Yes! Wat een toffe beesten zijn dat!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef mazaru het volgende:
Wat jammer toch dat katten niet kunnen denken als mensen![]()
Dan zou die namelijk aan de overkant op de loer liggen om je terug te pakken![]()
[afbeelding]
Of vanavond terug komen met wat stoere vriendjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
die gast die bounced zichzelf nog eerder tegen de muur uit frustratie dan dat ie die kat vangtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zet toch maar in op de "Bouncing-vic"
Ah dus even een rustpunt voor de kat dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:42 schreef bouncingvictor het volgende:
Morgen pas weer. ik heb een romantische avond.
Laat hem nou, daar moet hij op een andere manier achter komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:52 schreef Volvoman het volgende:
Een kat doe je echt niet zo snel in een doos. Toen wij die van ons uit het asiel haalden prongen ze zo door de flappen heen
Held.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:49 schreef bouncingvictor het volgende:
Morgen tien keer zo heftig. maar nu niet, ik heb ook wijn op en dat is niet slim. En ik moet Charlotte blij houden. Tot ziens.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:20 schreef tonks het volgende:
......
euhm...het balkon van de TS is de kattebak van dat beest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef fokkieslim het volgende:
het is allemaal so simple neem iets wat de kat lekker vind(meestal kip),meng dit goed met wonderolie,kat die aan de race raakt,gaat zo snel mogelijk waar hij thuis hoort,bij zijn baasje.
Kat heeft op dit moment maling aan zijn bak,dus feest is het huis van de baas.
Na drie keer laat het baasje de kat binnen.
Ah dat zijn de betere methodes jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:15 schreef Fiekert666 het volgende:
Hey victor kom zelf eens in een string naar buiten, als die kat dat ziet komt ie vast nooit meer terug![]()
Ik: niet blij. Ik ben pas blij als ik de strijd gewonnen heb. Noem me kinderachtig, maar zo voelt het wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Held.
Ga met je dappere reet naar de Gamma en koop wat plankjes. Charlotte blij, kat blij, jij blij.
Dan heb je de strijd toch gewonnen? Dan komt het dier toch niet meer op jouw balkon?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:50 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik: niet blij. Ik ben pas blij als ik de strijd gewonnen heb. Noem me kinderachtig, maar zo voelt het wel.
Ik ben de vriendelijkheid zelve. En ik geef hierbij mijn garantie dat ik de kat geen pijn zal doen. Ik wil slechts dat hij schrikt. Ervoor zorgen dat hij mijn balkon alleen mijdt is niet voldoende, want dan kiest hij wel iemand anders zijn/haar balkon uit. Een vooropgezet plan heb ik niet, het is voorlopig alleen mijn doel om het beest te vangen. Hopelijk stelt dit u gerust.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef MrWes het volgende:
Ik vraag me nog altijd af (net zoals meerdere hier) wat de TS met de kat gaat doen als hij deze gevangen heeft.
Dan weten we allemaal waar we aantoe zijn en dan kunnen sommige reacties die hier nu gepost worden achterwege blijven.
Een klein verzoekje van Uhmmie en mij om het ontopic en vriendelijk te houden! bedankt![]()
Nee dit stelt ons zeker niet gerust. Je moet die kat niet vangen, je moet gewoon zorgen dat ie niet op je balkon komt. Je wilt hem dus zo disciplineren dat ie bij niemand meer op het balkon komt. Dream on, dat kan niet met kinderen, dat kan niet met katten. Maar ja, je kan jou wel tienduizend keer dingen zeggen. Maar zoals ik het zie ben je waarschijnlijk door geweld in je opvoeding zo ontzettend meningvast en kortzichtig geworden. Jammer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve. En ik geef hierbij mijn garantie dat ik de kat geen pijn zal doen. Ik wil slechts dat hij schrikt. Ervoor zorgen dat hij mijn balkon alleen mijdt is niet voldoende, want dan kiest hij wel iemand anders zijn/haar balkon uit. Een vooropgezet plan heb ik niet, het is voorlopig alleen mijn doel om het beest te vangen. Hopelijk stelt dit u gerust.
Ik zal dezelfde val als eergisteren gebruiken, met een klein extraatje. Deze constructie heeft zijn effectiviteit (on ineffectiviteit) nog niet kunnen bewijzen, ik beschouw het als mijn eigen schuld dat het de vorige keer mislukte. Ik zal dus wat voorzichtiger te werk moeten gaan. En mocht het weer mislukken,dan zal ik ook proberen om me in mijn taalgebruik in te houden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:04 schreef kree het volgende:
Maar effe ontopic
Kunnen we vanavond nog wat verwachten TS?
Idd vrij kinderachtig.. je kan 't niet hebben om te "verliezen" van een kat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:50 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik: niet blij. Ik ben pas blij als ik de strijd gewonnen heb. Noem me kinderachtig, maar zo voelt het wel.
Laat dat beest uit de berging.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:30 schreef bouncingvictor het volgende:
MOrgen! Maar nu eerst rusten al ben ik nu echt hyperactief. Kat heb ik in de berging gestopt.
quote:- Dieren beschikken over een wettelijke bescherming maar het zijn geen personen. Als ze beschermd worden, is dit tegenover de mens.
- Een huisdier is een goed, roerend van aard, het is een lichaam dat zich van de ene kamer naar een andere kan bewegen op eigen kracht, maar volgens het burgerlijk recht, is het een goed met hetzelfde statuut als een levenloos object. Het kan zelfs als onroerend goed worden beschouwd als het deel uitmaakt van een veestapel die behoort tot een landbouwbedrijf. Het stelen van een dier kan gestraft worden zoals om het even welke andere diefstal van goederen.
- Mishandeling van dieren wordt gestraft omdat de wetgever heeft gemeend dat elke daad van mishandeling moet gestraft worden bij de mens, ongeacht of het de mishandeling betreft van een menselijk wezen of van een dier.
So far stelt dit ons niet geheel gerust eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:46 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Ik ben de vriendelijkheid zelve. En ik geef hierbij mijn garantie dat ik de kat geen pijn zal doen. Ik wil slechts dat hij schrikt. Ervoor zorgen dat hij mijn balkon alleen mijdt is niet voldoende, want dan kiest hij wel iemand anders zijn/haar balkon uit. Een vooropgezet plan heb ik niet, het is voorlopig alleen mijn doel om het beest te vangen. Hopelijk stelt dit u gerust.
Sadomasochisme noemt men dat.quote:Vervolgens haal je hem in huis/berging, slaap je niet van de adrealine en laat je hem vervolgens poepen en plassen in je huis.
Je snapt het heus wel. Ik heb voorlopig geen last meer van de kat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:51 schreef eL. het volgende:
Ik snap er geen hol van; de klacht is dat hij op je balkon komt en er piest en poept én je uit je slaap houdt. Vervolgens haal je hem in huis/berging, slaap je niet van de adrealine en laat je hem vervolgens poepen en plassen in je huis.
Ik heb niet het idee dat die kat er erg veel van geleerd heeft. Waarschijnlijk heeft er wel iemand in de rats gezeten waar zijn kat de hele tijd is gebleven. Alleen al daarom verdien je een knal voor je klotekop, ik ben dan ook blij dat je je foto hebt geplaatst.
Nee ik snap het niet. Er zijn tal van maatregelen die wél werken, waarbij die kat nergens last van heeft, maar dat komt niet in je bekrompen harses op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:01 schreef bouncingvictor het volgende:
Je snapt het heus wel. Ik heb voorlopig geen last meer van de kat.
die ligt gewoon nu op de bank te slapen, in de woonkamer van de TSquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:59 schreef SolidasRock het volgende:
Whehehe, TS: wat heb je nu echt gedaan met die kat?
mijn idee, toch maar vrede gesloten TS?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
[..]
die ligt gewoon nu op de bank te slapen, in de woonkamer van de TS
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
Wsl wel ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |