Mag ik in je wangetjes knijpen?quote:Op maandag 5 juni 2006 09:06 schreef kaspermols282 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-2987482053542148509
en in dit topic kan je me dan uitlachen enzo
dat heb je weleens als je 13 bentquote:Op maandag 5 juni 2006 11:00 schreef Molluck het volgende:
Zooooow wat een babyface en dan die stem
Veeg me op!![]()
Verdulle. Waarom nou niet?quote:
En jij vindt de Nederlandse grammatica stom ofzo?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
hij is 13.. hij vind meisjes stom jeweet![]()
en jij vind pesten leukquote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En jij vindt de Nederlandse grammatica stom ofzo?
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef Ruuub het volgende:
[..]
[..]
hij is 13.. hij vind meisjes stom jeweet![]()
ik wist niet dat jij het was,je avater is wegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.
quote:Op maandag 5 juni 2006 11:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, als je zo'n aanbod af kan slaan.
dude die topicnaamquote:Op maandag 5 juni 2006 11:18 schreef iteejer het volgende:
[..]
Youp van 't Hek hoopt op een verzoening met Debby, deel 2.
Het was idd heel vermakelijk
wat ben jij een wannabee zegquote:Op maandag 5 juni 2006 11:19 schreef kaspermols282 het volgende:
ik hou wel van meiden, maar dat doet pijn![]()
ok je mag, maar wel heel zacht![]()
een tip.quote:
als je zo'n hekel aan me hebt ga dan weg uit mijn topicquote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef tritri het volgende:
[..]
een tip.
verwijder je account nu en kom nooit meer op deze site.
anders zullen de *fokkers* jou zo erg gaan bashen dat je gaat huilen bij je mamsie.
je bent 13 jaar en je bent nog een kutkind die alles grappig vind en alles naaapt wat die ziet.
je moet dood en je bent een *cencuur*.
snap je?![]()
ja ik zie het,wat een lui.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef iteejer het volgende:
[..]
De inhoud is nog veel leuker, als je Youpie aanvalt krijg je een hele youpie-sekte tegen je
ik heb echt geen hekel aan je hoor.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:26 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
als je zo'n hekel aan me hebt ga dan weg uit mijn topic
nah, niet zo onaardig tegen onze jonge fokker, je zal nog raar staan te kijken als hij later tot de crew toetreedt en zich dit dan herinnertquote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef tritri het volgende:
ik heb echt geen hekel aan je hoor.![]()
ik wil gewoon dat je sterft![]()
dan heeft hij nu tenminste al iets om in z,n signature te zetten net als jouquote:Op maandag 5 juni 2006 11:30 schreef iteejer het volgende:
[..]
nah, niet zo onaardig tegen onze jonge fokker, je zal nog raar staan te kijken als hij later tot de crew toetreedt en zich dit dan herinnert
das waar jaquote:Op maandag 5 juni 2006 11:31 schreef tritri het volgende:
dan heeft hij nu tenminste al iets om in z,n signature te zetten net als jou![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |