dan sta ik niet voor de gevolgen in hoorquote:
http://www.denniechristian.nl/quote:
wij zijn twee vrienden, jij en ikquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wij zijn twee vrienden, jij en ik
twee dikke vrienden, jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar, al worden we meer dan 100 jaar
twee echte vrienden tot onze laatste snik
Had je jezelf buitengesloten?quote:
nee maar ik fietste met een ladder onder mijn arm en twee zware tassen naar mijn nieuwe kot en ik was de sleutels vergeten... kon ikw eer helemaal terug fietsen...quote:
ik denk dat ik gezien heb waar je woont.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee maar ik fietste met een ladder onder mijn arm en twee zware tassen naar mijn nieuwe kot en ik was de sleutels vergeten... kon ikw eer helemaal terug fietsen...
dat kan, je komt er ook niet omheenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:07 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik denk dat ik gezien heb waar je woont.
ik ga een kabelbaan maken tussen mijn Place en de rechterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:16 schreef Cairon het volgende:
je bent binnen 3 minuten op je werk, als het geen anderhalve minuut is
Je bent geen kattentypequote:
Jij bent duidelijk nieuw hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent geen kattentype?
Matig grapje...
Rottigheid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Het is afsluiting en dus stressen
Ik moet maandag op 2e P-dag daardoor gewoon werken
Ik heb morgen een "verplichte" familiedag
Pap heeft per ongeluk een doorkijk gemaakt van de keuken naar de gang met kappen
Mijn oom heeft een hartaanval gehad en ligt in Zwitserland in het ziekenhuis
Dan nog dat gedoe met die lieve D
En ik barst van de koppijn (waarschijnlijk door bovenstaande)
I am NOT amused......
Ja, nog steeds wel een beetje.quote:
Kusjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef wonderer het volgende:
*vlindertje knuffel geef*
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:12 schreef Jerruh het volgende:
hey angel, nog steeds een beetje in het dipje/
morgen pas, ik was de sleutels vergeten....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.
En met m'n oom ..... geen idee.
Hoe is het met groen en oranje?
Wheheh. Suffiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
morgen pas, ik was de sleutels vergeten....
Tijd voor chocolade?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Beetje wel ja. Hoofdpijn is redelijk weg. Gat in de muur niet, gat in m'n hart niet.
En met m'n oom ..... geen idee.
Echtniet. Gotta look my best next weekendquote:
Lekker dan, net een stuk meloen op, die over de datum aan het gaan was, en eigenlijk ook niet meer zo lekker, en nu is mijn hele mond schraal en mijn tong opgezwollen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Een dag vol misère.
ja stond ik daar, met de ladder. da is meteen het nadeel van midden in de stad wonen, iedereen ziet je...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |