Ah! Ik vond de titel al kort! Zag alleen niet wat ontbrak! zjroentje, zet je het er even in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:07 schreef Mirri het volgende:
Dit is toch de sportbar?
Ik herkende het niet, omdat er geen sportbar in de topictitel staat.
Bij het vorige sportbartopic trouwens ook niet.
Ik heb liever dat het er wel in staat.
![]()
neen, er hoeft geen 0 voor 40, dat deden we anders ook niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ah! Ik vond de titel al kort! Zag alleen niet wat ontbrak! zjroentje, zet je het er even in.
Dan moet deel weg, daar moet dan een # en er moet een 0 voor 40
Vroeger,quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:19 schreef Mirri het volgende:
[..]
neen, er hoeft geen 0 voor 40, dat deden we anders ook niet.![]()
De sportbar #40 Een titel.
Zo wil ik het hebben.![]()
Man man, dat waren nog eens tijden!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
Vroeger,
vroeger noemde het nog de sportkantine, of ESPN sports bar, of café de sporthoek, ...
De wielerfans zullen wel goed scoren met de giro deze maand.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
*ping*
Morgen weer nieuwe cijfertjes in het stats-topic
volgers van de Amerikaanse sporten scoren ook vaak hoog, dus de user met de combinatie zal wel eens erg hoog uit kunnen komen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
De wielerfans zullen wel goed scoren met de giro deze maand.
Volgende maand --> tennismaandquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
volgers van de Amerikaanse sporten scoren ook vaak hoog, dus de user met de combinatie zal wel eens erg hoog uit kunnen komen.
Ik kom in november/december pas weer in beeldquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
volgers van de Amerikaanse sporten scoren ook vaak hoog, dus de user met de combinatie zal wel eens erg hoog uit kunnen komen.
afschaffen van de statsquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende maand --> tennismaand
Desondanks ben ik voor afschaffing van het stats-topic. Voor sommige mensen lijkt scoren op die lijst belangrijker dan het doen van nuttige postings. Dat klopt natuurlijk niet helemaal in subfora's zoals deze.
Het zou jou veel tijd opleveren en veel gezeur schelenquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
afschaffen van de stats![]()
al is je argument niet geheel onwaar
Teveel gezopen of andere oorzaak.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, hoe is het hier... Heb knallende koppijnmaar hopen dat een beetje Fokken beter helpt dan een aspirine... wat betreft mijn baan overigens nog steeds geen nieuws... wordt er echt gestoord van dat het zo lang duurt maar ik ga echt niet nog een keer bellen...
Heb ik hier nog wat gemist... zijn we al een grote familie ondertussen
zoveel tijd kost het niet en ik vind het leuk om te doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:40 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou jou veel tijd opleveren en veel gezeur schelen
je moet de stats gewoon niet te serieus nemen, en als iemand opzichtig gaat lopen baggeren dan geef je ze gewoon een banquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende maand --> tennismaand
Desondanks ben ik voor afschaffing van het stats-topic. Voor sommige mensen lijkt scoren op die lijst belangrijker dan het doen van nuttige postings. Dat klopt natuurlijk niet helemaal in subfora's zoals deze.
Ik ben er verder helemaal niet mee bezig, behalve af en toe de 20plusposters in dit topic pesten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je moet de stats gewoon niet te serieus nemen, en als iemand opzichtig gaat lopen baggeren dan geef je ze gewoon een ban
Ik vind het wel leuk dat ze er zijn
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:38 schreef Brahimov het volgende:
Dienstmededeling: Godspeed You Black Emperor is geweldig! Einde dienstmededeling
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:44 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu ben je wel meteen een extreem linkse boomknuffelende hippie.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zit met mijn Rita-vlaggetje voor de buis.
Grootste kanshebberquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |