Je kunt mindere nummers in je hoofd hebbenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij Brahimov zit ik nu constant met "Love rears it ugly head" in mijn hoofd
ik draai em nu ook![]()
Thanks, zal ongetwijfeld lukkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:32 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Je kunt mindere nummers in je hoofd hebben![]()
enneh, veel plezier bij PP!
ja dat kan ik me wel voorstellen. is dit weekend dan een training? geen wedstrijd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]Tillf-Bastogne-Tillf in dit geval.
Maar ik denk dat ik het bij de 120 km houd. 220 vind ik wat ver. Vooral omdat ik a.s. woensdag een wedstrijd moet (mag) rijden, en van 220 km ben ik in twee dagen niet volledig hersteld.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
speciaal voor Mirri weer de sportbar in de titel
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OVquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:33 schreef snellejelle het volgende:
TV, ga je morgen al vroeg naar limboland?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo is dat speciaal voor Mirri.
Kwam gewoon naar voren toen ik met [S begon, van een vorig topic, en ik dacht "ha, minder typen, altijd handig."
* Wombcat lui is
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Mirri het volgende:
Dit is toch de sportbar?
Ik herkende het niet, omdat er geen sportbar in de topictitel staat.
Bij het vorige sportbartopic trouwens ook niet.
Ik heb liever dat het er wel in staat.
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
neen, er hoeft geen 0 voor 40, dat deden we anders ook niet.![]()
De sportbar #40 Een titel.
Zo wil ik het hebben.![]()
Yup. Toertocht, met wat vrienden. Waarvan een deel geloof ik wel van plan is de 220 te rijden, maar een ander deel niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat kan ik me wel voorstellen. is dit weekend dan een training? geen wedstrijd?
wie ga je aan rijdenquote:
Aha kee, handig hoor! Ik ben wel een beetje jaloersquote:ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
Oe. Opletten morgen dus op de weg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wie ga je aan rijden![]()
[..]
Aha kee, handig hoor! Ik ebn wel een beetje jaloers
Ow shit, als wij maar niet in de file komen bij Eindhoven vanwege dat Pinkpop.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
eindhovenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ow shit, als wij maar niet in de file komen bij Eindhoven vanwege dat Pinkpop.![]()
Wel veel plezier trouwens.![]()
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Morgenvroeg 11 uur rijd ik aan, ga samen met een vriend van me... hotel zit in Brunssum en vandaar naar Landgraaf op en neer met het OV
Voor een hoop mensen is Eindhoven op de weg naar Limburg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindhoven
pinkpop is in zuid-limburg
Jahaaa maar bij Eindhoven zitten de files.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindhoven
PLaceboquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?
Placebo speelt er toch ook? Dt is leuk![]()
een van de weinige bands met een zanger die ik OK vind
Da's dialectquote:
Mwah.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:42 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hou toch op. de Red Hot Chili Peppers komen!![]()
![]()
En de zanger is ook![]()
Placebo is inderdaad erg tof... net als Hooverphonic en Skinquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ga je het hele weekend naar Pinkpop?
Placebo speelt er toch ook? Dt is leuk![]()
een van de weinige bands met een zanger die ik OK vind
Veel plezier.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Placebo is inderdaad erg tof... net als Hooverphonic en Skin
... er is zoveel leuks te zien
zangeressen met of zonder bandquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Placebo is inderdaad erg tof... net als Hooverphonic en Skin
... er is zoveel leuks te zien
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik know
ben je ook wel es afgewerkt?
Nou, van heel veel soorten muziek. Norah Jones, Van Morrison, Royksopp, Mozart, Marvin Gaye, Creedence, Tatuquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
eindhoven
wat voor een muziek houd jij eigenlijk van Mirri?
ik bedoel dan echte muziek he, geen mantra's
en verrassend veel leuke dames in het publiekquote:
Norahquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nou, van heel veel soorten muziek. Norah Jones, Van Morrison, Royksopp, Mozart, Marvin Gaye, Creedence, Tatuen Nightwish ook en new age muziek uit India, Karunesh, Prem Joshua etc.
En ik ben dol op van die romantische sky radio liedjes zoals: Senza Una Donna van Zucchero.![]()
quote:
Ik zag het op een blad toen ik dvd's kocht bij de van Leest. De hele line-up van Pinkpop...en onderaan stond Alize..quote:
Tatu is leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nou, van heel veel soorten muziek. Norah Jones, Van Morrison, Royksopp, Mozart, Marvin Gaye, Creedence, Tatuen Nightwish ook en new age muziek uit India, Karunesh, Prem Joshua etc.
En ik ben dol op van die romantische sky radio liedjes zoals: Senza Una Donna van Zucchero.![]()
lievquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
Anna Nalick is trouwens een tip. erg mooie luisterliedjes à la Norah Jones. errug mooi stem
alizequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zag het op een blad toen ik dvd's kocht bij de van Leest. De hele line-up van Pinkpop...en onderaan stond Alize..
Ik dacht, ze zijn vast een e op het eind vergeten..
Of ze bedoelen Elize, dat Nederlandse meisje van dat liedje Automatic. Das ook het enige dat ik ken van haar..![]()
anna heeft ook wat snellere nummersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
liev![]()
Norah Jones is wel een beetje erg langzaam trouwens![]()
Zangeressen met gitaar zijn wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tatu is leuk![]()
Ik moet hun nieuwe album nog afschaffen (hoewel, zo nieuw is dat al niet meer).
Maar verder hou ik het vooral op dit soort bands
Lene is leukquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
anna heeft ook wat snellere nummersbeetje à la Lene
ja schrijft alanis haar naam goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:54 schreef Mirri het volgende:
[..]
Zangeressen met gitaar zijn wel leuk ja![]()
Ik vind Alanis Morissette leuk, en Katie Melua ook.
Maar niets boven Norah met haar piano! orgel
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het een rockband!
Bedoel je trouwens Lene Marlin?
Van sitting down here?![]()
jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Is het een rockband!
Bedoel je trouwens Lene Marlin?
Van sitting down here?![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik zag het op een blad toen ik dvd's kocht bij de van Leest. De hele line-up van Pinkpop...en onderaan stond Alize..
Ik dacht, ze zijn vast een e op het eind vergeten..
Of ze bedoelen Elize, dat Nederlandse meisje van dat liedje Automatic. Das ook het enige dat ik ken van haar..![]()
Alanis had beter kunnen stoppen na Jagged Little Pillquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja schrijft alanis haar naam goed
zij is zoooooooooooo goed. vooral "your house" is super
De laatste vind ik de beste.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja
da's van haar debuut cd. inmiddels heeft ze er drie. alle drie goed
O waaah dat meen je nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja
da's van haar debuut cd. inmiddels heeft ze er drie. alle drie goed
Idd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alanis had beter kunnen stoppen na Jagged Little Pill![]()
daarna was het volkomen kut
uhm. neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mallerdquote:
Van d'r laatste album is How Would It Be nog wel enigszins bekend. Een erg lekker nummer trouwensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
O waaah dat meen je niet![]()
Ik heb noooit meer iets van haar gehoord na dat nummer sitting down here. Het was het allereerste popliedje waardoor ik fan werd van top 40 muziek.
Ali B en nog meer Nederpop zooi heeft ervoor gezorgd dat ik nu niet meer naar top 40 muziek luister als vroeger.
oehh ik ga Lene eens even downloaden en als het me bevalt dan ga ik naar de winkel.![]()
Explode van haar vond ik een erg leuk liedje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
In de categorie.... "what the fuck doet die op Pinkpop" wil ik graag Nelly Furtado nomineren... maar wie weet als het zonnetje schijnt is dat best te pruimen
zeker doen! cd 1 is playing my game (geweldig, 1 van de beste cd's die ik heb....!)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
O waaah dat meen je niet![]()
Ik heb noooit meer iets van haar gehoord na dat nummer sitting down here. Het was het allereerste popliedje waardoor ik fan werd van top 40 muziek.
Ali B en nog meer Nederpop zooi heeft ervoor gezorgd dat ik nu niet meer naar top 40 muziek luister als vroeger.
oehh ik ga Lene eens even downloaden en als het me bevalt dan ga ik naar de winkel.![]()
♪ I'm like a bird ♪quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
In de categorie.... "what the fuck doet die op Pinkpop" wil ik graag Nelly Furtado nomineren... maar wie weet als het zonnetje schijnt is dat best te pruimen
Nelly Furtado heeft zo'n irritante stem, net als Anastacia...ik snap niet wat mensen daar mooi aan vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Even wat nuanceren:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zeker doen! cd 1 is playing my game (geweldig, 1 van de beste cd's die ik heb....!)
cd 2 is another day (ook mooi, maar minder dan 1)
cd 3 is Lost in a moment (weer redelijk briljant)
Anastacia isquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nelly Furtado heeft zo'n irritante stem, net als Anastacia...ik snap niet wat mensen daar mooi aan vinden.
ja, ze is wel heel aardig..quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Mirri het volgende:
Dido is cool.![]()
Ik luister ook naar poprockband Hanson..Weten jullie nog van: Mmmbop.![]()
Hansonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:05 schreef Mirri het volgende:
Dido is cool.![]()
Ik luister ook naar poprockband Hanson..Weten jullie nog van: Mmmbop.![]()
Was wel een irritant aanstekelijk liedje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
irritante kutmannetjes vond ik dat.
The Hives zijn![]()
je moet echt Anna Nalick "kopen", ik weet bijna zeker dat je 't mooi vindtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
ja, ze is wel heel aardig..![]()
Maar van haar stem krijg ik het benauwd..
Geef mij maar lekkere jazzy muziek...Norah Jones of Katie Melua![]()
Ook erg lekkere dames maar hun muziek is slaapverwekkend....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef Mirri het volgende:
Geef mij maar lekkere jazzy muziek...Norah Jones of Katie Melua![]()
tijd om ze te ontdekkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
Dido & Norah Jones![]()
de rest wat jullie noemen vind ik wat minder of ken ik niet echt.![]()
KT Tunstall dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:08 schreef MiLalaa het volgende:
Dido & Norah Jones![]()
de rest wat jullie noemen vind ik wat minder of ken ik niet echt.![]()
nog nooit van gehoord.. ik vraag me ook altijd af hoe andere mensen die wel kennen..quote:
Ja, die is heel mooi!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Hanson
Dido is zeker leuk, moet ik wel voor in de stemming zijn
This land is mine vind ik erg mooi
Die komt gewoon op de radio hoor. Zelfs hier in Nederland.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.. ik vraag me ook altijd af hoe andere mensen die wel kennen..
![]()
Niets mis met slaapverwekkende muziekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook erg lekkere dames maar hun muziek is slaapverwekkend....
dat vond ik echt eenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef Wombcat het volgende:
En ook Black Horse And The Cherry Tree is regelmatig te horen geweest volgens mij.
Van mij Veruca Salt, Pulszar, Juliana Hatfield, Anna Waronker, Garbage, Manda and the Marbles, Fur Patrol en nog vele anderen waar ik even niet direct op kan komen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn favoriete bands zijn: Franz F. Kaiser Chiefs, 3 Doors Down, Hooverphonic, Hard-Fi. Queens of the Stone Age, Saybia en The Hives
jaren 60 muziek, ik vraag me altijd af hoe mensen dat kennenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.. ik vraag me ook altijd af hoe andere mensen die wel kennen..![]()
ik ben meer van de jaren '60 muziek (ook bands met gitaren)
"Under rug swept" is toch ook wel aardig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zou dan in slaap vallen en tegen een boom klappen... maar wie weet als jij me een keer naar huis brengt dat het dan wel bevaltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Niets mis met slaapverwekkende muziek![]()
Ik ben dol op snachts in de auto rijden met jazzmuziek aan...dat vind ik toch zo romantisch.![]()
KT Tunstall natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van mij Veruca Salt, Pulszar, Juliana Hatfield, Anna Waronker, Garbage, Manda and the Marbles, Fur Patrol en nog vele anderen waar ik even niet direct op kan komen.
ik luister/hoor nooit wat ze tussendoor zeggen hoe het bandje heetquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:11 schreef Wombcat het volgende:
Die komt gewoon op de radio hoor. Zelfs hier in Nederland.
Queens of the stone age zijn ook super! ten minste de nummers die ik van ze ken zijn heel goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Mijn favoriete bands zijn: Franz F. Kaiser Chiefs, 3 Doors Down, Hooverphonic, Hard-Fi. Queens of the Stone Age, Saybia en The Hives
Foo Fighters, 3 doors down, nickelback, k's choice, lene marlin, alanis morissette, pearl jam, anouk, mariah carey (quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:10 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Ik luister nooit naar de radioquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik luister/hoor nooit wat ze tussendoor zeggen hoe het bandje heet![]()
(soepele zin)
Als ik JOU naar huis breng???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik zou dan in slaap vallen en tegen een boom klappen... maar wie weet als jij me een keer naar huis brengt dat het dan wel bevalt![]()
Pearl Jam had ook na Ten op moeten houdenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Foo Fighters, 3 doors down, nickelback, k's choice, lene marlin, alanis morissette, pearl jam, anouk, mariah carey (), laura pausini, kelly clarkson matchbox twenty en the goo goo dolls
zoiets![]()
dan fiets ik welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Als ik JOU naar huis breng???
Ik kan geen auto rijden! Ik kan alleen fietsen, en ik neem jou niet achterop.![]()
![]()
WHHHHHHHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pearl Jam had ook na Ten op moeten houden
creed, die ben ik ook vergeten te noemen. geweldig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef TheVulture het volgende:
En Creed vond ik ook erg tof, jammer dat die zanger zo in de heer is geraakt en een beetje godsdienstwaanzinnig is geworden... tegenwoordig is Creed getransformeerd in Alter Bridge.... da's Creed minus de zanger... ze komen ook naar Pinkpop dit jaar
Alive, Black en Jeremy....quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
creed, die ben ik ook vergeten te noemen. geweldig!
Alter Bridge is erg leuk maar ook Scott solo is zeker niet slecht
My Sacrifice
Nu luisteren (mits onbekend bij u): Camera Obscura. Het tweelingzusje van B&S.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef Brahimov het volgende:
Ik ga voor Belle and Sebastian,
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
Ik heb ook cd's van Christina en Britney, ze zijn fantastisch.
Christina's cd komt binnenkort uit![]()
Underachievers, please try harder!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nu luisteren (mits onbekend bij u): Camera Obscura. Het tweelingzusje van B&S.
de eerste cd's van the corrsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef Mirri het volgende:
The Corrs![]()
Je kan roepen wat je wilt over 'm, maar Michael Jackson is nog steeds mijn king of pop.![]()
Zijn muziek is ge-wel-dig.
Verder mag Madonna ook niet ontbreken. Goh, wat kom ik er eigenlijk achter hoeveel muziek ik wel niet goed vind.![]()
Boefje!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alive, Black en Jeremy....![]()
![]()
daarna was het toch allemaal een stuk minder
Andrea.quote:
Zo is dat! The man is a genius.quote:Je kan roepen wat je wilt over 'm, maar Michael Jackson is nog steeds mijn king of pop.![]()
Bij Britney moet ik altijd denken aan een stukje uit Buffy the Vampire Slayer, waarin Dawn voor de klas staat en iets over zichzelf moet vertellen:quote:
Smooth Criminalquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de eerste cd's van the corrsde laatst wat minder... (heb ze trouwens live gezien
)
Michael is briljant![]()
![]()
Black or White
![]()
![]()
Ja, ik vind ook steeds meer muziek niet goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:19 schreef Mirri het volgende:
The Corrs![]()
Je kan roepen wat je wilt over 'm, maar Michael Jackson is nog steeds mijn king of pop.![]()
Verder mag Madonna ook niet ontbreken. Goh, wat kom ik er eigenlijk achter hoeveel muziek ik wel niet goed vind.![]()
thx!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Goed zo.
NIeuwe plaat is uit deze maand. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook steeds meer muziek niet goed![]()
Andrea is de leukste, zeker weten!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Andrea.
[..]
Zo is dat! The man is a genius.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Andrea is de leukste, zeker weten!
Een vriend van me beweert dat Caroline de leukste is.![]()
ik kan niet kiezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Verstandige vrienden heb je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Andrea is de mooiste.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:23 schreef Mirri het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Andrea is de mooiste.
Onwijs mooie vrouw vind ik dat.
I second thatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Andrea is de mooiste.
Thanks, tot dinsdagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Mirri het volgende:
OK, ik ga slapen.
Iedereen een heeeel fijn weekend.
Alle Pinkpoppers veel plezier![]()
Tot zondag!![]()
fijne weekend en viel spass in Limburgquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Mirri het volgende:
OK, ik ga slapen.
Tot zondag!![]()
Truste Mirri.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Mirri het volgende:
OK, ik ga slapen.
Tot zondag!![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Andrea is de mooiste.
Trustequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:27 schreef Mirri het volgende:
OK, ik ga slapen.
Tot zondag!![]()
Kay Hanley?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef pfaf het volgende:
Ik val op donker, maar de drie Corrs zijn natuurlijk niets vergeleken met Godin Kay.
[afbeelding]
Ik duik de kroeg in, hopelijk kan ik er vannacht uitkomen voor de NBA.
Ik ga weer proberen om NBA te kijken. Vannacht spookte ik hier om 03:00u rond, maar zag ik alleen tennis op CCTV5.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef pfaf het volgende:
Ik val op donker, maar de drie Corrs zijn natuurlijk niets vergeleken met Godin Kay.
[afbeelding]
Ik duik de kroeg in, hopelijk kan ik er vannacht uitkomen voor de NBA.
Ik zou voor Hooverphonic gaan. Prachtige muziek is datquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat net even het tijdschema van Pinkpop te bekijken... ik heb een knelpunt: Hooverphonic en Alter Bridge spelen tegelijkertijdTough choice... ik vind Hooverphonic super maar ik wil Alter Bridge ook wel eens live zien
alter bridgequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat net even het tijdschema van Pinkpop te bekijken... ik heb een knelpunt: Hooverphonic en Alter Bridge spelen tegelijkertijdTough choice... ik vind Hooverphonic super maar ik wil Alter Bridge ook wel eens live zien
quote:
Ja of een beetje van alletwee maar dat werkt vaak toch ook niet... ik zal het wel op het laatste moment aan laten komen denk ikquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alter bridge
Hooverphonic kun je wat gemakkelijker een andere keer bekijken
Have funquote:
Ik ga voor 256, Brahi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:43 schreef Brahimov het volgende:
*ook iedereen uitzwaait
Ik zal aan je denken als ik aan het bier staquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
ik moet morgen werken
maar wel de laatste zaterdag voorlopig
ik aan jou als het gaat regenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan het bier sta![]()
volgens de vooruitzichten blijft het droogquote:
Nog 5.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Ik nog 2 voor de snel opgezochte dichtstbijzijnde macht van 2
edit: 1dus
jeuj en zondequote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
mijn vorige (
) post was 4288 (en shit ik heb 4242 en 4224 dus gemist)
Jammere dingen, inderdaad. Je zou ze moeten kunnen terughalen (replay, zeg maar)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
jeuj en zonde
in de hitte van het muziekgesprek heb ik mijn mooie palindroom (2882) ook gemist
gewoon een paar posts verwijderenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Jammere dingen, inderdaad. Je zou ze moeten kunnen terughalen (replay, zeg maar)![]()
hoeft nog niet hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik ga ook maar
Heb jij ook wat met even cijfers?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:57 schreef MiLalaa het volgende:
mijn vorige (
) post was 4288 (en shit ik heb 4242 en 4224 dus gemist)
trustequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:07 schreef MiLalaa het volgende:
ik ga ook maar
mot je een modje vragenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gewoon een paar posts verwijderen
omdat m'n gebdatum 22-4-82 isquote:
Ik moet nog 2564 posts tot m'n mooiste palindroom tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:59 schreef snellejelle het volgende:
jeuj en zonde
in de hitte van het muziekgesprek heb ik mijn mooie palindroom (2882) ook gemist
Ja, weet ik. Super.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
omdat m'n gebdatum 22-4-82 is(6 vind ik toch wat minder leuk even)
Dat kan ook moeilijk.quote:maar ik ben niet zo erg als jij hoor![]()
ik ben dus gebleven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:08 schreef snellejelle het volgende:
hoeft nog niet hoor
ik kan nog niet slapen
ik merkte hetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik ben dus gebleven.
nergens iets over australie![]()
Rock on, dude!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben naar bed.. ik spreek jullie allemaal dinsdag weer
Okee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:12 schreef MiLalaa het volgende:
maar wat vind je van het getal 6?
8 is misschien wel 't mooiste even cijfer vanwege z'n symetrie. 8888 vind ik wel mooier dan 4444, bijvoorbeeld.quote:
enjoy the weekendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Mensen ik ben naar bed.. ik spreek jullie allemaal dinsdag weer
mooie analysequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:
Ik vind alle even cijfers even even.
5 vind ik bijvoorbeeld 't minst oneven. En 1 is ook redelijk te gedogen als-ie ver naar links staat. Geldt voor alle oneven cijfers, maar vooral voor 1. 16 bijvoorbeeld schopt gewoon kont.Alle machten van 2 schoppen kont.
jij bent engquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee.
Ik vind alle even cijfers even even.
5 vind ik bijvoorbeeld 't minst oneven. En 1 is ook redelijk te gedogen als-ie ver naar links staat. Geldt voor alle oneven cijfers, maar vooral voor 1. 16 bijvoorbeeld schopt gewoon kont.Alle machten van 2 schoppen kont.
In de userid van snellejelle (16686) stoort de 1 bijvoorbeeld ook niet echt. Zeggen we 'm natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mooie analyse![]()
ik vind 6 minder even dan de andere evens.
Over je onevens ben ik het eens![]()
Ik begon nog maar net.quote:
512 is mooi. Mooie auto ookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Arcee het volgende:
317 vind ik bijvoorbeeld kneiterlelijk, daar kan die 1 ook niks meer aan helpen.
Of 513. Brrr... da's net een te korte bruine stropdas.
Ik heb iedereen weer weggejaagd, hè?
Daarom is 513 ook zo lelijk.quote:
Jouw geboortedatum schopt echt enorme cijferkont.quote:Ik vind 64 het mooist, ook al omdat het m'n geboortejaar is. Natuurlijk is m'n hele geboortedatum ubereven![]()
ik vind 3-2 altijd zo'n mooie voetbal uitslag. weet niet waarom. echt 24 mooier dan 2-3 of 2-1.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:27 schreef Arcee het volgende:
317 vind ik bijvoorbeeld kneiterlelijk, daar kan die 1 ook niks meer aan helpen.
Of 513. Brrr... da's net een te korte bruine stropdas.
Ik heb iedereen weer weggejaagd, hè?
8-2 was de mooistequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind 3-2 altijd zo'n mooie voetbal uitslag. weet niet waarom. echt 24 mooier dan 2-3 of 2-1.
ik ken alleen ihrseidnichtdabei.de, met foute spelletjes en nog veel foutere grappenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:39 schreef popolon het volgende:
[ WK Feedback] #2 Geef een mod de rode kaart!
Iemand?
Help.
Nachtposts zijn de enige oplossing tegenwoordig.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:17 schreef mitt het volgende:
nog snel even posten voordat ik een compleet deel mis
leefpatroon omdraaien.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:18 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nachtposts zijn de enige oplossing tegenwoordig.
placebeauquote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
Tja, moest ik iets nuttigs doen, was dat wel handig.
quote:
Ohja, ik wilde net gaan slapen. Tis nu nog 4 minuten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 01:54 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Heb ik wel nodig, wil ik wakker blijven voor het b-ball
*knikkebolt
Neh, paar uurtjes slaap ik altijd wel fijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan kan je net zo goed wakker blijven.
2 posts.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:12 schreef popolon het volgende:
Oh dear, Zwans in de SC.
BBQquote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Popoooo.Het wordt outdoor-BBQ weer in de lage landen.
It's about fookin' time right?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 02:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Popoooo.Het wordt outdoor-BBQ weer in de lage landen.
Dan deel je de 8 toch door die 2. krijg je 4quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
omdat m'n gebdatum 22-4-82 is(6 vind ik toch wat minder leuk even)
maar ik ben niet zo erg als jij hoor![]()
Veel heb je niet gemist.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:46 schreef pfaf het volgende:
Ik heb de NBA-wekker weggedrukt, ik ben zwak.![]()
Al va half 6(heb niet zoveel slaap nodig hoop morgenvroeg wat langer te liggen tot 8 a 9 uur of zo) lag er gister ook belachelijk vroeg in ,die wk quiz maakte me slaperigquote:
Ook goedemorgen,neem een lekker bakkie en een paracetamolletjequote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:22 schreef Bruce117 het volgende:
morguh.
Niet te hard praten graag, heb een beetje last van mijn hoofd.
Daar ben ik al een uur mee bezig, en voel me alweer een stuk beter.quote:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:51 schreef maril het volgende:
Dan deel je de 8 toch door die 2. krijg je 4
of zeg ik nu iets doms voor de cijfer freaken onder onsgoedemorgen
overigens
![]()
(8 + 4) / 2 = 6quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Goeiemorgen!
ja dat kan. Das dus leuk. Maar met 6 kun je niets. Ja je kunt wel 8-2=6 doen, maar dan gebruik je 4 niet, en als je 4+2=6 doet, gebruik je 8 niet. Kortom, 6 is beetje een rebel.![]()
Dat scheelt weer.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 07:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel heb je niet gemist.
Mijn geboortedatum is 3-8-58 kun je daar iets mee? weet je wat ik altijd frapant vindt word wel eens wakker s,nachts en dan staat mijn wekker op 4.44 0f 1.11 is waar gebeurt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
(8 + 4) / 2 = 6
Of 8-6=2 ziet er ook cool uit.
Of gewijzigd. Thx!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:27 schreef maril het volgende:
Voor degene die het vergeten zijn de wielerprono (Dauphinè)moet nog ingevuld worden.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef XL het volgende:
Tip: Maandag zijn de winkels dicht, het is dus aan te bevelen daar rekening mee te houden bij het doen van de boodschappen. Dit om te voorkomen dat je maandag zonder eten zitten, want die pizza van hemelvaart is inmiddels ook wel op.
Gebod 1: Er zal altijd tenminste 1 pizza in de diepvries liggenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:33 schreef XL het volgende:
Tip: Maandag zijn de winkels dicht, het is dus aan te bevelen daar rekening mee te houden bij het doen van de boodschappen. Dit om te voorkomen dat je maandag zonder eten zitten, want die pizza van hemelvaart is inmiddels ook wel op.
3-8-58... neuh, niet echt. Hoogstens dat je slechts 13 dagen voor Madonna geboren bent.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef maril het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum is 3-8-58 kun je daar iets mee? weet je wat ik altijd frapant vindt word wel eens wakker s,nachts en dan staat mijn wekker op 4.44 0f 1.11 is waar gebeurt.
Brahi scoort post 256 in het topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:42 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Gebod 1: Er zal altijd tenminste 1 pizza in de diepvries liggen![]()
Tja in het weekeinde ook,maar doordeweeks moet ik er vroeg uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
3-8-58... neuh, niet echt. Hoogstens dat je slechts 13 dagen voor Madonna geboren bent.
Als mijn wekker 1:11 aangeeft ben ik regelmatig nog wel op.
4Mb/squote:De nieuwe maximum downloadsnelheid wordt 4.000 kbit (4 Mbit) per seconde en de nieuwe uploadsnelheid 600 kbit per seconde
Megabit hè.quote:
Dan hebben we dezelfde providerquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:29 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Verdubbeling snelheid is reden voor![]()
![]()
Lekker kopje koffiequote:
*ideequote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:19 schreef maril het volgende:
[..]
Lekker kopje koffie, en pantoffeltjes aan, krantje en je komt weer tot jezelf
![]()
veel mensen gediskwalificeerdquote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:54 schreef MiLalaa het volgende:
hoi
zware jury middag gehad bij het skeeleren.![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:54 schreef MiLalaa het volgende:
hoi
zware jury middag gehad bij het skeeleren.![]()
nope. Ik moest de afvallers van het peloton bijhouden. Das nog niet zo eenvoudig, wie is het eerst gelapt en wie daarna. En dan ben je ze kwijt omdat ze ineens weer in het peloton zitten.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nope. Ik moest de afvallers van het peloton bijhouden. Das nog niet zo eenvoudig, wie is het eerst gelapt en wie daarna. En dan ben je ze kwijt omdat ze ineens weer in het peloton zitten.
Pff ik werd er zenuwachtig van, als ik het fout zou doen zou iedereen vast boos worden. Maar voor de volgende keer heb ik nu een systeempje bedacht![]()
En ik heb de bekers uitgedeeld.
Het was heerlijk in het zonnetje, beetje bijkleuren![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:59 schreef Brahimov het volgende:
Streng doch rechtvaardig, net als bij de OWS- prono
![]()
wie won trouwens?
je gaat het vaker doen? leuk!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nope. Ik moest de afvallers van het peloton bijhouden. Das nog niet zo eenvoudig, wie is het eerst gelapt en wie daarna. En dan ben je ze kwijt omdat ze ineens weer in het peloton zitten.
Pff ik werd er zenuwachtig van, als ik het fout zou doen zou iedereen vast boos worden. Maar voor de volgende keer heb ik nu een systeempje bedacht![]()
Rondemiss!quote:En ik heb de bekers uitgedeeld.
lekker hoor, dat terwijl ik binnen zatquote:Het was heerlijk in het zonnetje, beetje bijkleuren![]()
quote:
ik weet niet of perreiro wel meedoet, ik ga denk ik valverde erin zetten voor perreiroquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Nog wat beleefd?
Ga je de DL-prono nog aanpassen? Ik twijfel nog
Och ja, de prono.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:05 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
Nog wat beleefd?
Ga je de DL-prono nog aanpassen? Ik twijfel nog
als je iets gevonden hebt, mag je best een linkje hier achterlatenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
* op zoek gaat naar Zeeuwse skeelersites![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
http://www.zeeland-skeeleren.nlquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:07 schreef Brahimov het volgende:
[..]
ja maaaar, m'n jurypraktijken hoeven niet gecontroleerd te wordenquote:
Zou er toch sprake zijn van enige vorm van omkoping.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja maaaar, m'n jurypraktijken hoeven niet gecontroleerd te worden![]()
ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:18 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja maaaar, m'n jurypraktijken hoeven niet gecontroleerd te worden![]()
skeeleraars met hapjes winnen vastquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou er toch sprake zijn van enige vorm van omkoping.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
skeeleraars met hapjes winnen vast
moeten ze Milalaa wel op de skeelers kunnen volgen naar irgendwoquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |