutkind die alles grappig vind en alles naaapt wat die ziet.
je moet dood en je bent een *cencuur*.
snap je?![]()
ja ik zie het,wat een lui.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
De inhoud is nog veel leuker, als je Youpie aanvalt krijg je een hele youpie-sekte tegen je
ik heb echt geen hekel aan je hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
als je zo'n hekel aan me hebt ga dan weg uit mijn topic
nah, niet zo onaardig tegen onze jonge fokker, je zal nog raar staan te kijken als hij later tot de crew toetreedt en zich dit dan herinnertquote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef tritri het volgende:
ik heb echt geen hekel aan je hoor.![]()
ik wil gewoon dat je sterft![]()
dan heeft hij nu tenminste al iets om in z,n signature te zetten net als jouquote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
nah, niet zo onaardig tegen onze jonge fokker, je zal nog raar staan te kijken als hij later tot de crew toetreedt en zich dit dan herinnert
das waar jaquote:Op maandag 5 juni 2006 11:31 schreef tritri het volgende:
dan heeft hij nu tenminste al iets om in z,n signature te zetten net als jou![]()
Misschien stemt hij wel op de NVDquote:Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
Hallo ik ben kasper en ik heb geen schaamhaar
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
Hallo ik ben kasper en ik heb geen schaamhaar
jeweeetquote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef stFz het volgende:
Coole kamer gekke waus
Kasper?quote:Op maandag 5 juni 2006 12:31 schreef SuperRogier het volgende:
Okeuj; tijd voor een raadseltje! Let goed op.. Het begint met een K en het eindigd op ansloos.. rara?
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:58 schreef B4CO het volgende:
Kasper, trek het je niet aan, ga nu maar snel lid worden van de NVD, die zoeken nog lijst TREKKERS HAHAhahahhaha!!!1111!
Moedig hem nou niet aan ...quote:Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe matig kaspermols maar niet uber slecht
Je zou wat meer kunnen vertellen ipv alleen de dingen op te noemen die in je kamer liggen
niet op kamerquote:Op maandag 5 juni 2006 13:00 schreef Gallacher het volgende:
Leuke kamer, heb je geen huisdieren?
Advies van de professional !quote:Op maandag 5 juni 2006 13:20 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe matig kaspermols maar niet uber slecht
Je zou wat meer kunnen vertellen ipv alleen de dingen op te noemen die in je kamer liggen
Nee, ik ben al misselijk.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:51 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
"Zo zo jong volwassene, dat is een knus optrekje!"
Doe maar niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maak een nieuw filmpje !
En laat je huisdieren zien.
zal ik doenquote:Op maandag 5 juni 2006 14:07 schreef Maikuuul het volgende:
Ey maak een nieuw filmpje !
En laat je huisdieren zien.
En sla de hond of wtf heb je ook op zijn billenquote:
wromquote:Op maandag 5 juni 2006 14:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En sla de hond of wtf heb je ook op zijn billen
Das rofls
Omdat het rofls is !quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:22 schreef kaspermols282 het volgende:
ok, miss doe ik dat dan wel ff
Die heeft hij nog niet.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:24 schreef tonks het volgende:
Maak eens een filmpje van je schaamhaar
Dat is juist de grap, K1P.quote:
neequote:Op maandag 5 juni 2006 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
Jou broertje is toevallig niet zanger Bob hé?
Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...quote:Maak anders ff een filmpje terwijl je van een flat springt
Maikuuul wannabe
jonge, ik ben net weggeweest en ga nu HW makenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Waar blijft dat 2de filmpje gek !!
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef Agorias het volgende:
waarom zou je ze tellen, je hebt een heel toll tellertje in je account staan waar je het in één keer kunt zien!!11!!111! In tegenstelling tot sjgaamhahr
ik ben er al achtergekomen en hou jij je bek maar bijdehandjequote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef TommyGun het volgende:
tritri, neem jij nou maar eerst mijn tips aan ( computer probleem. ) voordat je andere gaat bashen.
Want jij bent net zo kansloos
Nu jij nog hé, bikkel, 15 jaar al!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:16 schreef Agorias het volgende:
Nu ik weet wie jij ben hoe oud je bent en hoe je eruit ziet, ben jij niet grappig meer als je dat zegt.
Nee jij bent oud.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:16 schreef Agorias het volgende:
Nu ik weet wie jij ben hoe oud je bent en hoe je eruit ziet, ben jij niet grappig meer als je dat zegt.
Zo ben jij eens origineelquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef Pruttelkroam het volgende:
Heb jij al schaamhaar?
Whehehehehequote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef tritri het volgende:
[..]
ik ben er al achtergekomen en hou jij je bek maar bijdehandje![]()
- heeft hij nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Rinaas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...
Dan zal ik mijn filmpje van m'n kamer ook maar niet hier op zetten ;-)
Anders gaan jullie ook allemaal om schaamhaarvideo's vragen: VIESPEUKEN!!
hij kent Fok! nog niet, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Rinaas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...
Dan zal ik mijn filmpje van m'n kamer ook maar niet hier op zetten ;-)
Anders gaan jullie ook allemaal om schaamhaarvideo's vragen: VIESPEUKEN!!
welke reclamequote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Lieke_K het volgende:
Ahhh, wat ben jij een schattig jongetje! Je hebt wat weg van dat snoepige kereltje uit die sapjesreclame! Ik zou je bijna een aai over je bolletje geven!![]()
Dat sap: Joy.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef kaspermols282 het volgende:
welke reclame
quote:
Die kun je nu als avatar nemen!quote:
Wat ben jij voor triest figuur.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef tritri het volgende:
[..]
een tip.
verwijder je account nu en kom nooit meer op deze site.
anders zullen de *fokkers* jou zo erg gaan bashen dat je gaat huilen bij je mamsie.
je bent 13 jaar en je bent nog een kutkind die alles grappig vind en alles naaapt wat die ziet.
je moet dood en je bent een *cencuur*.
snap je?![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest figuur.
Laat hem toch doen? Dit soort topic's is waar Onz voor bestaat; dat jij maar weer onder je tegel kruipt en wegrot, stuk ongediertje. De wereld zal een betere plaats zijn.
een fanquote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Laat hem toch doen? Dit soort topic's is waar Onz voor bestaat; dat jij maar weer onder je tegel kruipt en wegrot, stuk ongediertje. De wereld zal een betere plaats zijn.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Als jij met "een fan" bedoelt "iemand die in jouw gezicht pist als hij je tegenkomt" =>quote:
Jij bent echt zo de über moraalridder he.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:50 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
hahahah zou je niet eens durven nerd,stoer doen via internet is zo zieligquote:Op maandag 5 juni 2006 19:56 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Als jij met "een fan" bedoelt "iemand die in jouw gezicht pist als hij je tegenkomt" =>![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij bent echt zo de über moraalridder he.
En ik mag moraalridders.
Dus ik ben jouw sletje en lik je vanaf nu.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef tritri het volgende:
[..]
hahahah zou je niet eens durven nerd,stoer doen via internet is zo zielig![]()
Nee iemand die zijn geboorte-datum zelfs niet bij zijn user-data durft posten, die is dapperquote:Op maandag 5 juni 2006 19:58 schreef tritri het volgende:
[..]
hahahah zou je niet eens durven nerd,stoer doen via internet is zo zielig![]()
Moraalridder zei ik.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee iemand die zijn geboorte-datum zelfs niet bij zijn user-data durft posten, die is dapper![]()
Ik ben zó terug te vinden via de gegevens die ik in mijn profiel zet. Bovendien hou ik me niet bezig met 13-jarige kereltjes bashen.
Jij bent de laffe teringmongool die fok gebruikt om je frustraties anoniem te uiten, kankerlijder, niet ik.
16 jaar,almelo,de naam is baret.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Nee iemand die zijn geboorte-datum zelfs niet bij zijn user-data durft posten, die is dapper![]()
Ik ben zó terug te vinden via de gegevens die ik in mijn profiel zet. Bovendien hou ik me niet bezig met 13-jarige kereltjes bashen.
Jij bent de laffe teringmongool die fok gebruikt om je frustraties anoniem te uiten, kankerlijder, niet ik.
Laat me raden: wanneer papa z'n piemel in je mond stopt?quote:
16-jarige gefrustreerde puberquote:Op maandag 5 juni 2006 20:03 schreef tritri het volgende:
[..]
16 jaar,almelo,de naam is baret.
stoere kutkind dat je bent.
ga je maar stoer voor doen op het inet
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:04 schreef IHVK het volgende:
En ruzie maar gezellig verder heur!
Ik ben er niet.
tis geen camquote:Op maandag 5 juni 2006 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
ik denk zo dat je niks te doen had. ga anders in die schoolboeken van je lezen, wie weet kom je nog ergens in t leven. nu ben je een hopeloos geval![]()
btw probeer die gare webcam van je eens scherp te stellen![]()
Dan is t helemaal een gaar dingquote:Op maandag 5 juni 2006 20:22 schreef kaspermols282 het volgende:
tis geen cam
quote:Op maandag 5 juni 2006 20:02 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Als hij 16 jaar en volgens jou een gefrustreerde kutpuber is, zullen we jou dan maar 12 en hopeloos noemen?quote:Op maandag 5 juni 2006 20:05 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
16-jarige gefrustreerde puber
Nee, joúw mening teltquote:Op maandag 5 juni 2006 20:31 schreef asdqert het volgende:
[..]
[..]
Als hij 16 jaar en volgens jou een gefrustreerde kutpuber is, zullen we jou dan maar 12 en hopeloos noemen?
Als het is om te melden dat jij jezelf belachelijk maakt, wat je overigens zelf redelijk duidelijk niet lijkt te realiseren, boeit me dat vrij weinig. Helemaal als jij het oogschijnlijk wezen moet die me dat gaat vertellen.quote:
iddquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef iteejer het volgende:
Ik vind wel dat Kasper zich enorm goed staande houdt, complimenten jongen
kan nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:21 schreef Crazykill het volgende:
Gooi jezelf weg man met je kutkamer
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef NJ het volgende:
Goed bezig, Kasper.
zijn er vandaag de dag dan geen grenzen meer aan het opruien van discussies?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:01 schreef NJ het volgende:
Goed bezig, Kasper.
Die F5 is er af gesleten?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Slicky het volgende:
Ik wil nog een filmpie zien
Ja ik zag dus ik moest het doen gewoon jewais?quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:12 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
rofl wat een heerlijke kutkick weer.
gvd slotje vergetenquote:
kun je hem doodbijten voor mijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |