Sadomasochisme noemt men dat.quote:Vervolgens haal je hem in huis/berging, slaap je niet van de adrealine en laat je hem vervolgens poepen en plassen in je huis.
Je snapt het heus wel. Ik heb voorlopig geen last meer van de kat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:51 schreef eL. het volgende:
Ik snap er geen hol van; de klacht is dat hij op je balkon komt en er piest en poept én je uit je slaap houdt. Vervolgens haal je hem in huis/berging, slaap je niet van de adrealine en laat je hem vervolgens poepen en plassen in je huis.
Ik heb niet het idee dat die kat er erg veel van geleerd heeft. Waarschijnlijk heeft er wel iemand in de rats gezeten waar zijn kat de hele tijd is gebleven. Alleen al daarom verdien je een knal voor je klotekop, ik ben dan ook blij dat je je foto hebt geplaatst.
Nee ik snap het niet. Er zijn tal van maatregelen die wél werken, waarbij die kat nergens last van heeft, maar dat komt niet in je bekrompen harses op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:01 schreef bouncingvictor het volgende:
Je snapt het heus wel. Ik heb voorlopig geen last meer van de kat.
die ligt gewoon nu op de bank te slapen, in de woonkamer van de TSquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:59 schreef SolidasRock het volgende:
Whehehe, TS: wat heb je nu echt gedaan met die kat?
mijn idee, toch maar vrede gesloten TS?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
[..]
die ligt gewoon nu op de bank te slapen, in de woonkamer van de TS
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
Wsl wel ja.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef milagro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |