Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...quote:Maak anders ff een filmpje terwijl je van een flat springt
Maikuuul wannabe
jonge, ik ben net weggeweest en ga nu HW makenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:54 schreef Maikuuul het volgende:
Waar blijft dat 2de filmpje gek !!
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:54 schreef Agorias het volgende:
waarom zou je ze tellen, je hebt een heel toll tellertje in je account staan waar je het in één keer kunt zien!!11!!111! In tegenstelling tot sjgaamhahr
ik ben er al achtergekomen en hou jij je bek maar bijdehandjequote:Op maandag 5 juni 2006 15:21 schreef TommyGun het volgende:
tritri, neem jij nou maar eerst mijn tips aan ( computer probleem. ) voordat je andere gaat bashen.
Want jij bent net zo kansloos
Nu jij nog hé, bikkel, 15 jaar al!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:16 schreef Agorias het volgende:
Nu ik weet wie jij ben hoe oud je bent en hoe je eruit ziet, ben jij niet grappig meer als je dat zegt.
Nee jij bent oud.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:16 schreef Agorias het volgende:
Nu ik weet wie jij ben hoe oud je bent en hoe je eruit ziet, ben jij niet grappig meer als je dat zegt.
Zo ben jij eens origineelquote:Op maandag 5 juni 2006 18:30 schreef Pruttelkroam het volgende:
Heb jij al schaamhaar?
Whehehehehequote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef tritri het volgende:
[..]
ik ben er al achtergekomen en hou jij je bek maar bijdehandje![]()
- heeft hij nietquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Rinaas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...
Dan zal ik mijn filmpje van m'n kamer ook maar niet hier op zetten ;-)
Anders gaan jullie ook allemaal om schaamhaarvideo's vragen: VIESPEUKEN!!
hij kent Fok! nog niet, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 juni 2006 16:27 schreef Rinaas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Maikuuul het alleenrecht had om filmpjes te maken...
Dan zal ik mijn filmpje van m'n kamer ook maar niet hier op zetten ;-)
Anders gaan jullie ook allemaal om schaamhaarvideo's vragen: VIESPEUKEN!!
welke reclamequote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef Lieke_K het volgende:
Ahhh, wat ben jij een schattig jongetje! Je hebt wat weg van dat snoepige kereltje uit die sapjesreclame! Ik zou je bijna een aai over je bolletje geven!![]()
Dat sap: Joy.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:14 schreef kaspermols282 het volgende:
welke reclame
quote:
Die kun je nu als avatar nemen!quote:
Wat ben jij voor triest figuur.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef tritri het volgende:
[..]
een tip.
verwijder je account nu en kom nooit meer op deze site.
anders zullen de *fokkers* jou zo erg gaan bashen dat je gaat huilen bij je mamsie.
je bent 13 jaar en je bent nog een kutkind die alles grappig vind en alles naaapt wat die ziet.
je moet dood en je bent een *cencuur*.
snap je?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |