Ah, zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
Ja duhuh... ik wist alleen nog dat het redelijk vroeg in het jaar was
Jij kon mij natuurlijk wel
Zo jaquote:
Ik kon die hele PS nog niet, joh.quote:
En wie had er nou van ene Arcee gehoord?quote:
En ik ben nog steeds een wildvreemde voor nagenoeg iedereenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En wie had er nou van ene Arcee gehoord?
Wie niet? Ja, jij. Maar verder?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
En wie had er nou van ene Arcee gehoord?
Al die nOObs die na mij zijn geregged?quote:
Ik heb ook geen idee wie U isquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds een wildvreemde voor nagenoeg iedereen![]()
Misschien die paar die voor mij zijn geregistreerd?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
Al die nOObs die na mij zijn geregged?
Ja, dat zegt wel wat.quote:Maar geef toe... dat ik me kan herinneren dat jij weg was geweest en yvonne een topic voor jou opende zegt wel iets... toch?
Dat zijn er iets meer dan een handje volquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien die paar die voor mij zijn geregistreerd?
[..]
Ja, dat zegt wel wat.
Truste PS.
hier ben ikquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wanneer komen jij en d_h weer terug?
Nog precies 4 uur.quote:
was een systembug, kon er niets aan doenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij ook, Bruce. Daar stond eerst "Dit zou 'm best eens kunnen zijn".
[HOOLS]Het VBL café #1206 :Nu met nog veel meer jarigen !quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
was een systembug, kon er niets aan doen![]()
was trouwens niet achter de schermen, maar in HOOLS
Weer vet.quote:
Phew, nog net in de lijst. Op een palindroomplaats.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:02 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor vrijdag 02 juni 2006 (00:00 - 23:59)
232. 30 Urnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |