Nee ik snap er ook geen fuck van, waar zijn ze nou weer mee bezig hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang...Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef HUG-LIFE het volgende:
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor! Ze liegt, bedriegt, fraudeert en beschuldigt maar raak, en ik val alleen maar op haar mooie smoeltje!
jij klaagt De TS maakt daar kritische opmerkingen over!
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
maar het zijn dus wel lieverdjes?
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
Ik ben het daar ook niet mee eens, hoewel de steun voor haar makkelijker valt te beargumenteren dan de steun voor Taida.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
Mijn straatje dacht precies hetzelfde. 25 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Monocultuur het volgende:
Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.
Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!![]()
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd![]()
De wet zegt ook dat in uitzonderlijke gevallen deze gegevens wel naar butien mogen worden gebracht, om zodoende de waarheid te beschermen, althans, dat las ik in de krant gisteren of eergisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Scorpie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013650.html#comments
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!
Sterker nog, de 2e Kamer heeft ingestemd om bepaalde gegevens over zaken als deze naar buiten te brengen om de objectiviteit te waarborgen en misbruik van de media door asielzoekers e.d te voorkomen!
Daarnaast is Taida zelf begonnen met leugens over haar zaak te verspreiden naar de media, en nu begint mevrouw Pasic te huilen. Echt hoor, hulde voor Verdonk die zich niet laat kleineren door zo`n klein opdondertje van 19 die denkt het wel allemaal te kunnen fixen.![]()
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel.Ik wil daar misschien nog iets aan toevoegen voor de duidelijkheid: was het al die ophef waard? Had ze niet allang een verblijfsvergunning moeten hebben om al die soort genante vertoningen te voorkomen? Alleen omdat mevrouw Verdonks ego zo groot is?
Ben ik met je eens, maar denk eens na over wat het zou betekenen als Taida hier aan de slag gaat? Al die antilliaanse VMBOèrs komen ook hierheen om te "studeren" en geld te vangen, en wat doen ze? Helemaal niks! Zie ze daar maar weer eens weg te krijgen ! (eigen ervaring)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
Niet dan? "Oh help, gedwongen huwelijk, gevaar voor eerwraak, bla blabla"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?
Bij jouw is het dus of of.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij jouw is het dus of of.
Bij mij is het en en, beiden zijn niet welkom hier![]()
Ook de Ahold topmannen die de boel hebben bedonderd zouden van mij op mogen rotten, alleen zijn dat helaas "echte" Nederlanders.
Gelukkig was het een homo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Het is diep, maar dan ook dieptriest. De verkeerde mensen worden in dit land doodgeschoten.![]()
Daar heb ik het ook overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.
Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over
Iedereen die zich niet aan de wet kan houden en de boel oplicht zou van mij mogen oprotten, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Gelukkig kunnen we Taida wel het land uitzetten, de anderen zullen anders aangepakt moeten worden!
De koninklijke graaiers eerst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beter![]()
Al die graaiers hier,
prcs, kutverdonkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles![]()
Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze gaat gewoon goed om met de achterlijke regeltjes en wensen in een land vol vieze, gore, jaloerse kankeraars die schermen met allerhande regeltjes en andere onzinnigheden terwijl ze diep van binnen gewoon dromen van een blank en Arisch Nederland.
Ik gun het Taida van harte, fuck the rules. Goed zo meid!
Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?
Prima.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:28 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.
D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Taida heeft misbruik gemaakt van de regeltjes, simpel zat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slecht
Jullie zullen echt met wat beters moeten komen.
Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:31 schreef t-8one het volgende:
[..]
D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.
Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
Knulletjequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!
Staat er in het wetboek dat je de staat niet aan mag klagen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?
Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!
Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?
Ze heeft toch haar diploma gehaald?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
Gelukkig staat het nog niet vast dat ze hier mag studeren, ze moet eerst een aanvraag doen die zeer kritisch gaat worden bekekenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef t-8one het volgende:
[..]
Om in Nederland te mogen studeren zijn regels, blijkbaar voldoet Taida aan deze regels, geluk voor haar. Wie ben jij om te gaan huilen dat ze hier niet zou mogen studeren.
LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.
Een brutaal mens heeft de halve wereld nou eenmaal.
Uiteindelijk wel... maar dat ging niet bepaald vanzelf.quote:
"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel... maar dat ging niet bepaald vanzelf.
Is dit het open zwaktebod kampioenschap ofzo? Sjeezus hee![]()
Taida had reden om te zeiken...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!
Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel... maar dat ging niet bepaald vanzelf.
Is dit het open zwaktebod kampioenschap ofzo? Sjeezus hee![]()
Op de ambassade? Is toch te achterlijk voor woorden???? Waar hebben we het in godsnaam over? Een middelbare scholiere of Adolf Hitler???quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.
Ja wel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.
Ze heeft de regeltjes aan haar laars gelapt, meer argumenten heb je toch niet nodig?
Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ja wel!
Die regeltjes die zijn overtreden... big deal. Examen laten doen en daarna pleite. Beetje schappelijk zijn doet wonderen.
Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voor![]()
O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Taida had reden om te zeiken...
Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.
Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.
Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.
In het geval van Taida had niemand er verder last van.
Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n bestequote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Taida had reden om te zeiken...
Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.
Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.
Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
Je benadeelt de winkelier direct.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
[..]
Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?
En wat jij dus vindt is niet per definitie juist. Het ligt maar net aan, "waar je voor staat".
droom jij nou maar van een wereld waarin 95% van de criminaliteit wordt vooroorzaakt door allochtone medemensen, tot nu toe is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
Nu begin je echt ongeloofwaardig te wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.
In het geval van Taida had niemand er verder last van.
In mijn ogen wel, tot iemand me overtuigt van het tegendeel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:
En wat jij dus vindt is niet per definitie juist.
verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
Serieus, wat ben jij een kneus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n beste
Ik denk niet de wereld te verbeteren, maar ik ben me wel bewust van het feit dat een ander iets ontnemen omdat de regels zeggen 'zus en zo' terwijl geen mens er verder last van heeft.... dat vind ik getuigen van kortzichtigheid en/of een totaal verneukt wereldbeeld.
Probleem is dat je niet alleen voor Taida een uitzondering kan maken!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.
Ik bedoel het feit dat regels niet per definitie boven mensen moeten staan. Wie dat wel vindt heeft wat mij betreft inderdaad een gebrekkige hersencapaciteit
En als ik nou gewoon eerder naar me werk wil zodat ik meer geld kan verdienen? Aangezien het bij Taida ook gaat om persoonlijk belang en geen kwestie van leven en dood?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef t-8one het volgende:
[..]
verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.
Als jij verklaart dat het een kwestie van leven of dood was en je spant een zaak aan heb je een redelijke kans dat je boete geseponeerd wordt.
Ho, stop!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?
Over hersencapaciteit gesproken.
Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.quote:
Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.
Nou vooruit, je hebt nog 1 kans om eens normaal te reageren en na te denken voordat je typt, oke?
doel je hierop:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.
Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.quote:Van alle verdachten behoort een kwart (23,8%) tot de allochtone bevolking
van de eerste generatie en ruwweg één op zeven (13,7%) tot die van de
tweede generatie.
En hiernaast vond ik de vergelijking totaal niet relevant, maar dat even terzijde.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Ho, stop!
Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?
Ik heb daar mijn bedenkingen over.
Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.![]()
Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
doel je hierop:
[..]
Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.
Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!
Ding ding ding, we got a winnerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sterf. Sukkel. Ik ga mijn vis voeren. Vier zinnen.
letterlijke quote blz 9:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.quote:Met inbegrip van de tweede generatie is dus 37,5% van alle in Nederland woonachtige geregistreerde verdachten van een misdrijf van allochtone afkomst is
Zie mijn post 4 posts hierboven, ik heb al aangegeven dat dat cijfer niet kloptequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
letterlijke quote blz 9:
[..]
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan
Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.
Ach en dat is ook totaal niet relevant in deze discussie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
letterlijke quote blz 9:
[..]
Buiten het feit dat dat wel een mooi stukje grammaticale BAGGER is zie ik geen 95% staan. Ik snap wel dat die 37,5% mogelijk verantwoordelijk is voor 95% van de criminaliteit, maar dat kan ik echt nergens terugvinden.
Okee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Ho, stop!
Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?
Ik heb daar mijn bedenkingen over.
Idem. Ik kan haar wel waarderen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:05 schreef t-8one het volgende:
Ik moedig haar aan, we kunnen veel van zulke doorzetters gebruiken ipv al die pauperstudenten die 6-7 jaar over hun 4 jarige studie doen.
Go Taida, Go Taida
Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus domme prietpraat van je, en zowiezo zie ik niet in wat Taida hiermee te maken heeft. Hebben we eindelijk een allochtoon die hard wil leren mag het niet en pesten we haar het land uit.
Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:08 schreef Robar het volgende:
Het gaat er bij mij alleen maar om dat Taida op een oneerlijke manier zich in Nederland heeft weten te vestigen en dat zij daarmee het recht heeft verloren om in Nederland af te studeren.
Waar heb jij het over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
In FB graagquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:11 schreef WanEnOonlie het volgende:
Als Terminator meekijkt: wat is het verschil tussen iemand uitmaken voor kutcrimineel en graftekkel? Persoonlijke mening?
pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het beleid wat we nu voeren ergens voor nodig is, en dat uitzonderingen maken voor mensen alleen maar leidt tot meer van dit soort gevallen.
Waarom Taida houden en de Antilliaan die niet kan leren, maar wel goed houtjes kan verven niet? Dat is dan toch onmenselijk!? Het ideaal beeld zou zijn:
We moeten iedereen hier houden, iedereen is welkom, krijgt een goeie uitkering/geld/opleiding whatever, en leeft nog lang en gelukkig. Eens? Maar wie gaat dat betalen? Precies! Dat kan niet! Het is onbetaalbaar!
En daarom is zo`n beleid belangrijk, en is het ook belangrijk dat je geen uitzonderingen gaat maken op die regels, want dan staan ze letterlijk in de rij om hier te mogen blijven.
Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:09 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Okee.
Waarom?
En Scorpie... beetje dom om te lullen over 95% en me dan van een bron te voorzien die net effe iets anders zegt.
Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:14 schreef t-8one het volgende:
[..]
pssst slecht voorbeeld, antillianen hebben een Nederlands paspoort.
Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten magquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien over die doodsverwensing mijn kant op?
Joh, mij maakt het niet uit hoor, ik ben er voor de rest ook niet op ingegaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Laten we het eens hebben over die doodsverwensing in jouw foto bovenschrift of hoe dat ook heten mag
Dat is ook precies hoe ik het bedoel. Regels moeten er zijn, maar mensen zijn belangrijker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Omdat je nu op een verkeerde manier je standpunt wat betreft het soepel toepassen van de regels beargumenteerd. Taida mag blijven, want veilig 150 rijden moet ook kunnen, zo komt dat over. Dat vind ik nu een verkeerde manier van soepel regeltjes toepassen. Beetje simpel gezegd misschien, maar zo komt het over.
Jij snapt blijkbaar niet dat antillianen gewoon de Nederlandse nationaliteit hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan elke nationaliteit daar in vullen, maar dat begreep je wel.
Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoenersquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:18 schreef Repeat het volgende:
Als ze een studentenvisum zou krijgen, nouja niks tegen te doen denk ik dan. Dat is ook haar goed recht, maar dat er dan zo'n stelletje veenlijken is die zo nodig in het nieuws willen komen door haar studie te betalen kan ik echt niet hebben
Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nou dat vind ik dus niet. Netjes? Misschien niet. Maar zo werkt de wereld nu eenmaal.
Ik heb er geen last van gehad, jij wel blijkbaar.
Maar goed, deze discussie is al lang over de houdbaarheidsdatum heen. Ik dacht ik gooi effe een knuppeltje in het hoenderhok.
Nu ga ik boodschappen doen.
Die stichting wil gewoon rellen, simpel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen last van Taida, maar daar gaat het mij niet om, ik lees wat en ik geef er mijn mening over. Ik zal er uiteindelijk niet slechter van slapen wanneer Taida hier komt studeren, zeker niet waneeer de regels dat gewoon toelaten.
Ik snap alleen dat ze uitgezet is en ik snap niet dat een of andere stichting nu haar studie wil gaan betalen. Voor mij heeft ze namelijk gewoon gefraudeerd en ontneemt ze daarmee trouwens wel iemand anders de mogelijkheid om voor een betaalde studie in aanmerking te komen.
Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, precies. Kijk ik vind persoonlijk dat die Taida weg mag blijven, maar als ze dan toch binnenkomt, laat haar dan ook zelf zorg dragen voor de studiekosten e.d zoals die tallozen anderen. Nee nu is er zo`n stichting die haar opleiding gaat betalen, weetje wel niet hoe krom mijn ouders voor mijn opleiding hebben gelegen, je zou er toch armoedig van worden van die weldoeners![]()
Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:25 schreef t-8one het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik me dan wel weer in vinden, ze moet inderdaad naar mijn mening die studie op eenzelfde manier betalen zoals jij en ik dat gedaan hebben. Ik heb bij haar wel altijd een beetje het idee dat het gezin waar ze bleef erg pushed om het allemaal zo te regelen, waarschijnlijk hebben ze dit ook geregeld.
Maar aan de andere kant, zolang het niet mijn geld is heeft zij gewoon geluk gehad.
Jouw ouders hebben krom moeten liggen voor je studie, er zijn ook zat studenten wiens ouders bulken van het geld en wier die paar duizend euro geen bal kon schelen. Ik proef een beetje jaloezie en afgunst.
tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is geen jaloezie of afgunst, het is afvragen waarom er zulke scheve verhoudingen mogelijk zijn.
Whats the meaning of lifequote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:29 schreef t-8one het volgende:
[..]
tjah, waarom verdient de ene een ton per maand waar ik voor 2 ruggen hard moet werken.
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef Scorpie het volgende:
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:38 schreef moussie het volgende:
mooi, hirsi ali/magan zit al in het uitzetcentrum ?
het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:39 schreef Scorpie het volgende:
Nou, als het aan Verdonk lag was ze al weggeweest hoor![]()
Ho ho, dat ligt niet aan Verdonk he, de hele 2e Kamer was zo hypocriet en dramde door bij Verdonk om vooral de "beschikbare ruimte creatief te gebruiken", Verdonk wilde juist haar poot stijf houden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:06 schreef moussie het volgende:
[..]
het ligt toch ook aan verdonk .. zij voert het beleid uit toch ongeacht wat de bevolking of de kamer zegt ..
maar ja, dit maakt gewoon even weer goed duidelijk hoe we hier in nederland meten met 2 maten .. een meisje van net 18 dat verkeerd is voorgelicht voor van alles en nog wat uitschelden terwijl ze alleen maar d'r school wil gaan afmaken en daarnaast nog niet eens echt heeft gelogen, alleen regels creatief toegepast ..
en iemand anders die wel gelogen heeft over van alles, die in tegenstelling tot Taida nog niet eens een echte vluchteling was welbeschouwd, maar toevallig wel de sympathie heeft omdat ze ook tegen het islam aanschopt .. die mag dan weer wel blijven .. tss
Dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:24 schreef Monocultuur het volgende:
ook grappig is dat Taida pas een schadevergoeding gaat eisen nu ze erop gewezen is dat het mogelijk is.
Eerder vond ze het blijkbaar niet zo erg dat haar naam in de krant stond. Ik heb haar er nooit over gehoord.
2 zielen 1 gedachtequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Taïda moet maar eens een keertje hard geneukt worden.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
Taïda moet maar eens een keertje hard geneukt worden.
idd, optyften met die k*t Taidaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles![]()
VBOquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Al die mislukte vbo'ertjes ergeren zich hier dood![]()
te laat met wegedittenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Al die mislukkelingen hier ergeren zich dood![]()
MBO ICT dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VBOkudtstudent dat je er bent, ik heb geen VBO gedaan hoor
![]()
Meestal zijn de laagopgeleide mensen een stel zielige nationalisten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat heeft iemands opleidingsniveau ermee te maken
amenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Meestal zijn de laagopgeleide mensen een stel zielige nationalisten.
Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper hier.
de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
iemand op fok zei ooit dit:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper.
Mén, als je sommige reacties leest is het net alsof Taida hoogstpersoonlijk bij ze over de vloer is geweest om de hond te verkrachten, moeder de vrouw te vermoorden, al het bier op te drinken en de HDTV om zeep te helpen.
quote:Voor het land van herkomst is het belangrijk om mensen als Taida erbij te hebben, de hoogopgeleiden zijn daar zwaar in de minderheid en kunnen toch genoeg voor het land doen.
Het zou egoistisch zijn om haar hier te houden!
Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?
En de breezah boys ineens niet meer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoor
Hoever zal een studie Nederlands recht haar in Kosovo brengen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?
Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.
Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
iemand op fok zei ooit dit:
Vraag het aan haar? Ze heeft het zelf aangegeven in een interviewquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoever zal een studie Nederlands recht haar in Kosovo brengen?
Ik denk dat het hebben van een willekeurige opleiding je daar al boven het grootste deel van de bevolking plaatst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.
Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.
Amerika en de UK kiezen ook de 'krenten uit de pap' als het om asielzoekers gaat, dat zouden wij ook moeten doen.
wie zegt dat ze nederlands recht gaat studeren ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...
Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?
En hoe erg is het om een land te stimuleren met ontwikkeling?
Dan nog, ze is bereid hard te studeren dus ik gun haar dat en als ze slim is gebruikt ze de opgedane kennis/diploma´s om haar land te helpen verder ontwikkelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
nogmaals: er komen jaarlijks honderden studenten uit het buitenland hier studeren, er gaan jaarlijks honderden studenten uit nederland in het buitenland studeren. Daar hoor je nooit iemand over klagen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?
Ik ging uit van een collegeld van 1500 euro per jaar, wat de normale prijs is. Dit is echt niet wat een studie kost, de rest wordt door de regering bijgelegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezen
en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland met een normale studiebeurs.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
want eerlijk is eerlijk, als ze een gewoon meisje was (zonder die voorgeschiedenis hier) die hier zou willen komen studeren, dan had ze die beurs never nooit gekregen.
dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU/EER burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland.
dus....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.
Mijn mening is dat buitenlanders hier moeten kunnen studeren, maar Taida nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
dus....
Buitenlanders mogen hier niet komen studeren ofzo?
En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
dus....
Buitenlanders mogen hier niet komen studeren ofzo?
Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.
Dat is onjuist.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?
Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Vhiper het volgende:
Die meid is een aanwinst voor elke zichzelf respecterende kenniseconomie. Hoe ze op haar leeftijd al Verdonk het vuur aan de schenen weet te leggen en dat allemaal ook nog eens terwijl ze zich gewoon al die tijd netjes aan de wet heeft gehouden, geweldig![]()
Taïda, je bent van harte welkom in Leiden![]()
Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan worden
Ja want ze is minister van justiti tenslottequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:
Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
quote:Stichting financiert studie Taïda
LEIDEN - De Van Beek-Donnerstichting financiert de eventuele rechtenstudie van de Kosovaarse Taïda Pasic aan de Universiteit Leiden. Als voorwaarde voor het verkrijgen van een studentenvisum geldt onder andere dat de student wonen en studeren in Nederland kan betalen. Pasic heeft haar eindexamen afgerond maar wacht nog op de uitslag.
Artemis Westendorp van de stichting zei vrijdag dat de stichting haar dit aanbod onlangs heeft gedaan. De sind 1940 bestaande stichting steunt vrouwen bij het verwerven van economische zelfstandigheid. „Het moeten wel meiden zijn die gemotiveerd zijn. En dat is Taïda bij uitstek. Ze is een voorbeeld voor veel anderen”, aldus Westendorp.
Als ze dat na het behalen van haar diploma nog steeds wil, begint de universiteit een procedure bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) om een studentenvisum voor haar te krijgen. De onderwijsinstelling heeft al een dossier van haar aangelegd, maar vraagt pas een studentenvisum voor haar aan, als ze haar vwo-diploma heeft gehaald.
De Kosovaarse heeft in april Nederland vrijwillig verlaten nadat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie had aangekondigd haar het land uit te zetten wegens illegaal verblijf. De rechter bepaalde eerder die maand dat de Kosovaarse onrechtmatig in Nederland was. De 18-jarige scholiere doet eindexamen vwo op de Nederlandse ambassade in Sarajevo. De uitslag krijgt ze op 15 juni te horen.
Het nieuwe collegejaar begint op 4 september. Als Taïda op de Universiteit Leiden wordt toegelaten, komt ze deze zomer terug naar Nederland.
Ik begrijp jouw logica niet. Iemand is gemotiveerd en slim als je de minister het vuur aan de schenen kan leggen? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.
Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Dirktator het volgende:
Waarom doet Verdonk zoveel moeite om kansrijke medelanders buiten de grenzen te houden? Als je wilt dat kennis in Nederland blijft, moet je ook immigratiewetgeving voor hoogopgeleiden versoepelen. In plaats van het aantrekken van kansarme gezinnen, zou Verdonk zich meer moeten richten op de mensen die potentieel tot meer innovatie kunnen leiden in Nederland zelf. Taïda Pasic kan er zo eentje zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |