abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:14:45 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472364
Ze gaat gewoon goed om met de achterlijke regeltjes en wensen in een land vol vieze, gore, jaloerse kankeraars die schermen met allerhande regeltjes en andere onzinnigheden terwijl ze diep van binnen gewoon dromen van een blank en Arisch Nederland.

Ik gun het Taida van harte, fuck the rules. Goed zo meid!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38472589
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ze gaat gewoon goed om met de achterlijke regeltjes en wensen in een land vol vieze, gore, jaloerse kankeraars die schermen met allerhande regeltjes en andere onzinnigheden terwijl ze diep van binnen gewoon dromen van een blank en Arisch Nederland.

Ik gun het Taida van harte, fuck the rules. Goed zo meid!
Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:26:56 #53
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472703
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als je het haar dan van harte gunt, dan stort je ff 100 euro`s in haar studiefonds, bikkel dat je er bent.
Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
pi_38472736
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Slaat nergens op, ik gun iedereen het beste... moet ik iedereen dan maar 100 euro geven, watje?
Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?
pi_38472752
quote:

[..]

Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:29:54 #56
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472792
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus jij gunt die arme mensen van Ahold ook hun oneerlijk verdiende centjes, want ze hebben er nu eenmaal hard voor gewerkt en op zich was het best wel slim van ze?
Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slecht

Jullie zullen echt met wat beters moeten komen.

Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:31:21 #57
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38472837
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:28 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Neem haar in huis. Geef haar iedere dag wat eten en een bakje met water.
Prima.

sjaakie2000@hotmail.com

Ze mailt maar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:31:48 #58
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38472847
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_38472905
quote:

[..]

Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!
pi_38472928
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Gaat weer direct ten koste van anderen he? Bovendien hadden die het al zo slecht

Jullie zullen echt met wat beters moeten komen.

Dat meisje komt hier studeren en staat daarmee in haar recht. Dat men uberhaupt een meisje wou uitzetten dat op het punt stond haar VWO examen te doen slaat al nergens op. Dat kan best effe wachten.
Taida heeft misbruik gemaakt van de regeltjes, simpel zat.
Er zijn wel meer mensen die bijvoorbeeld een baan hebben in Nederland, maar die ook uitgezet moeten worden, omdat ze geen verblijfsvergunning krijgen, of om andere redenen, moeten we dan maar wachten tot die mensen ontslagen worden

Taida heeft zich niet aan de spelregels gehouden en nu is ze dus gediskwalificeerd.
Dat is haar eigen schuld en niet de schuld van Verdonk.
pi_38472935
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:31 schreef t-8one het volgende:

[..]

D'r komen hier jaarlijks honderden studenten uit het buitenland studeren al jaren lang daar hoor je nooit iemand over klagen.
Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?
pi_38472978
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:29 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]
Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:37:08 #63
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473004
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ga je meer belasting betalen, knulletje. Lever jij maar 62% in ipv 52% als je iedereen het beste gunt!
Knulletje Wat schattig.

Ook dit slaat weer nergens op. Ik ben overigens de enige hier die niet om 'mijn belastingcenten' loopt te janken als een hoer met brokkelige mascara dus je hebt de verkeerde voor je, kneuzemans.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:37:22 #64
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473013
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zijn zij ook allemaal al uitgezet geweest dan? En klagen zij ook allemaal de Staat aan voor geld?
Staat er in het wetboek dat je de staat niet aan mag klagen?
Staat er in het wetboek dat als je de staat aanklaagt je niet meer in Nederland mag studeren?
Staat er in het wetboek dat uitgezette vluchtelingen niet in Nederland mogen studeren?

Om in Nederland te mogen studeren zijn regels, blijkbaar voldoet Taida aan deze regels, geluk voor haar. Wie ben jij om te gaan huilen dat ze hier niet zou mogen studeren.
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:38:08 #65
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473036
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Definieer hoe lang van te voren je iemand niet mag uitzetten dan? 2 maanden, 4 maanden? Of gewoon niet? Laten we iedereen die hierheen komt, liegt over zijn/haar aanvraag gewoon lekker met rust, daar schiet je in dit land echt veel mee op!
Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
pi_38473058
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Je had 'r best dat examen kunnen laten afronden en daarna uitzetten. Kwestie van fatsoen. Heeft zij d'r diploma in elk geval.
Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:39:40 #67
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473088
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze heeft haar diploma nu toch ook? Wat zeikt ze dan?
Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.

Een brutaal mens heeft de halve wereld nou eenmaal.
pi_38473106
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze heeft toch haar diploma gehaald?
pi_38473128
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:37 schreef t-8one het volgende:

[..]
Om in Nederland te mogen studeren zijn regels, blijkbaar voldoet Taida aan deze regels, geluk voor haar. Wie ben jij om te gaan huilen dat ze hier niet zou mogen studeren.
Gelukkig staat het nog niet vast dat ze hier mag studeren, ze moet eerst een aanvraag doen die zeer kritisch gaat worden bekeken
pi_38473159
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze zeikt net zoals er tegen/over haar werd gezeken.

Een brutaal mens heeft de halve wereld nou eenmaal.
LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:42:00 #71
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473175
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef Robar het volgende:

[..]

Ze heeft toch haar diploma gehaald?
Uiteindelijk wel... maar dat ging niet bepaald vanzelf.

Is dit het open zwaktebod kampioenschap ofzo? Sjeezus hee
pi_38473210
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:44:26 #73
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473235
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

LOL! Wie begon met zeiken, Taida die uitgezet zou worden + aanhang of Verdonk? Taida! Juistem!!
Taida had reden om te zeiken...

Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.

Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.

Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
pi_38473266
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:42 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.

Ze heeft de regeltjes aan haar laars gelapt, meer argumenten heb je toch niet nodig?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:45:47 #75
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473271
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

"Uiteindelijk wel", my ass, ze wist al lang dat ze op de ambassade haar examen kon doen, maar ze nam de gok om dat niet te willen! Einde verhaal! Wat een zwaktebod met je "uiteindelijk wel", Taida maakte het haarzelf lastig, niet iemand anders! En nu tjeften, ik word je selectieve geheugen zat. Blijf bij de feiten of blijf weg, klaar.
Op de ambassade? Is toch te achterlijk voor woorden???? Waar hebben we het in godsnaam over? Een middelbare scholiere of Adolf Hitler???

Leer jij nou maar eens de situatie goed in te schatten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:46:33 #76
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473300
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:45 schreef Robar het volgende:

[..]

Nee, "ze hadden toch wel even een paar maandjes kunnen wachten" is een beresterk argument.

Ze heeft de regeltjes aan haar laars gelapt, meer argumenten heb je toch niet nodig?
Ja wel!

Die regeltjes die zijn overtreden... big deal. Examen laten doen en daarna pleite. Beetje schappelijk zijn doet wonderen.
pi_38473324
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:46 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ja wel!

Die regeltjes die zijn overtreden... big deal. Examen laten doen en daarna pleite. Beetje schappelijk zijn doet wonderen.
Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voor
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:48:34 #78
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473363
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah joh, ik ga 150 rijden, big deal, die regeltjes stellen toch niet zoveel voor
Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.

In het geval van Taida had niemand er verder last van.
pi_38473372
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Mensen als verdonk stellen regels boven mensen. Begrijpelijk wanneer je niet over een volledig scala aan hersenfuncties beschikt. Dan heb je nu eenmaal keiharde opdrachten nodig, zoals computers die nodig hebben.

Mensen als ik (en ik sta hierin gelukkig niet alleen) hebben blijkbaar wel afdoende hersencapaciteit om de juiste inschattingen te maken.

Had men destijds gezegd 'haal eerst je examen maar' dan had ik deze zaak heel anders gezien
O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
pi_38473420
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zolang je geen brokken maakt, inderdaad big deal. Je kunt soms best op verantwoorde wijze 150 rijden. Echter, je kunt hiermee ook mensen in gevaar brengen, zo luidt de theorie.

Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:51:15 #81
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473445
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

O god, weer zo`n type dat denkt de wereld te verbeteren en daardoor boven anderen te staan
Snap je dan werkelijk niet dat een strenger beleid nodig is om duidelijkheid te scheppen in de warboel die nu "Asielbeleid" heet, of sluit je je ogen maar een droom je van een wereld waarin 95% van de criminaliteit niet wordt veroorzaakt door allochtone medemensen?
Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n beste

Ik denk niet de wereld te verbeteren, maar ik ben me wel bewust van het feit dat een ander iets ontnemen omdat de regels zeggen 'zus en zo' terwijl geen mens er verder last van heeft.... dat vind ik getuigen van kortzichtigheid en/of een totaal verneukt wereldbeeld.
pi_38473501
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist. Het ligt maar net aan, "waar je voor staat".
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:52:58 #83
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473506
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:50 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan mag ik dus ook stelen, aangezien niemand ermee in gevaar wordt gebracht. En die last, ach, ik jat wat van een ander en verrijk mezelf, big deal toch?
Je benadeelt de winkelier direct.

Maar ik zal er niet wakker van liggen. De winkelier daarentegen wel. Jij verrijkt jezelf een ietsepietsie maar voor de winkelier is het probleem vaak erg groot.

Maar als jij niks te vreten hebt en je jat twee broden dan doe je je best maar. Ik geef je groot gelijk.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:53:58 #84
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473528
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Dus omdat wij vinden dat Taida niet in haar recht staat zou onze hersencapaciteit niet toereikend zijn. Beetje een "zwaktebod" he, om het op de man te spelen?

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist. Het ligt maar net aan, "waar je voor staat".
Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.

Ik bedoel het feit dat regels niet per definitie boven mensen moeten staan. Wie dat wel vindt heeft wat mij betreft inderdaad een gebrekkige hersencapaciteit
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:54:00 #85
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473529
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

droom jij nou maar van een wereld waarin 95% van de criminaliteit wordt vooroorzaakt door allochtone medemensen, tot nu toe is dat niet het geval.
Verder heeft dat statement niet zoveel met Taida te maken.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473540
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:48 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:55:19 #87
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473577
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef Robar het volgende:

En wat jij dus vindt is niet per definitie juist.
In mijn ogen wel, tot iemand me overtuigt van het tegendeel.

Sta ik best voor open, maar heb hier tot op heden maar 1 argument cq vergelijking gehoord die hout sneed.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:56:20 #88
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473615
quote:

[..]

verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.

Als jij verklaart dat het een kwestie van leven of dood was en je spant een zaak aan heb je een redelijke kans dat je boete geseponeerd wordt.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473619
quote:

[..]

Serieus, wat ben jij een kneus.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 13:56:29 #90
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38473620
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:54 schreef Robar het volgende:

[..]

Nu begin je echt ongeloofwaardig te worden
Ik zou bijna medelijden met je krijgen.
Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?

Over hersencapaciteit gesproken.
pi_38473625
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:51 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Deze post had enige waarde kunnen hebben als je dat cijfertje "95%" niet rechtsreeks uit de diepste spelonken van je darmkanaal had getrokken m'n beste

Ik denk niet de wereld te verbeteren, maar ik ben me wel bewust van het feit dat een ander iets ontnemen omdat de regels zeggen 'zus en zo' terwijl geen mens er verder last van heeft.... dat vind ik getuigen van kortzichtigheid en/of een totaal verneukt wereldbeeld.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2006 13:57:50 ]
pi_38473634
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:53 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ze stond volgens de letter der wet niet in haar recht.

Ik bedoel het feit dat regels niet per definitie boven mensen moeten staan. Wie dat wel vindt heeft wat mij betreft inderdaad een gebrekkige hersencapaciteit
Probleem is dat je niet alleen voor Taida een uitzondering kan maken!
Ik vind dat in dit geval de regels gevolg moeten worden.
Er zijn nog veel meer mensen die in Nederland zouden willen studeren of wonen.
Een streng beleid op het gebied van asielzoekers is gewoon nodig.
En je hebt gelijk, niet altijd zullen de regels boven de mensen moeten staan, maar in dit geval dus wel.
pi_38473697
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef t-8one het volgende:

[..]

verkeerde vergelijking, maar die 150km/u kunnen we wel wat mee.

Als jij verklaart dat het een kwestie van leven of dood was en je spant een zaak aan heb je een redelijke kans dat je boete geseponeerd wordt.
En als ik nou gewoon eerder naar me werk wil zodat ik meer geld kan verdienen? Aangezien het bij Taida ook gaat om persoonlijk belang en geen kwestie van leven en dood?
pi_38473711
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Jij ziet het verschil niet tussen een mogelijkerwijs gevaarlijke handeling (150 rijden) en een volstrekt ongevaarlijke handeling?

Over hersencapaciteit gesproken.
Ho, stop!

Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?

Ik heb daar mijn bedenkingen over.
pi_38473712
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Serieus, wat ben jij een kneus.
Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.
Nou vooruit, je hebt nog 1 kans om eens normaal te reageren en na te denken voordat je typt, oke?
pi_38473746
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Serieus, wat kan jij goed onderbouwd discussieren, Neanderthaler.
Nou vooruit, je hebt nog 1 kans om eens normaal te reageren en na te denken voordat je typt, oke?
Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 14:01:06 #97
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_38473754
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)vancriminaliteit.pdf Alstu, lees je maar ff in.
Vooral pagina 9 is interessant.
doel je hierop:
quote:
Van alle verdachten behoort een kwart (23,8%) tot de allochtone bevolking
van de eerste generatie en ruwweg één op zeven (13,7%) tot die van de
tweede generatie.
Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_38473767
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 13:59 schreef Robar het volgende:

[..]

Ho, stop!

Jij zegt dat het hetzelfde is, ik niet.
Jij zegt toch dat wanneer je niemand gevaar toebrengt je gewoon 150 kan rijden?
En dat je je dus in dat geval niet aan de regels hoeft te houden?

Ik heb daar mijn bedenkingen over.
En hiernaast vond ik de vergelijking totaal niet relevant, maar dat even terzijde.
pi_38473771
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:00 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ga jij nou maar belachelijke vergelijkingen maken enzo.
Wow, 1 zin! Kom op, je kan het! Probeer de volgende reactie eens 2 zinnen!
pi_38473796
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef t-8one het volgende:

[..]

doel je hierop:
[..]

Ik heb het even snel doorgebladerd, maar kom nergens je 95% tegen.
Nou vooruit; die 95% is overdreven. Maar feit blijft dat de allochtone medelander van de 1e en 2e generatie toch een erg groot aandeel hebben in de criminaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')