quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ook geen lekker flesje Duvel? of Palm?
Kom maar langs als je zin hebt
Duurt dus al 30 minquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik moet iemand 'ff' wat uitleggen
maar ze wil het niet snappen voglens mij
)
I knowquote:
ok, tot over 2.5 uur ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We hebben echt niks meer, alleen Bavaria malt![]()
Ik stap al op de fiets
Halloquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Renesite het volgende:
Goeidag
Hier zijn veel sloten, dus die kans is groot jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mwah, slapen is toch een betere optie nu, anders rijdk straks zo de sloot in daarzo![]()
Dat geeft nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:38 schreef -Marlii- het volgende:
En en en, ze snapt et bijna hoop ik
Maar mijn geduld raakt ondertussen wel bijna op
Ik ben er té aardig voorquote:
quote:
Dat werd tijdquote:oke dan snap ik het denk ik ...HEEL ERG BEDANKT (K)
ooh ging welquote:
Is dat kind ook al 12 danquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ooh ging welJack en Rikki
maar Rikki is wel een verwend nest zeg
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.quote:
Kijk dat zijn de samenvatingenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nina wou gaan naaktzwemmen met die ene gast, maar toen liet Ludo foto's maken van die gast en zo'n andere meid en die gast had Nina afgebeld.
Jaja, ik heb ook een keer gekeken.
Ohja, Jeff ging zingen en die neger vond dat helemaal geweldig.![]()
9 gok ikquote:
quote:
ik heb het ook niet over de acteursquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Nina heet ook Marly in het echtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:47 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heeuj! Die Nina en Inge Schrama en die met dat bruine haar zijn best lekker!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |