wat bedoel je met versie 2?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:28 schreef Bloody_Hell het volgende:
Ok ze willen positief commentaar. Wat mij betreft stuur ik morgen versie 2 op.
ze willen positieve reclame op de frontpage van Fok!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan iemand me vertellen wat er precies gezegd is op de radio?
redelijk kansloosquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:33 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
ze willen positieve reclame op de frontpage van Fok!
Een exacte kopie van de vorige stok, die nu in bezit is van die miezerige ventjes.quote:
Hmm, ik dacht dat het er wel een was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:34 schreef Bloody_Hell het volgende:
[..]
Een exacte kopie van de vorige stok, die nu in bezit is van die miezerige ventjes.
Hoevelaken_kaper heeft ook duidelijk gemaakt dat het ECHT geen ludieke actie was. Fok word er ook niets beter van.
Inderdaad, met een melding dat de nieuwe stok ingezet wordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Fok! zou nu eigenlijk een anti 538 achtig iets op de FP moeten plaatsen!
Eerst maar eens afwachten wat er met de stok gebeurt als er niets op de frontpage komt...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Inderdaad, met een melding dat de nieuwe stok ingezet word
Yvonne, vroeg of laat wakker?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:26 schreef yvonne het volgende:
Gaat heen, ze krijgen al zat exposure, er loopt een reeks in TV, banners kunnen ze de advertentietarieven op het bekende adres voor opvragen en een nieuwsbericht?
Kweetniet of er nu zo'n positief nieuwsbericht uit mn vingertjes komt
respect!quote:
Wij willen alleen een negatief nieuwsbericht zien, voor de rest gaan we toch zeker niet in op zulks achterlijke eisen?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:41 schreef --Christiaan-- het volgende:
Over dat nieuwsbericht moeten jullie maar even mailen met frontpage@fok.nl gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |