wehehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
Deel 1000, dat verdient wel een sticky.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddulle, ik raak helemaal van slag door jullie gekloot.
Wie zeggen dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ík pervers ben.
Liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Beweegt een hond met zijn lippen als hij leest?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:20 schreef remlof het volgende:
kut, heb ik zo lang in coma gelegen?
*hapquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo, jullie hebben een koekje verdiend.
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Teut.BeF
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?
neucken dan maar ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Krassex.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
c_c had nog een tekening voor je gemaakt VM daar moet je straks maar ff naar vragen![]()
Nee voor je, iets met een vikingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...quote:
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Je gaat je laten ombouwen tot vikingjongequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
Het is Wicky.. en het is mijn neechtje!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
nu volg ik er nóg minder vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Per 1 juli.. Ik heb mijn baantje als trainster opgezegd...
Wicky, een jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
En ik zit hier nog steeds over die ene opmerking van je na te denken.. Je weet wel, waar ik gisterochtend echt kippenvel van kreeg... En, ik ben ongerust!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en heb amper geslapen.![]()
![]()
Oja, en de TT is echt de anti-materie van humor
Oh, never mind.quote:
Daar onderschat je me toch evenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vond het echt eentje van jouw kaliber!
He bahquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en heb amper geslapen.![]()
![]()
Oja, en de TT is echt de anti-materie van humor
Ja, whateverquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, misschien overschat ik je zelfs!
Heb een kutbui!
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom op schat, dat kan je beter.. Geef me even voer om me af te reageren!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geef me even voer om me af te reageren!
Ik ga teveel met mennekes die aan krachttraining doen om.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Zijn gespierde armen zijn niet in verhouding met zijn middel en buik.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:.
Zijn gespierde armen zijn niet in verhouding met zijn middel en buik.
* Niet meldt.quote:
Neuh, morgen weer.quote:
Here I come to save the dayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
HEEEEEEEEEEEEERE I COME TO SAVE THE DAAAAAAAAAAAAAAY.
Mits opblaas-.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, zou een SuperMer-poppenlijn lopen?
Nou ja... met welk nummer dan ook... toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, grapje van ons aller geliefde Dribbel_
Dan ben ik er niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, zat ik net te denken, morgenavond of zaterdag!
Morgen issie er niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, zat ik net te denken, morgenavond of zaterdag!
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.quote:
Nee, das gewoon ernems.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.
ernem-merquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.
Ja ho, zó ver ga ik voor niemand, ook voor Litso nietquote:
Ik zal nog eens een keer naar je toe komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, zó ver ga ik voor niemand, ook voor Litso niet.
Ik blijf RotturdamMer.
Hihi, mallerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer naar je toe komen
Vertel me wat ik moet doen om je vergiffenis te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, nee, dit hihi je niet zomaar even weer goed.
Bedenk maar wat leuks. Morgen mag je het uitvoeren. Ik ga slapen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel me wat ik moet doen om je vergiffenis te kunnen krijgen.
Pfft, nóg een ludieke actie? Ik vind *die ene* wel erg genoeg eigenlijk. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedenk maar wat leuks. Morgen mag je het uitvoeren. Ik ga slapen.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:43 schreef Chowi het volgende:
Mag ik op je schouder uithuilen, joog?
Dank je.quote:
Geen probleem, hoe is het nou met je oom?quote:
Mèh, hij heeft gisteren bij elkaar drie van die aanvallen gehad. Vandaag gaan ze een MRI-scan doen en hij mag een jaar niet meer autorijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Geen probleem, hoe is het nou met je oom?
Jezus, wat kut.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mèh, hij heeft gisteren bij elkaar drie van die aanvallen gehad. Vandaag gaan ze een MRI-scan doen en hij mag een jaar niet meer autorijden.
Nog maar afwachten wat er uit die MRI-scan komt, dan.
Uh-huh. Het ergste is gewoon dat het zomaar ineens is. Het is echt niet tof.quote:
Nee zeker niet, nu maar hopen dat er iets uit die scan komt en ze er medicijnen ofzo tegen hebben. Sterktequote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uh-huh. Het ergste is gewoon dat het zomaar ineens is. Het is echt niet tof..
Dank u.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee zeker niet, nu maar hopen dat er iets uit die scan komt en ze er medicijnen ofzo tegen hebben. Sterkte.
Go kick some ass.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dank u..
* Chowi gaat maar weer eens richting school.
Babequote:
Jij ook al.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:50 schreef Misstique het volgende:
Je hebt mail trouwens.
Dittoquote:
Neem het mee naar achteren.quote:En die hartjes PI's? Ik zie hem ook wel zitten eigenlijk, meer pi's minder smileys
Ik zal jou eens mee naar achteren nemen.quote:
Gaarnequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal jou eens mee naar achteren nemen..
Hallo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:03 schreef Talietje het volgende:
Moggeh.
wéér die PIquote:
Hoi tiekquote:
quote:
Meh. school. verveeld. huiswerk alang afquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:59 schreef Misstique het volgende:
Druk en zulcks
Vanmiddag ben ik hier wat meer aanwezig.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
Meh. school. verveeld. huiswerk alang af.
Boek.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
Meh. school. verveeld. huiswerk alang af.
Wat een fucking briljante sitequote:
Tof he?quote:
Gewoon. Eigenlijk. Ook werk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
Hoe maakt u het, zo nu, thans, op dit moment, als de vraag daar is?
Het weekend is in zicht, dat helpt me de dag door.quote:
Een geruststellend vooruitzicht, ja. Zeker omdat hij dit keer 3 dagen duurt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het weekend is in zicht, dat helpt me de dag door.
Best belangrijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een geruststellend vooruitzicht, ja. Zeker omdat hij dit keer 3 dagen duurt.
Misschien is er gewoon niets opwindend?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Bah, ik voel me ongezond. Ik moet echt meer vitaminen binnenkrijgen, mijn lichaam begint defecten te vertonen.
Fruit kopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Bah, ik voel me ongezond. Ik moet echt meer vitaminen binnenkrijgen, mijn lichaam begint defecten te vertonen.
Er is weinig fruit dat ik lekker vind, zo uit het vuistje. Maar ik moet inderdaad maar eens langs de super vandaag.quote:
Mja, er gaat toch niets boven echt fruit, qua vitamintjes dusquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is weinig fruit dat ik lekker vind, zo uit het vuistje. Maar ik moet inderdaad maar eens langs de super vandaag.
En ik heb nog een pot vitaminesupplementen staan
Ik moet me gewoon niet aanstellen en gezonder gaan eten. Komt goed.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, er gaat toch niets boven echt fruit, qua vitamintjes dus, maar dan moet je het wel lekker vinden ja, anders is het ook niet handig
.
Soms is het toch zo makkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik moet me gewoon niet aanstellen en gezonder gaan eten. Komt goed.
Sapcentrifuge, zo'n type dat sneller draait dan die in je wasmachine.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is weinig fruit dat ik lekker vind, zo uit het vuistje. Maar ik moet inderdaad maar eens langs de super vandaag.
En ik heb nog een pot vitaminesupplementen staan
Dát is nog eens een plan. In zo'n ding wordt elk fruit lekker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Sapcentrifuge, zo'n type dat sneller draait dan die in je wasmachine.
Ik heb wel een blender, maar dat vind ik niets. Papperig moesje. Ik hou ook niet van erg veel fruit zo uit de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Dát is nog eens een plan. In zo'n ding wordt elk fruit lekker.
Doe er ijs en melk bij, heb je een milkshakequote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een blender, maar dat vind ik niets. Papperig moesje. Ik hou ook niet van erg veel fruit zo uit de hand.
Dat is alleen lekker met aardbei uit blik. Wat klinkt dat ongezond.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe er ijs en melk bij, heb je een milkshake.
Beter mixen, verschillende fruiten. En eentje hebben die het goed scheidt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een blender, maar dat vind ik niets. Papperig moesje. Ik hou ook niet van erg veel fruit zo uit de hand.
Hallo. Ik ben een student hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Beter mixen, verschillende fruiten. En eentje hebben die het goed scheidt natuurlijk.
deze bijv. maar die kost wel ¤328,-
http://www.aximax.nl/cata(...)zenden-p-100216.html
Mja, ik vind het altijd wel lekker, appeltje, banaantje en eventueel een ananas erin, melk en vanille ijs erbij en klaar is klaraquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is alleen lekker met aardbei uit blik. Wat klinkt dat ongezond.
Banaan smaakt alleen lekker als het een banaan is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, ik vind het altijd wel lekker, appeltje, banaantje en eventueel een ananas erin, melk en vanille ijs erbij en klaar is klara.
'Middag.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:58 schreef JDude het volgende:
Moggûh! (op de valreep).
Overtuig je moeder.quote:
Granny Smith'squote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Die koopt gewoon een kilo appels voor me.
Juist, ik neem met minder geen genoegen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zoetzurig, sappig en hard. De perfecte appel.
En je hebt dagenlang zaad tussen je tanden. Heerlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:27 schreef Litso het volgende:
Een gast die ik ken lust geen kiwi's.
"Ze zijn zo harig".
Daar zorgt Litso straks wel even voor, me dunkt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
En je hebt dagenlang zaad tussen je tanden. Heerlijk.
Pauze is weer bijna voorbij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Kom eens tevoorschijn allemaal.
Nee, die gaat er zand in gooien.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar zorgt Litso straks wel even voor, me dunkt.
Dat 'kaal' he, in je ondertitel, waar gaat dat precies over? Niet over je hoofdhuid, dus wat wél?quote:
Aandacht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat 'kaal' he, in je ondertitel, waar gaat dat precies over? Niet over je hoofdhuid, dus wat wél?
Smaakpappillen verschillen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Banaan smaakt alleen lekker als het een banaan is.
Uit onderzoek is gebleken dat één sinaasappel net zoveel vitamines bevat als 60 zakken patat!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:44 schreef Litso het volgende:
Tot nooitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:54 schreef mcDavid het volgende:
oh wacht, ik kom wel weer terug als jullie uitgeflirt zijn!
Ik vond het gewoon niet grappig, heb het al te vaak gehoord, sorry.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:54 schreef mcDavid het volgende:
oh wacht, ik kom wel weer terug als jullie uitgeflirt zijn!
daar ging het niet eens om!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niet grappig, heb het al te vaak gehoord, sorry.
Ik zal je niet meer negeren.
Rape her gently.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef Litso het volgende:
Tedere verkrachting.
Ik ook, ik ben het zatquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:24 schreef Litso het volgende:
2,5 uur zitten wachten op een klasgenoot. Ik ga maar weer naar huis.
Talietje is backquote:
Graag gedaanquote:
dat hij geen toestemming vraagt betekent níét per definitie dat jij het niet leuk vindt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n beetje het idee achter een verkrachting ja.
Ach, als je niet wil dan trap je hem gewoon teder met je hiel in z'n ballen. Kan hij lekker teder gaan kermen en huilen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is wel zo'n beetje het idee achter een verkrachting ja.
Maar dan is het geen verkrachting meer, best makkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat hij geen toestemming vraagt betekent níét per definitie dat jij het niet leuk vindt!
Ik zag gister op NGC een Feng-Shui master die razendsnel je in je ballen knijpt, als je voorduikt van de pijn je ogen uitsteekt en vervolgens met een klap in je nek een poging doet deze te breken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, als je niet wil dan trap je hem gewoon teder met je hiel in z'n ballen. Kan hij lekker teder gaan kermen en huilen.
Ik ben ooit eens becomplimenteerd om mijn knietje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach, als je niet wil dan trap je hem gewoon teder met je hiel in z'n ballen. Kan hij lekker teder gaan kermen en huilen.
Met een hoog stemmetje?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens becomplimenteerd om mijn knietje.
Iets in de richting van 'godverdomme Mer, dat deed godverdomme pijn, dat deed véél pijn godverdomme, knap hoor, ik denk dat ik doodga'.
Ik heb ook een keer aan de ontvangende kant gestaan van een goed gemikt knietje trouwens. We waren aan het spelen met één of ander rubberen ninja turtle hoofd en ó'n mokkel gooit dat ding in mijn zwembroek. Ik haal em eruit en probeer het bij haar in d'r slipje te proppen, geeft ze me toch een knie, ik dacht dat ik verdronk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens becomplimenteerd om mijn knietje.
Iets in de richting van 'godverdomme Mer, dat deed godverdomme pijn, dat deed véél pijn godverdomme, knap hoor, ik denk dat ik doodga'.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer aan de ontvangende kant gestaan van een goed gemikt knietje trouwens. We waren aan het spelen met één of ander rubberen ninja turtle hoofd en ó'n mokkel gooit dat ding in mijn zwembroek. Ik haal em eruit en probeer het bij haar in d'r slipje te proppen, geeft ze me toch een knie, ik dacht dat ik zou verdronk.
En dat terwijl het weekend nog niet eens goed en wel begonnen is!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nadorst!
Gisteren heb ik al weekend gekregen, en ik heb wat oude resten rum opgezopen. Ach, had het nodigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat terwijl het weekend nog niet eens goed en wel begonnen is!
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens. Van die dagen dat alcohol behoort tot de eerste levensbehoeften.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gisteren heb ik al weekend gekregen, en ik heb wat oude resten rum opgezopen. Ach, had het nodig
Hoe is het met jou??
Het was ook even heel verhelderend voor mezelf vannacht...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ach ja, dat hebben we allemaal wel eens. Van die dagen dat alcohol behoort tot de eerste levensbehoeften.
Zeer regelmatig zelfs!
Bagger! Maar ik overleef het wel...
Toch wel apart dat vertroebeling van de hersenpan middels veel alcohol verhelderend werkt. Ookal is het wel waar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het was ook even heel verhelderend voor mezelf vannacht...
Ga je er ook in? Of gewoon, ga je naar die trein.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
Zo, ik vertrek richting de trein naar Scheveningen.
Er rijdt geen trein naar Scheveningenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:45 schreef Litso het volgende:
Zo, ik vertrek richting de trein naar Scheveningen.
Vroegâh wel, trouwens.quote:
idemquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
Geen zin meer.
Ik stop er ook mee voor vandaag. Jammer genoeg moet ik nog tot 17:45 blijven zitten.quote:
Ik een uur korter.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stop er ook mee voor vandaag. Jammer genoeg moet ik nog tot 17:45 blijven zitten.
Ik wil het niet horen!quote:
Nou, moeten, moeten. Van mij mag je best naar huis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
Dus ik ben wederom de enige die onze economie draaiende moet houden.
Neenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef Misstique het volgende:
Dus ik ben wederom de enige die onze economie draaiende moet houden.
Het was al duidelijk, genoeg nu, heb meelij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:15 schreef jogy het volgende:
Over 15 minuten word ik vrij gelaten.
Voor het geval dat er overheen gelezen wordt, zou zonde zijn.
Lotgenoot!quote:
Sorrie.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het was al duidelijk, genoeg nu, heb meelij.
Let wel: onvrijwillig!quote:
Daar koop ik niks voorquote:
Same here!quote:
Had ik reeds medegedeeld dat ik normaliter op vrijdagmiddag vrij ben en thans nog steeds op kantoor zit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:19 schreef Misstique het volgende:
Same here!
Neen. Vertel eens?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had ik reeds medegedeeld dat ik normaliter op vrijdagmiddag vrij ben en thans nog steeds op kantoor zit?
Lelijke tyfussmiliesquote:
Op je hoofd gaan staan en een glas water drinken, terwijl je suiker over je schouder gooit. Ofzo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de hik.
Whehehe. Nee, dank je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op je hoofd gaan staan en een glas water drinken, terwijl je suiker over je schouder gooit. Ofzo.
Normaliter ben ik op vrijdagmiddag vrij. Thans zit ik nog op kantoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
Neen. Vertel eens?
Schandalig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Normaliter ben ik op vrijdagmiddag vrij. Thans zit ik nog op kantoor.
Gniffel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Op je hoofd gaan staan en een glas water drinken, terwijl je suiker over je schouder gooit. Ofzo.
Je bent geritaniseerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Normaliter ben ik op vrijdagmiddag vrij. Thans zit ik nog op kantoor.
Ehqo.quote:
Is dat alles?quote:
Ja. Had je em nodig?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Huuu, iksLits al weg?
Ik heb niet graag dat er aan mijn rechterbil gezeten wordt. Zelfs niet door jou.quote:
Ik wist niet dat hij zo vroeg al weg moest. Dan moet ik opschieten.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef mcDavid het volgende:
weekend.
Awel mijn excuses, maar wat wenst u dan?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb niet graag dat er aan mijn rechterbil gezeten wordt. Zelfs niet door jou.
Fashionably late zijn hoort als vrouw zijnde, eet rustig je broodje op.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zo vroeg al weg moest. Dan moet ik opschieten.
[zei ze, knabbelend aan een broodje]
Een warm bad vol met schuim, geurend naar patchoeli, en een zilveren dienblad met een puike rosé. Dan is mijn hele dag weer goed.quote:
Is het bad groot genoeg voor 2?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een warm bad vol met schuim, geurend naar patchoeli, en een zilveren dienblad met een puike rosé. Dan is mijn hele dag weer goed..
Ik was de vorige keer al niet zo heel vroegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Fashionably late zijn hoort als vrouw zijnde, eet rustig je broodje op..
Ik wil ook wel eens wat, knul! Zwoegen zul je.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef cerror het volgende:
Zeg, wie wil er afwassen voor mij?
Ik ben moe en ik heb geen zin.
Sorry, ik heb zelf ook nog afwas van een paar dagen staan. Er staat me een schone taak te wachten als ik thuis kom.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:58 schreef cerror het volgende:
Zeg, wie wil er afwassen voor mij?
Ik ben moe en ik heb geen zin.
Welzeker wel.quote:
Pfffff, jeugd ook met hun grote muil.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens wat, knul! Zwoegen zul je.
Mag ik er dan bij in?quote:
Ik serveer alleen naakt, bezwaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een warm bad vol met schuim, geurend naar patchoeli, en een zilveren dienblad met een puike rosé. Dan is mijn hele dag weer goed..
Och, hij is op zoek naar de trein naar Scheveningen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wist niet dat hij zo vroeg al weg moest. Dan moet ik opschieten.
Geen enkel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:03 schreef ehqo het volgende:
Oh, ik zie dat ik tevens Mt. zal bedienen. Bezwaar, Mt?
Nee, je gezicht heeft immers wel wat weg van dat van Sjeedoet.quote:
Wat heeft dat ermee te maken.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, je gezicht heeft immers wel wat weg van dat van Sjeedoet.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet.
Bij nader inzien doe ik denk ik een colbert aan, met een camera in de knoop. Maar meer ook niet he.quote:
Dat je lichaam dan vast ook wel heel erg okay moet zijn.quote:
She wants me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |