het gaat om ongeveer 40/45 pakken laminaat met evt bijbehorende ondervloerquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hangt volledig af van het gewicht van alle pakketten, die je laat bezorgen en van de postcode waar het naar toe moet. Maar prijzen voor grote transporten komen meestal tussen de 89 en 129, exclusief etage toeslag.
Ja, we balen ook als een stekker. In eerste instantie lag hij echt wel heel erg lekker maar nu zitten er gewoon enorme kuilen in en die trekken ook niet meer 1-2-3 weg. Valt me wel tegen van een matras dat toch een van de betere zou moeten zijn bij Ikea.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Oeh Brighteyes, das minder. Ik wilde ook misschien de Hasselback gaan kopen......
Als je hem zelf hebt gekocht en meegenomen uit de vestiging kun je hem ook zelf weer meeslepen en omruilen. Heb je het ding laten thuisbezorgen dan kun je hem aan het huis om laten ruilen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Weet een van de IKEA medewerkers trouwens wat we hieraan zouden kunnen doen? Je sleept namelijk niet zomaar even een 2-persoonsmatras mee terug naar de winkel omdat je ontevreden bent.
We geven 25 jaar garantie op die matrassen en onder die garantie valt zonder meer het feit dat het niet gebruikelijk is dat er "kuilen" in verschijnen binnen het eerste jaar na aankoop.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ja ok, dat snap ik. Maar het gaat mij erom dat ik me af vraag of dat nut heeft...
Dat ik daar aan kom zetten met mijn matrasje en zeg dat ik er niet tevreden over ben en dat ze me dan terug naar huis sturen met 'niks aan te doen'.
globaal kom ik op 150 euro, inclusief etagetoeslag. Dit is vanaf de vestiging Eindhoven, Duiven kan voor jou wellicht voordeliger zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:25 schreef kruimel_20 het volgende:
het gaat om ongeveer 40/45 pakken laminaat met evt bijbehorende ondervloer
bed + nachtkastjes
bank
tvkast
expedit
buffet
vloerkleden
eettafelstoelen
postcode 5432 EA
Dan leende ik me ergens een auto of aanhanger of wat dan ook en dan deed ik het zelf.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:39 schreef kruimel_20 het volgende:
Net nog even gebelt met de klantenservice :
Bezorgen :
op postcode 5432 EA
vanuit Duiven
regio 3
100 - 300 kilo = ¤69 bezorgkosten
etage toeslag = ¤28
> 300 kilo = ¤89 bezorgkosten
etage toeslag = ¤40
Alles ligt in het zelfbedieningsmagazijn en moet je zelf op je karretje laden. (ook laminaat)
daarna naar de goederenmagazijn en daar afleveren voor bezorging.
Lekker dubbelop dan... ik kan het niet bestellen en laten bezorgen zonder dat ik er eerst zelf al mee moet gaan sjouwen... beetje raar..
Volgens het matrassen adviesprogramma komen wij uit op Horninge of Hasselback, dus daar kan het ook niet aan liggen...quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef TimC het volgende:
Een bepaald matras kan ook een bepaald gewicht aan, daar zou ik eens naar informeren kennis van me had daar ook last van en wat blijkt hij was te zwaar. Ik heb het zelfde matras heb heb nergens last van!
Dat was eerst ook de bedoeling , maar 40 pakken laminaat á 16 kilo en dan nog de meublesquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dan leende ik me ergens een auto of aanhanger of wat dan ook en dan deed ik het zelf.
Wat een gedoe zeg.
Da's wel heel vervelend inderdaad, maar het na zo'n korte tijd verschijnen van kuilen in je matras valt onder garantie. En er wordt gevraagd, als je aanspraak wil maken op de garantie, dat je je kassabon bewaart en dat IKEA in de gelegenheid wordt gesteld het artikel te inspecteren. Dat houdt in dat je er mee kan teruggaan naar de klantenservice, neem je bon mee en het probleem wordt ter plekke opgelost.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... geniet er nog maar van zolang het kan.
Wij hebben hem nu sinds oktober en hij is nu al doorgezakt.
Er zitten echt serieus al kuilen in daar waar we liggen. En dat terwijl we de matras toch regelmatig keren etc. etc.
[..]
Dat laatste is dus weinig van te merken.
Weet een van de IKEA medewerkers trouwens wat we hieraan zouden kunnen doen? Je sleept namelijk niet zomaar even een 2-persoonsmatras mee terug naar de winkel omdat je ontevreden bent.
Als je zakelijke klant bent (heb je een KvK-inschrijving voor nodig waarmee je een IKEA Zakelijk klantnummer kunt aanvragen, meer info hier) dan kun je inderdaad alles laten verzamelen. In veel gevallen komen er dan wel verzamelkosten bij (afhankelijk van het aankoopbedrag; boven ¤500 wordt het zonder extra kosten verzameld voor je) en gelden er ook andere transporttarieven (4% van het aankoopbedrag met een minimum van ¤35). Dan zijn dus de genoemde transportkosten niet meer van toepassing maar kan het hoger of lager uitvallen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:56 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Dat was eerst ook de bedoeling , maar 40 pakken laminaat á 16 kilo en dan nog de meubles
is al meer dat er in een auto of aanhanger mag/kan dus dan kom je al op een bus of vrachtwagentje.
plus alle ellende van het sjouwen ermee...
Ga nu even kijken of het via ikea zakelijk kan... daar kan je nml wel makkelijk bestellen en laten leveren zonder er eerst zelf mee te sjouwen
Ik stond ook versteldquote:Op woensdag 7 juni 2006 19:57 schreef Adelante het volgende:
Nah, IKEA's in ZwedenHet moet niet veel gekker worden
Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik wil de Billy() bestellen in Delft maar volgens de site is die niet voorradig meer. Maar opeens zijn er HELEMAAL geen Billy produkten meer voorradig. Ook niet in Sliedrecht.
Is dat nou echt ALLEMAAL op of is er iets niet goed met de database?
Deze: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15561&catalogId=10103&storeId=9&langId=-22&parentCats=15561*15639&categoryId=15981&productId=51755&chosenPartNumber=S89822995quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan het kloppen dat je de voorraad alleen gecontroleerd hebt van 60cm brede onderdelen van BILLY? In dat geval klopt het inderdaad dat ze niet op voorraad zijn, deze maat gaat it het assortiment namelijk.
^quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef Allan24 het volgende:
Nee klopt, de RAKKE kast bestaat in totaal uit 4 pakketten
Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)quote:
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
kan iemand me trouwens vertellen of het COMPLETE aanbod van de Ikea op de site staat? Of hebben ze veel meer?
De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die opstelling bestaat uit drie elementen van 60cm breed en 2 cdrekken van 20cm. Het kan dus heel goed zijn dat de beukenkleurige 60cm elementen niet meer leverbaar zijn. (in Hengelo hebben we ze volgens de site nog wel)
[..]
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:07 schreef Bartjebart het volgende:
Nee niet het gehele IKEA assortiment staat online. In principe hebben we alleen het catalogusassortiment online staan. Dit heeft te maken met de verschillende grotes van de 13 IKEA vestigingen. Een kleinere winkel, zoals Sliedrecht, kan niet hetzelfde assortiment voeren als een vestiging als Amsterdam.
Niet? daarvoor kom je helemaal niet speciaal naar Hengelo? Saai hoor!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De witte en de andere kleuren hebben ze ook niet. Ook niet in Sliedrecht.
Vond dat vrij opvallend
Ik ga morgen gewoon langs en kijken voor een andere kast als deze echt op zijn. Ik ga niet naar Hengelo rijden
Zo wie zo maak je in Delft meer kans dan in Sliedrecht aangezien deze vestiging aan het einde van deze maand sluit en daarom lang niet al het nieuwe assortiment hoeft te voeren. In Delft hebben ze waarschijnlijk de BESTA serie al staan. Dat is een goede tegenhanger van BILLY.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik maak dus een goede kans dat ik in Delft wel een leuke sortering kasten aantref soortgelijk aan Billy?
Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ow Winterslag is wel populair de laatste tijd volgens mij... Vorige week zijn er vanuit Hengelo ook al een aantal mensen geweest...
Ow was Mariska ook in Winterslag vandaag? Leuk!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:42 schreef TimC het volgende:
[..]
Vandaag was ook de Q verantwoordelijke van jullie vestiging aanwezig, overige: Haarlem, Utrecht, Breda, (Amersfoort), Heerlen..
De toekomstig leidinggevende van Recovery Amersfoort is deze wordt deze weken bij ons ingewerkt. Ik ga zelf in september 2 dagen naar Amersfoort om daar uit te helpen op Recovery!
Ow dat zal dan Herbert Wender wel zijn. Leidinggevende recovery...quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:24 schreef TimC het volgende:
Nee een man geloof ik!! Met een bril ben de naam al kwijt. Ze waren wat later omdat, ze zo ver moesten rijden kijk van onze vestiging (Heerlen) is dat maar een half uurtje rijden dus vlakbij...
Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampenquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:51 schreef Xanthe het volgende:
[..]
^
Pfoei , was al even bang dat ik de kast op mijn buik mocht gaan schrijven.![]()
kan je hem niet beteruit elkaar schroeven en dan iemand anders blij mee maken?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:01 schreef Ils het volgende:
[..]
Die Rakke kast gaan wij straks uitelkaar stampen, aangezien we een andere kopen
Als ze me nodig hebben ben ik er!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Allan24 het volgende:
Herbert, die ken ik ookben in 2003 een paar weken in Hengelo in opleiding geweest bij klantenservice
Gaan er trouwens nog mensen in de week van de opening naar Amersfoort (om te helpen dus)? Zoals het er nu naar uitziet ga ik de 23e en 24e helpen (mits ze me nodig hebben natuurlijk)
Ik reed langs IKEA Athenequote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
IKEA
Dit weekeind in Stockholm geweest en we reden daar ook langs een IKEA.
inderdaad, maar ik kan ook niets beters verzinnenquote:Wat een slechte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |