Nee ik snap er ook geen fuck van, waar zijn ze nou weer mee bezig hierquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die zich afvraagt waar dan die hele toestand van een tijdje geleden voor nodig is geweest?
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik snap niet dat de ophef over Taida groter is dan de witteboordencriminelen van Ahold... dat zou het nieuws gedomineerd hebben, weken lang...Die hebben ons land pas ten schande gemaakt!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef HUG-LIFE het volgende:
Taida mag van mij de hele wereld krijgen.
Zij gaat ervoor! Ze liegt, bedriegt, fraudeert en beschuldigt maar raak, en ik val alleen maar op haar mooie smoeltje!
jij klaagt De TS maakt daar kritische opmerkingen over!
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
maar het zijn dus wel lieverdjes?
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die stelen niets van de overheid, zijn niet op vlase gronden hierheen gekomen, en hebben niet de hele samenleving voorgelogen over hoe zielig ze zijn terwijl achteraf blijkt dat ze gewoon een illegaal was.
Ik ben het daar ook niet mee eens, hoewel de steun voor haar makkelijker valt te beargumenteren dan de steun voor Taida.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals Hirsi Ali / Magan, bedoel je? Waarvan ook iedereen roept, dat ze toch een paspoort moet krijgen, ook als het vorige wordt ingetrokken?
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Overlast het volgende:
[..]
Goed argument man. Ahold-mensen waren geen lieverdjes, dus we mogen niet meer zeuren op andere mensen. Echt ijzersterke logica.
Mijn straatje dacht precies hetzelfde. 25 jaar geleden al.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Monocultuur het volgende:
Ach ik ga denk ik maar eens een uitkering aanvragen. Ik wil geen eerlijke Nederlander meer zijn.
ach ze mogen van de bijstand toch niet controleren of ik thuis ben, kan ik mooi in m'n appartementje in spanje gaan wonen.
Hey werkze nog allemaal he. stelletje sukkels!![]()
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Scorpie het volgende:
Eensch met de TS. Weg met deze uitzuiger!
En Rita heeft haar punt niet gescoord, want ze word nu door Taida aangeklaagd![]()
De wet zegt ook dat in uitzonderlijke gevallen deze gegevens wel naar butien mogen worden gebracht, om zodoende de waarheid te beschermen, althans, dat las ik in de krant gisteren of eergisteren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
als rita zich aan de wet gehouden had, was er nu ook geen aangifte geweest
In haar eigen woorden "regels zijn regels"
Het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:51 schreef Scorpie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013650.html#comments
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
LOL! De "wet" houden? Het CBP heeft haar op de vingers getikt wegens "inbreuk op de privacy", maar geen rechter die haar nog veroordeelt heeft!
Sterker nog, de 2e Kamer heeft ingestemd om bepaalde gegevens over zaken als deze naar buiten te brengen om de objectiviteit te waarborgen en misbruik van de media door asielzoekers e.d te voorkomen!
Daarnaast is Taida zelf begonnen met leugens over haar zaak te verspreiden naar de media, en nu begint mevrouw Pasic te huilen. Echt hoor, hulde voor Verdonk die zich niet laat kleineren door zo`n klein opdondertje van 19 die denkt het wel allemaal te kunnen fixen.![]()
Nee. Geen uitzonderingen meer, geen gedoogbeleid, geen beslissingen omdat "het makkelijker is zo", gewoon de fucking regels uitvoeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
In mijn openingspost staat duidelijk wat ik bedoel.Ik wil daar misschien nog iets aan toevoegen voor de duidelijkheid: was het al die ophef waard? Had ze niet allang een verblijfsvergunning moeten hebben om al die soort genante vertoningen te voorkomen? Alleen omdat mevrouw Verdonks ego zo groot is?
Ben ik met je eens, maar denk eens na over wat het zou betekenen als Taida hier aan de slag gaat? Al die antilliaanse VMBOèrs komen ook hierheen om te "studeren" en geld te vangen, en wat doen ze? Helemaal niks! Zie ze daar maar weer eens weg te krijgen ! (eigen ervaring)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
Niet dan? "Oh help, gedwongen huwelijk, gevaar voor eerwraak, bla blabla"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Heeft Ayaan gezegd dat ze zielig is?
Bij jouw is het dus of of.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is haar aardig gelukt. Ik ben nog steeds van mening, liever zo'n meisje die een opleiding wil volgen dan die beroepssteuntrekkers die om elf uur 's ochtends aan hun Amsteltje zitten te lurken.
Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Bij jouw is het dus of of.
Bij mij is het en en, beiden zijn niet welkom hier![]()
Ook de Ahold topmannen die de boel hebben bedonderd zouden van mij op mogen rotten, alleen zijn dat helaas "echte" Nederlanders.
Gelukkig was het een homo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef RobertvanWinkle het volgende:
Het is diep, maar dan ook dieptriest. De verkeerde mensen worden in dit land doodgeschoten.![]()
Daar heb ik het ook overquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:59 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die steuntrekkers zijn ook 'echte' Nederlanders hoor.
Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:01 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook over
Iedereen die zich niet aan de wet kan houden en de boel oplicht zou van mij mogen oprotten, maar zo werkt het nu eenmaal niet. Gelukkig kunnen we Taida wel het land uitzetten, de anderen zullen anders aangepakt moeten worden!
De koninklijke graaiers eerst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yep. Doodschieten kan, maar deporteren is beter![]()
Al die graaiers hier,
prcs, kutverdonkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |