quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:41 schreef GokuSFE het volgende:
Je ging wel per partij vooruit![]()
offtopic: staat een fout in je sig (kingkom???)
Dank je wel zegquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:42 schreef vanillivi het volgende:
Zet hem op GokuSFE DaMSWer![]()
Laat ze alle hoeken van de tafel zien![]()
Dus die moeten 8 potjes voor de laatste 2 prijzen ? zijn 10 prijzen lees ik.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
De nummers 4 zullen samen met de nummers 3 een 8 man toernooi starten om de prijzen van de 9e en 10e plaats. Ga dus vooral niet weg.
7 potjes maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:44 schreef Justin2k5 het volgende:
[..]
Dus die moeten 8 potjes voor de laatste 2 prijzen ? zijn 10 prijzen lees ik.
Komop, ga voor dat shirt joh!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Heintje het volgende:
Ìk vind zeven wedstrijden eigenlijk ook wel erg veel.
Ik wou eigenlijk gewoon ff verliezen en naar bed.
Jezus Christus....Als je de eerste 8 ff in een poule douwt, of nog ff snel een paar prijsjes regelt...Dan heeft men er nog wat aan. Is drie potjes niet genoeg? Dat zou in theorie al gelijke standen moeten kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
7 potjes maar
En wil je nou een vet tshirt of niet dan?
Jij bent toch tweede geworden he?quote:
Er konden ook géén prijzen zijnquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus Christus....Als je de eerste 8 ff in een poule douwt, of nog ff snel een paar prijsjes regelt...Dan heeft men er nog wat aan. Is drie potjes niet genoeg? Dat zou in theorie al gelijke standen moeten kunnen voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |