A, mên!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is ook nog maar de vraag
heej erik wat ga je doen vanavond?quote:
Televiseren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej erik wat ga je doen vanavond?
Hoe kommet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er iets intressants wat je niet kunt opnemen dan?
TRS nu heb ik al een TT aan je gewijdt een msn-naamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
ik wil je in bekoring leidenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?
tot het nemen van de grote stapquote:
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?quote:
Euh, dat vind ik engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh, dat vind ik eng![]()
. Ik zei toch dat ik een mietje was
.
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook eng.
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?
dat klinkt resoluutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.
En waarschijnlijk is het dan met een goede vriend en zijn vriend.
Omdat ik het nu nog te druk heb, en mijn tijd 's avond op een ontspannen en niks-doenende manier door wil brengenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat klinkt resoluut
waarom wil je tot na school wachten?
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet..
Op mij meer als iemand die graag iedereen kentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ik push nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Je pushed bij Rijk. Je pushed bij Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik push niet
als hij liever met een vriend gaat is dat zelfs beter
jammer dat jij het meteen negatief maakt
Pardon!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:
Het was ook niet direct naar jou gericht, maar meer naar alles en iedereenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachten
luister ik behandel normaal iedereen met respect en dat deed ik bij hem ook
maar de laatste tijd haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, TRS.
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.
En jij?
Gaaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben jij weleens verliefd geweest Erik?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?
De gebiedende wijs met een T er achter is een verouderde vorm. Tegenwoordig is het dus zonder T, de oude vorm is in onbruik geraakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:14 schreef Dave het volgende:
En moet het niet zijn "leid ons niet in bekoring"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |