A, mên!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat is ook nog maar de vraag
heej erik wat ga je doen vanavond?quote:
Televiseren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heej erik wat ga je doen vanavond?
Hoe kommet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er iets intressants wat je niet kunt opnemen dan?
TRS nu heb ik al een TT aan je gewijdt een msn-naamquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:36 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn hoofd doet pijn.
ik wil je in bekoring leidenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan vast wel iets opnemen, maar hoezo eigenlijk?
tot het nemen van de grote stapquote:
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?quote:
Euh, dat vind ik engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Euh, dat vind ik eng![]()
. Ik zei toch dat ik een mietje was
.
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar, je kunt die stap beter samen nemen dan alleen toch?
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik met je eens, maar ik vind mensen ontmoeten ook eng.
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar het moet er eens van komen en vanavond is die avond dat voel ik, voel jij dat niet?
dat klinkt resoluutquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, nee. Als die desbetreffende avond er in zit, dan is dat over een week of twee, als school klaar is.
En waarschijnlijk is het dan met een goede vriend en zijn vriend.
Omdat ik het nu nog te druk heb, en mijn tijd 's avond op een ontspannen en niks-doenende manier door wil brengenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat klinkt resoluut
waarom wil je tot na school wachten?
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, hij mag het vragen, geen probleem. En dwingen kan hij me toch niet..
Op mij meer als iemand die graag iedereen kentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ik push nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Theatermama. Stop eens met pushen.
Je pushed bij Rijk. Je pushed bij Erik.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik push niet
als hij liever met een vriend gaat is dat zelfs beter
jammer dat jij het meteen negatief maakt
Pardon!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij komt een beetje over als een NVD'er, vind ik
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachtenquote:
Het was ook niet direct naar jou gericht, maar meer naar alles en iedereenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar hij maakt me net uit voor Pedofiel, daar zit ik echt niet op te wachten
luister ik behandel normaal iedereen met respect en dat deed ik bij hem ook
maar de laatste tijd haalt hij het bloed onder mijn nagels vandaan
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, TRS.
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen met enkelsokjes en teveel gel in hun haar.
En jij?
Gaaf.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik voor mensen in het algemeen, vooral als ik ze nog niet ken.
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben jij weleens verliefd geweest Erik?
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik écht verliefd ben geweest, nee. Jij dan?
De gebiedende wijs met een T er achter is een verouderde vorm. Tegenwoordig is het dus zonder T, de oude vorm is in onbruik geraakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:14 schreef Dave het volgende:
En moet het niet zijn "leid ons niet in bekoring"?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:11 schreef Dave het volgende:
Hallo, ik heb enkelsokjes, en gel. Maar niet in m'n borsthaar.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:22 schreef Dave het volgende:
Ik draag ze nu niet, maar 's zomers in sneakers wel es.
Waarom ben je er zo op tegen dan?quote:
Ik wel dan? Nee, vanavond niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:26 schreef Dave het volgende:
Je kunt gerust ja zeggen hoor, ik durf toch niet.
Die is vast leuker dan ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:30 schreef Dave het volgende:
Helaas, dan zal ik het met m'n eigen Erik moeten doen.
Daar kan ik geen oordeel over geven zonder foto.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is vast leuker dan ik.
Anyway, ikga mijn kamer stofzuigen. Tot straks.
Ergens speciaal voor, of gewoon omdat je er zin in had?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb mijn buikje geaaid.
Ik had er heel, heel, heel veel zin in.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens speciaal voor, of gewoon omdat je er zin in had?
Jazeker, maar er is dan ook een hoop om te aaien bij mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik had er heel, heel, heel veel zin in.
Aai jij je buik weleens?
Ben je een dikkerdje dap dan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jazeker, maar er is dan ook een hoop om te aaien bij mij.
Ik ben niet de slankste die je ooit zult tegenkomen, nee.quote:
Ohoh!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet de slankste die je ooit zult tegenkomen, nee.
Dat klinkt onheilspellend.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:14 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is het ook.
Komt wel goed.quote:
Het maakt me verder ook niet zo veel uit hoe jij over me denkt, je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Komt wel goed..
Ik heb ook een buikje nu. Ik heb de bouw van een kikker.
Spring nijlpaardje!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Komt wel goed..
Ik heb ook een buikje nu. Ik heb de bouw van een kikker.
Zoiets.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het maakt me verder ook niet zo veel uit hoe jij over me denkt, je bent niet de enige.
Maar bij de bouw van een kikker kan ik me niet zo goed iets voorstellen...
En dat zeg jiiiiiij!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
Spring nijlpaardje!
en de groeten van mijn sweety![]()
![]()
je lijkt op zo'n afrikaans hongerkindje zegt dat aapje hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
En dat zeg jiiiiiij!
Knuffels en klapjes terug.
Dat is gemeen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
je lijkt op zo'n afrikaans hongerkindje zegt dat aapje hier
naja, dat doettie helemaal niet.. je mag niet door je rug gaan door overgewichttussen je benen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is gemeen.Hoe durft hij me te vergelijken met enge negers.
Dan mag hij me rondduwen in mijn rolstoeltje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, dat doettie helemaal niet.. je mag niet door je rug gaan door overgewichttussen je benen he![]()
je loopt zelf maar met je rolator en zuurstoftankquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:36 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan mag hij me rondduwen in mijn rolstoeltje.
Ach, toch.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
Doodziek.
dat denk jij nu al??!!quote:
daarom nou juist!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:21 schreef Dave het volgende:
Ja, ik bedoel met de nieuwe vertaling van de Bijbel en al.
Nee Hij houdt juist van de ouderwetse spellingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarom nou juist!
ik denk niet dat Hij rekening houdt met nieuwe spelling
Alanis Morrisette speelde toch in een film God?quote:
in sommige opzichten wel jaquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
God lijkt me een conservatief iemand
Geheel correct.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Alanis Morrisette speelde toch in een film God?
Was het Dogma?
Misschien van die rubberen stuitertegels in de badkamer zetten? Net als bij klimrekken enzo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat heb ik toch een lieve huisarts ondanks het feit dat hij geen weekenddienst heeft komt hij nu naar me toe
ik glij net uit in de douche
1 sok aan willen doen terwijl je op een natte vloer staat is niet handig
Jij kan helemaal niet op stap want je hebt je bezeerd zoals een oud wijf het doet: uitglijden in de douche.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oftewel ga je vanavond met ang3l en mij mee op stap?
Alsof dat een eerlijke strijd zou zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
Jij kan helemaal niet op stap want je hebt je bezeerd zoals een oud wijf het doet: uitglijden in de douche.
Altijd smoesjes om niet de strijd met me aan te hoeven gaan op het stap-toneel
Túúrlijk wel! Momma's got a lot of love to givequote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
Alsof dat een eerlijke strijd zou zijn
Zit er iemand bij het stappen op love te wachten dan? Ik dacht dat dat altijd vooral om bier, muziek en sex draaide.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Túúrlijk wel! Momma's got a lot of love to give
Oew, ze gaat voor militairen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
Ok, dan zeg ik het anders: Momma's got a lot to give in general
Jij kan nog stappen, zo kun je het ook zien...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Ang3l het volgende:
Moet ik dadelijk misschien heel sneu ALLEEN gaan stappen ....
Of met rollator, die hebben zo'n handig bijzettafeltje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ach TMM komt straks gewoon dramatisch met roze krukken de kroeg binnen
Smekend om drank, want alcohol verdooft de helse pijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:10 schreef Ang3l het volgende:
Ach TMM komt straks gewoon dramatisch met roze krukken de kroeg binnen
Valium ook en dat wordt vergoed.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Smekend om drank, want alcohol verdooft de helse pijn.
Drank ook, door Ang3l.quote:
Zie ik eruit als iemand die een ander drankjes aanbied?quote:
Ik heb ooit nog een of twee cola's van je gekregen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
Zie ik eruit als iemand die een ander drankjes aanbied?
Nou ok, TMM dan wel
Dat was vast in mijn bezette periodequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog een of twee cola's van je gekregen.
Welke zin, welke pagina?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:20 schreef NathaN het volgende:
*zucht*
Past eindelijk die pagina, is alle inspiratie vervlogen. Naja, die komt wel weer terug...
Lang verhaal. 120 pagina's inmiddels. Er bungelde 1 zin vervelend eenzaam bovenaan een pagina. Die bungelt nu tevreden onderaan de voorgaande pagina. Maar het verdere verloop van het verhaal hapert even.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke zin, welke pagina?
Wat voor verhaal is het?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lang verhaal. 120 pagina's inmiddels. Er bungelde 1 zin vervelend eenzaam bovenaan een pagina. Die bungelt nu tevreden onderaan de voorgaande pagina. Maar het verdere verloop van het verhaal hapert even.
Yikes! Dat je het volgehouden hebt...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
*red bull drink*
Hele dag fam.dag gehad, dat is enorm vermoeiend......
Grof gezegd: de opkomst en ondergang van een relatie, bezien vanuit één der geliefden.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor verhaal is het?
* Tha_Erik is ooit begonnen met het schrijven van een boek en hooft het ooit af te maken![]()
Dus je hebt een welwillend publiek? In dat geval moet je niet zeuren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
Ach, ik kan het goed vinden met mijn nichtje en mijn neefje (die ook een nichtje is) en sinds ik out ben t.o.v. de gehele familie kan ik er ook meer mezelf zijn en waarderen mijn grote hetero neven mijn valse nichten humor eigenlijk ook wel
Als schrijver?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn burgerlijke familie gaat reageren tegen de tijd dat ik besluit om daarvoor uit de kast te komen.
Nee, als homo.quote:
Only one way to find out.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, als homo.
(Met daarvoor bedoelde ik daar tegenover)
Ja, maar niet nuquote:
Meestal reageren ooms en tantes beter dan ouders. Het zijn niet hun eigen kinderen hequote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe mijn burgerlijke familie gaat reageren tegen de tijd dat ik besluit om daarvoor uit de kast te komen.
Dan moet het heel goed gaan, maar ooms en tantes maak ik me ook niet zo druk om, maar vooral opa's en oma's.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meestal reageren ooms en tantes beter dan ouders. Het zijn niet hun eigen kinderen he
[cru]quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet het heel goed gaan, maar ooms en tantes maak ik me ook niet zo druk om, maar vooral opa's en oma's.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
[cru]
Als je lang genoeg wacht, is ook dat geen probleem.
[/cru]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |