Je moet al bij zijn dat door omstandighedien ik niet mee kan doen, anders had ik zo iedereen van de baan geveegdquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:34 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 360 verdwaald bij de post![]()
Ik geloof je meteenquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:35 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je moet al bij zijn dat door omstandighedien ik niet mee kan doen, anders had ik zo iedereen van de baan geveegd.
Jesper?quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:29 schreef twi het volgende:
Ik zie het al, Xerofox 33 gespeeld, 31 gewonnen en 2 verloren. We've got a winner
KUT TIJD !!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:26 schreef Heintje het volgende:
Bij mij in de poule waren de uitslagen:
Heintje - jpg97 1-1
Heintje - Nick0Gizmo 0-2
Nick-Gizmo - jpg97 0-1
Stand
1. jpg97
2. Nick-gizmo
3. Heintje
4. jorienvdherik
De nummers 4 zullen samen met de nummers 3 een 8 man toernooi starten om de prijzen van de 9e en 10e plaats. Ga dus vooral niet weg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Mystikvm het volgende:
Zeg, moeten de mensen die nummer 4 zijn nog spelen? Ik bedoel, die hebben niks meer te winnen of te verliezen. De plekken 12 t/m 16 zijn toch al goed voor de poedelprijsjes namelijk
Welke setting?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:31 schreef Morthill het volgende:
Poule uitslag alvast:
1. Morthill
2. Butch NL / Lord Teddybeer
4. Mysticvm
Butch NL en Lord Teddybeer zullen gewoon een potje extra spelen om te beslissen wie mee gaat doen om de 5e plek.
Gewoon, tot de 11 of zo. Een game spelen. Ik heb hem nog een voice bericht gestuurd, als hij na zijn huidige set niet joined beschouwen we dat als een forfeit en ga jij door als nummer 2quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Welke setting?![]()
En Butch Nl zit nog steeds in offline play.
Je kan geen tijd instellen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:30 schreef Wessiej het volgende:
8 minuten match.
kreeg toch echt time upquote:
Uhm.... geen idee. Ik dacht dat je t over het toernooi hadquote:
Nou ik had tegen Justin2k5 zowaar punten gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:38 schreef GokuSFE het volgende:
Net wel retespannend met Xerofox: 5-4, 1-1. In 8 minuten
Was wel een vet potje![]()
Je ging wel per partij vooruitquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:39 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Nou ik had tegen Justin2k5 zowaar punten gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |