als iemand je toelacht steekt er een snotje uit je neus, had je dat niet gemerkt gister?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
Als iemand me toelacht denk ik dat er een stukje spagehttie onder m'n mond is blijven hangen.
Dat heb ik heel vaak, nou werk ik in een bejaardenhuis in de transport, en zie ik regelmatig dus oudere mensen lopen. In het begin zie je ze een beetje angstig kijken, dan zeg je vriendelijk gedag, en krijg je een vriendelijke groet met glimlach terug. Op langere termijn krijg je zelfs die groet eerder dan dat jij hem geeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef splendor het volgende:
Hangt van mijn stemming af.
Ik groet ook wel eens mensen op straat of bij de bushalte, krijg je vanzelf een gesprek soms.Niet dat ik daar altijd behoefte aan heb maar het kan ook gezellig zijn. Vooral bij wat oudere mensen zie ik soms dat ze een beetje bang zijn voor jongeren en als ik dan vrolijk groet is dat metteen weg.
Da's helemaal een teken van 'zwakte' en onderdanigheid...quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:48 schreef BloodRayne het volgende:
Ik kijk naar de grond, dus als je vijandigheid ziet dan zit dat in jezelf.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:36 schreef pberends het volgende:
Hoe komt het dat mensen in het openbaar elkaar altijd een beetje vijandig/wantrouwend of hoe je het ook wil noemen aankijken? (nee, ik niet alleen)
Laat me raden, die 1%, dat is je moeder, ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Altijd? Geen dag zonder?
Ik kijk alleen vijandig naar klojo's. Dat is wel 99%, maar dus niet altijd en niet tegen iedereen.
V.
Mijn moeder is sowieso geen klojo, dat klopt, maar ik zie meer dan honderd mensen per dag en mijn moeder niet elke dag. Dus ruik aan me reet... ik bedoel, reken maar uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Laat me raden, die 1%, dat is je moeder, ja?
Je vader?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn moeder is sowieso geen klojo, dat klopt, maar ik zie meer dan honderd mensen per dag en mijn moeder niet elke dag. Dus ruik aan me reet... ik bedoel, reken maar uit
V.
Jij ook al? 'T valt me al langer op ik zo weinig lachende mensen meer zie in het straatbeeld... nare tendens vind ik zelf.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:31 schreef liefie_ het volgende:
ik heb wel eens zo'n aanval van sociaalheid dat ik naar mensen ga lachen op straat maar dan kijken ze je altijd zo aan van hoor ik jou te kennen of zo
nou dan niet he
ja maar na een stuk of vijf van diequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:33 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Jij ook al? 'T valt me al langer op ik zo weinig lachende mensen meer zie in het straatbeeld... nare tendens vind ik zelf.
Ik heb vaak zoiets van; zal me aan m'n reet roesten maar ik blijf lachen en zie dan ook dat er vaak wel een aantal mensen met mij de slappe lach krijgen. Je hebt er natuurlijk altijd wel een aantal sjacherijnen tussen die je stoicijns aan staan te gapen, maarja... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd in mijn optiek!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar na een stuk of vijf van diegezichten denk ik ook van nou nou oke ik kap al ik zal wel gek zijn
wat ik ook ben maar toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |