quote:Op zondag 4 juni 2006 07:02 schreef Moeizaam het volgende:
Een uitstapje richting het strand en helemaal gratis
Waar gaat het over: Het strand
Waar is dat: Uuuhh!
Wat kost het: Niets
Wat is er te doen: Geen ruk, maar de meeste kinderen vinden het fantastisch, bal en/of schep mee en misschien wat geklooi bij de waterkant.
zie dan deze....quote:Op zondag 4 juni 2006 07:06 schreef Keiichi het volgende:
[..]Als je in limburg woont, is het zo'n pokke eind rijden wel. Lange afstand met kinderen
![]()
woon zelf ook in limbabwequote:irrland net over de grens www.irrland.de
en jungletown... ook niet supergoedkoop, maar wel superleuk. Beter dan menig andere overdekte speeltuin, met heel veel aandacht voor kids tot 4 jaar EN je mag als ouder mee in het "grote"kindergedeelte www.jungletown.nl
Dit vind ik nou echt een geniale tip!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:28 schreef jessie het volgende:
Van die kleine speeltuinplekjes in andere wijken.
Wij gaan wel eens naar van die, ja hoe noem je dat. Het zijn geen speeltuinen, maar van die klimatributen, glijbanen schommels enz die in de wijk staan.
Daar zien ze weer eens andere kinderen en andere dingen.
Als je op de fiets gaat kan je er een leuke ochtend of middag van maken.
Kost niks
Hier geen strand te bekennen, maar wel de Loonse en Drunense duinen, oftewel de grootste zandstuifvlakte van Europa.quote:Op zondag 4 juni 2006 07:02 schreef Moeizaam het volgende:
Een uitstapje richting het strand en helemaal gratis
Waar gaat het over: Het strand
Waar is dat: Uuuhh!
Wat kost het: Niets
Wat is er te doen: Geen ruk, maar de meeste kinderen vinden het fantastisch, bal en/of schep mee en misschien wat geklooi bij de waterkant.
wilde die link net gaan posten. Wij zijn er afgelopen zondag geweest. Heel erg leuk!!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:57 schreef Cheesecake het volgende:
Dan nog een tip: de dierentuin met speeltuin in Nordhorn (vlak over de grens bij Enschede). Misschien niet zo spectaculair als Artis, maar wel heel leuk. Kinderen onder de vier zijn gratis, tot 18 jaar 4 euro en volwassenen 5,50 (zie verder de website: http://www.tierpark-nordhorn.de
Vergeet het Amstelpark niet liefquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef Baloetjuh het volgende:
Nog geen mama, maar aankomend![]()
Maar de kinderboerderij Elzenhoven in Amstelveen is ook errug leuk en gratis toegang!
Zelfs zonder kids
En boerderij Meerzicht (dacht ik), in het Amsterdamse bos, voor het nachtleven van de beestjes.
Vond ik vroeger altijd erg spannend, maar je leert er ook veel van.
En natuurlijk na afloop een pannekoek in het pannekoekenhuis!
Dan is Drouwenerzand erg veranderd sinds mijn jeugd. Zo'n vijftien jaar geleden was het nog geheel gratis toegankelijk, alleen de kabelbaan, autoscooters en bootjes kostten geld. Maar wel vlakbij hier, we zullen eens kijken.quote:Op zondag 11 juni 2006 10:38 schreef Xanthe het volgende:
Drouwenerzand http://www.drouwenerzand.nl/ , entree is 9,90 vanaf 3 jaar , er staat wel een kortingsbon op de site (bij prijzen en overige).
Het is een grote speeltuin cq atraktiepark voor alle leeftijden en er is ook een gedeelte binnen zodat je er ook terecht kan bij slecht weer. De entree is incl. en onbeperkt alle attracties, frites, kroket, frikadel, hamburger, verse dagsoep, verse broodjes, koffie, thee, ranja en softijs.
Ja, ik kan alleen niet vinden of het voor Kim ook iets is. Of dat ze daar ouder voor moet zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan is Drouwenerzand erg veranderd sinds mijn jeugd. Zo'n vijftien jaar geleden was het nog geheel gratis toegankelijk, alleen de kabelbaan, autoscooters en bootjes kostten geld. Maar wel vlakbij hier, we zullen eens kijken.
Irrland is geweldig!!!! Voor ons één van de hoogtepunten in de zomer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:08 schreef wendytje het volgende:
irrland net over de grens www.irrland.de
Is dat nou echt leuk? Is voor ons bijna op fietsafstand, maar op de één of andere manier ben ik er nog nooit geweest.quote:Op maandag 5 juni 2006 23:52 schreef wendytje het volgende:
kernwasserwunderland.... in kalkar
entree en dan gratis eten en drinken, zoveel je wil
Die zat vroeger in het Asserbos, dat waren nogeens tijden! Maar nu zit het verkeerspark bij de TT-baan en is het weinig meer aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
Toch stond het Verkeerspark in Assen boven aan, al hoe wel dat niet echt goedkoop is.
Ik woon in Nijmegen, toch vlak bij zou je zeggen, maar ik heb er werkelijk nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Irrland is geweldig!!!! Voor ons één van de hoogtepunten in de zomer.
Nee hoor, we hebben 2 pc's.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:18 schreef kozakken het volgende:
Loggen jullie trouwens nou gewoon omstebeurten in om een reactie te geven?![]()
![]()
persoonlijk vind ik de leemkuil leuker dan brakkefort.... en in wijchen (net als kaatje) zit ook de blije dries. Met een zwembad(je)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:25 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Ik woon in Nijmegen, toch vlak bij zou je zeggen, maar ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord![]()
Goedkope uitjes rond Nijmegen:
De Leemkuil
Brakkefort
Kinderboerderij De Goffert
Het Hof van Kaatje
ben er nog nooit geweest.... maar hoorde op school veel leuke verhalen.... ¤10 entree en dan alles gratis.... Nou, op de website staan heel andere prijzen, dus wij hebben het laatst toch maar niet gedaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat nou echt leuk? Is voor ons bijna op fietsafstand, maar op de één of andere manier ben ik er nog nooit geweest.
Zeker leukquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:32 schreef coolbabe het volgende:
In zoeterwoude kinderboerderij Het Geertje waar kinderen geitjes de fles mogen geven, pony kunnen rijden, pannenkoeken eten en er is een speeltuintje. De toegang is gratis maar voor de rest van de dingen wordt een kleine vergoeding gevraagd.
Ik qoute een post van meer dan een jaar oud, maar who caresquote:Op maandag 5 juni 2006 17:57 schreef Cheesecake het volgende:
*Jeugdherinneringen*
Jaren geleden ben ik met mijn ouders, kennissen en hun kinderen eens naar Schloss Dankern geweest. Je raadt het al, in Duitsland. En echt waar, dat is van alle pretparken zo ongeveer het leukste pretpark waar ik ooit ben geweest. Een gigantische speeltuin (er leek geen einde aan te komen), binnenspeelparadijs (voor als het regende), een groot meer waar je vanalles kon doen, anyway, het was geweldig. Het ligt niet ver van de grens Nederlandse grens, zo ongeveer ter hoogte van Emmen.
Heb even gegoogeld naar de website, http://www.schloss-dankern.de. Entree: 5 euro per kind.
Dan nog een tip: de dierentuin met speeltuin in Nordhorn (vlak over de grens bij Enschede). Misschien niet zo spectaculair als Artis, maar wel heel leuk. Kinderen onder de vier zijn gratis, tot 18 jaar 4 euro en volwassenen 5,50 (zie verder de website: http://www.tierpark-nordhorn.de
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |