abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38663555
dat klinkt goed Urnie, blijf zo doorgaan zou ik zeggen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 17:33:00 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38663573
Ik heb weer roti gemaakt Zo lekker! Zit me er al helemaal op te verheugen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 8 juni 2006 @ 20:32:53 #253
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_38669241
*kuch* ik ben er ook weer eens....

Al dat geklets hier kan ik niet bijhouden, al gaat het de laatste dagen niet zo snel meer dan in het vorige deel!
Ik heb ook even een lijndip-2weken gehad, maar vanochtend was de weegschaal lief
4 ons eraf (van het gewicht hier in mijn lijstje dan, vorige week was 't namelijk wel wat meer.....)
Op naar de 73!!!!
pi_38672354
volgens mij ligt het aan het weer, het lijkt op fok! overal rustiger...
ik ben weer 2 uur wezen skaten vanavond, we zijn nu eens een kant uitgegaan die we nog niet eerder uit waren geweest, en het was buiten de stad gewoon erg mooi, en heerlijk weer natuurlijk...

en dan nu maar even douchen en mijn bedje in...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 8 juni 2006 @ 21:59:49 #255
13151 crew  Rewimo
pi_38673032
Het is zo rustig omdat ik mijn stem kwijt ben
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38677452
Octoooooo, ik zag die suiker in je capu wel hoor....

en dat koeoeoeoeoekje...

Doei.
pi_38678650
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 23:42 schreef Faithy het volgende:
Octoooooo, ik zag die suiker in je capu wel hoor....

en dat koeoeoeoeoekje...

ga jij nu maar eens motorrijden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 00:26:53 #258
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38678930
was gezellig

(en nu slaaaaaaaaaaaaapen zo )
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 juni 2006 @ 08:38:43 #259
13151 crew  Rewimo
pi_38682588
Verd**** hoor ik hier op mijn werk net dat mijn collega een zoontje heeft gekregen (Maurice Christian - vond het nog zo grappig vanwege Christan Maurits), lees ik dat Thijs, het zoontje van Bar_en_Mar (uit OUD) is overleden... Zit helemaal te shaken hier.
pi_38682620
Jemig...wat een heftige emoties zo direct na elkaar. * Isabeau geeft Rewimo een enorm stevige knuffel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 08:57:29 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_38682950
Zo, ik zal ook weer even fatsoenlijk van me laten horen. Gisteren gegeten in een Turks restaurant. Ik dacht er goed aan te doen een groenteschotel (courgette, aubergine, paprika, champignon gegratineerd met kaas ) te nemen, maar ik kreeg er een enorm dikke zoete saus overheen, waardoor ik de paprika niet eens meer van de courgette kon onderscheiden Moet dat nou, denk ik dan. Dus ik vond het niet zo geslaagd Wel kregen we een lekker droplikeurtje achteraf al zal ik dat niet snel meer in 1 keer achteroverslaan, heb me een partij zitten hoesten .

Morgen moeten we naar Winsum en ik stelde Mark voor om te gaan fietsen, goed voor de lijn, mooi weer enzo en we hoeven dan geen treinkaartje te betalen . Reactie: "Ja dááág!! Ben jij helemaal gék geworden?! ".
" Hoever is Winsum dan?"
"25 km ofzo".

Ja dat geloof ik dus niet Als iemand weet hoever Winsum precies is van Groningen en hoe ik er naartoe kan fietsen, dan ga ik proberen Mark over te halen om morgen gewoon lekker te fietsen zometeen zijn lekke band even (laten ) plakken, dan heeft 'ie geen excuses meer
Niet meer actief op Fok!
pi_38683054
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Ja dat geloof ik dus niet Als iemand weet hoever Winsum precies is van Groningen en hoe ik er naartoe kan fietsen, dan ga ik proberen Mark over te halen om morgen gewoon lekker te fietsen zometeen zijn lekke band even (laten ) plakken, dan heeft 'ie geen excuses meer
http://www.nl.map24.com/

En ik heb al jaren door dat de meeste restaurants niet weten dat mensen ook slank willen eten

Mijn vader vreest trouwens voor zijn afgevallen kilo's. De au pair klaagt over het Nederlandse eten end at ze daar dik van wordt, maar zij kookt en ze kookt héél erg vet Pannenkoeken met room en daarna nog slagroom òp de pannenkoek. En in 1 week tijd is er bij het koken al 1 pakje roomboter door Arme pa. En arme ma, die kon juist wel wat afvallen. Ze past inmiddels rokken maatje 48 niet meer (de vrouw die 2 weken voor ik werd geboren nog geen 65 kg woog...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_38683097
www.mappy.nl- als je eerst je route laat berekenen op 'optie voetganger' weet je meteen of het meer dan 20 km is of niet. Maar +- 25km valt toch best mee? Zeker in dit zonnige weer! Iets meer dan een uurtje fietsen...
Hmmm, straks overtuigen om morgen ook een tochtje te maken, we kennen een route langs de rivier van zo'n 20 km.
pi_38683147
Ik ga straks naar Meppel fietsen en terug.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:08:26 #265
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38683204
Het is heerlijk fietsweer! Vanochtend om 7 uur al!
Ga vanmiddag denk via de touristische route naar huis fietsen, kan ik lekker een stuk door de duinen fietsen!
pi_38683295
Ik ga twee routes fietsen, heen en terug en dan kijken wat het leukst is voor als ik straks na 3 juli er elke dag heen moet
  vrijdag 9 juni 2006 @ 09:26:52 #267
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38683627
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 08:57 schreef Viking84 het volgende:
Volgens routenet.nl is het 17,1 km... uurtje fietsen dus. Lijkt me precies een mooie afstand.

Ik ga mijn vriend maar eens overtuigen om morgen een stuk te gaan fietsen, hij wil graag naar een recreatie-plas waar het altijd stik druk is zodra de zon schijnt. Ik ga er alleen heen als we op de fiets gaan, lekker dwars. (Het is ook maar 10km)
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38684107
ik ga morgen weer naar mijn schoonzusje en zwager skaten was de bedoeling... Dat is ook iets van 18 kilometer enkele reis zeg maar..

en vanavond natuurlijk..

Rewimo, ik heb het net ook ff gelezen, ik zit hier ook wel even lamgeslagen moet ik zeggen..
Het is ook ineens zo snel gegaan met Thijs.
er zijn gewoon geen woorden voor...

[ Bericht 36% gewijzigd door teigan op 09-06-2006 09:55:08 ]
pi_38694987
btw, waar hangt Troel eigenlijk uit? Ze wordt gezocht in ons zustertopic...
pi_38696274
Ik word net gebeld omdat ik een enquete had ingevuld. Ik heb geheel gratis een kennismakingspakket gewonnen van één of ander dieetmiddel (soort Modifast/Herbalife oid).

Dame aan telefoon na opsommen van enorm onwaarschijnlijke reeks dingen waar het middel goed voor is "U krijgt een kennismakingspakket ter waarde van 49,95 toegestuurd, u betaalt daarvoor alleen de verzendkosten van 4,95, mag ik dat éénmalig van uw rekening afschrijven?'

Ik: "uh...nee?"

Zelden iemand zo snel horen praten.
pi_38699205
Metallica was gister trouwens super gaaf

Vanavond BBQ heerlijk ik heb al wat paprika gehaalt en ui en ananas voor aan een spies te doen zijn er eigenlijk nog meer groente en zo wat je aan een spies kunt doen voor te BBQ-en misschien iets voor volgende keer
pi_38699261
Ik wil niets horen over Metallica behalve: het was geen moer aan, fijn dat je geen kaartjes had. Afgesproken?
pi_38699423
ik ga vanavond heel slecht doen en patatjes eten...

BBQ is ook wel lekker, morgen viert de vriend van mijn schoonzusje zijn verjaardag, misschien dat er dan ook een BBQ aan te pas komt...
pi_38699772
Isa, ook hier 2 droevige mensen die niet meer aan 2 kaartjes konden komen

En gisteren toen ik met een tentamen klaar was, liep ik op arnhem centraal, allemaal fans met t-shirts etc.
pi_38699801
En jullie raden nooit wat ik net gegeten heb...

alweer

Rauwe andijvie stampot met spekjes
pi_38699825
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:27 schreef ymme het volgende:
Isa, ook hier 2 droevige mensen die niet meer aan 2 kaartjes konden komen

En gisteren toen ik met een tentamen klaar was, liep ik op arnhem centraal, allemaal fans met t-shirts etc.
Frustrerend hè Ik kende zowaar diverse mensen in mijn vrienden en kennissenkring die gingen.
Hoeveel mensen passen er wel niet in dat stadionnetje.
pi_38699862
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Frustrerend hè Ik kende zowaar diverse mensen in mijn vrienden en kennissenkring die gingen.
Hoeveel mensen passen er wel niet in dat stadionnetje.
Als de Nederlanders nu eens niet allemaal zoveel overgewicht hadden
Hadden wij daar nog makkelijk bij kunnen zitten/staan.
pi_38699915

Nou ja, ze komen vast wel een keer terug. Ik heb nog zoveel bands waar ik heen wil.
  † In Memoriam † vrijdag 9 juni 2006 @ 17:32:07 #279
128220 Peter6000
pi_38699927
Ja, Metallica was de moeite waard.

Vooral dat ze gewoon integraal het complete album Master of Puppets gingen spelen: alle nummers achter elkaar.
En er stonden buiten genoeg wanhopige mensen die probeerden hun veldkaarten te verkopen.

De hele dag nog niet gegeten, wel melk gedronken, en sinasappelsap, en koffie. Zometeen een bordje volkorenpasta met saus en wat geraspte kaas erdoorheen. 92 kg, here I come
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 juni 2006 @ 17:32:45 #280
13151 crew  Rewimo
pi_38699948
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef teigan het volgende:
Ik weet het niet, heb haar al een paar dagen niet online gezien.
pi_38700031
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Peter6000 het volgende:
En er stonden buiten genoeg wanhopige mensen die probeerden hun veldkaarten te verkopen.
Oh

Ik herinnerde me al die wanhopige mensen bij Rammstein buiten die allemaal kaarten wilden kopen. Ik kon mijn kaartjes voor 200 euro per stuk verkopen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:37:52 #282
71384 Urnie
.... is een zij
pi_38700101
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef teigan het volgende:
Weekje weg dus
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_38700677
ik dacht al zoiets gelezen te hebben, maar ik iwst het niet zeker meer
pi_38701635
En ik ben helemaal klaar voor het wk.
Moet alleen zo werken
pi_38701660
Het staat al 1-1. Dat heb ik hoe dan ook niet ingevuld in mijn WK-Poule, alleen kan ik niet zien wat ik wel heb ingevuld.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 juni 2006 @ 19:02:24 #286
13151 crew  Rewimo
pi_38702800
't Is al 2-1 inmiddels
pi_38703537
Nietus, 3-1
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:28:19 #288
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_38703579
Is er al weer europacup voetbal dan?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:48:21 #289
79550 Ymke
your ghost
pi_38704327
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik mag stoppen met de bloedverdunners , dat betekend dat ik ook weer meer mag gaan sporten
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_38704452
okay ik zal niks meer over metallica zeggen

BBQ was heerlijk alleen toch weer gauw veel gegeten. Hmmz... nou ja het was lekker
pi_38704655
o ja voetbal ik kijk het alleen wanneer nederland erg ver komt ik vond het oranje kleurtje wel leuk
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:06:21 #292
105850 Fuente
mamamuts
pi_38704933
Meiden ik kom jullie even dag zeggen, want wij gaan morgen 2 weken op vakantie! Na de vakantie ga ik beginnen met Sonja Bakker en tijdens de vakantie natuurlijk zo veel mogelijk netjes eten
Tot over 2 weken!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_38704946
Heel erg veel plezier, Fuente!! Waar ga je naar toe?
pi_38705193
Veel plezier Fuente waar je ook naar toe gaat
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:35:37 #295
105850 Fuente
mamamuts
pi_38705824
Oh ja, is wel handig om erbij te zeggen We gaan naar Zuid-Frankrijk, Perpignan (of hoe spel je het )
Morgenavond gaan we pas weg, maar 'k dacht, laat ik hier vast 'doeg' zeggen voor ik het vergeet
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 9 juni 2006 @ 20:37:25 #296
13151 crew  Rewimo
pi_38705877
Heel veel plezier, Fuente
pi_38706477
Warm weer is vreselijk! Pfff, wat een hitte plots zeg!
Maar wel heel lijnvriendelijk, ik heb nauwelijks honger of trek gehad vandaag. Zelfs niet in een ijsje
Mag van de dokter niet gaan lopen, heb opnieuw een felle reactie gekregen op een muggenbeet en dat trekt ook op je spieren. Ze zei dat ik beter even wachtte ipv het risico te nemen een spierscheur(tje) op te lopen. Maar ik wil zo graag bewegen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:58:29 #298
79550 Ymke
your ghost
pi_38706551
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Iksje het volgende:
Warm weer is vreselijk! Pfff, wat een hitte plots zeg!
Maar wel heel lijnvriendelijk, ik heb nauwelijks honger of trek gehad vandaag. Zelfs niet in een ijsje
Mag van de dokter niet gaan lopen, heb opnieuw een felle reactie gekregen op een muggenbeet en dat trekt ook op je spieren. Ze zei dat ik beter even wachtte ipv het risico te nemen een spierscheur(tje) op te lopen. Maar ik wil zo graag bewegen
Hoe kan je nou geen trek hebben in ijs ?

Wat heb jij voor engs met muggen?
pi_38707303
[offtopic]
Nou was ik altijd al een lekker brokje voor muggen, maar dit jaar reageer ik blijkbaar allergisch op de beten. Het wordt hard, rood en heel groot. De beet die ik nu heb zat op 1/3 achteraan boven mijn knie, maar de hardheid bedekt zo ongeveer mijn hele achterkant. Het ziet rood en gloeit.
Omdat het al de tweede keer op korte tijd is dat ik zo reageer even langs de dokter gegaan en een zalf gekregen.
Het doet pijn als ik stap, maar is draaglijk, alleen vindt de dokter het dus verstandiger om even niet te lopen, hoe graag ik ook wil...
[/offtopic]
ow, en vooral waterijsjes (solero shots ) spreken me aan, maar dat verkopen ze niet zo vaak aan de karretjes.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:29:50 #300
79550 Ymke
your ghost
pi_38707513
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:23 schreef Iksje het volgende:
[
Vervelend zeg , dat van die muggen , nog nooit gehoord dat er iemand zo allergisch was , sterkte

Ik eet altijd raket waterijsjes maar vind eigenlijk alle ijs wel lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')