En droeg ze toen ook alleen maar haar slip?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en heeft je vriendin je vandaag al een corrigerende tik gegeven voor dat geschreeuw en gescheld van gister?![]()
neuh ze had natuurlijk óók haar stiletto 's aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
En droeg ze toen ook alleen maar haar slip?![]()
Dat zou nou het allerbeste zijn: dat die Charlotte hem eens ging disciplinerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en heeft je vriendin je vandaag al een corrigerende tik gegeven voor dat geschreeuw en gescheld van gister?![]()
Omdat ze dan bij binnenkomst keiharde ****** heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:07 schreef Djep het volgende:
waarom trekt ze dan niet iets meer aan, t was potdomme 6 graden!
Vanavond laat ik me niet bedotten, ik zie wel wat er gebeurt. Morgen begint de strijd pas echt, dan ga ik naar de bouwmarkt om wat spulletjes te kopen.quote:
Waarom moet ik nou aan Wilie E. Coyote denken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef bouncingvictor het volgende:
Vanavond laat ik me niet bedotten, ik zie wel wat er gebeurt. Morgen begint de strijd pas echt, dan ga ik naar de bouwmarkt om wat spulletjes te kopen.
Met als verschil dat die coyote nooit wint, maar deze keer welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan Wilie E. Coyote denken?![]()
Kunnen dit soort opmerkingen voortaan achterwege blijven?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Met die insteek gaat die coyote ook iedere keer aan de slagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Met als verschil dat die coyote nooit wint, maar deze keer wel
Nee..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:47 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Kunnen dit soort opmerkingen voortaan achterwege blijven?
Het heeft er álles mee te maken.. maar waarom heeft ze dat niet gedaan? Je moet toch gediciplineerd worden voor je misdragingen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Het heeft hier niets mee te maken. En nee, ze heeft dat niet gedaan. Hiermee is de kous af.
Vanaf hier maar weer waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
Het heeft er álles mee te maken.. maar waarom heeft ze dat niet gedaan? Je moet toch gediciplineerd worden voor je misdragingen?![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf hier maar weer waar het uiteindelijk om gaat.
Gaat het de TS lukken om zo'n constructie te timmeren dat de kat er niet meer kan gaan zitten
Ik zal morgen wat foto's plaatsen, inderdaad. Misschien is er een goede improvisator aanwezig die mogelijkheden ziet in mijn situatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:26 schreef kree het volgende:
kun je trouwens niet wat pics maken van de situatie. Om het een beetje te visualiseren voor ons?
Dat was natuurlijk ook een grote grap: katten zijn GEK op koffieprutquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:25 schreef bouncingvictor het volgende:
Waar ik nu pas aan denk is dit. In mijn vuilnisbak zat ook genoeg koffieprut. Tussen de vele overige etensresten welliswaar, maar toch weerhield dit de kat niet van het snuffelen.
Dat is best fun met :quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:16 schreef valentijn101 het volgende:
leg wat kippengaas plat op de grond (ehh balkon) katten lopen hier niet graag op en zoeken dan een andere plaats.
Moet z'n vriendin wel sloffen aandoen als ze buitenkomt met 'r slip.quote:
Die slachtofferrol is ietwat misplaatst.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:10 schreef bouncingvictor het volgende:
Ik heb de omgeving onherkenbaar gemaakt omdat ik al meerdere bedreigingen heb mogen ontvangen. Ik wil niet dat iemand mijn straat herkent.
----Zo wat zie jij er fucking eng uit man! Je lijkt wel een standaard zieke hollywood seriemoordenaar. Waarom pleeg je geen zelfmoord?quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Die slachtofferrol is ietwat misplaatst.![]()
Misschien, heeeeel misschien komt dat door dit soort posts, uit bijvoorbeeld Fout in gebruikersnaam.quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:18 schreef bouncingvictor het volgende:
------------------------
Uit mijn fotoboek. En dan heb ik het nog niet eens over mails die ik heb gehad, blijkbaar heb ik mijn emailadres niet snel genoeg verwijderd. Die zijn het daglicht niet eens waard.![]()
Niet alleen een typisch geval van 'pot verwijt ketel', maar ook 'wie wind zaait zal storm oogsten'. Denk je niet?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:38 schreef bouncingvictor het volgende:
Victor hier. Heel erg bedankt voor alle hulp.Ik wil natuurlijk niet overkomen als een zeurpiet, maar ik heb toch wel nog een paar dingetjes die ik wil vermelden:
1. Ik vind het jammer dat deze naam niet met een hoofdletter begint, dat is wel zo netjes en dat is bij 'Buncingvictor' wel het geval.
2. Degene die deze naam geregistreerd had moet zich een vent zijn en zich melden bij mij, de schoft. En dan zal ik hem eens het verschil bijbrengen tussen een grapje en een kutstreek. Als je dat niet doet ben je een laffe hond. Je hebt de verkeerde uitgekozen, vriend. Het liefst met een foto van jezelf erbij zodat ik een prijs op je hoofd kan zetten.
3.Kan iemand de voorgaande berichten van deze naam verwijderen, want die heb ik immers niet geplaatst. Er staat ook een bericht bij een onderwerp over datingsites en aangezien ik een vriendin heb zou dat weleens tot een rare situatie kunnen leiden als ze dat ziet.
Doeg!
Ik wacht eigenlijk op de volgende twee plaatjes, waarin bouncingvictor (met kat) van z'n balkon afloopt, nog even in de lucht blijft staan, om daarna met een 'ka-pow' naar beneden te vallenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:21 schreef bouncingvictor het volgende:
Poessie mauw...
[afbeelding]
Kom eens gauw...
[afbeelding]
Ik heb lekkere...
[afbeelding]
Melk voor...
[afbeelding]
Jou!
[afbeelding]
Nieuwe tetanusprikken halenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
En als ie er dan onder zit?
Wat ga je dan doen?
Juichen, heel hard juichenquote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef Bluezz het volgende:
En als ie er dan onder zit?
Wat ga je dan doen?
En dan?quote:
Niks, als een kat daar al intrapt, dan is er niets aan de hand.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |