Dank je wel zegquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef vanillivi het volgende:
Zet hem op GokuSFE DaMSWer![]()
Laat ze alle hoeken van de tafel zien![]()
Dus die moeten 8 potjes voor de laatste 2 prijzen ? zijn 10 prijzen lees ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
De nummers 4 zullen samen met de nummers 3 een 8 man toernooi starten om de prijzen van de 9e en 10e plaats. Ga dus vooral niet weg.
7 potjes maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef Justin2k5 het volgende:
[..]
Dus die moeten 8 potjes voor de laatste 2 prijzen ? zijn 10 prijzen lees ik.
Komop, ga voor dat shirt joh!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Heintje het volgende:
Ìk vind zeven wedstrijden eigenlijk ook wel erg veel.
Ik wou eigenlijk gewoon ff verliezen en naar bed.
Jezus Christus....Als je de eerste 8 ff in een poule douwt, of nog ff snel een paar prijsjes regelt...Dan heeft men er nog wat aan. Is drie potjes niet genoeg? Dat zou in theorie al gelijke standen moeten kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
7 potjes maar
En wil je nou een vet tshirt of niet dan?
Jij bent toch tweede geworden he?quote:
Er konden ook géén prijzen zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus Christus....Als je de eerste 8 ff in een poule douwt, of nog ff snel een paar prijsjes regelt...Dan heeft men er nog wat aan. Is drie potjes niet genoeg? Dat zou in theorie al gelijke standen moeten kunnen voorkomen.
Ik ben niet ondankbaarquote:
Mooi, dus je speelt gewoon nog lekker 7 potjes a 8minutenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben niet ondankbaar
Ik denk alleen dat 2 prijzen verdelen onder 8 man iets teveel van het goede is. Of te weinig...Maar dat is zeker weten ondankbaar
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef DaMSWer het volgende:
Wat maken die prijzen nou verder uit, ik vind het gewoon gezellig
![]()
Nope, komt er zsm aanquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef xerofox het volgende:
w00t, eindelijk gelukt om me te registreren.
Zijn de poules al bekend??![]()
Ja maar ik heb dequote:
Welkomquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef xerofox het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:51 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mooi, dus je speelt gewoon nog lekker 7 potjes a 8minuten
OOOH nee!!111!!1quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:52 schreef xerofox het volgende:
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:53 schreef Heintje het volgende:
Gezellig wel maar ondertussen heb ik de afgelopen 40 uur ongeveer eenuurtje slaap bij elkaar gesprokkeld. Dus een keer wat langer slapen zou ik ook wel fijn vinden. Heb morgen ook al weer redelijk vol gepland dus uitslapen is er niet bij.
Me Me Mequote:Op donderdag 8 juni 2006 21:54 schreef Morthill het volgende:
Goed, hoeveel mensen die 4e zijn geworden willen nog spelen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:55 schreef twi het volgende:
Okee, de poule met melk, ik, tranq en washandje is als volgt:
WashandjeNL en tranq konden niet tegen elkaar spelen. Wedstrijden die daarna los zijn gespeeld:
melk1337 - Washandje: 7-0, 7-0
bartje twi - tranq: 7-3, 4-7, 4-7
bartje twi - WashandjeNL: 7-5, 7-2
melk1337 - tranq: ??, ?? (gewonnen door melk1337).
Winnaar van de poule is dus melk1337, vanwege goede resultaten. Tweede plaats heb ik zojuist aan tranq gelaten, omdat hij mij simpelweg heeft verslagen. Ik ben derde en WashandjeNL 4e
1. melk1337 - 2 - 0 - 0
2. tranq - 1 - 0 - 1 (op onderlinge resultaat door)
3. bartje twi - 1 - 0 - 1
4. WashandjeNL - 0 - 0 - 2
Ookal hebje wel een soort races in dit spel is het nog geen race spel blijkt wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
twi, jij was de gedoodverfde favoriet!
+1 scherpquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ookal hebje wel een soort races in dit spel is het nog geen race spel blijkt wel.
Of gewoon uitstellen tot morgen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Wessiej het volgende:
De volgende poules beginnen om 22.10, door problemen met de nummers 3/4 poules.
Ja aan mijn enthousiasme geen gebrekquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef GokuSFE het volgende:
Jij hebt al teveel koffie op aan je enthousiasme te zien
jij counterde ze te vaakquote:
Voor mij liever niet. Heel veel liever niet. Als ik alleen sta hierin dan moet ik maar toegeven, wil geen hondenlul zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Morthill het volgende:
Ik wil nu de knoop door kunnen hakken met Wessiej.
Zijn alle nummers 4 bereid tot een lange extra ronde, of moeten we het afkappen?
Ik heb m'n avond nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
twi, jij was de gedoodverfde favoriet!
In poule 4 ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:00 schreef melvinvdb het volgende:
de wedstrijden liepen in ieder geval sportief en gezellig
Neeee... ik heb de box net uitgedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Finale poules:
Poule 1:
1. jpg97
2. Morthill
3. Xerofox
4. melk1337
Poule 2:
1. Nick-gizmo
2. Lord Teddybeer
3. GokuSFE
4. Tranq
Poule 3:
1. Butch NL
2.Justin2k5
3.Heintje
4.Twi
Sorry voor de nummers 4 die wel willen spelen, meerdere mensen wilden hier niet aan meewerken.
Sorry!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Sorry voor de nummers 4 die wel willen spelen, meerdere mensen wilden hier niet aan meewerken.
Sorry!
Voor alle nummers 4 die hadden willen weten of ze mij hadden kunnen verslaan moeten mij de komende dagen maar een keer een invite sturen als ik online ben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Sorry!
Primaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Don't blame me.
Je doet mee ipv Bastard!!!
Whooeeeiiii (Probeer je naam hoog te houden in mijn 4de online partij)quote:
Damswer neemt het over van mequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef Justin2k5 het volgende:
butch is offline zo te zien
Nee, de prijzen zijn inderdaad alleen maar leuk meegenomen... had leuker geweest als je zelf ook kon meedoen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef Wessiej het volgende:
En dat sommige mensen dan opeens niet meer kunnen.
Ik was gewoon van plan om een leuk toernooitje te organiseren, dat er opeens prijzen bij kwamen kon ik natuurlijk ook niks aan doen.
He kut man, laatste keer dat je in mijn naam speeldequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef DaMSWer het volgende:
Sorry bastard , 1ste verloren...
Sorry, maar welke ^(^*)%*%*& gaat met draadloos spelen ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
het werkt nu nog niet, zit op een speedtouch modem te internetten ofzo, van planet
kk wanadoo wat heb je er nou aan. telefoon is ook slecht.
Die 2e game bij onsquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Tranqualizer het volgende:
pff waren spannende wedstrijden
me laatste hoop op zweetbandjequote:
hehe, ja die was cker spannendquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Die 2e game bij ons
Als ik die had gepakt, had ik 5e geworden, k*tzooi
dat wil ik wel uitleggen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sorry, maar welke ^(^*)%*%*& gaat met draadloos spelen ?
vind ik dom, en dat waren er meer met me eens
Ik kreeg bijna krampquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef GokuSFE het volgende:
En Lord Teddybeer en ik hadden ws. de langste rally van het toernooi: 203 slagen
Ik had ook nog 3 keer achter elkaar dat ik een smash tegen het randje smashdequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:41 schreef Tranqualizer het volgende:
gizmo ook, die kerel smasht 2 keer zo hard op het randje dat je dat hele balletje niet meer zag
Ik had je gewoon in ronde 1 moeten verslaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:42 schreef xerofox het volgende:
Veni, vidi, vici![]()
Vooral in de laatste poule had ik leuke wedstrijden, vooral de 1e was spannend en ik had het geluk ook wel mee. 3x de rand raken in een match is me nog nooit gelukt.
Jep, maar het ligt er net aan waar je goed mee overweg kan.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef lordteddybeer het volgende:
Met wie speelde XerofoX eigenlijk? die duitser?
Iemand moet het hek sluiten.Maar neemt niet weg dat ik het leuk vond, en sportief genoeg ben om het te aanvaarden.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Wessiej het volgende:
Verrassings :
Xerofox, had in eerste instantie niet meegedaan, door mijn advies wel, en wint
twi, de verwachte nummer 1, is helaas 9e geworden.
DaMSWer, wou zo graag meedoen, is laatste geworden
Omdat ik kan racen, kan ik ook tennissenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:43 schreef Wessiej het volgende:
Verrassings :
Xerofox, had in eerste instantie niet meegedaan, door mijn advies wel, en wint
twi, de verwachte nummer 1, is helaas 9e geworden.
DaMSWer, wou zo graag meedoen, is laatste geworden
Bij 1-0 dacht ik dat ik 'm binnen had, bij 1-1 nog steeds. Toen kwam je op 2-3 geloof ik en was het toch nog even peentjes zwetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:44 schreef Justin2k5 het volgende:
In laatste poule was het zeer spannend, 1 punt verschil tussen de nr 1 en 2 .
mic kapotquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
In mijn partij tegen Justin was het 1 1 in games en 4-3 in ounten voor mij. Helaas ging het laatste punt naar hem ander had ik 1 plaatsje hoger gestaan.
En Justin2k5 en twi. Wat is het saai spelen als julie niet lullen zeg.
Sorryquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:48 schreef Heintje het volgende:
In mijn partij tegen Justin was het 1 1 in games en 4-3 in ounten voor mij. Helaas ging het laatste punt naar hem ander had ik 1 plaatsje hoger gestaan.
En Justin2k5 en twi. Wat is het saai spelen als julie niet lullen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |