Het is een vrij stevige verhuisdoos. Plus, ik ben binnen drie seconden bij de doos op het balkon, tegen de tijd dat het beest weet wat hem overkomen is hou ik de doos al met mijn handen tegen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:13 schreef dfr0st het volgende:
dat is veel te licht met een sprong heeft ie de doos al van zich af
Niets bijzonders.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:14 schreef MUUS het volgende:
Laat ik het anders vragen: wat had je met de kat gedaan als de truc met de handdoek was gelukt?
Ik wil gewoon weten wat je met die kat van plan bent als je hem in je handen hebt.
Er is toch een reden dat je perse die kat in je handen wil hebben i.p.v. je balkon afzetten?
Uhhuh, en daarom zit je 's nachts op? Daarom wil je hem vangen i.p.v. gewoon je balkon afzetten, zodat je rustig kan slapen?quote:
Popcorn topic hequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:38 schreef DOGMAN het volgende:
ik heb één keer gepoogd een kat te vangen die in het nauw zat
ik buk liever voor mijn zeep op de afdeling langgestraften naast bubba en consorten
dit wordt steeds leuker!
Wat is dan het lesjequote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef bouncingvictor het volgende:
Het gaat er gewoon om dat hij een lesje leert, meer niet. Jullie lijken mijn vriendin wel, maak je niet zo druk. Het is voor mij ook een spel.
De kat is vorige keer al geschrokken en dat maakte geen indruk, want hij komt gewoon terug. Dát lesje heeft hij niet geleerd. Welk lesje ga je hem nu leren? Lezen en schrijven? Vast niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef bouncingvictor het volgende:
Het gaat er gewoon om dat hij een lesje leert, meer niet. Jullie lijken mijn vriendin wel, maak je niet zo druk. Het is voor mij ook een spel.
Die foto's inderdaad.... ik wil geen vervolg.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat is dan het lesjeEn denk je dat ie wat leert van jouw spel
Het is een leuk topic, leuke fotoserie, leuk idee, maar :
Zet je balkon af, of ga naar zijn baas
Da's kut als de TS blind wordt, want dan krijgt hij een blindegeleidenhond en daar houdt hij niet van.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:43 schreef DOGMAN het volgende:
katten gaan direct voor de ogen!
Beterquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bordje met PRESS op je borst en go.
MUUS geeft je het adres.
oink oink oinkquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:04 schreef MUUS het volgende:
Check..
Waar is Viectorrrrr? Van zijn balkon gestuiterd?
Snappie 'em? bouncing... bouncingvictor [afbeelding]
Mja, matig, ik weet het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ze worden wat minder beebquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:04 schreef MUUS het volgende:
Check..
Waar is Viectorrrrr? Van zijn balkon gestuiterd?
Snappie 'em? bouncing... bouncingvictor [afbeelding]
Mja, matig, ik weet het.
die kat, is zo te lezen, een STUK slimmer dan ons stuiterballetje hierzo, dus maak je geen zorgen.. dat beest pleurt onze bounce bounce eerder van 't balkon dan andersomquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze worden wat minder beeb![]()
Maar het wordt vooral en alsmaar minder voor de buurkat![]()
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:18 schreef bouncingvictor het volgende:
Gemiste kans dit.hij zag me en rende meteen weg godver echt ik
Jij spoort niet.quote:Op donderdag 8 juni 2006 01:19 schreef bouncingvictor het volgende:
echt ik zit hier met dat touw als iemand nu in de buurt komt dan is hetg enowg.
Jij gaat morgen als eenquote:Op donderdag 8 juni 2006 01:22 schreef bouncingvictor het volgende:
Morgen inderdaad. nu echt even niks meer.
Zou wel een perfecte kattenwraak zijn jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:35 schreef tonks het volgende:
Hij reageert niet meer, ben bang dat hij eraf is gevallen toen hij een duik naar de kat maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |