nu al weer slapen?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Sebasser het volgende:
-Marlii- Voelt sex net als een warme appeltaart ?
* Sebasser Kijkt american pie op Talpa
lachen hequote:
Maagd ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
geen idee
ik moet verplicht wat opnemen voor mn broertje, en dan wil ik of spangen van gister kijken (opgenomen) of missing (rtl4, 21.30)
ja, ik ben bijna 16 hoorquote:
oh. Wil ik dat wel?quote:
Heb alle 4 de versiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:20 schreef Sebasser het volgende:
-Marlii- Voelt sex net als een warme appeltaart ?
* Sebasser Kijkt american pie op Talpa
ik heb er ook wel 1 van gezienquote:
Oh. En dan?quote:
Ik snurk altijd als ik bier op heb, dus anderen naast me slapen nooit zo heel goed als ik bier op heb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
inderdaad, ik slaap altijd heel goed met bier op
ja ik zag het staan hoorquote:
Nee, Maar Als je 16 bent wil je wel met 1 iemand.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh. En dan?Je denkt toch niet dat ik iemand ben die meteen met iemand het bed in duikt of wel?
En nu in de counter Seb.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh. En dan?Je denkt toch niet dat ik iemand ben die meteen met iemand het bed in duikt of wel?
Boeiend.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
PSST, ik was net bezig Marlii wat te vragen
Oh, ik heb ze allemaal gezien.
Dat denk jijquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, Maar Als je 16 bent wil je wel met 1 iemand.
Hahaha, veel plezierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Grote fles bier leegNu naar een vriend toe
films van paar jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Renesite denkt supertof te zijn met american pie
Gaat wel lukkenquote:
Waar was jij vandaagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Renesite denkt supertof te zijn met american pie
quote:
Gewoon.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen hoe je aan een daggemiddelde van rond de 60 posts komt per dag
Hoeraquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik had dus gewoon school eh.
Dus je zal me pas volgende week weer zien
Ik merk het! Tof.quote:
videoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie weet is het wel digitaal opgenomen
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Tegenwoordig kun je niks missen. Anders heb je nog RTL7.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij komt je halen en maakt hamlappen van jou.
Heldquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Want ik kom alleen bij de albert heijn.
Dan heb je pech.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:40 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja maar niet voor programma's op Ne2 én die niet op internet komen
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jij bent trouwens een kassameid van niks.
je vroeg niet eens of ik ook een bonneke wou
die neem ik opquote:
Hamsterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat had ie gehaald dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HamsterenWuppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
hoeveel moeten ze minimaal kopen dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit bij té weinig boodschappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |