En droeg ze toen ook alleen maar haar slip?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en heeft je vriendin je vandaag al een corrigerende tik gegeven voor dat geschreeuw en gescheld van gister?![]()
neuh ze had natuurlijk óók haar stiletto 's aanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
En droeg ze toen ook alleen maar haar slip?![]()
Dat zou nou het allerbeste zijn: dat die Charlotte hem eens ging disciplinerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, en heeft je vriendin je vandaag al een corrigerende tik gegeven voor dat geschreeuw en gescheld van gister?![]()
Omdat ze dan bij binnenkomst keiharde ****** heeftquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:07 schreef Djep het volgende:
waarom trekt ze dan niet iets meer aan, t was potdomme 6 graden!
Vanavond laat ik me niet bedotten, ik zie wel wat er gebeurt. Morgen begint de strijd pas echt, dan ga ik naar de bouwmarkt om wat spulletjes te kopen.quote:
Waarom moet ik nou aan Wilie E. Coyote denken?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:38 schreef bouncingvictor het volgende:
Vanavond laat ik me niet bedotten, ik zie wel wat er gebeurt. Morgen begint de strijd pas echt, dan ga ik naar de bouwmarkt om wat spulletjes te kopen.
Met als verschil dat die coyote nooit wint, maar deze keer welquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:41 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou aan Wilie E. Coyote denken?![]()
Kunnen dit soort opmerkingen voortaan achterwege blijven?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:39 schreef Isdatzo het volgende:
Met die insteek gaat die coyote ook iedere keer aan de slagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:42 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Met als verschil dat die coyote nooit wint, maar deze keer wel
Nee..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:47 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Kunnen dit soort opmerkingen voortaan achterwege blijven?
Het heeft er álles mee te maken.. maar waarom heeft ze dat niet gedaan? Je moet toch gediciplineerd worden voor je misdragingen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:57 schreef bouncingvictor het volgende:
[..]
Het heeft hier niets mee te maken. En nee, ze heeft dat niet gedaan. Hiermee is de kous af.
Vanaf hier maar weer waar het uiteindelijk om gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:58 schreef Isdatzo het volgende:
Het heeft er álles mee te maken.. maar waarom heeft ze dat niet gedaan? Je moet toch gediciplineerd worden voor je misdragingen?![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf hier maar weer waar het uiteindelijk om gaat.
Gaat het de TS lukken om zo'n constructie te timmeren dat de kat er niet meer kan gaan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |