abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:14:58 #1
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38468055
Beste Nederlanders,

Het is nu officieel. Nederland is het grootste watjes land wat er bestaat ter wereld.

Taida krijgt gratis een studiebeurs om te gaan studeren in Nederland.
bron: http://www.nieuwnieuws.nl(...)ciert_studie_ta.html

Ik word zo kotsmisselijk van die kut crimineel. En het mooiste van alles is dat Nederland het toelaat.

Ik word dus net zo kotsmisselijk van die kutNederlanders.

Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.

Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  † In Memoriam † vrijdag 2 juni 2006 @ 11:24:18 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_38468400
eerlijk gezegd stond ik ook een beetje verbaasd toen ik het bericht zag.
-ze gaat minister verdonk aanklagen
-en ze komt na dr diploma doodleuk weer terug om in leiden rechten te gaan studeren.

ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?

of nederland een watjesland is zou ik niet durven zeggen. we hebben wel een stelsel waarin dit soort dubbelzinnigheden gewoon mogelijk zijn.
en dat vind ik raar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:27:41 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_38468529
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?
Nee ik snap er ook geen fuck van, waar zijn ze nou weer mee bezig hier
pi_38468587
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang... Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
pi_38468662
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:34:26 #6
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38468785
Het is toch diep treurig? Eerst licht ze de boel op, en gaat daarna in de media liegen over waarom ze wegmoet. Na veel gezeur zegt de rechter dat ze wegmoet, maar dan kan ze niet want ze weet niet waar haar ouders wonen, en later blijkt dat ze wel wist waar die woonden omdat ze al 3 jaar in hetzelfde huis wonen daar. Daarna wil ze geld van onze overheid omdat die haar leugens ontkende.

Ik denk niet dat het erg leuk voor haar wordt op de universiteit......... De meeste mensen daar weten ook wat voor leugenachtig mens het is, en dat werkt niet in je voordeel.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:35:38 #7
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38468825
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang... Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:36:12 #8
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38468850
grote god.. deze ophef gaat toch helemaal nergens over? Blijkbaar is het kind niet de domste, maar ze maakte de fout om de ayaan-route te willen volgen. Shit happens.
Geef haar een studiebeurs en een verblijfsvergunning, Rita heeft haar punt gescoord
Kunnen we dan nu weer gewoon over tot de orde van de dag?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38468860
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd

[ Bericht 66% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 11:37:26 ]
pi_38468867
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor!
jij klaagt
pi_38468908
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
maar het zijn dus wel lieverdjes?
pi_38468911
Ja het is gestoord. eerst dat gejank dat ze geen toekomst kan opbouwen in kosovo of servie of waar ze nu ook woont. En vervolgens doodleuk met een studiebeurs hier komen. Zo he, zij verkeert echt in een uitzichtloze situatie.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:37:42 #13
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38468915
Taida rechten studeren? Die gaat zichzelf gewoon hoereren hoor...
pi_38468940
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef HUG-LIFE het volgende:
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor! Ze liegt, bedriegt, fraudeert en beschuldigt maar raak, en ik val alleen maar op haar mooie smoeltje!
jij klaagt De TS maakt daar kritische opmerkingen over!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 11:39:31 ]
pi_38468989
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

maar het zijn dus wel lieverdjes?
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:41:35 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38469051
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:42:59 #17
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_38469105
Welkom thuis meid.
Enne, als je geslaagt bent voor je rechtenstudie doe je mijn zaakjes dan prodeo ?
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:43:11 #18
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_38469110
Toch wel verrassend dat je in Nederland met alles wegkomt behalve die snelheidsoverschrijding van 4 km/h.

Taida zit de hele dag op haar knie te slaan van het lachen terwijl ze de Nederlandse wetgevers, politici, hulpverleners en advocatuur elkaar dood laten bijten. Waarschijnlijk zal ze hier voorzien van alle lekkers dat Nederland te bieden heeft afstuderen, een smak geld incasseren voor het leed dat de gemeenschap haar aan heeft gedaan en er een glansrijke loopbaan mee opbouwen in een ver vreemd land. Mooie casus.... dat wel natuurlijk.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_38469152
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
Ik ben het daar ook niet mee eens, hoewel de steun voor haar makkelijker valt te beargumenteren dan de steun voor Taida.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:45:19 #20
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38469194
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?
pi_38469285
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Overlast het volgende:

[..]

Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel. Ik wil daar misschien nog iets aan toevoegen voor de duidelijkheid: was het al die ophef waard? Had ze niet allang een verblijfsvergunning moeten hebben om al die soort genante vertoningen te voorkomen? Alleen omdat mevrouw Verdonks ego zo groot is?

Het is en was een zaak van niks die werd geleid door haat en afkeer van mensen die, misschien niet netjes gehandeld hebben (Hallo Hirshi Ali) maar die wel verder goed meedoen in de maatschappij. Dat kan ik van bandieten als de Aholdgang niet zeggen, dat zijn gewoon uitvreters, die over lijken, en middeninkomens gaan, die ons land ten schande maken voor de rest van de wereld.. klassejustitie. De zaak Taida heeft ons in elk geval iets geleerd: dat we nog eens goed moeten nadenken over dat belachelijke uitzetbeleid van Verdonk. Boersma en co heeft ons geleerd dat de macht niet ligt bij de overheid of justite maar dat de grote bedrijven het voor het zeggen hebben, die kunnen alles maken om vervolgens het te kunnen afkopen met een paar miljoen wat betaald wordt van hun bonussen of zo...wat ik dus probeerde te zeggen is: DAAR zou het over gegaan moeten zijn.... hier zouden discussiefora in de ban van moeten zijn... als je ziet wat er allemaal gezegd is over Verdonk of Taida dan denk je? Wat zijn dit allemaal voor een idioten?
pi_38469374
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Monocultuur het volgende:

Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.

Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!
Mijn straatje dacht precies hetzelfde. 25 jaar geleden al.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:50:18 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_38469390
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_38469441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

De wet zegt ook dat in uitzonderlijke gevallen deze gegevens wel naar butien mogen worden gebracht, om zodoende de waarheid te beschermen, althans, dat las ik in de krant gisteren of eergisteren.
pi_38469467
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!
Sterker nog, de 2e Kamer heeft ingestemd om bepaalde gegevens over zaken als deze naar buiten te brengen om de objectiviteit te waarborgen en misbruik van de media door asielzoekers e.d te voorkomen!
Daarnaast is Taida zelf begonnen met leugens over haar zaak te verspreiden naar de media, en nu begint mevrouw Pasic te huilen. Echt hoor, hulde voor Verdonk die zich niet laat kleineren door zo`n klein opdondertje van 19 die denkt het wel allemaal te kunnen fixen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 11:53:10 ]
pi_38469484
quote:
Het moet niet gekker worden!
pi_38469531
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!
Sterker nog, de 2e Kamer heeft ingestemd om bepaalde gegevens over zaken als deze naar buiten te brengen om de objectiviteit te waarborgen en misbruik van de media door asielzoekers e.d te voorkomen!
Daarnaast is Taida zelf begonnen met leugens over haar zaak te verspreiden naar de media, en nu begint mevrouw Pasic te huilen. Echt hoor, hulde voor Verdonk die zich niet laat kleineren door zo`n klein opdondertje van 19 die denkt het wel allemaal te kunnen fixen.
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
pi_38469532
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel. Ik wil daar misschien nog iets aan toevoegen voor de duidelijkheid: was het al die ophef waard? Had ze niet allang een verblijfsvergunning moeten hebben om al die soort genante vertoningen te voorkomen? Alleen omdat mevrouw Verdonks ego zo groot is?
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.
pi_38469574
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
Ben ik met je eens, maar denk eens na over wat het zou betekenen als Taida hier aan de slag gaat? Al die antilliaanse VMBOèrs komen ook hierheen om te "studeren" en geld te vangen, en wat doen ze? Helemaal niks! Zie ze daar maar weer eens weg te krijgen ! (eigen ervaring)
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:57:22 #31
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38469636
Ik bewonder haar vasthoudendheid. Knap dat ze een gaatje heeft gevonden, maar wel jammer dat over vier jaar weer iemand vertrekt die door nederland opgeleid is. Want na het accepteren van een vertrekpremie alsnog blijven kan natuurlijk nooit. Wat mij betreft betaalt ze naar haar studie die premie terug en blijft ze, graag zelfs. Maar als dat niet gebeurt is het toch echt exit.

edit: je krijgt als buitenlandse student in nederland trouwens helemaal niet zomaar een echte studiebeurs.
Vampire Romance O+
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:57:29 #32
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_38469640
Waarom mag ze terugkomen? Is haar de toegang tot Nederland niet verboden ofzo
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:57:43 #33
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38469648
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?
Niet dan? "Oh help, gedwongen huwelijk, gevaar voor eerwraak, bla blabla"
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_38469658
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Bij jouw is het dus of of.
Bij mij is het en en, beiden zijn niet welkom hier
Ook de Ahold topmannen die de boel hebben bedonderd zouden van mij op mogen rotten, alleen zijn dat helaas "echte" Nederlanders.
pi_38469697
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef Robar het volgende:

[..]

Bij jouw is het dus of of.
Bij mij is het en en, beiden zijn niet welkom hier
Ook de Ahold topmannen die de boel hebben bedonderd zouden van mij op mogen rotten, alleen zijn dat helaas "echte" Nederlanders.
Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.
pi_38469712
Het is diep, maar dan ook dieptriest. De verkeerde mensen worden in dit land doodgeschoten.
Anything less than the best is a felony.
pi_38469736
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Het is diep, maar dan ook dieptriest. De verkeerde mensen worden in dit land doodgeschoten.
Gelukkig was het een homo.
pi_38469745
en zo loopt Nederland leeg.... een land van zeikerds blijft over.
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_38469752
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Gelukkig was het een homo.
Net zo'n trieste reactie, wat ik dus ook niet meen.
pi_38469782
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.
Daar heb ik het ook over
Iedereen die zich niet aan de wet kan houden en de boel oplicht zou van mij mogen oprotten, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Gelukkig kunnen we Taida wel het land uitzetten, de anderen zullen anders aangepakt moeten worden!
pi_38469835
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Daar heb ik het ook over
Iedereen die zich niet aan de wet kan houden en de boel oplicht zou van mij mogen oprotten, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Gelukkig kunnen we Taida wel het land uitzetten, de anderen zullen anders aangepakt moeten worden!
Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beter
Al die graaiers hier,
pi_38469886
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beter
Al die graaiers hier,
De koninklijke graaiers eerst.
pi_38469914
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:05:26 #44
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38469951
Ik moedig haar aan, we kunnen veel van zulke doorzetters gebruiken ipv al die pauperstudenten die 6-7 jaar over hun 4 jarige studie doen.

Go Taida, Go Taida
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_38470579
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:03 schreef skiczukie het volgende:

[..]

De koninklijke graaiers eerst.
Allemaal tegelijk == groepskorting
pi_38470635
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_38470774
Voor hem die single is: pakken, nakken die chick. You'll be Famous.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:56:23 #48
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38471789
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles
prcs, kutverdonk
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:04:36 #49
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38472034
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

prcs, kutverdonk
whehe
Vampire Romance O+
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:11:55 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_38472266
tja, over haar verleden, twijfelachtig op z'n zachtst maar studeren in Nederland mag gewoon, mits je het geld hebt om de studie te betalen, ze komt dan binnen op een studentenvisum net zoals vele andere duizenden studenten dat doen, niets mis mee dus.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:14:45 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472364
Ze gaat gewoon goed om met de achterlijke regeltjes en wensen in een land vol vieze, gore, jaloerse kankeraars die schermen met allerhande regeltjes en andere onzinnigheden terwijl ze diep van binnen gewoon dromen van een blank en Arisch Nederland.

Ik gun het Taida van harte, fuck the rules. Goed zo meid!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38472589
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze gaat gewoon goed om met de achterlijke regeltjes en wensen in een land vol vieze, gore, jaloerse kankeraars die schermen met allerhande regeltjes en andere onzinnigheden terwijl ze diep van binnen gewoon dromen van een blank en Arisch Nederland.

Ik gun het Taida van harte, fuck the rules. Goed zo meid!
Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:26:56 #53
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472703
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
pi_38472736
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?
pi_38472752
quote:

[..]

Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:29:54 #56
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472792
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?
Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slecht

Jullie zullen echt met wat beters moeten komen.

Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:31:21 #57
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472837
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:28 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.
Prima.

sjaakie2000@hotmail.com

Ze mailt maar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:31:48 #58
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38472847
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38472905
quote:

[..]

Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!
pi_38472928
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slecht

Jullie zullen echt met wat beters moeten komen.

Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
Taida heeft misbruik gemaakt van de regeltjes, simpel zat.
Er zijn wel meer mensen die bijvoorbeeld een baan hebben in Nederland, maar die ook uitgezet moeten worden, omdat ze geen verblijfsvergunning krijgen, of om andere redenen, moeten we dan maar wachten tot die mensen ontslagen worden

Taida heeft zich niet aan de spelregels gehouden en nu is ze dus gediskwalificeerd.
Dat is haar eigen schuld en niet de schuld van Verdonk.
pi_38472935
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:31 schreef t-8one het volgende:

[..]

D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.
Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?
pi_38472978
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:37:08 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473004
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!
Knulletje Wat schattig.

Ook dit slaat weer nergens op. Ik ben overigens de enige hier die niet om 'mijn belastingcenten' loopt te janken als een hoer met brokkelige mascara dus je hebt de verkeerde voor je, kneuzemans.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:37:22 #64
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473013
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?
Staat er in het wetboek dat je de staat niet aan mag klagen?
Staat er in het wetboek dat als je de staat aanklaagt je niet meer in Nederland mag studeren?
Staat er in het wetboek dat uitgezette vluchtelingen niet in Nederland mogen studeren?

Om in Nederland te mogen studeren zijn regels, blijkbaar voldoet Taida aan deze regels, geluk voor haar. Wie ben jij om te gaan huilen dat ze hier niet zou mogen studeren.
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:38:08 #65
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473036
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!
Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
pi_38473058
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:39:40 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473088
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?
Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.

Een brutaal mens heeft de halve wereld nou eenmaal.
pi_38473106
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze heeft toch haar diploma gehaald?
pi_38473128
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef t-8one het volgende:

[..]
Om in Nederland te mogen studeren zijn regels, blijkbaar voldoet Taida aan deze regels, geluk voor haar. Wie ben jij om te gaan huilen dat ze hier niet zou mogen studeren.
Gelukkig staat het nog niet vast dat ze hier mag studeren, ze moet eerst een aanvraag doen die zeer kritisch gaat worden bekeken
pi_38473159
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.

Een brutaal mens heeft de halve wereld nou eenmaal.
LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:42:00 #71
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473175
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Ze heeft toch haar diploma gehaald?
Uiteindelijk wel... maar dat ging niet bepaald vanzelf.

Is dit het open zwaktebod kampioenschap ofzo? Sjeezus hee
pi_38473210
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:44:26 #73
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473235
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!
Taida had reden om te zeiken...

Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.

Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.

Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
pi_38473266
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.

Ze heeft de regeltjes aan haar laars gelapt, meer argumenten heb je toch niet nodig?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:45:47 #75
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473271
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.
Op de ambassade? Is toch te achterlijk voor woorden???? Waar hebben we het in godsnaam over? Een middelbare scholiere of Adolf Hitler???

Leer jij nou maar eens de situatie goed in te schatten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:46:33 #76
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473300
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:45 schreef Robar het volgende:

[..]

Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.

Ze heeft de regeltjes aan haar laars gelapt, meer argumenten heb je toch niet nodig?
Ja wel!

Die regeltjes die zijn overtreden... big deal. Examen laten doen en daarna pleite. Beetje schappelijk zijn doet wonderen.
pi_38473324
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja wel!

Die regeltjes die zijn overtreden... big deal. Examen laten doen en daarna pleite. Beetje schappelijk zijn doet wonderen.
Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:48:34 #78
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473363
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voor
Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.

In het geval van Taida had niemand er verder last van.
pi_38473372
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.

Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.

Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
pi_38473420
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.

Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:51:15 #81
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473445
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n beste

Ik denk niet de wereld te verbeteren, maar ik ben me wel bewust van het feit dat een ander iets ontnemen omdat de regels zeggen 'zus en zo' terwijl geen mens er verder last van heeft.... dat vind ik getuigen van kortzichtigheid en/of een totaal verneukt wereldbeeld.
pi_38473501
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist. Het ligt maar net aan, "waar je voor staat".
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:52:58 #83
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473506
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
Je benadeelt de winkelier direct.

Maar ik zal er niet wakker van liggen. De winkelier daarentegen wel. Jij verrijkt jezelf een ietsepietsie maar voor de winkelier is het probleem vaak erg groot.

Maar als jij niks te vreten hebt en je jat twee broden dan doe je je best maar. Ik geef je groot gelijk.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:53:58 #84
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473528
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist. Het ligt maar net aan, "waar je voor staat".
Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.

Ik bedoel het feit dat regels niet per definitie boven mensen moeten staan. Wie dat wel vindt heeft wat mij betreft inderdaad een gebrekkige hersencapaciteit
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:54:00 #85
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473529
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

droom jij nou maar van een wereld waarin 95% van de criminaliteit wordt vooroorzaakt door allochtone medemensen, tot nu toe is dat niet het geval.
Verder heeft dat statement niet zoveel met Taida te maken.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473540
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:55:19 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473577
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist.
In mijn ogen wel, tot iemand me overtuigt van het tegendeel.

Sta ik best voor open, maar heb hier tot op heden maar 1 argument cq vergelijking gehoord die hout sneed.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:56:20 #88
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473615
quote:

[..]

verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.

Als jij verklaart dat het een kwestie van leven of dood was en je spant een zaak aan heb je een redelijke kans dat je boete geseponeerd wordt.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473619
quote:

[..]

Serieus, wat ben jij een kneus.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:56:29 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473620
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?

Over hersencapaciteit gesproken.
pi_38473625
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n beste

Ik denk niet de wereld te verbeteren, maar ik ben me wel bewust van het feit dat een ander iets ontnemen omdat de regels zeggen 'zus en zo' terwijl geen mens er verder last van heeft.... dat vind ik getuigen van kortzichtigheid en/of een totaal verneukt wereldbeeld.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 13:57:50 ]
pi_38473634
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.

Ik bedoel het feit dat regels niet per definitie boven mensen moeten staan. Wie dat wel vindt heeft wat mij betreft inderdaad een gebrekkige hersencapaciteit
Probleem is dat je niet alleen voor Taida een uitzondering kan maken!
Ik vind dat in dit geval de regels gevolg moeten worden.
Er zijn nog veel meer mensen die in Nederland zouden willen studeren of wonen.
Een streng beleid op het gebied van asielzoekers is gewoon nodig.
En je hebt gelijk, niet altijd zullen de regels boven de mensen moeten staan, maar in dit geval dus wel.
pi_38473697
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.

Als jij verklaart dat het een kwestie van leven of dood was en je spant een zaak aan heb je een redelijke kans dat je boete geseponeerd wordt.
En als ik nou gewoon eerder naar me werk wil zodat ik meer geld kan verdienen? Aangezien het bij Taida ook gaat om persoonlijk belang en geen kwestie van leven en dood?
pi_38473711
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?

Over hersencapaciteit gesproken.
Ho, stop!

Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?

Ik heb daar mijn bedenkingen over.
pi_38473712
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Serieus, wat ben jij een kneus.
Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.
Nou vooruit, je hebt nog 1 kans om eens normaal te reageren en na te denken voordat je typt, oke?
pi_38473746
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.
Nou vooruit, je hebt nog 1 kans om eens normaal te reageren en na te denken voordat je typt, oke?
Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:01:06 #97
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473754
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

doel je hierop:
quote:
Van alle verdachten behoort een kwart (23,8%) tot de allochtone bevolking
van de eerste generatie en ruwweg één op zeven (13,7%) tot die van de
tweede generatie.
Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473767
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Ho, stop!

En hiernaast vond ik de vergelijking totaal niet relevant, maar dat even terzijde.
pi_38473771
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.
Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!
pi_38473796
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

doel je hierop:
[..]

Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.
Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.
pi_38473799
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!
Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.
pi_38473815
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.
Ding ding ding, we got a winner
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:04:19 #103
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473851
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

letterlijke quote blz 9:
quote:
Met inbegrip van de tweede generatie is dus 37,5% van alle in Nederland woonachtige geregistreerde verdachten van een misdrijf van allochtone afkomst is
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.
pi_38473892
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

letterlijke quote blz 9:
[..]

Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan
Zie mijn post 4 posts hierboven, ik heb al aangegeven dat dat cijfer niet klopte

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 14:05:57 ]
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:05:33 #105
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473897
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.
Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:06:54 #106
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38473943
Nederland

Neuken
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_38473986
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

letterlijke quote blz 9:
[..]

Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.
Ach en dat is ook totaal niet relevant in deze discussie.
Slaat ook nergens op om nu gelijk de complete allochtone bevolking bij deze discussie te halen.

Het gaat er bij mij alleen maar om dat Taida op een oneerlijke manier zich in Nederland heeft weten te vestigen en dat zij daarmee het recht heeft verloren om in Nederland af te studeren.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:09:07 #108
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38474023
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Ho, stop!

Okee.

Waarom?

En Scorpie... beetje dom om te lullen over 95% en me dan van een bron te voorzien die net effe iets anders zegt.
pi_38474044
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:05 schreef t-8one het volgende:
Ik moedig haar aan, we kunnen veel van zulke doorzetters gebruiken ipv al die pauperstudenten die 6-7 jaar over hun 4 jarige studie doen.

Go Taida, Go Taida
Idem. Ik kan haar wel waarderen.
pi_38474054
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.
Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.
Waarom Taida houden en de Antilliaan die niet kan leren, maar wel goed houtjes kan verven niet? Dat is dan toch onmenselijk!? Het ideaal beeld zou zijn:

We moeten iedereen hier houden, iedereen is welkom, krijgt een goeie uitkering/geld/opleiding whatever, en leeft nog lang en gelukkig. Eens? Maar wie gaat dat betalen? Precies! Dat kan niet! Het is onbetaalbaar!

En daarom is zo`n beleid belangrijk, en is het ook belangrijk dat je geen uitzonderingen gaat maken op die regels, want dan staan ze letterlijk in de rij om hier te mogen blijven.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:10:56 #111
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38474091
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Robar het volgende:
Het gaat er bij mij alleen maar om dat Taida op een oneerlijke manier zich in Nederland heeft weten te vestigen en dat zij daarmee het recht heeft verloren om in Nederland af te studeren.
Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.

Ik heb er geen last van gehad, jij wel blijkbaar.

Maar goed, deze discussie is al lang over de houdbaarheidsdatum heen. Ik dacht ik gooi effe een knuppeltje in het hoenderhok.

Nu ga ik boodschappen doen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:10:56 #112
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_38474092
Taida
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:11:22 #113
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38474115
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_38474177
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
Waar heb jij het over.
pi_38474202
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Waar heb jij het over.
Misschien over die doodsverwensing mijn kant op?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:14:00 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38474212
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
In FB graag
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:14:08 #117
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38474216
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.
Waarom Taida houden en de Antilliaan die niet kan leren, maar wel goed houtjes kan verven niet? Dat is dan toch onmenselijk!? Het ideaal beeld zou zijn:

We moeten iedereen hier houden, iedereen is welkom, krijgt een goeie uitkering/geld/opleiding whatever, en leeft nog lang en gelukkig. Eens? Maar wie gaat dat betalen? Precies! Dat kan niet! Het is onbetaalbaar!

En daarom is zo`n beleid belangrijk, en is het ook belangrijk dat je geen uitzonderingen gaat maken op die regels, want dan staan ze letterlijk in de rij om hier te mogen blijven.
pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38474247
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Okee.

Waarom?

En Scorpie... beetje dom om te lullen over 95% en me dan van een bron te voorzien die net effe iets anders zegt.
Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.
pi_38474263
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef t-8one het volgende:

[..]

pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.
Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:15:45 #120
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38474270
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Misschien over die doodsverwensing mijn kant op?
Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten mag
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 14:15:54 #121
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38474273
taida mag daar wel blijven hoor
pi_38474308
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten mag
Joh, mij maakt het niet uit hoor, ik ben er voor de rest ook niet op ingegaan Ik dacht alleen dat hij het daar over had.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:17:24 #123
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38474338
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Robar het volgende:

[..]

Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.
Dat is ook precies hoe ik het bedoel. Regels moeten er zijn, maar mensen zijn belangrijker.

Regels zonder nut verdienen geen naleving. Niet dat de regels in het geval van Taida nutteloos zijn, maar ik vind de mens in dat geval belangrijker.
pi_38474374
Als ze een studentenvisum zou krijgen, nouja niks tegen te doen denk ik dan. Dat is ook haar goed recht, maar dat er dan zo'n stelletje veenlijken is die zo nodig in het nieuws willen komen door haar studie te betalen kan ik echt niet hebben
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:19:06 #125
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38474409
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.
Jij snapt blijkbaar niet dat antillianen gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben.

Maar om er even op in te gaan, ik denk dat we kijkend naar de vergrijzing veel mensen die willen werken hier kunnen gebruiken. Of dat nou slimme Taida's zijn of simpele fabrieksarbeiders maakt niet zoveel uit.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38474513
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Repeat het volgende:
Als ze een studentenvisum zou krijgen, nouja niks tegen te doen denk ik dan. Dat is ook haar goed recht, maar dat er dan zo'n stelletje veenlijken is die zo nodig in het nieuws willen komen door haar studie te betalen kan ik echt niet hebben
Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoeners
pi_38474514
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.

Ik heb er geen last van gehad, jij wel blijkbaar.

Maar goed, deze discussie is al lang over de houdbaarheidsdatum heen. Ik dacht ik gooi effe een knuppeltje in het hoenderhok.

Nu ga ik boodschappen doen.
Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.

Ik snap alleen dat ze uitgezet is en ik snap niet dat een of andere stichting nu haar studie wil gaan betalen. Voor mij heeft ze namelijk gewoon gefraudeerd en ontneemt ze daarmee trouwens wel iemand anders de mogelijkheid om voor een betaalde studie in aanmerking te komen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:22:09 #128
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_38474530
rechten in Leiden... en Taida denkt dat ze daar NIET uitgekotst gaat worden?

Ze kan beter naar Nijmegen gaan.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_38474557
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.

Ik snap alleen dat ze uitgezet is en ik snap niet dat een of andere stichting nu haar studie wil gaan betalen. Voor mij heeft ze namelijk gewoon gefraudeerd en ontneemt ze daarmee trouwens wel iemand anders de mogelijkheid om voor een betaalde studie in aanmerking te komen.
Die stichting wil gewoon rellen, simpel.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:25:22 #130
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38474634
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoeners
Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.
Maar aan de andere kant, zolang het niet mijn geld is heeft zij gewoon geluk gehad.
Jouw ouders hebben krom moeten liggen voor je studie, er zijn ook zat studenten wiens ouders bulken van het geld en wier die paar duizend euro geen bal kon schelen. Ik proef een beetje jaloezie en afgunst.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38474697
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef t-8one het volgende:

[..]

Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.
Maar aan de andere kant, zolang het niet mijn geld is heeft zij gewoon geluk gehad.
Jouw ouders hebben krom moeten liggen voor je studie, er zijn ook zat studenten wiens ouders bulken van het geld en wier die paar duizend euro geen bal kon schelen. Ik proef een beetje jaloezie en afgunst.
Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:29:32 #132
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38474768
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.
tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38474844
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef t-8one het volgende:

[..]

tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.
Whats the meaning of life
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:33:19 #134
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38474916
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Whats the meaning of life
fuck, dit is KLB nu worden we wel heel diepzinnig
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:35:50 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_38475001
Wat een gezeik over een Nederlander, zo mag je haar toch wel zien.

Leuk voor haar.

Sommigen zouden eens een voorbeeld kunnen nemen aan haar doorzettingskracht en volwassenheid ipv te huilen op een internetforum.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_38475104
duh .. wat iedereen iedere keer maar weer vergeet is dat die meid al die vreemde toeren heeft moeten uithalen omdat ze gewoon verkeerd zijn voorgelicht voor ze terug gingen .. die mensen is verteld dat hun dochter gewoon terug kon komen om haar schhol af te maken als er een gastgezin was
en dat ging niet door omdat het IND besloot dat er daar een soortgelijke school was .. stel je eens voor dat je in je examenjaar ineens op een andere school moet gaan zitten, andere taal, ander onderwijssysteem .. iets waarvoor nederlandse kinderen beschermt worden middels de wet omdat schoolverandering in dat stadium niet aan te raden is voor je algemene ontwikkeling
(als de ouders het van te voren hadden geweten dat dit zou gebeuren zouden ze gekozen hebben voor naturalisatie, iets wat toen zonder enig probleem binnen no time rond was geweest, zo goed waren die mensen ingeburgerd)
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?
pleased to meet you
pi_38475127
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef moussie het volgende:
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:50:35 #138
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38475503
ik heb een hekel aan hirsi magan... maar oneindig veel meer respect voor haar dan verdonk. Ik veracht dat mens uit het diepst van m'n hart. De partij die een ruil voorstelt, rita voor ayaan, kan rekenen op mijn stem.

En zo haatdragend ben ik doorgaans ook weer niet. Nou ja, in opwellingen dan
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:03:01 #139
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_38475951
Was ik net blij dat Nederland voor de verandering eens iemand uitzette.. Krijgen we dit weer.
pi_38476089
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoor
het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..

maar ja, dit maakt gewoon even weer goed duidelijk hoe we hier in nederland meten met 2 maten .. een meisje van net 18 dat verkeerd is voorgelicht voor van alles en nog wat uitschelden terwijl ze alleen maar d'r school wil gaan afmaken en daarnaast nog niet eens echt heeft gelogen, alleen regels creatief toegepast ..
en iemand anders die wel gelogen heeft over van alles, die in tegenstelling tot Taida nog niet eens een echte vluchteling was welbeschouwd, maar toevallig wel de sympathie heeft omdat ze ook tegen het islam aanschopt .. die mag dan weer wel blijven .. tss
pleased to meet you
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:17:45 #141
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_38476482
Ik hoop dat Taïda zakt. En dat ze voor haar eindexamen ook zakt. Dan komt ze niet meer terug.
pi_38476527
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef moussie het volgende:

[..]

het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..

maar ja, dit maakt gewoon even weer goed duidelijk hoe we hier in nederland meten met 2 maten .. een meisje van net 18 dat verkeerd is voorgelicht voor van alles en nog wat uitschelden terwijl ze alleen maar d'r school wil gaan afmaken en daarnaast nog niet eens echt heeft gelogen, alleen regels creatief toegepast ..
en iemand anders die wel gelogen heeft over van alles, die in tegenstelling tot Taida nog niet eens een echte vluchteling was welbeschouwd, maar toevallig wel de sympathie heeft omdat ze ook tegen het islam aanschopt .. die mag dan weer wel blijven .. tss
Ho ho, dat ligt niet aan Verdonk he, de hele 2e Kamer was zo hypocriet en dramde door bij Verdonk om vooral de "beschikbare ruimte creatief te gebruiken", Verdonk wilde juist haar poot stijf houden!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:24:19 #143
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_38476723
ook grappig is dat Taida pas een schadevergoeding gaat eisen nu ze erop gewezen is dat het mogelijk is.

Eerder vond ze het blijkbaar niet zo erg dat haar naam in de krant stond. Ik heb haar er nooit over gehoord.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:25:45 #144
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38476775
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef Monocultuur het volgende:
ook grappig is dat Taida pas een schadevergoeding gaat eisen nu ze erop gewezen is dat het mogelijk is.

Eerder vond ze het blijkbaar niet zo erg dat haar naam in de krant stond. Ik heb haar er nooit over gehoord.
Dus?

Zou jij NOOIT doen!
pi_38476782
Taïda moet maar eens een keertje hard geneukt worden.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:26:07 #146
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38476783
Ik wil d'r een beurt geven.
pi_38476791
GMTA .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:26:29 #148
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38476792
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
2 zielen 1 gedachte
pi_38476800
Dubbele GMTA .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:26:52 #150
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38476801
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Dat sowieso.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:27:02 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38476808
Nu hou ik op
pi_38476815
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
idd, optyften met die k*t Taida heks dat 't is ...
Haleloeja
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:28:47 #153
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38476866
Al die mislukkelingen hier ergeren zich dood
pi_38477002
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:

Al die mislukte vbo'ertjes ergeren zich hier dood
VBO kudtstudent dat je er bent, ik heb geen VBO gedaan hoor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:33:08 #155
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38477034
Ik was het al aan het aanpassen. Opleiding zegt natuurlijk niks over succes.
pi_38477055
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Al die mislukkelingen hier ergeren zich dood
te laat met wegeditten
pi_38477070
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:

[..]

VBO kudtstudent dat je er bent, ik heb geen VBO gedaan hoor
MBO ICT dan?
pi_38477152
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:34 schreef skiczukie het volgende:

[..]

MBO ICT dan?
Wat heeft iemands opleidingsniveau ermee te maken
pi_38477209
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Robar het volgende:

[..]

Wat heeft iemands opleidingsniveau ermee te maken
Meestal zijn de laagopgeleide mensen een stel zielige nationalisten.
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:38:43 #160
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477225
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:

[..]

amen
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:39:15 #161
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38477245
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper hier.

Mén, als je sommige reaguurders ziet is het net alsof Taida hoogstpersoonlijk bij ze over de vloer is geweest om de hond te verkrachten, moeder de vrouw te vermoorden, al het bier op te drinken en de HDTV om zeep te helpen.
Ik ga naar huis.
pi_38477273
quote:

[..]

Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?
pi_38477292
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper hier.
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?
pi_38477297
quote:

[..]

de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoor
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:41:28 #165
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477306
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper.

Mén, als je sommige reacties leest is het net alsof Taida hoogstpersoonlijk bij ze over de vloer is geweest om de hond te verkrachten, moeder de vrouw te vermoorden, al het bier op te drinken en de HDTV om zeep te helpen.
iemand op fok zei ooit dit:
quote:
Voor het land van herkomst is het belangrijk om mensen als Taida erbij te hebben, de hoogopgeleiden zijn daar zwaar in de minderheid en kunnen toch genoeg voor het land doen.
Het zou egoistisch zijn om haar hier te houden!
pi_38477321
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?
Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:42:06 #167
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477330
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:

[..]

de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoor
En de breezah boys ineens niet meer?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:43:20 #168
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38477373
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?
Hoever zal een studie Nederlands recht haar in Kosovo brengen?
Ik ga naar huis.
pi_38477378
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.
Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:44:04 #170
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38477397
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
iemand op fok zei ooit dit:
Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.

Amerika en de UK kiezen ook de 'krenten uit de pap' als het om asielzoekers gaat, dat zouden wij ook moeten doen.
Ik ga naar huis.
pi_38477405
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:

[..]

Vraag het aan haar? Ze heeft het zelf aangegeven in een interview
pi_38477410
quote:

[..]

Ik denk dat het hebben van een willekeurige opleiding je daar al boven het grootste deel van de bevolking plaatst.
pi_38477411
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.
Daar kan ik niks aan doen.
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:45:10 #174
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477431
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.

Amerika en de UK kiezen ook de 'krenten uit de pap' als het om asielzoekers gaat, dat zouden wij ook moeten doen.
Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...
pi_38477442
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Daar kan ik niks aan doen.
Das waar
pi_38477449
quote:

[..]

wie zegt dat ze nederlands recht gaat studeren ?
pleased to meet you
pi_38477456
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:46:45 #178
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477472
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:

[..]

Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?
En hoe erg is het om een land te stimuleren met ontwikkeling?
pi_38477506
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?
En hoe erg is het om een land te stimuleren met ontwikkeling?
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
  Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 15:49:14 #180
138438 crew  Pizzakoppo
pi_38477548
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:

[..]

Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
Dan nog, ze is bereid hard te studeren dus ik gun haar dat en als ze slim is gebruikt ze de opgedane kennis/diploma´s om haar land te helpen verder ontwikkelen
pi_38477597
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:

[..]

uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezen
pleased to meet you
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:55:23 #182
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38477743
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:

[..]

nogmaals: er komen jaarlijks honderden studenten uit het buitenland hier studeren, er gaan jaarlijks honderden studenten uit nederland in het buitenland studeren. Daar hoor je nooit iemand over klagen.

daarnaast is er dus blijkbaar de kans dat een partikulieren stichting haar studie gaat bekostigen.

ruik ik niet gewoon jaloezie en afgunst?
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 15:57:35 #183
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38477804
Ze zouden meer aan begrijpend lezen moeten doen op school.
pi_38477839
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezen
Ik ging uit van een collegeld van 1500 euro per jaar, wat de normale prijs is. Dit is echt niet wat een studie kost, de rest wordt door de regering bijgelegd.

Maar aangezien zij uit Servie/Kosovo/weet ik veel komt, wat niet bij de EU hoort, kunnen ze een schandalig hoog collegegeld vragen!

En het heeft niks met jaloezie en afgunst te maken, ik vind het gewoon verwerpelijk dat die stichting haar studie wil betalen om publiciteit te scoren en te rellen, want eerlijk is eerlijk, als ze een gewoon meisje was (zonder die voorgeschiedenis hier) die hier zou willen komen studeren, dan had ze die beurs never nooit gekregen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:01:02 #185
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38477912
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:

[..]

want eerlijk is eerlijk, als ze een gewoon meisje was (zonder die voorgeschiedenis hier) die hier zou willen komen studeren, dan had ze die beurs never nooit gekregen.
en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland met een normale studiebeurs.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38477932
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland.
dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU/EER burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:03:05 #187
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38477974
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.
dus....

Buitenlanders mogen hier niet komen studeren ofzo?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38478058
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:

[..]

dus....

Mijn mening is dat buitenlanders hier moeten kunnen studeren, maar Taida niet

Nee, ff serieus.
Ik vind het terecht dat ze uitgezet is, maar als ze nu vervolgens op een legale manier een studie kan gaan volgen, dan heb ik daar totaal geen moeite mee. Ik heb er alleen een onrechtvaardig gevoel over, omdat zij toch gefraudeerd heeft in het verleden. En daar wordt ze nu voor beloond door een of andere stichting.
pi_38478145
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:

[..]

dus....

En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.
pi_38478186
Die meid is een aanwinst voor elke zichzelf respecterende kenniseconomie. Hoe ze op haar leeftijd al Verdonk het vuur aan de schenen weet te leggen en dat allemaal ook nog eens terwijl ze zich gewoon al die tijd netjes aan de wet heeft gehouden, geweldig

Taïda, je bent van harte welkom in Leiden
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:10:31 #191
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38478192
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.
Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38478282
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef t-8one het volgende:

[..]

Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?
Dat is onjuist.
pi_38478444
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Vhiper het volgende:
Die meid is een aanwinst voor elke zichzelf respecterende kenniseconomie. Hoe ze op haar leeftijd al Verdonk het vuur aan de schenen weet te leggen en dat allemaal ook nog eens terwijl ze zich gewoon al die tijd netjes aan de wet heeft gehouden, geweldig

Taïda, je bent van harte welkom in Leiden
Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan worden
pi_38478805
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Robar het volgende:

Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan worden
Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.

Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:36:22 #195
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38479192
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:

Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
Ja want ze is minister van justiti tenslotte
  vrijdag 2 juni 2006 @ 16:48:32 #196
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_38479631
http://www.telegraaf.nl/b(...)udie_Ta_iuml;da.html
quote:
Stichting financiert studie Taïda

LEIDEN - De Van Beek-Donnerstichting financiert de eventuele rechtenstudie van de Kosovaarse Taïda Pasic aan de Universiteit Leiden. Als voorwaarde voor het verkrijgen van een studentenvisum geldt onder andere dat de student wonen en studeren in Nederland kan betalen. Pasic heeft haar eindexamen afgerond maar wacht nog op de uitslag.

Artemis Westendorp van de stichting zei vrijdag dat de stichting haar dit aanbod onlangs heeft gedaan. De sind 1940 bestaande stichting steunt vrouwen bij het verwerven van economische zelfstandigheid. „Het moeten wel meiden zijn die gemotiveerd zijn. En dat is Taïda bij uitstek. Ze is een voorbeeld voor veel anderen”, aldus Westendorp.

Als ze dat na het behalen van haar diploma nog steeds wil, begint de universiteit een procedure bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) om een studentenvisum voor haar te krijgen. De onderwijsinstelling heeft al een dossier van haar aangelegd, maar vraagt pas een studentenvisum voor haar aan, als ze haar vwo-diploma heeft gehaald.

De Kosovaarse heeft in april Nederland vrijwillig verlaten nadat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie had aangekondigd haar het land uit te zetten wegens illegaal verblijf. De rechter bepaalde eerder die maand dat de Kosovaarse onrechtmatig in Nederland was. De 18-jarige scholiere doet eindexamen vwo op de Nederlandse ambassade in Sarajevo. De uitslag krijgt ze op 15 juni te horen.

Het nieuwe collegejaar begint op 4 september. Als Taïda op de Universiteit Leiden wordt toegelaten, komt ze deze zomer terug naar Nederland.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:51:42 #197
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38486579
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.

Ik begrijp jouw logica niet. Iemand is gemotiveerd en slim als je de minister het vuur aan de schenen kan leggen? Wat een onzin.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:56:20 #198
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_38486700
Waarom doet Verdonk zoveel moeite om kansrijke medelanders buiten de grenzen te houden? Als je wilt dat kennis in Nederland blijft, moet je ook immigratiewetgeving voor hoogopgeleiden versoepelen. In plaats van het aantrekken van kansarme gezinnen, zou Verdonk zich meer moeten richten op de mensen die potentieel tot meer innovatie kunnen leiden in Nederland zelf. Taïda Pasic kan er zo eentje zijn.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:59:19 #199
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38486781
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Dirktator het volgende:
Waarom doet Verdonk zoveel moeite om kansrijke medelanders buiten de grenzen te houden? Als je wilt dat kennis in Nederland blijft, moet je ook immigratiewetgeving voor hoogopgeleiden versoepelen. In plaats van het aantrekken van kansarme gezinnen, zou Verdonk zich meer moeten richten op de mensen die potentieel tot meer innovatie kunnen leiden in Nederland zelf. Taïda Pasic kan er zo eentje zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')