Daarom, het is weekend, niet zeurenquote:
Met een paar extra biertjes op slaap je nóg beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:15 schreef Merel1808 het volgende:
Bierrr, dat had ik vanmiddag al, vanavond slapen![]()
inderdaad, ik slaap altijd heel goed met bier opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met een paar extra biertjes op slaap je nóg beter![]()
volgens mij heb ik bij 'vervolg op:' een [/i] weg gehaaldquote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
inderdaad, ik slaap altijd heel goed met bier op
jep, lekker rukken op een cursief gedrukte OPquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
jep, lekker rukken op een cursief gedrukte OP
Echt joh, als me ouders niet in de kamer zaten had ik het wel geweten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Marlii gaat ook helemaal los op zo'n cursief gedrukte OP.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik nu op mijn slaapkamer zitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Echt joh, als me ouders niet in de kamer zaten had ik het wel geweten.
Nummer zal je snel gaan vervelen denk ikquote:
Als je zat bent is het prachtigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nummer zal je snel gaan vervelen denk ik![]()
Maar kep helemaal geen zin meer in bier, we hebben alleen maltquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met een paar extra biertjes op slaap je nóg beter![]()
Ik leef met je meequote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar kep helemaal geen zin meer in bier, we hebben alleen malt![]()
Ook geen lekker flesje Duvel? of Palm?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar kep helemaal geen zin meer in bier, we hebben alleen malt![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:22 schreef HuHu het volgende:
[..]
Marlii gaat ook helemaal los op zo'n cursief gedrukte OP.
Ze reageert al enige tijd niet meer hier
Marlyquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik moet iemand 'ff' wat uitleggen
maar ze wil het niet snappen voglens mij
)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook geen lekker flesje Duvel? of Palm?
Kom maar langs als je zin hebt
Duurt dus al 30 minquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik moet iemand 'ff' wat uitleggen
maar ze wil het niet snappen voglens mij
)
I knowquote:
ok, tot over 2.5 uur ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We hebben echt niks meer, alleen Bavaria malt![]()
Ik stap al op de fiets
Halloquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Renesite het volgende:
Goeidag
Hier zijn veel sloten, dus die kans is groot jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, slapen is toch een betere optie nu, anders rijdk straks zo de sloot in daarzo![]()
Dat geeft nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:38 schreef -Marlii- het volgende:
En en en, ze snapt et bijna hoop ik
Maar mijn geduld raakt ondertussen wel bijna op
Ik ben er té aardig voorquote:
quote:
Dat werd tijdquote:oke dan snap ik het denk ik ...HEEL ERG BEDANKT (K)
ooh ging welquote:
Is dat kind ook al 12 danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ooh ging welJack en Rikki
maar Rikki is wel een verwend nest zeg
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.quote:
Kijk dat zijn de samenvatingenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.
Jaja, ik heb ook een keer gekeken.
Ohja, Jeff ging zingen en die neger vond dat helemaal geweldig.![]()
9 gok ikquote:
quote:
ik heb het ook niet over de acteursquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Nina heet ook Marly in het echtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Bier is lekker. Dát is het puntquote:
Stopt Celine Purcell? Nooooooooooquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina heet ook Marly in het echtEn ze heeft een relatie met Joey (van der Velden, net als Marly
en speelt in Kinderen geen Bezwaar (samen met Celine Purcell (die er mee stopt)) en Marly is 18 jaartjes
Ja, en als je het er niet mee eens bent wacht je maar op een topic zonder 'bier' in de TTquote:
zéér boeiendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nina heet ook Marly in het echtEn ze heeft een relatie met Joey (van der Velden, net als Marly
en speelt in Kinderen geen Bezwaar (samen met Celine Purcell (die er mee stopt)) en Marly is 18 jaartjes
euhhhquote:
ik wil bewijs!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:49 schreef Borkydude het volgende:
Mijn msn naam:
1, 2, 3, 4, Deeeeennis bier![]()
Neem dan maar iets sterkersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Alexxxx is ook al geen bierdrinkerer zjin meer.
* meldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhhh
Alexxxx is ook al geen bierdrinkerer zjin meer.
Jaa, omdat ze in de musical My Fair Lady gaat spelenquote:
ja hequote:
Ik was naar Mamma Mia gegaan met haar, ik denk nooooo, een musical, daar gaat m'n heteroseksualiteit, maar ik vond het echt lache.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Jaa, omdat ze in de musical My Fair Lady gaat spelenMaar er kwam een vriendinnetje van Joey wonen
hoe heet ie ook alweer in de serie?
Hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:58 schreef Sloffie het volgende:
[..]
gij vlegel, gij bent de naam man niet waardich
Mamma Mia was echt super! Ik ben 2x geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:55 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik was naar Mamma Mia gegaan met haar, ik denk nooooo, een musical, daar gaat m'n heteroseksualiteit, maar ik vond het echt lache.Vooral zij was goed.
Ik ook, maar tis toch nog niet begonnenquote:
Doei en Marly ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg, misschien tot later vanavond![]()
Amstel?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens met een biertje beginnen
ouders zijn net weg, zo maar is ff de koelkast naar mijn wens inrichtenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga zodalijk maar eens met een biertje beginnen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is weg, misschien tot later vanavond![]()
zoiets?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:01 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ouders zijn net weg, zo maar is ff de koelkast naar mijn wens inrichten
Klinkt als een droomkoelkastquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:05 schreef Sloffie het volgende:
[..]
voor de helft dan hé, en dan cola/berenburgen de rest ook nog vreten!
quote:
klinkt als een uiterst intressant gesprekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Borkydude begint over z'n anale versnapering van z'n moeder, en dan wordt ik er op aan gekeken
![]()
![]()
![]()
Jordy... zegt:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
klinkt als een uiterst intressant gesprek
bierbierbierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:20 schreef VASND het volgende:
bierbierbierbier.
Veel plezierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:34 schreef VASND het volgende:
Kroeg!.
mijn moeder drinkt alleen maar bier met mooi weerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Even een biertje drinken met mijn moeder
quote:
Jajaquote:
quote:
wat een sukkelquote:
gereageerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
[MEN SC] #7 Ja hier een leuke titel dus .
succes.
welke draad? De rode draad?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:52 schreef Blaxje het volgende:
Fuck, ik ben de draad kwijt atm. :S
Nu al teveel gedronken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, de draad van alles. Serieus, ik had ff een blackout ofzo net.![]()
ja weet ik nietquote:
nu al weer slapen?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Sebasser het volgende:
-Marlii- Voelt sex net als een warme appeltaart ?
* Sebasser Kijkt american pie op Talpa
lachen hequote:
Maagd ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
geen idee
ik moet verplicht wat opnemen voor mn broertje, en dan wil ik of spangen van gister kijken (opgenomen) of missing (rtl4, 21.30)
ja, ik ben bijna 16 hoorquote:
oh. Wil ik dat wel?quote:
Heb alle 4 de versiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Sebasser het volgende:
-Marlii- Voelt sex net als een warme appeltaart ?
* Sebasser Kijkt american pie op Talpa
ik heb er ook wel 1 van gezienquote:
Oh. En dan?quote:
Ik snurk altijd als ik bier op heb, dus anderen naast me slapen nooit zo heel goed als ik bier op heb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
inderdaad, ik slaap altijd heel goed met bier op
ja ik zag het staan hoorquote:
Nee, Maar Als je 16 bent wil je wel met 1 iemand.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh. En dan?Je denkt toch niet dat ik iemand ben die meteen met iemand het bed in duikt of wel?
En nu in de counter Seb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh. En dan?Je denkt toch niet dat ik iemand ben die meteen met iemand het bed in duikt of wel?
Boeiend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PSST, ik was net bezig Marlii wat te vragen
Oh, ik heb ze allemaal gezien.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, Maar Als je 16 bent wil je wel met 1 iemand.
Hahaha, veel plezierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Grote fles bier leegNu naar een vriend toe
films van paar jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Renesite denkt supertof te zijn met american pie
Gaat wel lukkenquote:
Waar was jij vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Renesite denkt supertof te zijn met american pie
quote:
Gewoon.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen hoe je aan een daggemiddelde van rond de 60 posts komt per dag
Hoeraquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik had dus gewoon school eh.
Dus je zal me pas volgende week weer zien
Ik merk het! Tof.quote:
videoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij komt je halen en maakt hamlappen van jou.
Heldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Want ik kom alleen bij de albert heijn.
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komen
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent trouwens een kassameid van niks.
je vroeg niet eens of ik ook een bonneke wou
die neem ik opquote:
Hamsterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat had ie gehaald dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HamsterenWuppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
want?quote:
Dunno? Vanaf 5 euro vraag ik het vakerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?
Dat wil ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Absoluut Rene, ik verwacht heden avond dat jij zeer streng op je manier van spellen let.
à 17 ct per stuk?quote:
Wat een bagger kassamuts is Rene dan, magoed ik was toevallig vandaag ook in de plaatselijk Appie, en das toch wel goed bagger hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?
nog ergerquote:
Ik krijg me centen wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wat een bagger kassamuts is Rene dan, magoed ik was toevallig vandaag ook in de plaatselijk Appie, en das toch wel goed bagger hoor
De winkel is groter, dat wel..... maar dat is ook wel alles.
Wat is jou meest emo. moment ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dunno? Vanaf 5 euro vraag ik het vaker
Videoband. Zegt genoeg. Gebruik jij heden ten dage nog een cassettebandje voor je muziek? Precies.quote:
somsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Videoband. Zegt genoeg. Gebruik jij heden ten dage nog een cassettebandje voor je muziek? Precies.
Wel lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moest vandaag op school koeienogen ontleden
Niet zp grappig
Je quote te snelquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, Want dat zeiden ze in american pie.
toen ik in de 2e zat, moest havo5 bij ons een hart gaan ontleden. Moesten ze ons uitleggen hoe het werkte, ging leraar ons vragen stellen en als bij die goed beantwoordden kregen de havo5 leerlingen een goed cijferquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Niet zo grappig
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
somsnee eigenlijk niet, mja, als onze tv kapot is, krijgen we nieuwe met dvdbrander hoop ik
Ik had voor een vervangende opdracht gekozenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Niet zo grappig
Net als een inbouw keuken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.![]()
whehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.![]()
i love you.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:50 schreef -Marlii- het volgende:
Tja, wij gaan altijd van ouderwets naar supermodern
ik ben met vazzendquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
is er ook een afkorting voor 'Zie post er onder.' ?
ZPEO ?
?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
Bumblebee.
ohquote:
waarom?quote:
Koop een lolly en vier hetquote:
pak je eig.. er een uit het keukenkastjequote:
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
pak je eig.. er een uit het keukenkastje
nja, dan pak je slingers!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.
dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee waar die liggen als ik er nog wat van heb.
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.
Dat maakt me niks uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ben hier nog als enige, samen met jou
Ik lus geen snoep lolly's en ook geen geslachtsdeellolly's.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?Lustte je die al niet, of is het sindsdien dat je geen lollies meer lust?
En nu eerst een bavaria.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:06 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben tv kijken. Ofzo.
heb je mijn post niet gezien. Ik bleef nog netjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?Lustte je die al niet, of is het sindsdien dat je geen lollies meer lust?
weet ik eigenlijk niet meerquote:
Mwah, nee dankjequote:
Ik dacht ook alquote:
Daarom ging ik nog even vrolijk verderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heb je mijn post niet gezien. Ik bleef nog netjes
gelukkig niet. Ik krijg steeds meer concurrentiequote:
sararaats.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gelukkig niet. Ik krijg steeds meer concurrentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |