quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:36 schreef tonks het volgende:
Roze is al een tijdje niet meer gay.
Blauw wel.
Faggot.
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Ziet er juist wel goed uit (die stropdas dan).
Je ziet er een beetje oud uit om vrienden te hebben van het type "rofl, iets roze, gay!!!". Niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.
Ach ze zitten je waarschijnlijk te stangen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.
hoe oud schat je mij dan? moet je ik me echt zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je ziet er een beetje oud uit om vrienden te hebben van het type "rofl, iets roze, gay!!!". Niet?
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
hoe oud schat je mij dan? moet je ik me echt zorgen gaan maken![]()
Maar goed, jawel,die vrienden heb ik nog steeds, waar je gezellig mee kan zuipen, ouwehoeren en die je dus ook goed in de zeik nemen, doe ik ook natuurlijk, maar als ze keihard HOMO roepen terwijl ik me handtekening moet zetten zijn geen geintjes meer![]()
zou je haast denken..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.
Of zijn die foto's van enkele jaren terug...?
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.
Of zijn die foto's van enkele jaren terug...?
whehehe, indd een groot verschil met je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.
Jup, vroeger zag ik er nog goed uit, maar ja...ik neuk nog als een nieuwequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
whehehe, indd een groot verschil met je fotoboek.![]()
Ja je ziet er keuriger uit nu.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.
"Pink my life", cute hoorquote:
huhh, ik ben geen gay hoor dat hoef ik allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jup, vroeger zag ik er nog goed uit, maar ja...ik neuk nog als een nieuwe
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef BuPassie het volgende:
Hoi knul,
Het pak staat je erg goed. En je ziet er beslist niet gay uit.
En ik kan het weten.
ik vind 'm ook niet mooi.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind alleen de stropdas niet mooi, maar als je er zo ongemakkelijk bij kijkt, kom je er zeker niet mee weg.
Roze en blauw....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind 'm ook niet mooi.
niet gay maar wel niet mooi
Het was ten eerste me broer, en daarnaast de andere getuige, de rest nog niets over gezegd, maar kep gewoon normale vrienden, ik ben zelf MBO niveau, me vrienden allemaal ook, geen uni's or whatsoever. Maar zeker niet dom. Maar dat ze soms een stel pubers zijn, ja daar heb je gelijk in, maar zit in elke kerel niet nog steeds een klein kind?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:03 schreef Halfgedraaide het volgende:
Hahaha of het er gay uit ziet wil je dus weten??
Het lijkt wel of je met een stel pubers om gaat kerel! Het merendeel van je vrienden hebben zeker een zeer lage opleiding genoten?![]()
Opmerkingen maken dat je een homo bent als er iets roze in je kleding zit.![]()
Krijg nou de tering, in welke pashokje zat jij mee te luisteren?!?!?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik zie trouwens al hoe dat is gegaan.
Verkoper: dit is een mooie das die je moet proberen.
TS:die is roze dan zeggen mijn vrienden dadelijk dat ik gay ben
Vriendin: Stel je niet aan dit is super mooi!
Verkoper: Luister naar je vriendin anno 2006 zal er echt geen hond een opmerking maken over roze kleding bij mannen. Ik draag zelf zo vaak roze en ik ben getrouwd.
TS: Ok dan maar![]()
HAHAHAHAH![]()
Een kennis van lik mijn vestje heb jij of niet? Of in welk boerenhol leef jij? Al jaren zie ik hordenvol mannen in de kroeg in het roze. Jij doet net of het vorig jaar is komen aanwaaien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef pomtiedom het volgende:
Dat roze is een trend idd. Allemaal vrouwtjes die zeggen dat je als man dan zelfverzekerder overkomt in je mannelijkheid.
In werkelijkheid is de kleur roze een playerdetector. Vorig jaar droeg bijna geen man roze en nu plotseling omdat de vrouwtjes het zeggen wel. Dan weet je meteen wat voor typ zo'n jonge is die trots zijn roze shirt draagt. Daarom kan ik er altijd mee lachen als ik weer zo'n loser zie met een roze shirt. Persoonlijk draag ik geen roze omdat de kleur niet hard genoeg is, ik ben meer een blauw persoon (ijsblauw bijvoorbeeld), maar oranje of knalgroen vind ik net wat strakker in dat opzicht. Roze is zo romig, net zoals geel.
Wat betreft je stropdas moet ik zeggen dat eht geen ramp is. Hij staat niet goed, maar ook niet slecht. het is een trouwerij, en dan ziet een leuk kleurtje er wel wat beter uit dan gewoon zwart of donkerblauw. Bedenk wel dat je op behoorlijk wat foto's zult staan en je iedere keer als je ze weer te zien krijgt tegen die kledingkeuze aan moet kijken. Zorg er dus voor dat je geen spijt hebt achteraf van je kledingkeuze!
ja, maar als getuigen zul je toch aardig wat foto's versieren op de directe achtergrond tijdens de plechtigheid sta jij namelijk pontificaal op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef masterdave het volgende:
He, ik ga niet trouwen he, ik ben de getuige
eensquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:15 schreef Brunette het volgende:
Ík vind die das in combinatie met je licht blauwe overhemd niet zo geslaagd.
Want je pak is nogal donker en opeens krijg je een kleurexplosie![]()
Ook lijkt het net alsof er een tweeling geboren is (blauw/rose)
Je moet doe die das gewoon op een witte overhemd dragen, dat ziet er gewoon beter uit
Iemand die het probeerd te verdedigen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Een kennis van lik mijn vestje heb jij of niet? Of in welk boerenhol leef jij? Al jaren zie ik hordenvol mannen in de kroeg in het roze. Jij doet net of het vorig jaar is komen aanwaaien.Die roze das bij een pak is wel iets korter. Ongeveer 2 jaar dat je veel mensen daarmee ziet.
Al jaren blinde vink. En verdedigen? Ik vind roze geen mooie kleur dus daarom heb ik er niets van. Niet omdat het gay is ofzo hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:21 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Iemand die het probeerd te verdedigen.
Word wakker, het is dit jaar officieel een trend en plotseling zie ik in de steden her en der jongens lopen met roze shirtjes, en dat is echt niet omdat ik er plotseling op ben gaan letten.
Oeh, ben je nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:34 schreef masterdave het volgende:
Nou, ik heb net een pak gekocht omdat ik getuige ben van een maat z'n trouwerij, en ik heb er een rose met blauwe streepdas bij, omdat die kerel in de winkel zei dat het de trend was of zo. Ik had al beetje me twijfels, maar toch gedaan omdat me vriendin het wel mooi vond.
Maar nu laat ik foto's zien van het pak aan een aantal vrienden, maar krijg meteen de opmerking, fagget, homo, bladiebla naar me hoofd gesmeten omdat ik een rose das heb.
Even eerlijk jullie mening(ook al weet ik dat er mensen tussen gaan zitten die lopen te kloten, maar dat boeit niet). Vinden jullie dat ook? Zal ik gewoon een andere das kopen?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, ben je nog vrijgezel?.
Mijn broertje zoekt namelijk een leuke date..
Ik dacht eerst, he wat een leuk compliment, en toen kwam je zin eronderquote:maar toch gedaan omdat me vriendin het wel mooi vond.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oeh, ben je nog vrijgezel?.
Mijn broertje zoekt namelijk een leuke date..
Het was ook een flauw grapje natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst, he wat een leuk compliment, en toen kwam je zin eronder![]()
Dat is dan wel weer fout.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
En laat je vriendin dan een jurk kiezen in één van de kleuren van je stropdas, dan zijn jullie helemaal een mooi setje!.
Ga jij nou maar weer in je witte jas lopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
tis wel heel erg pim 'homo' fortuyn idd
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer in je witte jas lopen.
Dat mag ik hopen, anders heb je toch serieus de verkeerde opleiding gekozen.quote:
idd licht inval en die glans maja kleur houw ik zelf niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:40 schreef Bluenet het volgende:
Niets mis mee.. beetje verkeerde lichtinval waardoor hij heel erg glanst, maar ik vind hem niet gay overkomen.
Of in R&P, maar dan moet de TT verandert worden in: TS komt uit de kast!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:26 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat dit topic beter in LF past.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Of in R&P, maar dan moet de TT verandert worden in: TS komt uit de kast!
Jah maar je kan het nog altijd wel gay combinerenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef JosvG het volgende:
Roze is allang niet gay meer, maar ik vind je das wel lelijk.
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
T zit m in de combinatie blauw overhemd + blauwe stropdas + zacht rose.
Ik krijg er zo'n 80s kantoorgevoel bij. Zo achterhaald hip. Neem een ander overhemd
en een andere stropdas
Ik heb nog een wit overhemd erbij gekocht, en nog een andere knalroze stropdas...misschien moeten we dat maar eens proberen dan. Of anders gewoon een felgroene stropdas haluh of zo. maar ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat er zoveel serieuze reacties zijn op Fok! Wel prettig eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al![]()
Maar krijg geen reactie terug![]()
Vast niet zo'n mooi pak als in de OPquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:17 schreef tonks het volgende:
Heb net een pak melk gekocht
wel minder gayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vast niet zo'n mooi pak als in de OP![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:16 schreef masterdave het volgende:
[..]
maar ik vind het gewoon wonderbaarlijk dat er zoveel serieuze reacties zijn op Fok! Wel prettig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:14 schreef Devlinsect het volgende:
Mooi pak, mooie das. Niets meer aan doen![]()
dat is het helemaal tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:34 schreef masterdave het volgende:
Nou, ik heb net een pak gekocht omdat ik getuige ben van een maat z'n trouwerij, en ik heb er een rose met blauwe streepdas bij, omdat die kerel in de winkel zei dat het de trend was of zo. Ik had al beetje me twijfels, maar toch gedaan omdat me vriendin het wel mooi vond.
Maar nu laat ik foto's zien van het pak aan een aantal vrienden, maar krijg meteen de opmerking, fagget, homo, bladiebla naar me hoofd gesmeten omdat ik een rose das heb.
Even eerlijk jullie mening(ook al weet ik dat er mensen tussen gaan zitten die lopen te kloten, maar dat boeit niet). Vinden jullie dat ook? Zal ik gewoon een andere das kopen?
[afbeelding]
Ik vind je stropdas maar niks en dat heeft niks te maken met de kleur roze, iemand zei het al, net de zilververpakking van een chocolade ei. Maar voor de rest zie je er prima uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:34 schreef masterdave het volgende:
Dan woon jij ongetwijfeld in het enigste plaatsje van Nederland waar het al jaren is, want ik zie het pas vanaf afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Al jaren blinde vink. En verdedigen? Ik vind roze geen mooie kleur dus daarom heb ik er niets van. Niet omdat het gay is ofzo hoor.![]()
Zelfs in Eindhoven raadde mij in 1998 een verkoper van de Tradition mij een roze overhemd aan want het is hipquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:05 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dan woon jij ongetwijfeld in het enigste plaatsje van Nederland waar het al jaren is, want ik zie het pas vanaf afgelopen jaar.
dat kan veel goedkoper hoorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:48 schreef WanEnOonlie het volgende:
Zo'n pak? Als je het van een goed (= degelijk) merk koopt toch al gauw 1000 euro, als het niet veel meer is.
Okee, misschien wat overdreven. Maar inclusief schoenen (en daarbij ga ik stiekem gewoon uit van van Bommels of iets dergelijks) ga je toch al gauw richting de 1000 e.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 08:56 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dat kan veel goedkoper hoor![]()
quote:Maar nu laat ik foto's zien van het pak aan een aantal vrienden, maar krijg meteen de opmerking, fagget, homo, bladiebla naar me hoofd gesmeten omdat ik een rose das heb.
In wat voor kroegen kom jij?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef pomtiedom het volgende:
In werkelijkheid is de kleur roze een playerdetector.
Omdat de vrouwtjes het zeggen?quote:Vorig jaar droeg bijna geen man roze en nu plotseling omdat de vrouwtjes het zeggen wel. Dan weet je meteen wat voor typ zo'n jonge is die trots zijn roze shirt draagt.
Vreemd dan, want in allemaal die jaren dat ik in Eindhoven kom heb ik het nog nooit gezien tot afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zelfs in Eindhoven raadde mij in 1998 een verkoper van de Tradition mij een roze overhemd aan want het is hip.
En okee, wij lopen hier dan wel niet achter maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren voor, maar toch!.
En de meeste mannen die dat bedenken, zijn dus homofiel...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:15 schreef m021 het volgende:
Omdat de vrouwtjes het zeggen?Alsof mannen die roze dragen niet zelf bepalen wat ze mooi vinden. Ik heb nooit een vrouw horen zeggen "hey, je moet eens roze gaan dragen, dat is mooi", het zijn altijd mannen die roze aanraden. Bovendien wordt mannenmode over het algemeen ook door mannen bedacht.
Poehhh dan moet ik het hele zaakie weer aantrekken, misschien dat ik het vanavond nog wel ff doe dan, en anders gaat deze das marktplaats op hehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Laat es een foto zien van je nieuwe overhemd + stropdas TS.
Zelfs al is dat zo, dan nog zegt dat niks. Ik zei immers dat vrijwel alle herenmode door mannen wordt ontworpen, volgens jouw redenering zou dan dus alle herenkleding gay zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:03 schreef ScienceFriction het volgende:
En de meeste mannen die dat bedenken, zijn dus homofiel...![]()
Kijk, daarom draag ik dus vrouwenkledingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Zelfs al is dat zo, dan nog zegt dat niks. Ik zei immers dat vrijwel alle herenmode door mannen wordt ontworpen, volgens jouw redenering zou dan dus alle herenkleding gay zijn.
Ik snap echt niet waar jij al die tijd op hebt gelet. Misschien viel het je eerst niet zo op omdat het wat minder was ofzo? Misschien dragen idd mannen het meer maar het is absoluut niet sinds afgelopen jaar. Geloof mij nou maar al jaren liggen in de winkels genoeg roze mannen kleding en ik ken en zag ook genoeg mannen die het dragen. Misschien komt het omdat ik sowieso veel op kleding let gezien ik een liefhebber ben van de betere herenkleding. Maar ik denk dat de meeste mensen hier wel kunnen beamen dat het niet iets is van het laatste jaar. Al zeker 5 jaar lopen er erg veel mannen rond in roze kledij.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:20 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Vreemd dan, want in allemaal die jaren dat ik in Eindhoven kom heb ik het nog nooit gezien tot afgelopen jaar.
Niks mis met die das. Maar ik zou er wel een wit overhemd onder dragen in plaats van een lichtblauw.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:34 schreef masterdave het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik zou zo de straat echt niet opdurven![]()
een beetje overdressed. Ik zou om die reden het kaartje onder de broekpijp gewoon lekker laten zitten.
Nee idd, dit was de eerste keer van me leven dat ik een pak aan had, dat koord wat zo strak om me nek zit van die blouse werd ik helemaal kriegel van, maar ik sta er inderdaad als een lamme zak bij ja,hehe.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef nweenink het volgende:
Dat pak staat je goed!
Probeer wel wat losser te gaan staan, het lijkt nu net alsof je je niet op je gemak voelt in een pak. Weet niet of je normaal een pak draagt, denk eerlijk gezegd van niet.
Die tweede natuurlijk. Kan je zo door de grachten tijdens de Gay-paradequote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:23 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nee idd, dit was de eerste keer van me leven dat ik een pak aan had, dat koord wat zo strak om me nek zit van die blouse werd ik helemaal kriegel van, maar ik sta er inderdaad als een lamme zak bij ja,hehe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke is beter?![]()
!!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:58 schreef Allan24 het volgende:
Die tweede.
Maar, je vraagt je af of roze wel kan, en dan doe je wéér een roze das?
Het pak is niet speciaal op lengte gemaakt, ik zei precies hetzelfde toen ik het pak aan had, maar die kerel zei dat de mouwen moeten eindigen waar je duim begint, en dat was bij mij wel ongeveer het geval, aangezien de blouse er ook nog onderuit moet komen, dat is ook de bedoeling blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:35 schreef Suzziieee het volgende:
Misschien een beetje gekke vraag? Maar is je pak een lengtemaat?Volgens mij ben je wel lang,maar de mouwen zijn (lijken?) zo kort?
De 2e combi is veeeeel en veel beter..
Wij hebben van de week een pak voor mijn vriend gekocht..en die heeft hetzelfde probleem.Pak is ook niet speciaal op lengte gemaakt,maaaar hij heeft wel een lengte maat.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:36 schreef masterdave het volgende:
[..]
Het pak is niet speciaal op lengte gemaakt, ik zei precies hetzelfde toen ik het pak aan had, maar die kerel zei dat de mouwen moeten eindigen waar je duim begint, en dat was bij mij wel ongeveer het geval, aangezien de blouse er ook nog onderuit moet komen, dat is ook de bedoeling blijkbaar.
Ik heb er ook niet zoveel verstand van hoor, maar die kerel zei dat het precies goed was, dus daar ga ik dan maar vanuit.
Ja, voor hem was het begin van de duim ook iets hoger als dat ik zelf dacht, maar goed, misschien had ik het jasje niet helemaal goed aan, heb um namelijk snel aangeflanst om een foto te maken. Ik heb even gekeken, maar ik zie geen lengtemaat staan of zo helaas. Ik ben vrij lang, en die kerel zei dat met mijn lengte alleen Tommy en Van Gils standaard mijn maten hebben. De rest zou mij niet goed passen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:06 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Wij hebben van de week een pak voor mijn vriend gekocht..en die heeft hetzelfde probleem.Pak is ook niet speciaal op lengte gemaakt,maaaar hij heeft wel een lengte maat.
Bij ons zeiden ze alleen wat anders in de winkel..
Dat met je armen langs je lichaam de mouwen moeten vallen tussen de pols en de knokkels van je hand.en met gebogen armen het randje van je overhemd onder je jasje vandaan moet komen.
Er werdt ook gezegd dat je je handen 90 graden naar boven kan doen,zodat ze haaks op je arm staan...je jasje moet dan tegen je hand vallen.
Welke maat hebben ze je gegeven...ben toch wel benieuwd of het een lengtemaat is?
Maar ik ben er verder ook niet in thuis![]()
Edit:Heb nog ff naar je foto gekeken..maar je overhemd eindigd waar je duim begint...het jasje zit er nog een flink stuk boven.
Oja... het is verders wel een heel mooi en netjes pak,ik wil je niet verder aan het twijfelen maken
Mwah, er zijn robuustere kleuren. Gezien zijn haarkleur zou ik idd liever voor blauw gaan, staat sowieso wat steviger.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:39 schreef MM-Luna het volgende:
De tweede staat beter maar nog.. ik vind dat roze maar niks.
Ja, misschien heb je wel gelijk, IK vind het zeker niet spuuglelijk, ik zelf vind het gewoon goed staan, en zover ik weet is een wit overhemd niet heel saai, maar meer neutraal. Ik denk dat een das gewoon per persoon verschillend is wat ie mooi vind.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Beide dassen zijn bagger, ik vind ze echt beide spuuglelijk. Je hebt hele saaie hemden aan en je probeert dat op te vrolijken door die zuurstokdassen.
Kostuum is OK! 14.gif.
Je had beter een roze overhemd kunnen nemen dan das.
Ik ben zelf 1.93, ik weet niet precies wat je bedoelt met de lengtemaat om eerlijk te zijn, maar bijvoorbeeld de C&A heeft standaard maten waar ik met geen mogelijk in kon, omdat ik nogal brede schouders heb, dan zat zeg maar de broek goed, maar was het colbertje veeeeeel te krap, dan scheurde het gewoon meteen uit onder me oksels. Andersom was het colbertje goed, maar was de broek weer veel te wijd, aangezien ik weer beetje smalle taille en benen heb.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:31 schreef Suzziieee het volgende:
Even maten is een gewone maat(50-52-54 enz)oneven is de lengtemaat(51-53-55 enz)
Nog een klein vraagje dan..dan zal ik er overop houdenhoe lang ben je dan wel niet?Mijn vriend is 198 en past met gemak in de lengte maat.En heeft geen Tommy of van Gils.Het zal wel net die paar centimeter verschil zijn
Welke van de 2 dassen? Heb je de topic wel doorgelezen?quote:Op zondag 4 juni 2006 13:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
Ik zou gaan voor een andere das. Het pak is best in orde, alleen die das
Ej man, ik vind je pak mooi, en wie zegt dath et voor homo's is, is zelf waarschijnlijk onzeker over zn eigen kostuum.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:34 schreef masterdave het volgende:
....maar krijg meteen de opmerking, fagget, homo,...
Jup, volledig gelijk in, maar was natuurlijk ook ff snel voor de foto he, op de dag zelve wordt het natuurlijk allemaal pico bello in orde gemaakt. Maar ik vind wel dat ik een stropdas eronder MOET doen, het is wel voor een bruiloft, en ik ben ook nog getuige, dus moet wel netjes zijn, misschien cliche, maar zo denk ik er gewoon over.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:35 schreef DaDude1987 het volgende:
Ziet er wel okay uit, maar wel beter leren strikken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |