was vrij geniaalquote:Op maandag 5 juni 2006 18:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hoe was het concert dan behalve dat de man 1,20 m is
Leg eens uitquote:Op maandag 5 juni 2006 18:49 schreef sXe het volgende:
[..]
was vrij geniaal
Wat een charisma ook...
Beetje jammer van z'n begeleidingsband. Was muzikaal erg goed maar de gitarist en bassist zagen er echt te belachelijk voor woorden uit qua podiumpresentatie
dt was ik dus nietquote:
Vast als ik er weer weg benquote:Op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef sXe het volgende:
Keith komt vast ook binnenkort nog wel in NY, daar komt-ie ook vandaan tenslotte
(mp)quote:Op maandag 5 juni 2006 20:50 schreef Nouk het volgende:
Dat weet je toch niet. Als jij een half jaar weg bent en iedereen mist krijg je heus wel beetje heimwee.
heimwee niet maar ik baal een beetje van al mijn resultaten .. het wordt wel minder leuk als alles steeds misluktquote:Op maandag 5 juni 2006 20:44 schreef Nouk het volgende:
Heb je al heimwee?
da's wel minder ja. Maar nog niet het hoofd laten hangen!quote:Op maandag 5 juni 2006 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heimwee niet maar ik baal een beetje van al mijn resultaten .. het wordt wel minder leuk als alles steeds mislukt
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:58 schreef Wii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterf met je tyfuswinkelquote:Op maandag 5 juni 2006 23:05 schreef Wii het volgende:
Ik al van medio augustus!
Ja, sXe kan heel goed. En bosbeetle is op dit moment op toernee in Amerika.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:24 schreef Meki het volgende:
kan iemand hier gitaar spelen
kom je me team versterkenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:31 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan zelf ook uiteraard wel gitaar spelen, zo moelijk kan het toch niet zijn. Ik ben geen mongool ofzo.
Wie heb je behalve Maikuuul nog meer dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Meki het volgende:
[..]
kom je me team versterken
helaas is het no-budget
Nokia.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 10:46 schreef SuperWeber het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Nokia ook banden (heeft) (ge)maakt...
Zo nu wil je die kuttelefoon vast niet meer...
quote:
Kan je net zo goed deze houden toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:38 schreef Zwansen het volgende:
Misschien neem ik wel een andere Nokia dan. Zo'n hele goedkope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |