Ehm, die heb ik nog niet...quote:
Hmm, wou hem bijna kopen,,,,Het was echt gaaf om hem te zien! En voor zijn neus tegen een glas deur aan te lopen was ook niet echt handig, maar ja......quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:53 schreef sXe het volgende:
ha, nog een topic waar je mij voorlopig niet gaat aantreffen!
plijsters 6 ¤quote:Op zondag 4 juni 2006 17:12 schreef Nouk het volgende:
Ik ben vannacht gevallen met iemands anders fiets.
Nu heb ik een dikke schaafplek in m'n gezicht, op m'n knie en op m'n handen. Daarbij nog een blauwe plek van ongeveer 10 cm breed op m'n bovenbeen. En zijn fiets ligt in puin.
Een nieuw voorwiel...iemand enig idee wat dat kost?
quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
plijsters 6 ¤
nieuw voorwiel 40 ¤
-----------------------------
Avondje stapen en iemand anders fiets aan gort rijden .... priceless
30 E ongeveer...quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef Nouk het volgende:
[..].
40 euro, kenker. Heb je een nieuwe fiets voor. Of twee.
kenker de tering bruut ?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
.
40 euro, kenker. Heb je een nieuwe fiets voor. Of twee.
Plijsters?quote:Op zondag 4 juni 2006 18:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
plijsters 6 ¤
nieuw voorwiel 40 ¤
-----------------------------
Avondje stapen en iemand anders fiets aan gort rijden .... priceless
tja of pleisters ?quote:
ja hallo, die jongen zit in NY, dan kan je niet verwachten dat z'n Nederlands daar beter van wordt.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:55 schreef Wii het volgende:
"Stapen" dan?
jaquote:Op maandag 5 juni 2006 16:33 schreef sXe het volgende:
goed idee...
Zullen we een handtekeningenactie beginnen?
ik hou er mee op denk ikquote:
waarom ?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:38 schreef sXe het volgende:
[..]
ik hou er mee op denk ik
Heb deze week mijn voorstel weer ingeleverd, maar die wordt toch afgekeurd. En verder weet ik eigenlijk nog steeds niet goed hoe ik moet beginnen.
De motivatie is echt helemaal weg...
Jij?
Post je voorstel hier eens dan, en hoezo zou die weer worden afgekeurd? Kan je niet aan je begeleider vragen hoe hij het dan zou verwoorden?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:38 schreef sXe het volgende:
[..]
ik hou er mee op denk ik
Heb deze week mijn voorstel weer ingeleverd, maar die wordt toch afgekeurd. En verder weet ik eigenlijk nog steeds niet goed hoe ik moet beginnen.
De motivatie is echt helemaal weg...
Jij?
tja ik moet ook nog een literatuur studie/ thesis schrijven maar dat wordt het denk ik als ik in nederland zit .. jeej extra studiegeld betalenquote:Op maandag 5 juni 2006 16:52 schreef Nouk het volgende:
[..]
Post je voorstel hier eens dan, en hoezo zou die weer worden afgekeurd? Kan je niet aan je begeleider vragen hoe hij het dan zou verwoorden?
Ik had helemaal geen motivatie om die artikelen echt te gaaabn doorspitten, daar heb ik echt een hekel aan. Vandaag toch maar begonnen (terwijl alles al af moet zijn; tenminste de conceptversie),
Maargoed, het gaat nu wel, maar ben pas bij 2500 woorden en ik moet er 9000..
Hehe ik zie al op tegen een 'baan' niet dat een aio plek een echte baan is maar toch ... het liefst zou ik gewoon een beetje studeren dat is ten minste makkelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 17:15 schreef Nouk het volgende:
Dats wel kut...ik moet ook nog tentamen leren vandaag & morgen.
Ik moet sowieso ook 1 jaar extra, beetje jammer. Ik heb eigenlijk nu al wel genoeg van dat studeren.
engeland ? of finland ?quote:Op maandag 5 juni 2006 18:11 schreef sXe het volgende:
ik heb nog geen begeleider, die krijg je dus pas naar aanleiding van je voorstel. Die moet eerst door de scriptiecommissie worden beoordeeld. Ik ben er gewoon niet tevreden over, maar ik weet dus ook niet hoe het wel zou moeten. Ben ook wat extra tijd kwijt denk ik. En ik wil m'n stage ook proberen in het buitenland te doen. Indien mogelijk.
VS misschien zelfs? Moet er nog even contact over opnemen...quote:
Morgen goed bezigquote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef sXe het volgende:
[..]
VS misschien zelfs? Moet er nog even contact over opnemen...
Morgen begin ik!
Oh, de nieuwe cd van Keith Caputo is wel erg okay
Hoe was het concert dan behalve dat de man 1,20 m isquote:Op maandag 5 juni 2006 18:40 schreef sXe het volgende:
[..]
VS misschien zelfs? Moet er nog even contact over opnemen...
Morgen begin ik!
Oh, de nieuwe cd van Keith Caputo is wel erg okay
was vrij geniaalquote:Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe was het concert dan behalve dat de man 1,20 m is
Leg eens uitquote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef sXe het volgende:
[..]
was vrij geniaal
Wat een charisma ook...
Beetje jammer van z'n begeleidingsband. Was muzikaal erg goed maar de gitarist en bassist zagen er echt te belachelijk voor woorden uit qua podiumpresentatie
dt was ik dus nietquote:
Vast als ik er weer weg benquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef sXe het volgende:
Keith komt vast ook binnenkort nog wel in NY, daar komt-ie ook vandaan tenslotte
(mp)quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Nouk het volgende:
Dat weet je toch niet. Als jij een half jaar weg bent en iedereen mist krijg je heus wel beetje heimwee.
heimwee niet maar ik baal een beetje van al mijn resultaten .. het wordt wel minder leuk als alles steeds misluktquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef Nouk het volgende:
Heb je al heimwee?
da's wel minder ja. Maar nog niet het hoofd laten hangen!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heimwee niet maar ik baal een beetje van al mijn resultaten .. het wordt wel minder leuk als alles steeds mislukt
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Wii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterf met je tyfuswinkelquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Wii het volgende:
Ik al van medio augustus!
Ja, sXe kan heel goed. En bosbeetle is op dit moment op toernee in Amerika.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
kan iemand hier gitaar spelen
kom je me team versterkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan zelf ook uiteraard wel gitaar spelen, zo moelijk kan het toch niet zijn. Ik ben geen mongool ofzo.
Wie heb je behalve Maikuuul nog meer dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
kom je me team versterken
helaas is het no-budget
Nokia.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:46 schreef SuperWeber het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Nokia ook banden (heeft) (ge)maakt...
Zo nu wil je die kuttelefoon vast niet meer...
quote:
Kan je net zo goed deze houden toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Misschien neem ik wel een andere Nokia dan. Zo'n hele goedkope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |