A, mên!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is ook nog maar de vraag
heej erik wat ga je doen vanavond?quote:
Televiseren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej erik wat ga je doen vanavond?
Hoe kommet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er iets intressants wat je niet kunt opnemen dan?
TRS nu heb ik al een TT aan je gewijdt een msn-naamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
ik wil je in bekoring leidenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?
tot het nemen van de grote stapquote:
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?quote:
Euh, dat vind ik engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh, dat vind ik eng![]()
. Ik zei toch dat ik een mietje was
.
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook eng.
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?
dat klinkt resoluutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.
En waarschijnlijk is het dan met een goede vriend en zijn vriend.
Omdat ik het nu nog te druk heb, en mijn tijd 's avond op een ontspannen en niks-doenende manier door wil brengenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat klinkt resoluut
waarom wil je tot na school wachten?
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet..
Op mij meer als iemand die graag iedereen kentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ik push nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Je pushed bij Rijk. Je pushed bij Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik push niet
als hij liever met een vriend gaat is dat zelfs beter
jammer dat jij het meteen negatief maakt
Pardon!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:
Het was ook niet direct naar jou gericht, maar meer naar alles en iedereenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachten
luister ik behandel normaal iedereen met respect en dat deed ik bij hem ook
maar de laatste tijd haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, TRS.
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.
En jij?
Gaaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben jij weleens verliefd geweest Erik?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?
De gebiedende wijs met een T er achter is een verouderde vorm. Tegenwoordig is het dus zonder T, de oude vorm is in onbruik geraakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:14 schreef Dave het volgende:
En moet het niet zijn "leid ons niet in bekoring"?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik heb enkelsokjes, en gel. Maar niet in m'n borsthaar.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef Dave het volgende:
Ik draag ze nu niet, maar 's zomers in sneakers wel es.
Waarom ben je er zo op tegen dan?quote:
Ik wel dan? Nee, vanavond niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Dave het volgende:
Je kunt gerust ja zeggen hoor, ik durf toch niet.
Die is vast leuker dan ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:30 schreef Dave het volgende:
Helaas, dan zal ik het met m'n eigen Erik moeten doen.
Daar kan ik geen oordeel over geven zonder foto.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is vast leuker dan ik.
Anyway, ikga mijn kamer stofzuigen. Tot straks.
Ergens speciaal voor, of gewoon omdat je er zin in had?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb mijn buikje geaaid.
Ik had er heel, heel, heel veel zin in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens speciaal voor, of gewoon omdat je er zin in had?
Jazeker, maar er is dan ook een hoop om te aaien bij mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had er heel, heel, heel veel zin in.
Aai jij je buik weleens?
Ben je een dikkerdje dap dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, maar er is dan ook een hoop om te aaien bij mij.
Ik ben niet de slankste die je ooit zult tegenkomen, nee.quote:
Ohoh!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet de slankste die je ooit zult tegenkomen, nee.
Dat klinkt onheilspellend.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is het ook.
Komt wel goed.quote:
Het maakt me verder ook niet zo veel uit hoe jij over me denkt, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Komt wel goed..
Ik heb ook een buikje nu. Ik heb de bouw van een kikker.
Spring nijlpaardje!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Komt wel goed..
Ik heb ook een buikje nu. Ik heb de bouw van een kikker.
Zoiets.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niet zo veel uit hoe jij over me denkt, je bent niet de enige.
Maar bij de bouw van een kikker kan ik me niet zo goed iets voorstellen...
En dat zeg jiiiiiij!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
Spring nijlpaardje!
en de groeten van mijn sweety![]()
![]()
je lijkt op zo'n afrikaans hongerkindje zegt dat aapje hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dat zeg jiiiiiij!
Knuffels en klapjes terug.
Dat is gemeen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
je lijkt op zo'n afrikaans hongerkindje zegt dat aapje hier
naja, dat doettie helemaal niet.. je mag niet door je rug gaan door overgewichttussen je benen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Hoe durft hij me te vergelijken met enge negers.
Dan mag hij me rondduwen in mijn rolstoeltje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, dat doettie helemaal niet.. je mag niet door je rug gaan door overgewichttussen je benen he![]()
je loopt zelf maar met je rolator en zuurstoftankquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan mag hij me rondduwen in mijn rolstoeltje.
Ach, toch.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Doodziek.
dat denk jij nu al??!!quote:
daarom nou juist!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Dave het volgende:
Ja, ik bedoel met de nieuwe vertaling van de Bijbel en al.
Nee Hij houdt juist van de ouderwetse spellingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom nou juist!
ik denk niet dat Hij rekening houdt met nieuwe spelling
Alanis Morrisette speelde toch in een film God?quote:
in sommige opzichten wel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
God lijkt me een conservatief iemand
Geheel correct.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alanis Morrisette speelde toch in een film God?
Was het Dogma?
Misschien van die rubberen stuitertegels in de badkamer zetten? Net als bij klimrekken enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb ik toch een lieve huisarts ondanks het feit dat hij geen weekenddienst heeft komt hij nu naar me toe
ik glij net uit in de douche
1 sok aan willen doen terwijl je op een natte vloer staat is niet handig
Jij kan helemaal niet op stap want je hebt je bezeerd zoals een oud wijf het doet: uitglijden in de douche.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?
Alsof dat een eerlijke strijd zou zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Jij kan helemaal niet op stap want je hebt je bezeerd zoals een oud wijf het doet: uitglijden in de douche.
Altijd smoesjes om niet de strijd met me aan te hoeven gaan op het stap-toneel
Túúrlijk wel! Momma's got a lot of love to givequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alsof dat een eerlijke strijd zou zijn
Zit er iemand bij het stappen op love te wachten dan? Ik dacht dat dat altijd vooral om bier, muziek en sex draaide.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Túúrlijk wel! Momma's got a lot of love to give
Oew, ze gaat voor militairen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ok, dan zeg ik het anders: Momma's got a lot to give in general
Jij kan nog stappen, zo kun je het ook zien...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik dadelijk misschien heel sneu ALLEEN gaan stappen ....
Of met rollator, die hebben zo'n handig bijzettafeltje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ach TMM komt straks gewoon dramatisch met roze krukken de kroeg binnen
Smekend om drank, want alcohol verdooft de helse pijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ach TMM komt straks gewoon dramatisch met roze krukken de kroeg binnen
Valium ook en dat wordt vergoed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Smekend om drank, want alcohol verdooft de helse pijn.
Drank ook, door Ang3l.quote:
Zie ik eruit als iemand die een ander drankjes aanbied?quote:
Ik heb ooit nog een of twee cola's van je gekregen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Zie ik eruit als iemand die een ander drankjes aanbied?
Nou ok, TMM dan wel
Dat was vast in mijn bezette periodequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een of twee cola's van je gekregen.
Welke zin, welke pagina?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef NathaN het volgende:
*zucht*
Past eindelijk die pagina, is alle inspiratie vervlogen. Naja, die komt wel weer terug...
Lang verhaal. 120 pagina's inmiddels. Er bungelde 1 zin vervelend eenzaam bovenaan een pagina. Die bungelt nu tevreden onderaan de voorgaande pagina. Maar het verdere verloop van het verhaal hapert even.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke zin, welke pagina?
Wat voor verhaal is het?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lang verhaal. 120 pagina's inmiddels. Er bungelde 1 zin vervelend eenzaam bovenaan een pagina. Die bungelt nu tevreden onderaan de voorgaande pagina. Maar het verdere verloop van het verhaal hapert even.
Yikes! Dat je het volgehouden hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
*red bull drink*
Hele dag fam.dag gehad, dat is enorm vermoeiend......
Grof gezegd: de opkomst en ondergang van een relatie, bezien vanuit één der geliefden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor verhaal is het?
* Tha_Erik is ooit begonnen met het schrijven van een boek en hooft het ooit af te maken![]()
Dus je hebt een welwillend publiek? In dat geval moet je niet zeuren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik kan het goed vinden met mijn nichtje en mijn neefje (die ook een nichtje is) en sinds ik out ben t.o.v. de gehele familie kan ik er ook meer mezelf zijn en waarderen mijn grote hetero neven mijn valse nichten humor eigenlijk ook wel
Als schrijver?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn burgerlijke familie gaat reageren tegen de tijd dat ik besluit om daarvoor uit de kast te komen.
Nee, als homo.quote:
Only one way to find out.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, als homo.
(Met daarvoor bedoelde ik daar tegenover)
Ja, maar niet nuquote:
Meestal reageren ooms en tantes beter dan ouders. Het zijn niet hun eigen kinderen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn burgerlijke familie gaat reageren tegen de tijd dat ik besluit om daarvoor uit de kast te komen.
Dan moet het heel goed gaan, maar ooms en tantes maak ik me ook niet zo druk om, maar vooral opa's en oma's.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal reageren ooms en tantes beter dan ouders. Het zijn niet hun eigen kinderen he
[cru]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet het heel goed gaan, maar ooms en tantes maak ik me ook niet zo druk om, maar vooral opa's en oma's.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
[cru]
Als je lang genoeg wacht, is ook dat geen probleem.
[/cru]
JA!quote:
Ja, fijn hé?quote:
Ik weet het niet meer precies, maar:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, fijn hé?
Maar ik heb de laatste 3 minuten zeg maar gemist. Voor de derde keer. Er was toch iets met dat jongetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Met dat laatste ben ik het eens.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:01 schreef TehRockstar het volgende:
Oh oke.
John Cusack is best seksie.
Ik ben verliefd.
Clea Duvall is stom en lelijk.
Niet met het tweede?quote:
Hij twijfelde of ie me wel moest bellen bla bla bla "als je niet wilt dat ik nog bel dan snap ik dat ... ik zal gewoon niet meer bellen ... bel jij maar als je me weer wilt zien ... bla bla bla" Maar goed. Hij heeft het iig naar z'n zin. Op zich toch wel ok dat ie me nog belde vanaf daar om te vragen hoe het ging. .. mjah ... ofzoquote:
Maar ze speelt wel leuke rollen vaakquote:
nee nog niks.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
Is er al nieuws van de eerste hulp met betrekking tot de foto's van TMM ?
Doe het dan goed! 'verlost ons van den booze'.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en leidt ons niet in bekoring en verlos ons van den booze en verhoedt ons voor verzoeking![]()
wordt het dan toch een proffesionele fotoshoot die telkens overmoet voor het beste resultaatquote:
kun je nagaan hoe ver ik die herinneringen weggestopt hadquote:Op zondag 4 juni 2006 00:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe het dan goed! 'verlost ons van den booze'.
Nu dus echt.quote:
en vertelquote:Op zondag 4 juni 2006 01:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben thuis
Ja jemig, maar waarom dat wachten dan na de foto's?quote:Op zondag 4 juni 2006 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
fijne dokters daar
eerst naar de ehbo
toen rontgen waar ze vaststelden na foto's en wachten dat de zwelling te erg was en niets goed konden zien, als ze me nou niet zo lang hadden laten wachten was het niet zo erg geweest zucht![]()
ik mag er iig tot woensdag niet op staan om de zwelling te verminderen dan moet ik terug komen
en dan foto's maken opnieuw![]()
wellicht is het een scheurtje en dan moet ik in het gips zucht![]()
Ja het minste wat Ang3l voor je kan doen is met een grote mand op pad gaan en overal hapjes voor je halen. Is wel heel erg surrogaat om die dan thuis in plaats van tussen de mensenmasse op te eten maar dan heb toch in elk geval iets van sfeer kunnen proevenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja en eindhoven culinair is toch iets waar een bourgondier als ik toch naar uit kijkt
Zo die wist dus ook nog opbeurende worden tot de patient te sprekenquote:Op zondag 4 juni 2006 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
conclusie van de dokter was ook nog eens ja met overgewicht worden enkels ook het zwaarst belast
ben blij dat "onze" pastoor niet zo'n purist isquote:Op zondag 4 juni 2006 00:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Doe het dan goed! 'verlost ons van den booze'.
Hij was toen ook onze pastoor nietquote:Op zondag 4 juni 2006 01:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben blij dat "onze" pastoor niet zo'n purist is
[afbeelding]
tja en ik zit hier met onze nachtsnacks, ik had magnetronburgers voor jou en kipkluifjes voor mijquote:Op zondag 4 juni 2006 04:35 schreef Ang3l het volgende:
Zat, geil en een enooooooooorme honger
Stappen was gezellig
Er zijn wel aansluitingen maar dan moet ik ook nog een laptop meeslepen. Het hotel zelf heeft geen internetcomputers. ach... nog 2 dagen...quote:Op zondag 4 juni 2006 10:12 schreef DennisMoore het volgende:
Had je maar een internet-aansluiting....
het was een jongen uit Chaam (een kerel die ons vroeger uitschold), W(de vriend van KP) kwam in de droom niet voor.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:54 schreef Cairon het volgende:
Haat je de vriend van je broer dan zo hard?
Wurgreep - Efteling - Broer - Redding - Schuldgevoel - Moord - Angst.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:02 schreef creno het volgende:
het was een jongen uit Chaam (een kerel die ons vroeger uitschold), W(de vriend van KP) kwam in de droom niet voor.
Oh.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:22 schreef Cairon het volgende:
een greep waarbij je iemand wurt
Dacht al dat je het wel wat zou vinden.quote:Op zondag 4 juni 2006 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goedkope dvd was dat, en wel geinige film..
Britse gangster-films, bijna per definitie goed.quote:
De Roemeniër stelde het voor (en dat terwijl je weet dat normaal de marinier achter me aanzit).quote:Op zondag 4 juni 2006 09:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
en wat zei je tegen de marinier, alleen als mama ook mee mag doen?
Aan de ene kant zou ik zeggen: 1e zondag van de maand dus JAquote:Op zondag 4 juni 2006 12:05 schreef Tha_Erik het volgende:
De winkels in Eindhoven zijn vandaag zeker niet open?
Ik heb 't even opgezocht, en blijkbaar dus nietquote:Op zondag 4 juni 2006 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik zeggen: 1e zondag van de maand dus JA
Aan de andere kant: Tis 1e Pinksterdag, dus NEE.
Ik weet 't eigenlijk niet
Damn. Wilde ei'k iets leuks kopen voor MegaPannquote:Op zondag 4 juni 2006 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 't even opgezocht, en blijkbaar dus niet.
Hier dus.
Of geen kleren.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:08 schreef Ang3l het volgende:
Damn. Wilde ei'k iets leuks kopen voor MegaPann
*wasmachine aanzet* dan maar zorgen dat er oude kleren klaar liggen...
Ja ik ga een beetje lopen streaken op megapann zullen we zeggenquote:
Is inderdaad wat fris, geef ik toe...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ga een beetje lopen streaken op megapann zullen we zeggen![]()
![]()
Ja dan krijg ik gewoon stijve tepels, gaan mensen denken dat ik een extra kapstok ben vanwege de druktequote:
Wie is L?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het beeld van naakte L. kwijt.
Heb je wel meteen wat kleren bij elkaar gesprokkeld.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan krijg ik gewoon stijve tepels, gaan mensen denken dat ik een extra kapstok ben vanwege de drukte
Zulke grote tepels?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan krijg ik gewoon stijve tepels, gaan mensen denken dat ik een extra kapstok ben vanwege de drukte
Ah kijk, JIJ bent nog eens praktisch ingesteldquote:Op zondag 4 juni 2006 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je wel meteen wat kleren bij elkaar gesprokkeld.
Het stinkt hier naar obsessie.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:23 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het beeld van naakte L. kwijt.
Het blijft uitvallen en op andermans schouders liggen?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het stinkt hier naar obsessie.![]()
Mijn haar is een hoer.
Daar is het zondag en een feestdag voorquote:Op zondag 4 juni 2006 13:32 schreef Manias het volgende:
best wel bored eiglk
Dat zou helemaal erg zijn.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het blijft uitvallen en op andermans schouders liggen?![]()
"Lieverd, het is futloos" zei de kappernichtquote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat zou helemaal erg zijn.
Maar het hangt gewoon in een vormeloze massa, terwijl het een paar weken geleden nog als vanzelf leuk ging doen enzo.![]()
Toen kwam je net bij de kapper vandaan?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:35 schreef LuQas het volgende:
[..]
Dat zou helemaal erg zijn.
Maar het hangt gewoon in een vormeloze massa, terwijl het een paar weken geleden nog als vanzelf leuk ging doen enzo.![]()
Afscherenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:37 schreef LuQas het volgende:
Dus mijn haar heeft een depressie? Hoe maak ik het weer blij?
Het stinkt hier naar enkelsokjes!quote:Op zondag 4 juni 2006 13:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Het stinkt hier naar obsessie.![]()
Mijn haar is een hoer.
Boris zonder haar, is als Tori Amos zonder piano, als een stukje appeltaart zonder slagroom, als Pinksteren zonder Heilige Geest!quote:
Chocola?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:37 schreef LuQas het volgende:
Dus mijn haar heeft een depressie? Hoe maak ik het weer blij?
Was ze dan ook eens een keer!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 13:41 schreef TehRockstar het volgende:
Het stinkt hier naar enkelsokjes!
Hah, je plaatje werkt niet. Je bent machteloos!quote:
Alles wentquote:Op zondag 4 juni 2006 13:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
Boris zonder haar, is als Tori Amos zonder piano, als een stukje appeltaart zonder slagroom, als Pinksteren zonder Heilige Geest!![]()
En jij kan je naakt L. niet meer herinneren. Je bent machteloos!quote:Op zondag 4 juni 2006 13:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hah, je plaatje werkt niet. Je bent machteloos!
Voor sommigen vast niet...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet alles denk ik.
Een enorme paarse hanekam... zou toch vreemd blijven.
Ik kan me dat wel bij je voorstellen, eigenlijk...quote:Op zondag 4 juni 2006 13:54 schreef DennisMoore het volgende:
Niet alles denk ik.
Een enorme paarse hanekam... zou toch vreemd blijven.
Welk liedje is dat ook alweer?quote:Op zondag 4 juni 2006 14:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Lolita, You're sweeter but you'll never make a cheater out of me
Prince - Lolita.quote:
Missyquote:Op zondag 4 juni 2006 14:15 schreef Manias het volgende:
mjoesik meeks joe loes kontrol mjoesik meeks joe loes konrol
Jahquote:
Oma, Oma!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Roemeniër stelde het voor (en dat terwijl je weet dat normaal de marinier achter me aanzit).
O en Mr Romania wenst ook "Harte beterschap voor Oma"
Dat is heel gemeen.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:52 schreef LuQas het volgende:
[..]
En jij kan je naakt L. niet meer herinneren. Je bent machteloos!
![]()
Mijn negerkapster heeft me spul gegeven zodat mijn haar niet zo lelijk en droog is.quote:
Als het mijne?quote:
Ja, wacht ik pak het even.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:48 schreef LuQas het volgende:
[..]
Als het mijne?
Mijn negerkapster doet er altijd zijde-olie in.
Ik heb hier wel baby-olie maar als ik dat er in stop wordt het heel glanzend, dan ben ik net Ken.
quote:Op zondag 4 juni 2006 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oma, Oma!!!
Dat heb je toch tenminste wel even gecorrigeerd?
O my god.....quote:Op zondag 4 juni 2006 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn grootste entertainment droom is uitgekomen
ik mag de landelijke b\ijeenkomst voor tupperware verkopers opleuken
yes!!!
geloof me dat wordt hilarisch
Dat is een mooi besluit.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef LuQas het volgende:
Gewoon, een hemd zonder mouwen, als in onderbroek en hemd.
Bij Lo-Fi-Fnk is het leuk, maar bij de meeste homo's is het om te huilen.
omdat ie dat isquote:Op zondag 4 juni 2006 15:03 schreef Ang3l het volgende:
Waarom spreek ik mijn ex op MSN altijd aan met "Eey stommerd"![]()
Zúlke buikspieren maken mij over het algemeen bang.quote:
zovan intimidating?quote:Op zondag 4 juni 2006 15:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zúlke buikspieren maken mij over het algemeen bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |