quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:42 schreef Faithy het volgende:
Octoooooo, ik zag die suiker in je capu wel hoor....
en dat koeoeoeoeoekje...
http://www.nl.map24.com/quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat geloof ik dus nietAls iemand weet hoever Winsum precies is van Groningen en hoe ik er naartoe kan fietsen, dan ga ik proberen Mark over te halen om morgen gewoon lekker te fietsen
zometeen zijn lekke band even (laten
) plakken, dan heeft 'ie geen excuses meer
Volgens routenet.nl is het 17,1 km... uurtje fietsen dus. Lijkt me precies een mooie afstand.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat geloof ik dus nietAls iemand weet hoever Winsum precies is van Groningen en hoe ik er naartoe kan fietsen, dan ga ik proberen Mark over te halen om morgen gewoon lekker te fietsen
zometeen zijn lekke band even (laten
) plakken, dan heeft 'ie geen excuses meer
Frustrerend hèquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef ymme het volgende:
Isa, ook hier 2 droevige mensen die niet meer aan 2 kaartjes konden komen
En gisteren toen ik met een tentamen klaar was, liep ik op arnhem centraal, allemaal fans met t-shirts etc.
Als de Nederlanders nu eens niet allemaal zoveel overgewicht haddenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Frustrerend hèIk kende zowaar diverse mensen in mijn vrienden en kennissenkring die gingen.
Hoeveel mensen passen er wel niet in dat stadionnetje.
Ik weet het niet, heb haar al een paar dagen niet online gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef teigan het volgende:
btw, waar hangt Troel eigenlijk uit? Ze wordt gezocht in ons zustertopic...
Ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
En er stonden buiten genoeg wanhopige mensen die probeerden hun veldkaarten te verkopen.
Weekje weg dusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef teigan het volgende:
btw, waar hangt Troel eigenlijk uit? Ze wordt gezocht in ons zustertopic...
Hoe kan je nou geen trek hebben in ijs ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Iksje het volgende:
Warm weer is vreselijk! Pfff, wat een hitte plots zeg!
Maar wel heel lijnvriendelijk, ik heb nauwelijks honger of trek gehad vandaag. Zelfs niet in een ijsje![]()
Mag van de dokter niet gaan lopen, heb opnieuw een felle reactie gekregen op een muggenbeet en dat trekt ook op je spieren. Ze zei dat ik beter even wachtte ipv het risico te nemen een spierscheur(tje) op te lopen. Maar ik wil zo graag bewegen![]()
Vervelend zeg , dat van die muggen , nog nooit gehoord dat er iemand zo allergisch was , sterktequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:23 schreef Iksje het volgende:
[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |