Ookal hebje wel een soort races in dit spel is het nog geen race spel blijkt wel.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
twi, jij was de gedoodverfde favoriet!
+1 scherpquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ookal hebje wel een soort races in dit spel is het nog geen race spel blijkt wel.
Of gewoon uitstellen tot morgen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:58 schreef Wessiej het volgende:
De volgende poules beginnen om 22.10, door problemen met de nummers 3/4 poules.
Ja aan mijn enthousiasme geen gebrekquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:57 schreef GokuSFE het volgende:
Jij hebt al teveel koffie op aan je enthousiasme te zien
jij counterde ze te vaakquote:
Voor mij liever niet. Heel veel liever niet. Als ik alleen sta hierin dan moet ik maar toegeven, wil geen hondenlul zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:59 schreef Morthill het volgende:
Ik wil nu de knoop door kunnen hakken met Wessiej.
Zijn alle nummers 4 bereid tot een lange extra ronde, of moeten we het afkappen?
Ik heb m'n avond nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
twi, jij was de gedoodverfde favoriet!
In poule 4 ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:00 schreef melvinvdb het volgende:
de wedstrijden liepen in ieder geval sportief en gezellig
Neeee... ik heb de box net uitgedaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Finale poules:
Poule 1:
1. jpg97
2. Morthill
3. Xerofox
4. melk1337
Poule 2:
1. Nick-gizmo
2. Lord Teddybeer
3. GokuSFE
4. Tranq
Poule 3:
1. Butch NL
2.Justin2k5
3.Heintje
4.Twi
Sorry voor de nummers 4 die wel willen spelen, meerdere mensen wilden hier niet aan meewerken.
Sorry!
quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Sorry voor de nummers 4 die wel willen spelen, meerdere mensen wilden hier niet aan meewerken.
Sorry!
Voor alle nummers 4 die hadden willen weten of ze mij hadden kunnen verslaan moeten mij de komende dagen maar een keer een invite sturen als ik online ben.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:03 schreef Wessiej het volgende:
Sorry!
Primaquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Don't blame me.
Je doet mee ipv Bastard!!!
Whooeeeiiii (Probeer je naam hoog te houden in mijn 4de online partij)quote:
Damswer neemt het over van mequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:09 schreef Justin2k5 het volgende:
butch is offline zo te zien
Nee, de prijzen zijn inderdaad alleen maar leuk meegenomen... had leuker geweest als je zelf ook kon meedoen..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:18 schreef Wessiej het volgende:
En dat sommige mensen dan opeens niet meer kunnen.
Ik was gewoon van plan om een leuk toernooitje te organiseren, dat er opeens prijzen bij kwamen kon ik natuurlijk ook niks aan doen.
He kut man, laatste keer dat je in mijn naam speeldequote:Op donderdag 8 juni 2006 22:20 schreef DaMSWer het volgende:
Sorry bastard , 1ste verloren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |