abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38582453
Begrijpen jullie nou echt het verhaal niet?
De Fok!stok op de radio, en MiddenInDeNachtRick wat meer naamsbekendheid..
'T stelt beide niet zo heel veel voor, maar een beetje variatie op z'n tijd...

De stok zal vanavond volgens de spelregels opnieuw geplaatst worden.

[ Bericht 49% gewijzigd door hoevelaken_kaper op 06-06-2006 08:45:26 ]
lu·diek (bn.): 1. speels, lichtvoetig
pi_38582616
Whehehe, ik vind het wel een stoere actie
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 08:59:35 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38582673
eerst een hulde
toen een desceptie
toen een vraagteken
nu een uitroepteken
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_38582839
...tevens was het erg leuk om mensen zo opgefokt te zien doen, terwijl er meerdere malen is gezegd dat het ding gewoon teruggebracht zou worden...

Ik vind Bloody_Hell nog wel het grappigst eigenlijk
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:17:22 #255
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38582895
Als die Rick 'm aan heeft geraakt hoeven we 'm niet meer hoor. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:25:12 #256
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_38583007
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:12 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
...tevens was het erg leuk om mensen zo opgefokt te zien doen, terwijl er meerdere malen is gezegd dat het ding gewoon teruggebracht zou worden...

Ik vind Bloody_Hell nog wel het grappigst eigenlijk
Had hem dan even gebeld.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_38583036
Ik heb 'm gemaild vanuit de studio, of ie z'n nummer door wilde mailen, helaas geen reactie op gehad...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:29:27 #258
17709 hollander172
pi_38583066
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 09:27 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Ik heb 'm gemaild vanuit de studio, of ie z'n nummer door wilde mailen, helaas geen reactie op gehad...
Hij meldde toch ergens dat ie zelf zijn nummer had gemaild?
pi_38583113
Ik heb niets gehad in ieder geval.. Op het hotmail adres niet, en op het 538-adres niet...
  dinsdag 6 juni 2006 @ 09:57:29 #260
138781 faberic
Ik snap er niks van
pi_38583518
whehehe. Goeie actie, van pearl. Moest natuurlijk ook wel, want ik vond het al uiterst dubieus van 538.

Maar het blijft een pauperzender.

talpa
- Als een wijs man een goede reden heeft het woord te voeren houdt hij moeiteloos een goed betoog.
- You can say that again
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:51:27 #261
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_38584702
Ik vraag me af of 538 meer luisteraars gegenereerd heeft. Volgens mij werkt het behoorlijk averechts. Doe mij de V2 maar.

Fijn dat iedereen 3fm nu aanbidt

Radioprógram zojuist compleet gedownload van www.midnr.eu, luisteren maar.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 10:58:01 #262
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_38584877
Ik luister net het nieuws, waarin de anchorman mij haarfijn uitlegt hoe drie meisjes uit het Groningse Zuidbroek zijn gestorven toen de auto waarin ze zaten crashte.

Pauperzender...

Oh, nu verwordt dit topic tot een scheld-radio-538-uit-topic.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
  Redactie Sport dinsdag 6 juni 2006 @ 11:31:40 #263
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_38585675
is er na 1.30u nog wat over gezegd?
toen ben ik naar bed gegaan, maar de pc is vannacht/vanmorgen vastgelopen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_38586290
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 08:38 schreef hoevelaken_kaper het volgende:

De stok zal vanavond volgens de spelregels opnieuw geplaatst worden.

538
As't nait aans is, bi'n heerns ook vis
pi_38586594
Hoevelaken kapert, houd jij je bek nu maar, iedereen weet nu wel dat je een vuile leugenaar bent.
De mensen die in waren voor een tegenactie krijgen zeer binnenkort mail van mij. We doen dit buiten internet om zodat mister kapert geen vermoeden krijgt over plaats/tijd.
pi_38586825
rellen
Wel lekker blijven plakken hè?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 12:13:57 #267
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38586827
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Bloody_Hell het volgende:
Hoevelaken kapert, houd jij je bek nu maar, iedereen weet nu wel dat je een vuile leugenaar bent.
De mensen die in waren voor een tegenactie krijgen zeer binnenkort mail van mij. We doen dit buiten internet om zodat mister kapert geen vermoeden krijgt over plaats/tijd.
Eh, Bloody_Hell. Misschien is het toch even tijd om af te wachten en een beetje bij te trekken. Als hij dat ding vanavond gewoon weer ergens neerlegt kunnen we hier gewoon weer verder spelen.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38587012
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Eh, Bloody_Hell. Misschien is het toch even tijd om af te wachten en een beetje bij te trekken. Als hij dat ding vanavond gewoon weer ergens neerlegt kunnen we hier gewoon weer verder spelen.
Ben ik het volkomen mee eens.
pi_38587477
quote:
1. Alsof je mij weet te vinden..
2. Ik ben geen vuile leugenaar, aangezien ik tot nu toe alles ben nagekomen wat ik beloofd heb.
3. Misschien moet jij je grote scheur nu eens dichthouden. Naar mijn idee zijn er momenteel meer mensen die zich aan jou storen, dan aan mij.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:40:18 #270
17709 hollander172
pi_38587493
quote:

* hollander172 wacht met spanning af.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:50:18 #271
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38587786
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:

[..]

2. Ik ben geen vuile leugenaar, aangezien ik tot nu toe alles ben nagekomen wat ik beloofd heb.
3. Misschien moet jij je grote scheur nu eens dichthouden. Naar mijn idee zijn er momenteel meer mensen die zich aan jou storen, dan aan mij.
Als jij/jullie niks hadden geflikt, waren we nu bezig met het verplaatsen van de stok in plaats van dit onnozole gezeur door jullie sneue actie. Misschien moet je eerst is naar jezelf kijken, want zo'n 'ludieke actie' was het anders niet.

Ik denk dat Bloody_Hell recht heeft om te klagen. Face the consequences!
World Wrestling Entertainment
pi_38587965
Recht om te klagen, inderdaad! Klagen staat vrij, mening uiten ook. Maar sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten? Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...

Heb ik geslapen? Zijn de wetten in Nederland ineens veranderd?

Onze actie valt onder de noemer "geintje". Ook al ziet niet iedereen het zo. De acties die hij dreigt uit te voeren zijn geen geintjes meer.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:00:26 #273
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38588093
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten? Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...

Verwacht jij altijd dat er wordt gelachen om zulk soort acties?

Een leuke actie is nooit weg, dit is verreweg een leuke actie. Jullie willen graag de stok jatten, dan moet je de gevolgen voor rekening nemen, take it or leave it.
Als je eens niet aan jezelf had gedacht met die kut radiozender (dat is 538 immers) en gewoon ons had laten doorspelen met het spel, dan waren er van beide kanten geen problemen geweest.

Je vraagt er zelf om, niet achteraf gaan janken als er iets gebeurd, take the consequences, punt uit.
pi_38588149
sjonge sjonge die arme stokkie

ik hoop dat hij vandaag weer gewoon opduikt en dat dit gekrakeel ten einde komt
ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_38588205
De gevolgen hebben wij echt wel vantevoren gezien. Tuurlijk zijn er mensen die het niet waarderen. Maar nogmaals, dat is nog steeds geen vrijbrief om bedreigingen te uiten. Punt uit.
pi_38588210
Wat een stoere praat zeg

Laten we nu gewoon weer verder gaan met het spel!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juni 2006 @ 13:09:54 #277
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_38588370
Hallo, er kan nu wel gescholden en bedreigd worden, maar zo is de kans dat de stok vanavond weer geplaatst wordt alleen maar kleiner. Laten we dit nu rusten op dit moment en afwachten of hoevelaken_kaper zich aan zijn woord houdt en dan lekker verderspelen.

Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je dan alsnog gaan schelden als je dat zo graag wilt.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_38588487
quote:
Een 23 jarige militair die wel serieus wordt genomen. Als jij daar jouw zekerheid vandaan wil halen...
Fijn dat je het gewoon te serieus neemt, maar het wordt gewoon lachwekkend.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:14:29 #279
90400 longinus
Hollander
pi_38588527
Het is waar, ik kreeg een oproep voor de Fok! knokploeg
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_38588848
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef hoevelaken_kaper het volgende:

[..]

1. Ik heb je al gevonden.
2. Dat ben je wel, dit zou een ludieke actie worden en dan is het dus duidelijk niet.
3. Misschien moet je dat zelf maar eens doen. Wie zich aan wie ergert boeit me niet, ik weet dat er genoeg mensen zijn die zich aan jou ergeren, lees het topic maar.
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:56 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
Recht om te klagen, inderdaad! Klagen staat vrij, mening uiten ook. Maar sinds wanneer is een dergelijke actie een vrijbrief om bedreigingen te gaan uiten? Persoonlijke bedreigingen welteverstaan...

Onze actie valt onder de noemer "geintje". Ook al ziet niet iedereen het zo. De acties die hij dreigt uit te voeren zijn geen geintjes meer.
Waar zie jij een persoonlijke bedreiging staan? Ik ben benieuwd.

Trouwens, JIJ vind dat jouw actie onder de noemer geintje valt, wij vonden dat het valt onder aggressieve marketing en een lullige manier om meer reclame te krijgen voor je pauperzender.
De actie die wij uit gaan voeren kun je al helemaal niets over zeggen, wat we gaan doen weet je pas als het al gebeurt is. En nogmaals, wij gaan niets tegen jou persoonlijk doen.

Actie een is al geslaagd trouwens, er zijn een hoop mensen pissig, danwel op mij danwel op radio 538. Dat ze pissig zijn op mij boeit me niet, dit is maar een virtueel persoon. Dat ze boos zijn op 538 boeit me wel, hoe meer pissige mensen hoe minder luisteraars.

Ik heb ook overleg gepleegd met een bevriende verslaggever en waarschijnlijk word de manier van handelen van 538 en hun "DJ's" ook in de krant eens uit de doeken gedaan. Een spel kapen voor een beetje reclame op de FP, die hier ook nog eens niets mee te maken heeft, is gewoon not done.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:29:05 #281
17709 hollander172
pi_38588938
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 13:04 schreef hoevelaken_kaper het volgende:
De gevolgen hebben wij echt wel vantevoren gezien. Tuurlijk zijn er mensen die het niet waarderen. Maar nogmaals, dat is nog steeds geen vrijbrief om bedreigingen te uiten. Punt uit.
Zit niet te zeiken joh, je hebt nu 2 gratis items.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:41:07 #282
124364 Vjenne_kloet
Scooterjosti #1
pi_38589362
* Vjenne_kloet luistert vanaf dit moment geen 538 meer.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 13:44:26 #283
9112 Joz
museumkids.nl/profile/21725
pi_38589490
huh heeft 538 zo weinig luisteraars dat ze dat op deze manier oplossen

hilarisch, ik d8 dat t marktaandeel nog best aardig was.
Nog 10 stemmen en mijn dochtertje maakt kans op een prijs! (museumbezoek met de klas)
<a href="https://www.museumkids.nl/profile/21725" target="_blank" >https://www.museumkids.nl/profile/21725</a>
Klik op stem - 2 sec werk geen login nodig!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:04:00 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38590235
Jemig... stelletje huilies hier.
Of de actie nou wel of niet grappig was, doe niet zo vreselijk moeilijk... Hoe moeilijker jullie doen des te kleiner wordt de kans dat je de stok nog terug ziet.

Ja, heel erg 'irritant' een enge outsider is er met jullie stokje vandoor gegaan. Oh boe-fucking-hoe...
En vanavond word hij gewoon weer ergens anders neergelegd en is er niks meer aan de hand.

Ik zou de stok ophalen, desinfecteren en fijn weer verder spelen.

Stelletje kleuters met je bedreigingen enzo.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:06:27 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_38590344
Wat Be zegt .

get a life mensen......
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:07:55 #286
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_38590400
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:

Stelletje kleuters met je bedreigingen enzo.
om een stok

Je hebt gelijk idd BE.
Wel hilarisch though.
[KNE]-Mod
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:10:38 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38590516
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:07 schreef ThE_ED het volgende:
Wel hilarisch though.
Behoorlijk ja.
538 mag dan een kutzender zijn maar die gasten zitten nu vast in hun broek te pissen van het lachen om een stelletje stokjosti's die hier helemaal uit hun dak gaan omdat hun dierbare stokje in 'vijandige' handen is.
Ipv te lachen om het feit dat een van de grootste landelijke radiozenders jullie spel opgepikt hebben...
pi_38590775
Jezus zeg het gaat nu toch wel ver hoor.
Hoevelaken_kaper heeft toch al gezegd dat ie 'm terugbrengt! Het spelletje kan gewoon weer verder gespeeld worden... pffff wat een gedoe.

Ieder zijn humor, ik vond de actie nou niet bijzonder. Kon er niet om lachen maar kon me er ook niet druk om maken. Ik had wel wat leukers verwacht van de kapers maargoed, whatever.

Moraal van dit verhaal - kaap de stok maar niet meer, ofzo, tenzij je allerlei mensen tegen je wilt hebben die acties tegen je gaan uitvoeren
Tralalalaaa
pi_38590847
Ze hebben ons spel niet opgepikt, ze hebben in een poging meer reclame te krijgen het spel stilgelegd.
Om de stok gaat het ook niet, meer om het principe dat hun de zoveelste zijn die er een actie, al dan niet grappig bedoeld, mee uithalen en het spel voor de zoveelste keer stil ligt.
Oh ja, nog iets: actie = reactie.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:20:34 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38590879
Het spel ligt stil... Oh my, oh my...

Stop de persen, call off the guards... het spel ligt stil!

Dit ga ik niet overleven hoor... het spel ligt stil...
pi_38590957
Maar ik dacht dat hoevelaken_nerd had gezegd dat het een ludieke actie zou worden? Zit je ons dan gewoon te naaien of werd je plannetje afgewezen door iemand die wel de baas is in de studie ofzo?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:23:07 #292
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38590980
Wat valt er nou te lachen dan BE? Dat een radiozender een stok jat om vervolgens publiciteit te eisen?
Ik val echt van me stoel af van het lachen, wat een ludieke actie toch. Dat jullie je niet intresseren in het spel boeit me niet, maar ga dan weg uit dit topic? Blijkbaar is er voor "die stok " genoeg animo, en is het een welbedacht origineel en leuk spel (verzin zelf maar eens zoiets).
Het gaat erom dat een spel dat door veel mensen wordt gespeeld, stil moet worden gezet omdat er een aantal josti's van een kut radiozender (dat is 538 immers) publiciteit nodig hebben.
Iedereen benadrukt keer op keer dat er mensen aan het janken zijn voor " een stok " maar vergeet dat het hier om het spel gaat waar we mee bezig waren.

Zover slaat je post dus helemaal nergens op.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:26:34 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38591107
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef MeneerMuis het volgende:
Wat valt er nou te lachen dan BE? Dat een radiozender een stok jat om vervolgens publiciteit te eisen?
Ik val echt van me stoel af van het lachen, wat een ludieke actie toch. Dat jullie je niet intresseren in het spel boeit me niet, maar ga dan weg uit dit topic? Blijkbaar is er voor "die stok " genoeg animo, en is het een welbedacht origineel en leuk spel (verzin zelf maar eens zoiets).
Het gaat erom dat een spel dat door veel mensen wordt gespeeld, stil moet worden gezet omdat er een aantal josti's van een kut radiozender (dat is 538 immers) publiciteit nodig hebben.
Iedereen benadrukt keer op keer dat er mensen aan het janken zijn voor " een stok " maar vergeet dat het hier om het spel gaat waar we mee bezig waren.

Zover slaat je post dus helemaal nergens op.
Als ik zo eens op de lijst kijk op de Wiki ligt dat ding wel vaker eens 2 dagen ergens op een plek voordat hij ergens anders komt te liggen. Is dat nou zo'n onwijze ramp? Of gaan jullie dan ook helemaal over de zeik dat de stok ergens ligt waar niet zo snel iemand met zijn/haar OV kan komen en dat de persoon die hem daar legde hem wel NU gelijk weer ergens anders moet gaan leggen, want anders... ?

Hoe langer jullie erover mekkeren des te meer lol heeft 538 er van. Door heel deze heisa weten er al veel meer mensen van dan als jullie gewoon normaal hadden gedaan.

Dit is een OPENBAAR FORUM. IEDEREEN die langs komt kan die stok gaan halen daar waar hij ligt.
Of is jullie lol nou juist dat dat ding rouleert onder het kleine selecte groepje dat het spel precies volgens de regeltjes speelt.

Dat je deze actie niet leuk vind kan best, maar doe niet zo ontzettend kinderachtig om gelijk moord en brand te schreeuwen. Er is al lang gezegd dat dat ding weer terug komt. Vanmorgen al werd er gezegd dat hij vanavond weer ergens neergelegd zou worden. Nou... klaar dan toch?
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:27:29 #294
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_38591132
Ach, en de daders zullen gestraft worden...Een spel is leuk, maar: Play by the rules.
Dit is gewoon kinderachtig. En Hoevelaken_Homo weet dat ook.
Tot zover de kwaliteitspost
pi_38591133
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:22 schreef Repeat het volgende:
Maar ik dacht dat hoevelaken_nerd had gezegd dat het een ludieke actie zou worden? Zit je ons dan gewoon te naaien of werd je plannetje afgewezen door iemand die wel de baas is in de studie ofzo?
Hij heeft vanalles gezegd, en tot nu toe is er nog niet een woord van uitgekomen.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:29:21 #296
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38591197
Er staat ook niet voor niets bij dat het spel volgens de regels moet worden gespeeld dóh
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 14:32:09 #297
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38591277
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:27 schreef Gizmo112 het volgende:
Ach, en de daders zullen gestraft worden...Een spel is leuk, maar: Play by the rules.
Dit is gewoon kinderachtig. En Hoevelaken_Homo weet dat ook.
Oh ja, meteen het woord homo erbij..
Jezus, jij bent de leukste en vooral ook de grappigste thuis.
pi_38591292
Wat een gezemel. Wil nou niemand inzien dat de opmerking van afgelopen nacht in de uitzending juist het ludieke was? Er staat geen bericht op de frontpage, maar dat ding wordt toch geplaatst. Niets marketingstunt, niets laffe actie... Het bestaat gewoon allemaal uit pure bluf! Jullie spelletje gaat straks gewoon door!

En het leuke van deze actie is juist, dat jullie stuk hout met een ketting eraan, onderwerp is geweest op nationale radio. Of jullie het een kutzender vinden of niet, het is gewoon een feit dat dit zonder deze actie niet gelukt was. En als je de actie nou niet leuk vond, dan heeft je spelletje gewoon een weekend vertraging opgelopen. Was dat nou zo pijnlijk?

Dan nu een woordje gericht aan Bloody_Hell:
Ik ben toch echt benieuwd waar je mij denkt te gaan vinden. Daarbij zou ik je adviseren geen rare dingen uit te halen, gezien je "militaire carriere".

En mag ik toch even hardop lachen om de opmerking van Brighteyes? Stokjosti's

[ Bericht 37% gewijzigd door hoevelaken_kaper op 06-06-2006 14:39:03 ]
  Moderator dinsdag 6 juni 2006 @ 14:32:57 #299
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_38591302
Mensen, spreek wat af, ga voor de deur staan van stichting korrelatie, pak mekaars handen en ga diep huilen.
Misschien helpt dat.
pi_38591327
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:26 schreef Brighteyes het volgende:

Of is jullie lol nou juist dat dat ding rouleert onder het kleine selecte groepje dat het spel precies volgens de regeltjes speelt.
Onze lol is inderdaad dat het spel volgens de regels word gespeeld. Zoals dat met ieder spel is. Lijkt me ook wel redelijk logisch eigenlijk.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:34:32 #301
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_38591362
Ik verga zowat van het lachen, wat een ludieke actie
En ondertussen hadden jullie toch nog hoop op publiciteit

Nu ik er zo over nadenk, kan ik echt niet meer stoppen met lachen, echt onwijs leuk bedacht
  dinsdag 6 juni 2006 @ 14:35:30 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_38591393
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 14:33 schreef Bloody_Hell het volgende:
Onze lol is inderdaad dat het spel volgens de regels word gespeeld. Zoals dat met ieder spel is. Lijkt me ook wel redelijk logisch eigenlijk.
Ja, dat is het ook. Maar soms... heel soms... gebeurd er iets onverwachts... iets geks... iets grappigs... En soms zijn die dingen minder grappig.

Soms worden er middenstippen gejat, soms tuinkabouters, soms beelden, soms 'eerste honken' en soms 'FOK! stokken'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')