wehehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
Deel 1000, dat verdient wel een sticky.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddulle, ik raak helemaal van slag door jullie gekloot.
Wie zeggen dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ík pervers ben.
Liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Beweegt een hond met zijn lippen als hij leest?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:20 schreef remlof het volgende:
kut, heb ik zo lang in coma gelegen?
*hapquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo, jullie hebben een koekje verdiend.
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Teut.BeF
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?
neucken dan maar ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Krassex.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
c_c had nog een tekening voor je gemaakt VM daar moet je straks maar ff naar vragen![]()
Nee voor je, iets met een vikingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...quote:
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Je gaat je laten ombouwen tot vikingjongequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
Het is Wicky.. en het is mijn neechtje!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
nu volg ik er nóg minder vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Per 1 juli.. Ik heb mijn baantje als trainster opgezegd...
Wicky, een jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |