quote:Vehicle Type:
2-door coupe,
modified car
Price:
Unavailable
Fuel Mileage:
Unavailable
Drivetrain
Configuration:
Front Engine/RWD
Engine:
Turbocharged Inline-6
Displacement:
3065 cc
Horsepower:
1040 bhp @ 7950 rpm
Torque:
775 lb-ft @ 6900 rpm
Max RPM:
Unavailable
Transmission:
6-Speed Manual
Dan zet ik er een Rover in.quote:
En die dáárna maak jij, zeiksnorquote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Euhm..... "apart"
Mensen die niet durven te zeggen dat ze iets lelijk vindenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Euhm..... "apart"
hap hapquote:
Herman, vergeleken met jou bril is niets lelijk.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen die niet durven te zeggen dat ze iets lelijk vinden
[afbeelding]
Je pest me. Ik ben niet zo goed in denkenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wie denk je dat je voor je hebt
[afbeelding]
Het is jouw brilquote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman, vergeleken met jou bril is niets lelijk.
Ieder z'n kwaliteiten.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je pest me. Ik ben niet zo goed in denken
En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef Paladijn het volgende:
Maar wat omhoog met jou en die stalker Ijsmeis?
Ja, of niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ieder z'n kwaliteiten.
[afbeelding]
Niet dat ik weetquote:
Wat de reden is dat die jongeman, als bijen naar de honing, achter jou aanhuppelde van PUB naar PTAquote:
Nee, jij zet een s achter je footerquote:Op zondag 4 juni 2006 02:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Ik open geen topics met domme spel-wedstrijdjes met in de OP spel- en vormfouten
[afbeelding]s
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Ik open geen topics met domme spel-wedstrijdjes met in de OP spel- en vormfouten
[afbeelding]s
Nou weet je. Soms hè. Wagen mensen zich wel eens buiten hun favoriete subforum.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat de reden is dat die jongeman, als bijen naar de honing, achter jou aanhuppelde van PUB naar PTA
CRXen versneld afschrijvenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je kunt toch wel iets ?
[afbeelding]
Auto's in de prak rijdenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, je kunt toch wel iets ?
[afbeelding]
Dat klinkt eng.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou weet je. Soms hè. Wagen mensen zich wel eens buiten hun favoriete subforum.
Écht![]()
Dat ligt aan de rest van je competenties.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Auto's in de prak rijden
Zou best goed staan op mijn CV eh?
Dat is niet speciaal, elke Sjonnie is daarvoor opgeleid.quote:
quote:
Ja, maar ijsmeis is een Annequote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is niet speciaal, elke Sjonnie is daarvoor opgeleid.
Oi, ik heb vandaag netjes file geparkeerd met het beestje. Voor 't eerst.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ligt aan de rest van je competenties.
[afbeelding]
Anita is dat tochquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oi, ik heb vandaag netjes file geparkeerd met het beestje. Voor 't eerst.
Even een applausje gaarne.
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij keek wel overdreven meequote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tim zat met samengeknepen billen naast je?
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Een vrouw die kan inparkeren?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, ik bedoelde inparkeren met de crx voor het eerst.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een vrouw die kan inparkeren?
http://tuning.nhlrebel.com/video/stupidgirlparkingcar.wmv
Ik begrijp volkomen waarom je niet in de auto's van je vader mag rijdenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, ik bedoelde inparkeren met de crx voor het eerst.
Met andere auto's kan het me niet veel schelen als ik de stoep raak
ZEIK NIET EN ZET DE TV UIT OF ZET WAT ANDERS OP.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het nieuws nu trouwens al 5x gezien.
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, ik bedoelde inparkeren met de crx voor het eerst.
Met andere auto's kan het me niet veel schelen als ik de stoep raak
Begrijp je het al bijna?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb het nieuws nu trouwens al 5x gezien.
Je was me voorquote:
Huh? Ik rijd er bijna elke dag inquote:Op zondag 4 juni 2006 02:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik begrijp volkomen waarom je niet in de auto's van je vader mag rijden
[afbeelding]
kutnerds die dneken dat ze grappig zijn. wat is het verschil met de rest van de filmpjes die op internet staan?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:19 schreef ijsmeis het volgende:
Zo slecht dat ik moest lachen:
http://video.google.com/videoplay?docid=3995588456288712415
Die andere filmpjes zijn wel grappig :xquote:Op zondag 4 juni 2006 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kutnerds die dneken dat ze grappig zijn. wat is het verschil met de rest van de filmpjes die op internet staan?
Dat de muziek uit LOTR quotes bestaat natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2006 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kutnerds die dneken dat ze grappig zijn. wat is het verschil met de rest van de filmpjes die op internet staan?
Ik ken alle filmpjes van Lordi alquote:Op zondag 4 juni 2006 02:24 schreef Paladijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6666637566522776701 Lordi!!
Emoquote:Op zondag 4 juni 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon ze een paar jaar geleden al
(staan op een Nightwish DVD)
Oh, bestaan ze al zo lang? Ik had ze nog niet eens gezienquote:Op zondag 4 juni 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kon ze een paar jaar geleden al
(staan op een Nightwish DVD)
DE BASSIST HEEFT VLECHTJES IN ZN BAARD DUS ZE ZIJN TOF!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 02:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Oh, bestaan ze al zo lang? Ik had ze nog niet eens gezien
en Nightwish,.
Is dat een kloon van je?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Allemaal research voor mn Dangel-kloon uiteraard
SOADquote:Op zondag 4 juni 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DE BASSIST HEEFT VLECHTJES IN ZN BAARD DUS ZE ZIJN TOF!!!!!
Die meen je niet eh?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is dat een kloon van je?
[afbeelding]
Dat compenseert wat idd, maar niet afdoende.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DE BASSIST HEEFT VLECHTJES IN ZN BAARD DUS ZE ZIJN TOF!!!!!
je kunt PMs edittenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:33 schreef ijsmeis het volgende:
Pee Em terug meneer.
- edit, ik zie nu dat ik er gewoon een heel woord in ben vergeten
Ja, jij ook weer enzo.quote:Op zondag 4 juni 2006 02:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt PMs editten
maar nu niet meer want jhe hebt al antwoord en zo
Dat accent is geweldigquote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef Paladijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8694244338798619086
Schrok me kapot dwaasquote:Op zondag 4 juni 2006 02:35 schreef Paladijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8694244338798619086
quote:Op zondag 4 juni 2006 02:40 schreef Paladijn het volgende:
en http://nov.4chan.org/f/src/dick_tinfoil_socket.swf
Niet geschikt voor kleine ijsmeisjes
Omdat ik de functie "offline weergeven" puikender vindquote:Op zondag 4 juni 2006 02:40 schreef Alexxxxx het volgende:
herman, waaron iet op MSN?
Ik wilde zonet iets joligs aan je melden... en aan ijsmeis.... maar ijsmeis leest haar PMs neit en jij zit niet op MSNquote:Op zondag 4 juni 2006 02:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Omdat ik de functie "offline weergeven" puikender vind
Wil je even met me babbelen dan?
[afbeelding]
Ik lees de PMs welquote:Op zondag 4 juni 2006 02:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wilde zonet iets joligs aan je melden... en aan ijsmeis.... maar ijsmeis leest haar PMs neit en jij zit niet op MSN
elfstedentocht, heb van twee forums tegelijk een minimeetquote:Op zondag 4 juni 2006 02:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
m'n mailbox doet het altijd
En maandag een meeting...?
[afbeelding]
Leuk. Weer asociaal veel foto's maken?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elfstedentocht, heb van twee forums tegelijk een minimeet
Fok MC, en de Burton club
moet je je zadel van je fiets af halen.. dan zullen ze een heleboel zeggen maar niet dat je lui bentquote:Op zondag 4 juni 2006 02:47 schreef ijsmeis het volgende:
Gatver, ik ga nu echt slapen. Anders wed ik dat ik morgen mijn fiets niet eens meer op kom. En dan gaat iedereen me weer lui noemen.
Wheheheh. Hmm.. Nou ja, doei
Maandag is het pinksteren enzo :xquote:Op zondag 4 juni 2006 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
maandag moet ik er namelijk om 6:00 weer uit
er komen 6000 motorenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Leuk. Weer asociaal veel foto's maken?
[afbeelding]
ja, als ik meots werken kon ik inderdaad aardig langer in bed blijven, met die paupertijden die ik werkquote:
ah, op die fietsquote:Op zondag 4 juni 2006 02:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elfstedentocht, heb van twee forums tegelijk een minimeet
Fok MC, en de Burton club
Mijn broertje gaat ook de elfestedentocht rijden met zijn motor, gezien de hoeveelheid andere deelnemers is ie praktisch onherkenbaarquote:Op zondag 4 juni 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er komen 6000 motoren![]()
en het aantal auto's weet ik niet.
Motorenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er komen 6000 motoren![]()
en het aantal auto's weet ik niet.
votequote:Op zondag 4 juni 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zo'n groot ding in zo'n klein kutje past![]()
![]()
![]()
Het verschil moet er zijn ehquote:Op zondag 4 juni 2006 02:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, als ik meots werken kon ik inderdaad aardig langer in bed blijven, met die paupertijden die ik werk
tubben als in tubgirl.jpg?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
ah, op die fiets
Ik zit nog steeds te tubben of ik naar Assen ga
Niet normaal ehquote:Op zondag 4 juni 2006 02:50 schreef Alexxxxx het volgende:
dat zo'n groot ding in zo'n klein kutje past![]()
![]()
![]()
Motorfietsen zijn per definitie domme dingenquote:Op zondag 4 juni 2006 02:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja![]()
motorfietsen ehmaar zit oiok puik psul bij hoor
trikes en zo
nah, dat laat ik aan de bruinridders overquote:Op zondag 4 juni 2006 02:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
tubben als in tubgirl.jpg?
[afbeelding]
Ah, dus je wilt geen rondje am ring doen met een Hayabusa?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Motorfietsen zijn per definitie domme dingen
[afbeelding]
Neequote:Op zondag 4 juni 2006 02:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ah, dus je wilt geen rondje am ring doen met een Hayabusa?
geniaalquote:Op zondag 4 juni 2006 02:55 schreef Paladijn het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8610362188397291938 die dansjes
en dit keer eens niet door tweakers of de motr scquote:Op zondag 4 juni 2006 02:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee
Die domme stok is weer gekaapt
[afbeelding]
iddquote:Op zondag 4 juni 2006 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dit keer eens niet door tweakers of de motr sc
die stok is maar een half uur onder water geweest, alleen voor het filmpje dus, hij bleek er zlefs een nieuw slot vor gekocht te hebben, en lag gewoon ergens keurig aan een plaatsnaambord... een paar druktemakers hebben zich onsterfelijk belachelijk gemaakt dusquote:Op zondag 4 juni 2006 03:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
idd
Hoe is dat eigenlijk afgelopen toen met dat stinkie-gebeuren?
[afbeelding]
oh, ik dacht dat de tweakurts erachter zatenquote:Op zondag 4 juni 2006 03:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dit keer eens niet door tweakers of de motr sc
quote:Op zondag 4 juni 2006 03:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die stok is maar een half uur onder water geweest, alleen voor het filmpje dus, hij bleek er zlefs een nieuw slot vor gekocht te hebben, en lag gewoon ergens keurig aan een plaatsnaambord... een paar druktemakers hebben zich onsterfelijk belachelijk gemaakt dus
Ja mooi motorrijweer als je een rijbewijs zou hebben en een motorquote:Op zondag 4 juni 2006 10:49 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]Lekker weertje [afbeelding]
[afbeelding]
Mja dat, of je gaat leuke dingen doen die binnen handbereik liggenquote:Op zondag 4 juni 2006 10:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja mooi motorrijweer als je een rijbewijs zou hebben en een motor
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:53 schreef hermandeperman het volgende:
F&F is al nooit m'n favo subforum geweest
Konijntje wil geen hooi
[afbeelding]
Ohhh op die manier, fietsen.... ja dat is lang geledenquote:Op zondag 4 juni 2006 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik die klotefiets niet voor niks heb gekocht![]()
Of hak die unit gewoon zelf in de panquote:Op zondag 4 juni 2006 10:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]dan geef je dat kutbeest toch biefstuk
Precies, eten wat de pot schaft of anders ben je zelf de pot zegma!quote:Op zondag 4 juni 2006 10:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Of hak die unit gewoon zelf in de pan
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 juni 2006 10:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ohhh op die manier, fietsen.... ja dat is lang geleden
Vorige zomer nog op m'n pa's wielrenfiets stukje gefietst, maar dat was het dan welquote:Op zondag 4 juni 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
een paar weekjes maar hoor. Toen was het nog mooi weer.
Ga je iedereen op de foto zetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 02:45 schreef Alexxxxx het volgende:
maandag moet ik er namelijk om 6:00 weer uit
Mijn pa op de mijne. 2 meterquote:Op zondag 4 juni 2006 10:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vorige zomer nog op m'n pa's wielrenfiets stukje gefietst, maar dat was het dan wel
Alle 6000?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ga je iedereen op de foto zetten?![]()
Blijf je alleen in LWD of ga je ook nog ergens anders staan![]()
Oh je hebt wielren fiets?quote:
Daar koop ik liever een auto voorquote:Op zondag 4 juni 2006 11:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh je hebt wielren fiets?das wel leuk op zich...
Collega van me heeft een carbon wielrenfiets gekocht3500 euro
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
Heb je nou nog steeds die witte honda of heb je die al gesloopt?![]()
Baratjequote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
Baratje![]()
![]()
haje nog terug gelezen wat me overkomen was gisteren?![]()
[PTA Slowchat] Volvo 480 ES GT-Turbo @ 1039 kg
Nah iedereen word wat al te veel, zoveel past er niet op mijn 1GB kaartjequote:Op zondag 4 juni 2006 11:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ga je iedereen op de foto zetten?![]()
Blijf je alleen in LWD of ga je ook nog ergens anders staan![]()
vroeg? ik ben eerst een half uur bezig geweest Sandra weg te werken, heb toen BB gelezen en nog wat gemodereerdquote:
het Lensje is er dinsdag en dan ben ik voorlopig klaar met spulletjes voor de camera kopenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:25 schreef BoJo het volgende:
trouwens leuk om te zien dat jij wel die camera gebruikt voor elke cent dat ie waard is![]()
opdezelfde manier als dat ik nu een broodje pindkaas aan het weg werken ben?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeg? ik ben eerst een half uur bezig geweest Sandra weg te werken, heb toen BB gelezen en nog wat gemodereerdik vind dat ik laat ben
quote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het Lensje is er dinsdag en dan ben ik voorlopig klaar met spulletjes voor de camera kopen
als jij dat broodje pindakaas wegwerkt door de stoel waar het broodje op zit weg te rijden, dan wel jaquote:Op zondag 4 juni 2006 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
opdezelfde manier als dat ik nu een broodje pindkaas aan het weg werken ben?![]()
nee dan hebben we het toch over wat andersquote:Op zondag 4 juni 2006 12:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als jij dat broodje pindakaas wegwerkt door de stoel waar het broodje op zit weg te rijden, dan wel ja
Gelukkig maarquote:Op zondag 4 juni 2006 12:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dan hebben we het toch over wat anders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:28 schreef NoRegularBoy het volgende:
[..]
staat je beide even leuk.
ur a qty btw!![]()
was dat toen niet naar Sjoewe gericht?quote:Op zondag 4 juni 2006 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam hem weer tegen, hij blijft hilarisch
[..]
Buschauffeur lijkt me al jaren een droombaanquote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Jimmeh het volgende:
Langharig tuig als buschauffeur
Maar denk je niet dat je denkniveau iets boven een buschauffeur zit? Kortom je gaat je vervelen met zo'n baan...?
En ergeren aan mensen?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Jimmeh het volgende:
Langharig tuig als buschauffeur
Maar denk je niet dat je denkniveau iets boven een buschauffeur zit? Kortom je gaat je vervelen met zo'n baan...?
Jawel man, lekker stempelenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
lijkt me ook niks voor Alexxxxx, zoveel mensen elke dag![]()
opzich wel grappig om met zo'n bus te denderen... alleen telkens hetzelfde rondje moet gaan vervelen op den duurquote:Op zondag 4 juni 2006 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel man, lekker stempelendie mensen zijn 99 van de 100 keer na 20 seconden weer bij je vandaan
En zo vol zitten de bussen hier niet
Valt genoeg mee, je zit niet op een vaste lijnquote:Op zondag 4 juni 2006 13:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
opzich wel grappig om met zo'n bus te denderen... alleen telkens hetzelfde rondje moet gaan vervelen op den duur![]()
toen ik besloten had om te kappen met mijn studie maar het nog niet wist hoe ik het aan mijn ouders moest mededelen zat ik wel eens een aantal uur in bus 59 die door half Amsterdam heen slingert. Die gasten rijden echt als gekkenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
Bus rijden in een stad als amsterdam lijkt me echt een fucking drama![]()
Noord- en West Fryslânquote:Op zondag 4 juni 2006 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
Bus rijden in een stad als amsterdam lijkt me echt een fucking drama![]()
ik mag graag naar mensen kijkenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van in steden rijdenGeef mij de provinciale wegen maar
Levens gevaarlijk in de zomerquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk in de zomerzeker in de stad
Kijk je naar een leuk vrouwtje en dan remmen ze ineens voor je neus
ik ben er expert inquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Levens gevaarlijk in de zomerzeker in de stad
Kijk je naar een leuk vrouwtje en dan remmen ze ineens voor je neus
quote:
ik bracht gister ff een vriend naar huis. Onderweg steken een stel van die uitgaansvrouwtjes over. Miste ik toch bijna de remlichten van mijn voorgangenquote:
saaaaaai manquote:
ik had ze nog niet gezegd vandaagquote:Op zondag 4 juni 2006 13:46 schreef lipje het volgende:
Om in Bojo's woorden te blijven:
Ik verveel me
succes met de naaimachinequote:
"Uitgaansvrouwtjes"quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef lipje het volgende:
[..]
ik bracht gister ff een vriend naar huis. Onderweg steken een stel van die uitgaansvrouwtjes over. Miste ik toch bijna de remlichten van mijn voorgangen![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond jou ook best knap eigenlijk.
Tering wat een kutreeks is dat sexy en gewaagd gebeurenquote:Op zondag 4 juni 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar Sjoewe in US de homos aan zijn kont krijgt, heb ik nu een mooie quote van een vaste gast uit de Vrouwen Sexy en Gewaagd reeks
[..]
nah alweer terug, kwamen ook een stekker tegen die niet vast zat waar hij normaal hoort maar het geluid werd er ook niet minder om helaas. Toch maar weer eens langs m'n engineersquote:
Dit is er een die alleen maar foto's postquote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tering wat een kutreeks is dat sexy en gewaagd gebeuren
allemaal rellende lui
En zo hoort het, gezever er tussen doorquote:Op zondag 4 juni 2006 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dit is er een die alleen maar foto's post
ik vind daar geen bal aanquote:Op zondag 4 juni 2006 15:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je had ook moto gp moeten kijken en daarna sleutelen
Beste wedstrijd dit seizoen
die haje gisteren toch al ?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:27 schreef Fugie het volgende:
nieuwe voorspeakers gekocht op ebay
[afbeelding]
doet hier retail iets van 300 euro, ik betaal er 120 voor nieuw met garantie![]()
* Fugie is blije modus
quote:
Whehehequote:Op zondag 4 juni 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
http://www.funpower.nl/filmpjes.php?p=filmpje&film=395![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef BoJo het volgende:
http://www.funpower.nl/filmpjes.php?p=filmpje&film=346![]()
![]()
RS2quote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:45 schreef BoJo het volgende:
ja bara we weten dat je graag wilt motorrijden![]()
meestal krijgt de bieder met de hoogste prijs het aangeboden item?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:49 schreef Fugie het volgende:
jamaar het ging erom dat ik de laagste prijs had
lees, die gast verkoopt echt superveel van die setjes, allemala richting de 170 euro ofzo. Dan doe ik het niet slecht ehquote:Op zondag 4 juni 2006 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meestal krijgt de bieder met de hoogste prijs het aangeboden item?
dan is het idd niet slechtquote:Op zondag 4 juni 2006 15:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
lees, die gast verkoopt echt superveel van die setjes, allemala richting de 170 euro ofzo. Dan doe ik het niet slecht eh
maja wie gaat er dan ook om 24:00 op zaterdagavond ebayen
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:37 schreef BoJo het volgende:
http://www.funpower.nl/filmpjes.php?p=filmpje&film=346![]()
![]()
ben je al uit de ARTC geschoptquote:
Ik heb geruchten gehoord dat Peu een 190D overweegt aan te schaffenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik het doen
slecht voor je merknaam
[afbeelding]
Dr zijn ergere auto's/mensen bij de club, ieder zijn eigen smaak.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Als ik hun was zou ik het doen
slecht voor je merknaam
[afbeelding]
Ik heb nog 16" 5 spaak Allesio's 4x98, dat moet passen met schuifbouten. Alle Alfa's hebben namelijk 4*98 of 5*98quote:Op zondag 4 juni 2006 16:16 schreef Fugie het volgende:
staat op het alfaforum geen leuk setjes 16" in 4x100![]()
erm als je steek 98 hebt en de velgen zijn ook steek 98 dan kan je daar toch onmogelijk met bouten steek 100 van makenquote:Op zondag 4 juni 2006 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nog 16" 5 spaak Allesio's 4x98, dat moet passen met schuifbouten. Alle Alfa's hebben namelijk 4*98 of 5*98
Maakt niets uit, het verschil blijf hetzelfdequote:Op zondag 4 juni 2006 16:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
erm als je steek 98 hebt en de velgen zijn ook steek 98 dan kan je daar toch onmogelijk met bouten steek 100 van maken
andersom als je steek 100 velgen hebt kan je wel met pas/schuif bouten dat beetje verschil opvullen.
toch![]()
je hebt me via msn overtuigdquote:Op zondag 4 juni 2006 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niets uit, het verschil blijf hetzelfde![]()
ik moet ze nog wel ff schoonmakenquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:45 schreef BoJo het volgende:
ja bara we weten dat je graag wilt motorrijden![]()
jaquote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eindelijk iemand waarmee ik het kan delen![]()
Wat een TOP wedstrijd![]()
T1 remde hij te laat, ging heel erg wijdquote:Op zondag 4 juni 2006 17:34 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja
Waarom zakte hij ineens terug naar de 5e plek dan
Rossi is echt een tovenaar op een motor
De laatste ronde reed hij ook gewoon weer een gat eh
[afbeelding]
Aaah vandaar, die ronde net gemist danquote:Op zondag 4 juni 2006 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
T1 remde hij te laat, ging heel erg wijden Gibernau ging hem achterna
Tijdens de reclameHeeft rossi 2 plekken goed gemaakt en lag hij al 3e..
Je bent het gewoon strak aan het maken?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:10 schreef hermandeperman het volgende:
5 uur lang schoongemaakt
Ik kan weer fatsoenlijk naar buiten kijken
10 vuilniszakken met rotzooi weggetieft
En we hebben een bank vanuit de huiskamer op het balkon gezetHeerlijk chillen nu
Oi
[afbeelding]
Ja gek, lekker ruim de huiskamer nuquote:Op zondag 4 juni 2006 18:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent het gewoon strak aan het maken?![]()
En Oi
msn![]()
[afbeelding]
Picsquote:Op zondag 4 juni 2006 18:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja gek, lekker ruim de huiskamer nu
[afbeelding]
Zo zo lekkerquote:Op zondag 4 juni 2006 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heel matig te zien
[afbeelding]
En de nieuwe chill-plek
[afbeelding]
[afbeelding]
Juustemquote:Op zondag 4 juni 2006 18:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo zo lekker
Poten over het balkon heen en chillen maar.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |