abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38649048
Was hier eigenlijk al gemeld dat de winnaar van 10 jaar gratis wonen nog niet is gevonden? 21 juni is er een nieuwe trekking als hij/zij zich niet meldt.
Ben benieuwd of jullie je loten nog hebben. Ik ben te netjes geweest.
pi_38650426
Staan de nummers gewoon op de Ikea site? Moet ze nog nakijken *hoop houdt*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_38652798
Ik wil graag voor mijn dochter de Rakke garderobekast aanschaffen. Nou zag ik op de site van Ikea dat deze kast uit 1 pakket bestaat van een ruime 120kg. Vraag me af of dit wel helemaal klopt en als het gewicht klopt of het ook daadwerkelijk 1 pakket is. Want dat is toch nooit in en uit de auto te tillen???
pi_38653919
Nee klopt, de RAKKE kast bestaat in totaal uit 4 pakketten
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:24:34 #80
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38654181
Ik wil de Billy( ) bestellen in Delft maar volgens de site is die niet voorradig meer. Maar opeens zijn er HELEMAAL geen Billy produkten meer voorradig. Ook niet in Sliedrecht.

Is dat nou echt ALLEMAAL op of is er iets niet goed met de database?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_38654560
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil de Billy( ) bestellen in Delft maar volgens de site is die niet voorradig meer. Maar opeens zijn er HELEMAAL geen Billy produkten meer voorradig. Ook niet in Sliedrecht.

Is dat nou echt ALLEMAAL op of is er iets niet goed met de database?
Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:43:54 #82
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38654916
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.
Deze: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&parentCats=15561*15639&categoryId=15981&productId=51755&chosenPartNumber=S89822995
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:50:14 #83
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38655129
kan iemand me trouwens vertellen of het COMPLETE aanbod van de Ikea op de site staat? Of hebben ze veel meer?
pi_38655152
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Allan24 het volgende:
Nee klopt, de RAKKE kast bestaat in totaal uit 4 pakketten
^

Pfoei , was al even bang dat ik de kast op mijn buik mocht gaan schrijven.
pi_38662673
quote:
Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
kan iemand me trouwens vertellen of het COMPLETE aanbod van de Ikea op de site staat? Of hebben ze veel meer?
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:10:52 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38662806
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)
[..]

Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.
Vond dat vrij opvallend

Ik ga morgen gewoon langs en kijken voor een andere kast als deze echt op zijn. Ik ga niet naar Hengelo rijden
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:11:47 #87
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38662844
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:

Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?
pi_38663077
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.
Vond dat vrij opvallend

Ik ga morgen gewoon langs en kijken voor een andere kast als deze echt op zijn. Ik ga niet naar Hengelo rijden
Niet? daarvoor kom je helemaal niet speciaal naar Hengelo? Saai hoor!

Maar zoals ik al zei gaan de 60cm elementen uit het assortiment. dit kan betekenen dat ze in Delft en Sliedrecht al zijn uitverkocht...
pi_38663175
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?
Zo wie zo maak je in Delft meer kans dan in Sliedrecht aangezien deze vestiging aan het einde van deze maand sluit en daarom lang niet al het nieuwe assortiment hoeft te voeren. In Delft hebben ze waarschijnlijk de BESTA serie al staan. Dat is een goede tegenhanger van BILLY.
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:24:02 #90
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38663318
Dank u!
pi_38663866
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ow Winterslag is wel populair de laatste tijd volgens mij... Vorige week zijn er vanuit Hengelo ook al een aantal mensen geweest...
Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..

De toekomstig leidinggevende van Recovery Amersfoort is deze wordt deze weken bij ons ingewerkt. Ik ga zelf in september 2 dagen naar Amersfoort om daar uit te helpen op Recovery!
pi_38664100
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef TimC het volgende:

[..]

Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..

De toekomstig leidinggevende van Recovery Amersfoort is deze wordt deze weken bij ons ingewerkt. Ik ga zelf in september 2 dagen naar Amersfoort om daar uit te helpen op Recovery!
Ow was Mariska ook in Winterslag vandaag? Leuk!

Het zit er in dat ik eind Augustus in Amersfoort ga helpen....
pi_38664983
Nee een man geloof ik!! Met een bril ben de naam al kwijt. Ze waren wat later omdat, ze zo ver moesten rijden kijk van onze vestiging (Heerlen) is dat maar een half uurtje rijden dus vlakbij...
pi_38665443
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef TimC het volgende:
Nee een man geloof ik!! Met een bril ben de naam al kwijt. Ze waren wat later omdat, ze zo ver moesten rijden kijk van onze vestiging (Heerlen) is dat maar een half uurtje rijden dus vlakbij...
Ow dat zal dan Herbert Wender wel zijn. Leidinggevende recovery...
pi_38667589
Herbert, die ken ik ook ben in 2003 een paar weken in Hengelo in opleiding geweest bij klantenservice

Gaan er trouwens nog mensen in de week van de opening naar Amersfoort (om te helpen dus)? Zoals het er nu naar uitziet ga ik de 23e en 24e helpen (mits ze me nodig hebben natuurlijk)
pi_38670405
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:51 schreef Xanthe het volgende:

[..]

^

Pfoei , was al even bang dat ik de kast op mijn buik mocht gaan schrijven.
Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampen , aangezien we een andere kopen
pi_38670588
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Ils het volgende:

[..]

Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampen , aangezien we een andere kopen
kan je hem niet beteruit elkaar schroeven en dan iemand anders blij mee maken?
beetje brutale vraag eigenlijk
pi_38672406
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Allan24 het volgende:
Herbert, die ken ik ook ben in 2003 een paar weken in Hengelo in opleiding geweest bij klantenservice

Gaan er trouwens nog mensen in de week van de opening naar Amersfoort (om te helpen dus)? Zoals het er nu naar uitziet ga ik de 23e en 24e helpen (mits ze me nodig hebben natuurlijk)
Als ze me nodig hebben ben ik er!
pi_38673323
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
IKEA

Dit weekeind in Stockholm geweest en we reden daar ook langs een IKEA .
Ik reed langs IKEA Athene
quote:
Wat een slechte tvp
inderdaad, maar ik kan ook niets beters verzinnen
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:30:03 #100
3185 Adelante
To let it go now
pi_38674506

enkele foto's uit de nieuwe perscatalogi met NIEUW! assortiment
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_38674997
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ow die groene KRAMFORS bank bovenaan is zooooooooo gaaf in het echt!
pi_38675229
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:05 schreef Anitra het volgende:

[..]

kan je hem niet beteruit elkaar schroeven en dan iemand anders blij mee maken?
beetje brutale vraag eigenlijk

Hij is nog heel hoor, alleen die achterplaat zit wat los (zit altijd met van die dunne spijkertjes vast..
Maar ik zal eens overleggen met vriendlief hier ;-)
pi_38675503
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow die groene KRAMFORS bank bovenaan is zooooooooo gaaf in het echt!
Jammer dat ze nu alleen nog maar een 3 zits hebben, volgens mij zijn dat twee chaise-longues..
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:58:16 #104
3185 Adelante
To let it go now
pi_38675833

scoor nu een WK hoes voor je KLIPPAN bank:

Tijdens de 1e ronde kost de hoes 50.-
Als we de 2e ronde halen 40.-
Als we de kwart finale halen 30.-
Als we de halve finale halen 20.-
Als we de finale halen 10.-
Als we wereldkampioen worden 1.-

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:59:52 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38675907
Wat afschuwelijk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 23:01:06 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_38675966
Ik had het leuker gevonden als je hem nu kon kopen voor 50 euro en dan achteraf iets van geld terug kreeg als Oranje (of Zweden) verder was geraakt in het toernooi. Dan kun je er tenminste heel lang van genieten (4 weken)...
pi_38675972
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 22:50 schreef Ils het volgende:

[..]

Jammer dat ze nu alleen nog maar een 3 zits hebben, volgens mij zijn dat twee chaise-longues..
Huh? Volgens mij kun je in de winkel gewoon alle onderdelen van die serie bestellen hoor!
pi_38676260
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh? Volgens mij kun je in de winkel gewoon alle onderdelen van die serie bestellen hoor!
Oh? Ik zie ze verder niet op de site staan, en heb ze ook niet gezien..
pi_38676449
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef Ils het volgende:

[..]

Je hebt ze niet in de winkel gezien bedoel je? Dat komt waarschijnlijk omdat ze dan nog een showmodel in bestelling hebben...
pi_38677241
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:08 schreef Ils het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de 2-zits en 3-zits op bestelling al verkrijgbaar (levertijd ongeveer 2,5 weken). Alle andere elementen zoals 2-zits met 1 armleuning zijn nog niet te bestellen. In Amsterdam heb ik de groene 3 zits al zien staan!!
pi_38677275
in het groen dus he...., uiteraard verkopen de zwarte en donkerbruine in het leer in alle soorten en maten!!
pi_38677542
Vraagje over de kast Rakke (alweer) , er zitten standaard 3 planken bij en aangezien ik de kast gebruik in de kinderkamer zou ik graag in het hang gedeelte nog een plank erbij hebben. Bij navraag op de afdeling waar de kast stond werd mij hierover verteld dat ze niet standaard in het asortiment zat , maar er wel een mogelijkheid zou zijn om deze te bestellen via de klanten service. Dus na aanschaf zijn we daar langs gegaan en toen werd er (nadat ik 10 minuten mocht wachten tot de meneer die me hielp weer terug was) verteld dat ze ze niet los verkochten (wat ik dus al wist) en dat hij ook geen losse onderdelen had staan van deze kast en bestellen was geen mogelijkheid , want dat kon nooit. Nou vraag ik me af of deze meneer wel de moeite heeft genomen om dit werkelijk na te gaan of zich er gewoon makkelijk vanaf maakte.
pi_38678523
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:35 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de 2-zits en 3-zits op bestelling al verkrijgbaar (levertijd ongeveer 2,5 weken). Alle andere elementen zoals 2-zits met 1 armleuning zijn nog niet te bestellen. In Amsterdam heb ik de groene 3 zits al zien staan!!
Nou, dan hoop ik dat die 2-zits er gauw aankomen
pi_38679162
Ils als je je rakke kast nou om wat voor reden dan ook bij het grofvuil zou plaatsen heb ik nog wel belang bij een legplank van die kast... (met de bijbehorende 4 steuntjes).
pi_38679681
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:45 schreef Xanthe het volgende:
Vraagje over de kast Rakke (alweer) , er zitten standaard 3 planken bij en aangezien ik de kast gebruik in de kinderkamer zou ik graag in het hang gedeelte nog een plank erbij hebben. Bij navraag op de afdeling waar de kast stond werd mij hierover verteld dat ze niet standaard in het asortiment zat , maar er wel een mogelijkheid zou zijn om deze te bestellen via de klanten service. Dus na aanschaf zijn we daar langs gegaan en toen werd er (nadat ik 10 minuten mocht wachten tot de meneer die me hielp weer terug was) verteld dat ze ze niet los verkochten (wat ik dus al wist) en dat hij ook geen losse onderdelen had staan van deze kast en bestellen was geen mogelijkheid , want dat kon nooit. Nou vraag ik me af of deze meneer wel de moeite heeft genomen om dit werkelijk na te gaan of zich er gewoon makkelijk vanaf maakte.
Hij maakte zich er niet makkelijk vanaf. Losse planken zijn niet te bestellen, voor 'kant en klare' kasten. Voor bijvoorbeeld HOPEN en PAX (= modulesysteem) zijn die wel los verkrijgbaar en dan als extra artikel uit de voorraad; het komt soms voor dat van een beschadigde kant-en-klaar kast zoals RAKKE onderdelen bewaard blijven bij de klantenservice en wanneer daar dan de vraag naar komt kunnen die eventueel los bijgekocht worden voor een habbekrats. Mijn ervaring bij de klantenservice is echter dat dat voor de RAKKE zelden voorkomt, het gaat dan eerder om bv. plankjes voor een BENNO of glasplaatjes van een vitrinekast die regelmatig toevallig op voorraad zijn.
pi_38682062
Heeft IKEA toevallig een (moderne) staande kapstok in het assortiment? Hoe heet die, en wat kost die ongeveer?
pi_38682176
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef Xanthe het volgende:
Ils als je je rakke kast nou om wat voor reden dan ook bij het grofvuil zou plaatsen heb ik nog wel belang bij een legplank van die kast... (met de bijbehorende 4 steuntjes).
Nou, we gaan hem eerst in zijn geheel proberen kwijt te verkopen... , maar kun je niet gewoon bij de bouwmarkt een stukje meubelplaat op die maat laten zagen? Het zijn nou niet echt speciale dikke planken o.i.d.
pi_38683565
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:02 schreef Ils het volgende:

[..]

Nou, we gaan hem eerst in zijn geheel proberen kwijt te verkopen... , maar kun je niet gewoon bij de bouwmarkt een stukje meubelplaat op die maat laten zagen? Het zijn nou niet echt speciale dikke planken o.i.d.
Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn , we hadden bij de ikea al even gekeken naar het pax systeem maar die planken zijn een hele andere maat.
Maar heb liever een plank die bij de kast hoort , ze zijn overigens wel dikker dan de meeste planken van andere kasten.
pi_38684002
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Oeh Oranje!! We hebben nu interieur met oranje en rood, dan kan ik dus weer lekker bij de IKEA voor shoppen
pi_38684871
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 21:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als ze me nodig hebben ben ik er!
Kom liever helpen volgend jaar met de verbouwing in Heerlen als we de grootste worden
pi_38684892
Die klippan met die groene hoes staat bij ons in de kantine, ze hebben er een hele oranje hoek van gemaakt met drie klippans en een dikke tv!
pi_38685202
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 10:12 schreef TimC het volgende:

[..]

Kom liever helpen volgend jaar met de verbouwing in Heerlen als we de grootste worden
Euhm... verbouwen?
Jij durft het aan om mij bij jullie in de winkel iets te laten verbouwen?

Jullie werden toch helemaal niet de grootste? Je hebt straks toch nog eerst Amsterdam en Delft?
pi_38685273
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 07:43 schreef Marsepein het volgende:
Heeft IKEA toevallig een (moderne) staande kapstok in het assortiment? Hoe heet die, en wat kost die ongeveer?
Inmiddels via marktplaats deze gekocht. Schijnt ook een Ikea ding te zijn. Afschuwlijk lelijk, maar voldoet even voor wat die moet doen:

pi_38686972
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

Dat ziet er veelbelovend uit ! komt zeker pas eind augustus uit...?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:09:49 #125
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_38690709
Funky, wanneer is het nieuwe assortimet er dan?
"Damn you, vile woman!"
pi_38694968
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Fiorenza het volgende:

[..]

Dat ziet er veelbelovend uit ! komt zeker pas eind augustus uit...?
Euhm neej! De meeste dingen op die afbeeldingen zijn al op voorraad. Het is wel zo dat IKEA tot en met eind augustus veel nieuw assortiment binnen gaat krijgen.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:53:52 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_38696477
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:09 schreef Gi1337 het volgende:
Funky, wanneer is het nieuwe assortimet er dan?
het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?

arabian nights textiel range
pi_38698315
heb hier nog wel wat ruimte over...50 mb genoeg ?

jozzjozz AT gmail puntje com
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:42:31 #129
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_38702221
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 17:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zo wie zo maak je in Delft meer kans dan in Sliedrecht aangezien deze vestiging aan het einde van deze maand sluit en daarom lang niet al het nieuwe assortiment hoeft te voeren. In Delft hebben ze waarschijnlijk de BESTA serie al staan. Dat is een goede tegenhanger van BILLY.
Ben net in Delft geweest. Billy nog ruim voorradig
Site klopt niet dus.

Anyway...de Billy was niet diep genoeg ( ) dus ik ben voor een andere gegaan.
De Besta lijn was best mooi maar 2 keer zo duur en met lades. Ten eerste heb ik niets aan die lades en ten tweede waren die lades aan de bovenkant open. Stofvreters dus

Maar ik ben wel geslaagd vandaag. Morgen laten bezorgen
pi_38702235
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:01 schreef Adelante het volgende:
Ik had het leuker gevonden als je hem nu kon kopen voor 50 euro en dan achteraf iets van geld terug kreeg als Oranje (of Zweden) verder was geraakt in het toernooi. Dan kun je er tenminste heel lang van genieten (4 weken)...
Ik vroeg me ook al af waarom ze dat niet hadden gedaan... is ook commercieel natuurlijk interessanter
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:54:31 #131
3185 Adelante
To let it go now
pi_38702545
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:42 schreef RoaRRR het volgende:
heb hier nog wel wat ruimte over...50 mb genoeg ?

jozzjozz AT gmail puntje com
thanks!

ik heb je de lowres versie gemaild, die's maar 5 mb
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:58:41 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_38702679
Ik heb diverse ikea spulletjes in de aanbieding per 1 sept...
oa een expedit en een lacktafel
pi_38704735
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

thanks!

ik heb je de lowres versie gemaild, die's maar 5 mb
Zo bij deze dan

http://www.members.lycos.(...)_Presskit_lowres.pdf

Weet niet hoeveel dataverkeer lycos mag hebben maar goed, dat zien we dan wel weer. Tegen die tijd is er vast iemand die ze opnieuw kan hosten.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_38705206
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:53 schreef Adelante het volgende:

[..]

het huidige assortiment uit de press release komt binnen tussen april en augustus. 't zijn 4 pdf bestandjes iemand ruimte om te hosten?

[afbeelding]

arabian nights textiel range
Enig idee wanneer die nieuwe KRAMFORS chaise longues komen?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:20:46 #135
3185 Adelante
To let it go now
pi_38705320
die expedit met ruimte voor een lcd-tv is gaaf
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:21:30 #136
3185 Adelante
To let it go now
pi_38705337
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:17 schreef Ils het volgende:

Enig idee wanneer die nieuwe KRAMFORS chaise longues komen?
zijn al te bestellen in de winkel, alleen de showmodellen moeten nog arriveren, zodat je kunt proefzitten en kijken: dat kun je nu alleen nog op de leren versie.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:57:19 #137
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38706507
Wow! Ik ga al mijn spulletjes verkopen en nieuwe dingen kopen bij de Ikea!
Leuke dingen krijgen ze!
pi_38711122
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

zijn al te bestellen in de winkel, alleen de showmodellen moeten nog arriveren, zodat je kunt proefzitten en kijken: dat kun je nu alleen nog op de leren versie.
Ahhh geweldig, dan gaan we ze binnenkort maar bestellen! Thnx voor de info
pi_38716258
Een nieuwe lunna

Die wil ik!
pi_38720708
Oe die expedit met TV-ruimte! En deuren voor de Billy! Vanaf wanneer gaan die verkrijgbaar zijn??
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_38727256
Ik was bij ikea barendrecht voor de PJÄTTERYD (korenveld) drie delige schilderij.
Maar deze wasuitverkocht.

Op de site is deze ook ineens weg.
Gaat deze uit het assortiment?
Weet iemand ook waar deze nog vooradig is?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:52:58 #142
3185 Adelante
To let it go now
pi_38727379
uitgaand artikel die PJATTERYD, nog op voorraad in haarlem, amsterdam en breda, maar in aantallen onder de 10 stuks per vestiging.
pi_38731721
heeft ikea sliedrecht opheffingsuitverkoop ofzo
ik mot er 2 dage een extra dienst draaien
ik zoek een huis heb jij wat voor me?
als je naar rechts kijk zie je links niets
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:12:12 #144
3185 Adelante
To let it go now
pi_38734796
nope, geen extra aanbiedingen bij sliedrecht, voorraad wordt al afgebouwd en gaat na sluiting over naar andere stores... ik weet echter niet of de alle showroom modellen worden verkocht met korting?
  maandag 12 juni 2006 @ 13:31:12 #145
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_38777380
Weet iemand hier wat precies de voorwaarden voor die IKEA wedstrijd waren? Ik heb er in die tijd bijna 1100 euro uitgegeven, maar geen lot ontvangen. Of ik zoek scheel, óf ik kocht geen producten die me een lot opleverden, óf ik heb er geen gekregen/ben em daar vergeten

ze zoeken nog winnaars
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  maandag 12 juni 2006 @ 16:25:15 #146
3185 Adelante
To let it go now
pi_38781591
quote:
Op maandag 12 juni 2006 13:31 schreef MrTorture het volgende:
Weet iemand hier wat precies de voorwaarden voor die IKEA wedstrijd waren? Ik heb er in die tijd bijna 1100 euro uitgegeven, maar geen lot ontvangen. Of ik zoek scheel, óf ik kocht geen producten die me een lot opleverden, óf ik heb er geen gekregen/ben em daar vergeten

ze zoeken nog winnaars
ze zoeken winnaars adhv uitgegeven loten, als je geen lot hebt gehad, kun je ook geen winnaar worden loten kreeg je bij aankoop van keuken- en eetkamer artikelen
pi_38782990
Ik heb in die periode trouwens ook een aantal keuken- en eetkamer-spullen gekocht, maar nooit een lot gekregen. Ook niet naar gevraagd trouwens, ik win zulk soort dingen toch nooit
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 12 juni 2006 @ 17:30:57 #148
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_38783786
quote:
Op maandag 12 juni 2006 16:25 schreef Adelante het volgende:
ze zoeken winnaars adhv uitgegeven loten, als je geen lot hebt gehad, kun je ook geen winnaar worden loten kreeg je bij aankoop van keuken- en eetkamer artikelen
Van die 1100 was volgens mij zeker de helft keukenartikelen, als het niet meer was... Dus ik had eigenlijk loten moeten hebben
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_38789433
Is het waar dat de Karlanda banken eruit gaan? Ik heb een 3 en een 2 zits en wil dan nog wel graag nieuwe hoezen ervoor kopen. En tot wanneer kan ik die hoezen dan kopen?
pi_38789870
quote:
Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef crohntje het volgende:
Is het waar dat de Karlanda banken eruit gaan? Ik heb een 3 en een 2 zits en wil dan nog wel graag nieuwe hoezen ervoor kopen. En tot wanneer kan ik die hoezen dan kopen?
Euhm voor zover ik weet blijft de KARLANDA serie nog gewoon in het assortiment. Maar het kan natuurlijk geen kwaad om alsnog zo snel mogelijk je nieuwe hoezen te bestellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')