Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil de Billy() bestellen in Delft maar volgens de site is die niet voorradig meer. Maar opeens zijn er HELEMAAL geen Billy produkten meer voorradig. Ook niet in Sliedrecht.
Is dat nou echt ALLEMAAL op of is er iets niet goed met de database?
Deze: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&parentCats=15561*15639&categoryId=15981&productId=51755&chosenPartNumber=S89822995quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.
^quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Allan24 het volgende:
Nee klopt, de RAKKE kast bestaat in totaal uit 4 pakketten
Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)quote:
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
kan iemand me trouwens vertellen of het COMPLETE aanbod van de Ikea op de site staat? Of hebben ze veel meer?
De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)
[..]
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
Niet? daarvoor kom je helemaal niet speciaal naar Hengelo? Saai hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.
Vond dat vrij opvallend
Ik ga morgen gewoon langs en kijken voor een andere kast als deze echt op zijn. Ik ga niet naar Hengelo rijden
Zo wie zo maak je in Delft meer kans dan in Sliedrecht aangezien deze vestiging aan het einde van deze maand sluit en daarom lang niet al het nieuwe assortiment hoeft te voeren. In Delft hebben ze waarschijnlijk de BESTA serie al staan. Dat is een goede tegenhanger van BILLY.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?
Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ow Winterslag is wel populair de laatste tijd volgens mij... Vorige week zijn er vanuit Hengelo ook al een aantal mensen geweest...
Ow was Mariska ook in Winterslag vandaag? Leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef TimC het volgende:
[..]
Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..
De toekomstig leidinggevende van Recovery Amersfoort is deze wordt deze weken bij ons ingewerkt. Ik ga zelf in september 2 dagen naar Amersfoort om daar uit te helpen op Recovery!
Ow dat zal dan Herbert Wender wel zijn. Leidinggevende recovery...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef TimC het volgende:
Nee een man geloof ik!! Met een bril ben de naam al kwijt. Ze waren wat later omdat, ze zo ver moesten rijden kijk van onze vestiging (Heerlen) is dat maar een half uurtje rijden dus vlakbij...
Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
^
Pfoei , was al even bang dat ik de kast op mijn buik mocht gaan schrijven.![]()
kan je hem niet beteruit elkaar schroeven en dan iemand anders blij mee maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Ils het volgende:
[..]
Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampen, aangezien we een andere kopen
Als ze me nodig hebben ben ik er!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Allan24 het volgende:
Herbert, die ken ik ookben in 2003 een paar weken in Hengelo in opleiding geweest bij klantenservice
Gaan er trouwens nog mensen in de week van de opening naar Amersfoort (om te helpen dus)? Zoals het er nu naar uitziet ga ik de 23e en 24e helpen (mits ze me nodig hebben natuurlijk)
Ik reed langs IKEA Athenequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
IKEA
Dit weekeind in Stockholm geweest en we reden daar ook langs een IKEA.
inderdaad, maar ik kan ook niets beters verzinnenquote:Wat een slechte tvp
Ow die groene KRAMFORS bank bovenaan is zooooooooo gaaf in het echt!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
enkele foto's uit de nieuwe perscatalogi met NIEUW! assortiment
quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Anitra het volgende:
[..]
kan je hem niet beteruit elkaar schroeven en dan iemand anders blij mee maken?
beetje brutale vraag eigenlijk
Jammer dat ze nu alleen nog maar een 3 zits hebben, volgens mij zijn dat twee chaise-longues..quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow die groene KRAMFORS bank bovenaan is zooooooooo gaaf in het echt!
Huh? Volgens mij kun je in de winkel gewoon alle onderdelen van die serie bestellen hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Ils het volgende:
[..]
Jammer dat ze nu alleen nog maar een 3 zits hebben, volgens mij zijn dat twee chaise-longues..
Oh? Ik zie ze verder niet op de site staan, en heb ze ook niet gezien..quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Volgens mij kun je in de winkel gewoon alle onderdelen van die serie bestellen hoor!
Je hebt ze niet in de winkel gezien bedoel je? Dat komt waarschijnlijk omdat ze dan nog een showmodel in bestelling hebben...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef Ils het volgende:
[..]
Oh? Ik zie ze verder niet op de site staan, en heb ze ook niet gezien..
Volgens mij zijn de 2-zits en 3-zits op bestelling al verkrijgbaar (levertijd ongeveer 2,5 weken). Alle andere elementen zoals 2-zits met 1 armleuning zijn nog niet te bestellen. In Amsterdam heb ik de groene 3 zits al zien staan!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef Ils het volgende:
[..]
Oh? Ik zie ze verder niet op de site staan, en heb ze ook niet gezien..
Nou, dan hoop ik dat die 2-zits er gauw aankomenquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de 2-zits en 3-zits op bestelling al verkrijgbaar (levertijd ongeveer 2,5 weken). Alle andere elementen zoals 2-zits met 1 armleuning zijn nog niet te bestellen. In Amsterdam heb ik de groene 3 zits al zien staan!!
Hij maakte zich er niet makkelijk vanaf. Losse planken zijn niet te bestellen, voor 'kant en klare' kasten. Voor bijvoorbeeld HOPEN en PAX (= modulesysteem) zijn die wel los verkrijgbaar en dan als extra artikel uit de voorraad; het komt soms voor dat van een beschadigde kant-en-klaar kast zoals RAKKE onderdelen bewaard blijven bij de klantenservice en wanneer daar dan de vraag naar komt kunnen die eventueel los bijgekocht worden voor een habbekrats. Mijn ervaring bij de klantenservice is echter dat dat voor de RAKKE zelden voorkomt, het gaat dan eerder om bv. plankjes voor een BENNO of glasplaatjes van een vitrinekast die regelmatig toevallig op voorraad zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:45 schreef Xanthe het volgende:
Vraagje over de kast Rakke (alweer) , er zitten standaard 3 planken bij en aangezien ik de kast gebruik in de kinderkamer zou ik graag in het hang gedeelte nog een plank erbij hebben. Bij navraag op de afdeling waar de kast stond werd mij hierover verteld dat ze niet standaard in het asortiment zat , maar er wel een mogelijkheid zou zijn om deze te bestellen via de klanten service. Dus na aanschaf zijn we daar langs gegaan en toen werd er (nadat ik 10 minuten mocht wachten tot de meneer die me hielp weer terug was) verteld dat ze ze niet los verkochten (wat ik dus al wist) en dat hij ook geen losse onderdelen had staan van deze kast en bestellen was geen mogelijkheid , want dat kon nooit. Nou vraag ik me af of deze meneer wel de moeite heeft genomen om dit werkelijk na te gaan of zich er gewoon makkelijk vanaf maakte.
Nou, we gaan hem eerst in zijn geheel proberen kwijt te verkopen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Xanthe het volgende:
Ils als je je rakke kast nou om wat voor reden dan ook bij het grofvuil zou plaatsen heb ik nog wel belang bij een legplank van die kast... (met de bijbehorende 4 steuntjes).
Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn , we hadden bij de ikea al even gekeken naar het pax systeem maar die planken zijn een hele andere maat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:02 schreef Ils het volgende:
[..]
Nou, we gaan hem eerst in zijn geheel proberen kwijt te verkopen..., maar kun je niet gewoon bij de bouwmarkt een stukje meubelplaat op die maat laten zagen? Het zijn nou niet echt speciale dikke planken o.i.d.
Oeh Oranje!! We hebben nu interieur met oranje en rood, dan kan ik dus weer lekker bij de IKEA voor shoppenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom liever helpen volgend jaar met de verbouwing in Heerlen als we de grootste wordenquote:Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als ze me nodig hebben ben ik er!![]()
Euhm... verbouwen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef TimC het volgende:
[..]
Kom liever helpen volgend jaar met de verbouwing in Heerlen als we de grootste worden![]()
Inmiddels via marktplaats deze gekocht. Schijnt ook een Ikea ding te zijn. Afschuwlijk lelijk, maar voldoet even voor wat die moet doen:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 07:43 schreef Marsepein het volgende:
Heeft IKEA toevallig een (moderne) staande kapstok in het assortiment? Hoe heet die, en wat kost die ongeveer?
Dat ziet er veelbelovend uit ! komt zeker pas eind augustus uit...?quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Euhm neej! De meeste dingen op die afbeeldingen zijn al op voorraad. Het is wel zo dat IKEA tot en met eind augustus veel nieuw assortiment binnen gaat krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Dat ziet er veelbelovend uit ! komt zeker pas eind augustus uit...?![]()
het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Gi1337 het volgende:
Funky, wanneer is het nieuwe assortimet er dan?
Ben net in Delft geweest. Billy nog ruim voorradigquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo wie zo maak je in Delft meer kans dan in Sliedrecht aangezien deze vestiging aan het einde van deze maand sluit en daarom lang niet al het nieuwe assortiment hoeft te voeren. In Delft hebben ze waarschijnlijk de BESTA serie al staan. Dat is een goede tegenhanger van BILLY.
Ik vroeg me ook al af waarom ze dat niet hadden gedaan... is ook commercieel natuurlijk interessanterquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Adelante het volgende:
Ik had het leuker gevonden als je hem nu kon kopen voor 50 euro en dan achteraf iets van geld terug kreeg als Oranje (of Zweden) verder was geraakt in het toernooi. Dan kun je er tenminste heel lang van genieten (4 weken)...
thanks!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:42 schreef RoaRRR het volgende:
heb hier nog wel wat ruimte over...50 mb genoeg ?
jozzjozz AT gmail puntje com
Zo bij deze danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
thanks!
ik heb je de lowres versie gemaild, die's maar 5 mb
Enig idee wanneer die nieuwe KRAMFORS chaise longues komen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?
[afbeelding]
arabian nights textiel range
zijn al te bestellen in de winkel, alleen de showmodellen moeten nog arriveren, zodat je kunt proefzitten en kijken: dat kun je nu alleen nog op de leren versie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:17 schreef Ils het volgende:
Enig idee wanneer die nieuwe KRAMFORS chaise longues komen?![]()
Ahhh geweldig, dan gaan we ze binnenkort maar bestellen! Thnx voor de infoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
zijn al te bestellen in de winkel, alleen de showmodellen moeten nog arriveren, zodat je kunt proefzitten en kijken: dat kun je nu alleen nog op de leren versie.![]()
ze zoeken winnaars adhv uitgegeven loten, als je geen lot hebt gehad, kun je ook geen winnaar wordenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef MrTorture het volgende:
Weet iemand hier wat precies de voorwaarden voor die IKEA wedstrijd waren? Ik heb er in die tijd bijna 1100 euro uitgegeven, maar geen lot ontvangen. Of ik zoek scheel, óf ik kocht geen producten die me een lot opleverden, óf ik heb er geen gekregen/ben em daar vergeten
ze zoeken nog winnaars
Van die 1100 was volgens mij zeker de helft keukenartikelen, als het niet meer was... Dus ik had eigenlijk loten moeten hebbenquote:Op maandag 12 juni 2006 16:25 schreef Adelante het volgende:
ze zoeken winnaars adhv uitgegeven loten, als je geen lot hebt gehad, kun je ook geen winnaar wordenloten kreeg je bij aankoop van keuken- en eetkamer artikelen
Euhm voor zover ik weet blijft de KARLANDA serie nog gewoon in het assortiment. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om alsnog zo snel mogelijk je nieuwe hoezen te bestellen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef crohntje het volgende:
Is het waar dat de Karlanda banken eruit gaan? Ik heb een 3 en een 2 zits en wil dan nog wel graag nieuwe hoezen ervoor kopen. En tot wanneer kan ik die hoezen dan kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |