hey waar haal je die vanddaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:00 schreef Borkydude het volgende:
http://media.tmf.nl/v3/popup/TMFTop90.html
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:16 schreef Arcee het volgende:
Geweldig decennium. Volgens mij scheen ook altijd de zon in de jaren 90.
TMF.nl/nogwatquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:15 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hey waar haal je die vanddaan?
staan ern og meer lijstjes ?
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:40 schreef Walvisje het volgende:
In de 90's is er een hoop bagger gemaakt.... De top 10
1 No Doubt ~ Don't Speak
2 Snap ~ Rythm is a dancer![]()
3 Fugees ~ Killing Me Softly![]()
4 Britney Spears ~ Baby One More Time![]()
5 Coolio & LV ~ Gansta's Paradise![]()
6 Nirvana ~ Smell's Like Teenspirit![]()
7 Marco Borsato ~ Dromen zijn bedrog![]()
8 4 Non Blondes ~ What's Up
9 Los Del Rio ~ Macarena
10 Bryan Adams ~ Everything I Do
Metalnerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:44 schreef Molluck het volgende:
Wat een troep, er staan misschien 10 goede nummers tussen...
Maar 1 slecht nummer dus, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef Borkydude het volgende:
1 No Doubt ~ Don't Speak
2 Snap ~ Rythm is a dancer
3 Fugees ~ Killing Me Softly
4 Britney Spears ~ Baby One Mor Time
5 Coolio & LV ~ Gansta's Paradise
6 Nirvana ~ Smell's Like Teenapiret
7 Marco Borsato ~ Dromen zijn bedrog
8 4 Non Blondes ~ What's Up
9 Los Del Rio ~ Macarena
10 Bryan Adams ~ Everything I Do
![]()
volgens mij is dit niet dezelfde als diegene die nu wordt uitgezonden op TMFquote:
proestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik had Baby One More Time gekocht toen 'ie net uit was.
quote:
baby dont hurt me!!quote:haddaway
Pas geleden nog op 12" gekocht. En ik schaam me er niet voorquote:
ik kon die nieuwe lijst niet vindenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
baby dont hurt me!!![]()
even een nieuwe lijst zoeken
Ik ben benieuwd of de oude eurodance-sound ooit nog verdraaid wordt tot iets 'credibles', in een eventuele revival. Zoals mensen als Daft Punk met de disco hebben gedaan, en heel veel hippe types sinds +/- 2001 met jaren 80-dance (wat toen electroclash en dergelijke werd). Zowel disco als jaren 80-dance waren eerst nogal verguisd.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Pas geleden nog op 12" gekocht. En ik schaam me er niet voor![]()
Echt een nummer dat toch wel bij de bovenste 30 hoort in zo'n lijstje.
Als ze die oerslechte raps ertussenuit halen, wordt het misschien nog wel wat. Snap! heeft later nog een poging gedaan met SnapAttack! the Remixes. Opvallend is juist dat remixen van Dance2Trance, Rollo en Torsten Fenslau weer het beste materiaal van de hele compilatie waren, in tegenstelling tot de tracks die in een nieuw jasje zijn gestoken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of de oude eurodance-sound ooit nog verdraaid wordt tot iets 'credibles', in een eventuele revival. Zoals mensen als Daft Punk met de disco hebben gedaan, en heel veel hippe types sinds +/- 2001 met jaren 80-dance (wat toen electroclash en dergelijke werd). Zowel disco als jaren 80-dance waren eerst nogal verguisd.
Bij het ouvre van Dj Bobo lijkt het me wat lastig (zó camp dat het ook altijd camp zal blijven, wat je er ook mee doet), maar wie weet is er van de sound van Snap! wel wat te maken.
Ik heb zelfs nog de special edition, gekocht toen ik in Thailand op vakantie wasquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik had Baby One More Time gekocht toen 'ie net uit was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |