Yes! Wat een toffe beesten zijn dat!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:17 schreef mazaru het volgende:
Wat jammer toch dat katten niet kunnen denken als mensen![]()
Dan zou die namelijk aan de overkant op de loer liggen om je terug te pakken![]()
[afbeelding]
Of vanavond terug komen met wat stoere vriendjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
die gast die bounced zichzelf nog eerder tegen de muur uit frustratie dan dat ie die kat vangtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zet toch maar in op de "Bouncing-vic"
Ah dus even een rustpunt voor de kat dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:42 schreef bouncingvictor het volgende:
Morgen pas weer. ik heb een romantische avond.
Laat hem nou, daar moet hij op een andere manier achter komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:52 schreef Volvoman het volgende:
Een kat doe je echt niet zo snel in een doos. Toen wij die van ons uit het asiel haalden prongen ze zo door de flappen heen
Held.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 01:49 schreef bouncingvictor het volgende:
Morgen tien keer zo heftig. maar nu niet, ik heb ook wijn op en dat is niet slim. En ik moet Charlotte blij houden. Tot ziens.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:20 schreef tonks het volgende:
......
euhm...het balkon van de TS is de kattebak van dat beest.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:22 schreef fokkieslim het volgende:
het is allemaal so simple neem iets wat de kat lekker vind(meestal kip),meng dit goed met wonderolie,kat die aan de race raakt,gaat zo snel mogelijk waar hij thuis hoort,bij zijn baasje.
Kat heeft op dit moment maling aan zijn bak,dus feest is het huis van de baas.
Na drie keer laat het baasje de kat binnen.
Ah dat zijn de betere methodes jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:15 schreef Fiekert666 het volgende:
Hey victor kom zelf eens in een string naar buiten, als die kat dat ziet komt ie vast nooit meer terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |