quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:36 schreef tonks het volgende:
Roze is al een tijdje niet meer gay.
Blauw wel.
Faggot.
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:39 schreef Mr.Mills het volgende:
Ziet er juist wel goed uit (die stropdas dan).
Je ziet er een beetje oud uit om vrienden te hebben van het type "rofl, iets roze, gay!!!". Niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.
Ach ze zitten je waarschijnlijk te stangen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dank u, ik vind het zelf ook wel goed staan, maar toch...ik heb gewoon geen zin in gelul, je kent het wel met vrienden, ik heb de worst kind zeg maar.
hoe oud schat je mij dan? moet je ik me echt zorgen gaan makenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Je ziet er een beetje oud uit om vrienden te hebben van het type "rofl, iets roze, gay!!!". Niet?
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
hoe oud schat je mij dan? moet je ik me echt zorgen gaan maken![]()
Maar goed, jawel,die vrienden heb ik nog steeds, waar je gezellig mee kan zuipen, ouwehoeren en die je dus ook goed in de zeik nemen, doe ik ook natuurlijk, maar als ze keihard HOMO roepen terwijl ik me handtekening moet zetten zijn geen geintjes meer![]()
zou je haast denken..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.
Of zijn die foto's van enkele jaren terug...?
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Jezus wat zie jij er anders uit in je fotoboek.
Of zijn die foto's van enkele jaren terug...?
whehehe, indd een groot verschil met je fotoboek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.
Jup, vroeger zag ik er nog goed uit, maar ja...ik neuk nog als een nieuwequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
whehehe, indd een groot verschil met je fotoboek.![]()
Ja je ziet er keuriger uit nu.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef masterdave het volgende:
[..]
Ja, die zijn zeker wel een jaartje of 5 terug. Maar ben ook een kilo of 10 aangekomen, was ook wel nodig hoor.
"Pink my life", cute hoorquote:
huhh, ik ben geen gay hoor dat hoef ik allemaal niet te weten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:52 schreef masterdave het volgende:
[..]
Jup, vroeger zag ik er nog goed uit, maar ja...ik neuk nog als een nieuwe
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef BuPassie het volgende:
Hoi knul,
Het pak staat je erg goed. En je ziet er beslist niet gay uit.
En ik kan het weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |