toen ik in de 2e zat, moest havo5 bij ons een hart gaan ontleden. Moesten ze ons uitleggen hoe het werkte, ging leraar ons vragen stellen en als bij die goed beantwoordden kregen de havo5 leerlingen een goed cijferquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moest vandaag op school koeienogen ontleden
Niet zo grappig
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:47 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
somsnee eigenlijk niet, mja, als onze tv kapot is, krijgen we nieuwe met dvdbrander hoop ik
Ik had voor een vervangende opdracht gekozenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:46 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik moest vandaag op school koeienogen ontleden
Niet zo grappig
Net als een inbouw keuken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.![]()
whehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:48 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een tv met dvd-brander? Nu ga je de tijd weer vooruit vrees ik.![]()
i love you.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:50 schreef -Marlii- het volgende:
Tja, wij gaan altijd van ouderwets naar supermodern
ik ben met vazzendquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:53 schreef Sebasser het volgende:
is er ook een afkorting voor 'Zie post er onder.' ?
ZPEO ?
?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:52 schreef Sebasser het volgende:
Bumblebee.
ohquote:
waarom?quote:
Koop een lolly en vier hetquote:
pak je eig.. er een uit het keukenkastjequote:
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
pak je eig.. er een uit het keukenkastje
nja, dan pak je slingers!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.
dan weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geen idee waar die liggen als ik er nog wat van heb.
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik lus geen lolly's dus heb ik ook niks.
Dat maakt me niks uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ben hier nog als enige, samen met jou
Ik lus geen snoep lolly's en ook geen geslachtsdeellolly's.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?Lustte je die al niet, of is het sindsdien dat je geen lollies meer lust?
En nu eerst een bavaria.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:06 schreef Blaxje het volgende:
Ik ben tv kijken. Ofzo.
heb je mijn post niet gezien. Ik bleef nog netjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:05 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Wel eens je eigen lolly geprobeerd?Lustte je die al niet, of is het sindsdien dat je geen lollies meer lust?
weet ik eigenlijk niet meerquote:
Mwah, nee dankjequote:
Ik dacht ook alquote:
Daarom ging ik nog even vrolijk verderquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:07 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heb je mijn post niet gezien. Ik bleef nog netjes
gelukkig niet. Ik krijg steeds meer concurrentiequote:
sararaats.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
gelukkig niet. Ik krijg steeds meer concurrentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |