Had hem dan even gebeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:12 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
...tevens was het erg leuk om mensen zo opgefokt te zien doen, terwijl er meerdere malen is gezegd dat het ding gewoon teruggebracht zou worden...
Ik vind Bloody_Hell nog wel het grappigst eigenlijk
Hij meldde toch ergens dat ie zelf zijn nummer had gemaild?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ik heb 'm gemaild vanuit de studio, of ie z'n nummer door wilde mailen, helaas geen reactie op gehad...
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
De stok zal vanavond volgens de spelregels opnieuw geplaatst worden.
Eh, Bloody_Hell. Misschien is het toch even tijd om af te wachten en een beetje bij te trekken. Als hij dat ding vanavond gewoon weer ergens neerlegt kunnen we hier gewoon weer verder spelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hoevelaken kapert, houd jij je bek nu maar, iedereen weet nu wel dat je een vuile leugenaar bent.
De mensen die in waren voor een tegenactie krijgen zeer binnenkort mail van mij. We doen dit buiten internet om zodat mister kapert geen vermoeden krijgt over plaats/tijd.
Ben ik het volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eh, Bloody_Hell. Misschien is het toch even tijd om af te wachten en een beetje bij te trekken. Als hij dat ding vanavond gewoon weer ergens neerlegt kunnen we hier gewoon weer verder spelen.
1. Alsof je mij weet te vinden..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hoevelaken kapert, houd jij je bek nu maar, iedereen weet nu wel dat je een vuile leugenaar bent.
De mensen die in waren voor een tegenactie krijgen zeer binnenkort mail van mij. We doen dit buiten internet om zodat mister kapert geen vermoeden krijgt over plaats/tijd.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Als jij/jullie niks hadden geflikt, waren we nu bezig met het verplaatsen van de stok in plaats van dit onnozole gezeur door jullie sneue actie. Misschien moet je eerst is naar jezelf kijken, want zo'n 'ludieke actie' was het anders niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
1. Alsof je mij weet te vinden..
2. Ik ben geen vuile leugenaar, aangezien ik tot nu toe alles ben nagekomen wat ik beloofd heb.
3. Misschien moet jij je grote scheur nu eens dichthouden. Naar mijn idee zijn er momenteel meer mensen die zich aan jou storen, dan aan mij.
Verwacht jij altijd dat er wordt gelachen om zulk soort acties?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten? Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...
Heb ik geslapen? Zijn de wetten in Nederland ineens veranderd?
Een 23 jarige militair die wel serieus wordt genomen. Als jij daar jouw zekerheid vandaan wil halen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
1. Ik heb je al gevonden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
[..]
1. Alsof je mij weet te vinden..
2. Ik ben geen vuile leugenaar, aangezien ik tot nu toe alles ben nagekomen wat ik beloofd heb.
3. Misschien moet jij je grote scheur nu eens dichthouden. Naar mijn idee zijn er momenteel meer mensen die zich aan jou storen, dan aan mij.
Waar zie jij een persoonlijke bedreiging staan? Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Recht om te klagen, inderdaad! Klagen staat vrij, mening uiten ook. Maar sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten? Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...
Heb ik geslapen? Zijn de wetten in Nederland ineens veranderd?
Onze actie valt onder de noemer "geintje". Ook al ziet niet iedereen het zo. De acties die hij dreigt uit te voeren zijn geen geintjes meer.
Zit niet te zeiken joh, je hebt nu 2 gratis items.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:04 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
De gevolgen hebben wij echt wel vantevoren gezien. Tuurlijk zijn er mensen die het niet waarderen. Maar nogmaals, dat is nog steeds geen vrijbrief om bedreigingen te uiten. Punt uit.
om een stokquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Stelletje kleuters met je bedreigingen enzo.
Behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef ThE_ED het volgende:
Wel hilarisch though.
Als ik zo eens op de lijst kijk op de Wiki ligt dat ding wel vaker eens 2 dagen ergens op een plek voordat hij ergens anders komt te liggen. Is dat nou zo'n onwijze ramp? Of gaan jullie dan ook helemaal over de zeik dat de stok ergens ligt waar niet zo snel iemand met zijn/haar OV kan komen en dat de persoon die hem daar legde hem wel NU gelijk weer ergens anders moet gaan leggen, want anders... ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat valt er nou te lachen dan BE? Dat een radiozender een stok jat om vervolgens publiciteit te eisen?
Ik val echt van me stoel af van het lachen, wat een ludieke actie toch. Dat jullie je niet intresseren in het spel boeit me niet, maar ga dan weg uit dit topic? Blijkbaar is er voor "die stok" genoeg animo, en is het een welbedacht origineel en leuk spel (verzin zelf maar eens zoiets).
Het gaat erom dat een spel dat door veel mensen wordt gespeeld, stil moet worden gezet omdat er een aantal josti's van een kut radiozender (dat is 538 immers) publiciteit nodig hebben.
Iedereen benadrukt keer op keer dat er mensen aan het janken zijn voor " een stok" maar vergeet dat het hier om het spel gaat waar we mee bezig waren.
Zover slaat je post dus helemaal nergens op.
Hij heeft vanalles gezegd, en tot nu toe is er nog niet een woord van uitgekomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Repeat het volgende:
Maar ik dacht dat hoevelaken_nerd had gezegd dat het een ludieke actie zou worden? Zit je ons dan gewoon te naaien of werd je plannetje afgewezen door iemand die wel de baas is in de studie ofzo?
Oh ja, meteen het woord homo erbij..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Ach, en de daders zullen gestraft worden...Een spel is leuk, maar: Play by the rules.
Dit is gewoon kinderachtig. En Hoevelaken_Homo weet dat ook.
Onze lol is inderdaad dat het spel volgens de regels word gespeeld. Zoals dat met ieder spel is. Lijkt me ook wel redelijk logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Of is jullie lol nou juist dat dat ding rouleert onder het kleine selecte groepje dat het spel precies volgens de regeltjes speelt.
Ja, dat is het ook. Maar soms... heel soms... gebeurd er iets onverwachts... iets geks... iets grappigs... En soms zijn die dingen minder grappig.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:33 schreef Bloody_Hell het volgende:
Onze lol is inderdaad dat het spel volgens de regels word gespeeld. Zoals dat met ieder spel is. Lijkt me ook wel redelijk logisch eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |