wehehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:51 schreef Litso het volgende:
Deel 1000, dat verdient wel een sticky.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddulle, ik raak helemaal van slag door jullie gekloot.
Wie zeggen dat?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ík pervers ben.
Liefquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Ohjaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet. Ik ben braaf en preuts en lief en verlegen.
Beweegt een hond met zijn lippen als hij leest?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:20 schreef remlof het volgende:
kut, heb ik zo lang in coma gelegen?
*hapquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed zo, jullie hebben een koekje verdiend.
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Teut.BeF
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat Fries of begrijp ik het gewoon niet?
neucken dan maar ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Krassex.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit! Het is toch allemaal om depri van te worden!
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
c_c had nog een tekening voor je gemaakt VM daar moet je straks maar ff naar vragen![]()
Nee voor je, iets met een vikingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Voor mij?? Of van mij? Ben ik weer een mikpunt of zo!
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...quote:
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Je gaat je laten ombouwen tot vikingjongequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lief! Hoewel ik mijn langste tijd als Vikingsmeisje alweer gehad heb...
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
neequote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij weet nog niet dat ik stop met Vikingsmeisje zijn?? Dat ik de fluit in de wilgen hang?
Het is Wicky.. en het is mijn neechtje!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
nu volg ik er nóg minder vanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Per 1 juli.. Ik heb mijn baantje als trainster opgezegd...
Wicky, een jongen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ik me nou al jaren afvraag he, is Vicky de Viking nou een jongen of meisje?
En ik zit hier nog steeds over die ene opmerking van je na te denken.. Je weet wel, waar ik gisterochtend echt kippenvel van kreeg... En, ik ben ongerust!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en heb amper geslapen.![]()
![]()
Oja, en de TT is echt de anti-materie van humor
Oh, never mind.quote:
Daar onderschat je me toch evenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vond het echt eentje van jouw kaliber!
He bahquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wil naar huis en heb amper geslapen.![]()
![]()
Oja, en de TT is echt de anti-materie van humor
Ja, whateverquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ach, misschien overschat ik je zelfs!
Heb een kutbui!
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom op schat, dat kan je beter.. Geef me even voer om me af te reageren!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Geef me even voer om me af te reageren!
Ik ga teveel met mennekes die aan krachttraining doen om.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Zijn gespierde armen zijn niet in verhouding met zijn middel en buik.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:.
Zijn gespierde armen zijn niet in verhouding met zijn middel en buik.
* Niet meldt.quote:
Neuh, morgen weer.quote:
Here I come to save the dayquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
HEEEEEEEEEEEEERE I COME TO SAVE THE DAAAAAAAAAAAAAAY.
Mits opblaas-.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, zou een SuperMer-poppenlijn lopen?
Nou ja... met welk nummer dan ook... toch gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Neuh, grapje van ons aller geliefde Dribbel_
Dan ben ik er niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, zat ik net te denken, morgenavond of zaterdag!
Morgen issie er niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
jah, zat ik net te denken, morgenavond of zaterdag!
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.quote:
Nee, das gewoon ernems.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.
ernem-merquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest overigens een paar keer hardop 'ernemmer' zeggen voordat ik hem begreep. Ik ben dom.
Ja ho, zó ver ga ik voor niemand, ook voor Litso nietquote:
Ik zal nog eens een keer naar je toe komenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, zó ver ga ik voor niemand, ook voor Litso niet.
Ik blijf RotturdamMer.
Hihi, mallerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een keer naar je toe komen
Vertel me wat ik moet doen om je vergiffenis te kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, nee, dit hihi je niet zomaar even weer goed.
Bedenk maar wat leuks. Morgen mag je het uitvoeren. Ik ga slapen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel me wat ik moet doen om je vergiffenis te kunnen krijgen.
Pfft, nóg een ludieke actie? Ik vind *die ene* wel erg genoeg eigenlijk. Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 04:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Bedenk maar wat leuks. Morgen mag je het uitvoeren. Ik ga slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |