idd, optyften met die k*t Taidaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
Walgelijk. Die leugenachtige hoer krijgt alles voor elkaar. En dit achterlijke land zwicht voor alles![]()
VBOquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Al die mislukte vbo'ertjes ergeren zich hier dood![]()
te laat met wegedittenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:28 schreef PLAE@ het volgende:
Al die mislukkelingen hier ergeren zich dood![]()
MBO ICT dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VBOkudtstudent dat je er bent, ik heb geen VBO gedaan hoor
![]()
Meestal zijn de laagopgeleide mensen een stel zielige nationalisten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat heeft iemands opleidingsniveau ermee te maken
amenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Meestal zijn de laagopgeleide mensen een stel zielige nationalisten.
Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper hier.
de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
iemand op fok zei ooit dit:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:39 schreef nietzman het volgende:
Ergens heb ik het donkerbruine vermoeden dat Taida als afgestudeerde werkende dame meer aan de staatskas gaat bijdragen dan gemiddelde boe-roeper.
Mén, als je sommige reacties leest is het net alsof Taida hoogstpersoonlijk bij ze over de vloer is geweest om de hond te verkrachten, moeder de vrouw te vermoorden, al het bier op te drinken en de HDTV om zeep te helpen.
quote:Voor het land van herkomst is het belangrijk om mensen als Taida erbij te hebben, de hoogopgeleiden zijn daar zwaar in de minderheid en kunnen toch genoeg voor het land doen.
Het zou egoistisch zijn om haar hier te houden!
Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mooie aanname van zo`n "intelligent" personage. Of schaar je jezelf ook onder de laagopgeleide?
En de breezah boys ineens niet meer?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
de meeste mensen op het ROC zijn anders negers of marokkanen hoor
Hoever zal een studie Nederlands recht haar in Kosovo brengen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Je weet dat ze na haar afstuderen teruggaat naar haar geboorteland?
Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen nou nooit eens naar een PI kijken heh.
Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
iemand op fok zei ooit dit:
Vraag het aan haar? Ze heeft het zelf aangegeven in een interviewquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoever zal een studie Nederlands recht haar in Kosovo brengen?
Ik denk dat het hebben van een willekeurige opleiding je daar al boven het grootste deel van de bevolking plaatst.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, omdat generalisaties nu eenmaal niet gewaardeerd worden, zeker als ze niet waar zijn.
Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Fuck land van herkomst, kennismigratie moeten we hebben.
Amerika en de UK kiezen ook de 'krenten uit de pap' als het om asielzoekers gaat, dat zouden wij ook moeten doen.
wie zegt dat ze nederlands recht gaat studeren ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vind mensen die een opleiding volgen puur om het land van herkomst van dienst te kunnen zijn ook erg welkom hoor...
Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je weet wel dat er ook mensen bestaan die een eigen studie betalen?
En hoe erg is het om een land te stimuleren met ontwikkeling?
Dan nog, ze is bereid hard te studeren dus ik gun haar dat en als ze slim is gebruikt ze de opgedane kennis/diploma´s om haar land te helpen verder ontwikkelenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:47 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee die bestaan niet, de staat (weer door belastingen) betaalt het grootste deel van je studie hoor...
nogmaals: er komen jaarlijks honderden studenten uit het buitenland hier studeren, er gaan jaarlijks honderden studenten uit nederland in het buitenland studeren. Daar hoor je nooit iemand over klagen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet wel dat wij (lees de inwoners van Nederland) die opleiding betalen?
Ik ging uit van een collegeld van 1500 euro per jaar, wat de normale prijs is. Dit is echt niet wat een studie kost, de rest wordt door de regering bijgelegd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:50 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. ze krijgt de studiebeurs van een stichting hoor en niet van de staat .. wel goed lezen
en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland met een normale studiebeurs.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
want eerlijk is eerlijk, als ze een gewoon meisje was (zonder die voorgeschiedenis hier) die hier zou willen komen studeren, dan had ze die beurs never nooit gekregen.
dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU/EER burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
en had ze zonder gezeur een studie naar keuze kunnen gaan volgen in Nederland.
dus....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat had duizenden euro's per jaar gekost als niet EU burger zijnde. Dan was ze dus nooit hier komen studeren.
Mijn mening is dat buitenlanders hier moeten kunnen studeren, maar Taida nietquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
dus....
Buitenlanders mogen hier niet komen studeren ofzo?
En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
dus....
Buitenlanders mogen hier niet komen studeren ofzo?
Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ik niet kan lezen. Ik zeg alleen dat ze het (waarschijnlijk) nooit had kunnen opbrengen.
Dat is onjuist.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
Maar verder geef je dus toe dat het een uitspraak is die er niets toe doet?
Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:10 schreef Vhiper het volgende:
Die meid is een aanwinst voor elke zichzelf respecterende kenniseconomie. Hoe ze op haar leeftijd al Verdonk het vuur aan de schenen weet te leggen en dat allemaal ook nog eens terwijl ze zich gewoon al die tijd netjes aan de wet heeft gehouden, geweldig![]()
Taïda, je bent van harte welkom in Leiden![]()
Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
Ik denk niet dat dat compleet op haar conto geschreven kan worden
Ja want ze is minister van justiti tenslottequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:
Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
quote:Stichting financiert studie Taïda
LEIDEN - De Van Beek-Donnerstichting financiert de eventuele rechtenstudie van de Kosovaarse Taïda Pasic aan de Universiteit Leiden. Als voorwaarde voor het verkrijgen van een studentenvisum geldt onder andere dat de student wonen en studeren in Nederland kan betalen. Pasic heeft haar eindexamen afgerond maar wacht nog op de uitslag.
Artemis Westendorp van de stichting zei vrijdag dat de stichting haar dit aanbod onlangs heeft gedaan. De sind 1940 bestaande stichting steunt vrouwen bij het verwerven van economische zelfstandigheid. „Het moeten wel meiden zijn die gemotiveerd zijn. En dat is Taïda bij uitstek. Ze is een voorbeeld voor veel anderen”, aldus Westendorp.
Als ze dat na het behalen van haar diploma nog steeds wil, begint de universiteit een procedure bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) om een studentenvisum voor haar te krijgen. De onderwijsinstelling heeft al een dossier van haar aangelegd, maar vraagt pas een studentenvisum voor haar aan, als ze haar vwo-diploma heeft gehaald.
De Kosovaarse heeft in april Nederland vrijwillig verlaten nadat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie had aangekondigd haar het land uit te zetten wegens illegaal verblijf. De rechter bepaalde eerder die maand dat de Kosovaarse onrechtmatig in Nederland was. De 18-jarige scholiere doet eindexamen vwo op de Nederlandse ambassade in Sarajevo. De uitslag krijgt ze op 15 juni te horen.
Het nieuwe collegejaar begint op 4 september. Als Taïda op de Universiteit Leiden wordt toegelaten, komt ze deze zomer terug naar Nederland.
Ik begrijp jouw logica niet. Iemand is gemotiveerd en slim als je de minister het vuur aan de schenen kan leggen? Wat een onzin.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:25 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ze zal ongetwijfeld advies hebben ingewonnen voor al die procedures. Wederom toont dat aan dat ze verstand van zaken heeft. Alleen een sukkel zou dergelijke procedures in z'n uppie doorlopen.
Dergelijke gemotiveerde en slimme studenten moeten we meer van hebben hier. Laat Verdonk liever wat aan die draaideurcriminelen doen, i.p.v. kansrijke migrantjes pesten.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:56 schreef Dirktator het volgende:
Waarom doet Verdonk zoveel moeite om kansrijke medelanders buiten de grenzen te houden? Als je wilt dat kennis in Nederland blijft, moet je ook immigratiewetgeving voor hoogopgeleiden versoepelen. In plaats van het aantrekken van kansarme gezinnen, zou Verdonk zich meer moeten richten op de mensen die potentieel tot meer innovatie kunnen leiden in Nederland zelf. Taïda Pasic kan er zo eentje zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |