welke wetenschappelijke feiten doel je dan op?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef mic_forever het volgende:
en waarom
Het is toch klinkklare onzin als je de wetenschappelijke feiten is bekijkt
![]()
Ontstaan van de aarde, gassen enzo..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
welke wetenschappelijke feiten doel je dan op?
als je hem niet gelezen hebt, hoe kun je er dan een eigen mening over vormen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Ontstaan van de aarde, gassen enzo..
en niet de toverstaf van de Heer die 2 mensen maakte
Misschien kan een gelovige me bijpraten over de feiten uit de bijbel aangezien ik die nog niet gelezen heb in zijn geheeel
omdat ik dinge heb gehooordquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
als je hem niet gelezen hebt, hoe kun je er dan een eigen mening over vormen?
Nu heb je het over Creationisten (dus die malle mensen die denken dat ze de Bijbel letterlijk moeten nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
dan loop jij dus hier iemand anders mening aan het verkondigen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef mic_forever het volgende:
[..]
omdat ik dinge heb gehooord![]()
In docu's over het onstaan, dus dan moet automatisch de bijbel onzin zijn
toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
mss is het handig om dan toch een keer de moeite te doen om de bijbel te lezen of info erover voordat je zulke onzin gaat uitkramenquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef mic_forever het volgende:
[..]
omdat ik dinge heb gehooord![]()
In docu's over het onstaan, dus dan moet automatisch de bijbel onzin zijn
toch
idd, is houvast voor mensenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:14 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik ben Protestant. Of het onzin is of niet, feit blijft dat mensen zich eraan kunnen optrekken. Zo is het voor vele een steun, een houvast. Het woord 'geloven' zegt derhalve naar mijn mening al genoeg![]()
Ik geloof niet hoor maar er is nergens BEWIJS dat God niet bestaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef mic_forever het volgende:
en waarom
![]()
de wetenschappelijke feiten zeggen dat alle goden afgeleid zijn van de goden van sumer, dit volk scheen ver zijn tijd vooruit te zijn en nog veel meer interresants.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef mic_forever het volgende:
en waarom
![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
de wetenschappelijke feiten zeggen dat alle goden afgeleid zijn van de goden van sumer, dit volk scheen ver zijn tijd vooruit te zijn en nog veel meer interresants.
jij lult gewoon uit je kont.
[afbeelding]
lollerlol! Je moet niet alles geloven wat je op internet leestquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nope.
http://www.earth-history.com/Earth-09.htm
Nou als die site het zegt, dan moet het wel waar zijn, toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nope.
http://www.earth-history.com/Earth-09.htm
Wie heeft die gassen laten ontstaan danquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Misschien kan een gelovige me bijpraten over de feiten uit de bijbel aangezien ik die nog niet gelezen heb in zijn geheeel
Gast ik ben een kenner op het gebied van die tijd, ik heb jaren studies gevolgt die site is enkel de beste documentatie van Goden die ik kon vinden, het is niet de bron van mijn mening oid.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
lollerlol! Je moet niet alles geloven wat je op internet leest
Ik denk dat je je tijd verdaan hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gast ik ben een kenner op het gebied van die tijd, ik heb jaren studies gevolgt
Reageer hier dan eens op, zelf kon ik het niet, ik hoop jullie wel!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je je tijd verdaan hebt
Wij willen niets meer weten? De afgelopen 100 jaar de grootste ontdekking gedaan, technologische vorderingen gemaakt. De meeste en snelste ooit. En wij willen niets meer weten? Ahahahah
maar is er bewijs dat hij wel bestaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geloof niet hoor maar er is nergens BEWIJS dat God niet bestaat.
Surequote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:43 schreef mic_forever het volgende:
[..]
maar is er bewijs dat hij wel bestaat.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:28 schreef mic_forever het volgende:
[..]
Cees Dekker is een fantast.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:29 schreef Casparovvv het volgende:
Met die OP ga je vast veel serieuze reacties krijgen TS
en ja, God bestaat. Iemand zich wel eens in intelligent design verdiept? Ik ken de grootste wetenschapper op dat gebied (Cees Dekker) persoonlijk, en die gelooft zeker in een God. Hij heeft de feiten echt wel bestudeerd
Mooie inhoudelijke post.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:57 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt zelden zo'n narrow-minded topic gezien
genant!![]()
kom eens uit Rotterdam-Zuid en kijk eens rond in de wereld!
lees eens een boek! (de bijbel bijvoorbeeld, wat je klaarblijkelijk nog nooit gelezen hebt)
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |