maar is die ooit echt 1e keuze geweest in een vertegenwoordigend elftal?quote:
niet lang dusquote:
Stond De Goey niet een tijdje in de basis?quote:
Ik weet niet ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ze het gaan redden.
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Stond De Goey niet een tijdje in de basis?
Zelfs een heel WK.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Stond De Goey niet een tijdje in de basis?
quote:
Laatst speelde ie in de warming up trouwens ook best aardig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef tong80 het volgende:
Oe jammer Castelen zie ik voor het eerst van m'n leven goed spelen.
Dat zei ik gisteravond ook de hele tijd tegen mijn vriendinquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Godver dacht dat ie zat
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond ook de hele tijd tegen mijn vriendin
Ik ben dan nog wel zo sportief om toe te geven dat Castelen, Hofs en Vlaar ontzettend goed spelen en dat de Ajacieden dramatisch spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi opgezette aanval toch?
Niet meteen negatief doen, als Huntelaar een kans verneukt zie ik nl. nooit van die janksmileys.
Verstaan hem toch niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef teamlead het volgende:
ligt het nou aan mij of coacht Foppe wel erg weinig tijdens de wedstrijd
Ik eergisteren tegen jouw vriendinquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteravond ook de hele tijd tegen mijn vriendin
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben dan nog wel zo sportief om toe te geven dat Castelen, Hofs en Vlaar ontzettend goed spelen en dat de Ajacieden dramatisch spelen.
Welnee, eerst de bal, duidelijk!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Zwansen het volgende:
Uitstekende tackle? Hij raakt eerst het been en dan de bal.
quote:
dat ziet iedere boerenlulquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik ben dan nog wel zo sportief om toe te geven dat Castelen, Hofs en Vlaar ontzettend goed spelen en dat de Ajacieden dramatisch spelen.
Nee absoluut nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het cynisch bedoelde.
shit, vergeten. Is het wilhelmus al geweest?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:56 schreef venomsnake het volgende:
![]()
![]()
![]()
* venomsnake zapt naar het echte oranje..
![]()
Ja mooie kutzooi...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef tong80 het volgende:
Nog verflenging op tijdens Nederland - Mexico
Ja, doe de Mudjahedeen maar los, die infidels zullen hun jihad krijgenquote:
Begint al... rot maar op met Jong Oranje... stelletje prutsers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
shit, vergeten. Is het wilhelmus al geweest?
France are nowhere nearby the victory...THEY ARE LYING...it's absolutely not true...quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, doe de Mudjahedeen maar los, die infidels zullen hun jihad krijgen
nu bezig..quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
shit, vergeten. Is het wilhelmus al geweest?
ff zijn haarbandje indoen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Gollemrulez het volgende:
achja we winnen toch welDe Ridder komt er zo vast in, is nu vast nog ff naar de kleedkamer om zn haar te doen ...
Ander topic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaa Timmer in het doel
Henkie Timmer
Je kan nou wel bijdehand doen, maar Hofs speelt een heel behoorlijke wedstrijd. Die goal was gewoon een fout van Vermeer. Hoewel Hofs natuurlijk geen hands had moeten maken.quote:
Castelen speelt al de hele wedstrijd goed hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef MarkNMGN het volgende:
Castelen, wat doe je!?!
Castelen speelt idd goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Castelen speelt al de hele wedstrijd goed hoor.
Alleen er staat niemand achter, daar ligt het aan.![]()
Hij paast, maar dan moet er wel iemand staan, dat is fout, Castelen niet.
he hoiquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef Mirri het volgende:
Castelen speelt al de hele wedstrijd goed hoor.
Alleen er staat niemand achter, daar ligt het aan.![]()
Hij paast, maar dan moet er wel iemand staan, dat is fout, Castelen niet.
had het toch liever fout gehadquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef mcyodogg het volgende:
Deze wedstrijd gaat langer dan 90 minuten duren denk ik.
Ik zeg van niet met die prutser op doel. Ongelofelijk wat een slechte keeper is die Vermeer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zeg pingels winnen
Nee als hofs z'n armen omlaag had gehouden was de 2-2 niet gevallen. Er was geen vuiltje aan de lucht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef LuukBes het volgende:
Beginnen ze nu te voetballen zeg. Had dat eerder gedaan, dan waren die 2 goals niet gevallen.
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee als hofs z'n armen omlaag had gehouden was de 2-2 niet gevallen. Er was geen vuiltje aan de lucht.
dan waren ze met 1-2 doorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Of al furby kon verdedigen, als vermeer kon keepen...
blabla
Als het 30 graden was geweest, had ik nu in een t-shirt en korte broek gezeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.
Helemaal mee eens. Wat een gezeik op Hofs, terwijl hij gewoon één van de betere was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Of al furby kon verdedigen, als vermeer kon keepen...
blabla
dom was het welquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.
Nee, das meestal tussen de helften van de verlenging..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er nu al gelijk doogespeeld toch? Talpa zal het wel integraal uitzenden.
Ik schakel net even over en kan ze ook niet vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
welk grote oranje?
Moet je ook ff wachten er is nu HArt van Nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik schakel net even over en kan ze ook niet vinden.
Lolbroek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er nu al gelijk doogespeeld toch? Talpa zal het wel integraal uitzenden.
Hij speelt goed maar onnodig was het wel helaas.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef kevin85 het volgende:
Die Hofs ook weer..
Wat is het toch een ramp die kerel..
Wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef kevin85 het volgende:
Die Hofs ook weer..
Wat is het toch een ramp die kerel..
Dat was ook z'n enige goal tot nu toe in Jong Oranje, maar misschien heeft hij de smaak nu te pakkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:11 schreef DrDentz het volgende:
yes, matchwinner De Ridder
in ieder geval niet op strapschoppen laten aankomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Waltero het volgende:
als e nu maar blijven aanvallen
Ik zou het niet weten..waar baseer je dat op? Behalve dat nederlanders slechte pingelnemers heeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
iig beter als Nederland.
Kew heeft een uitstekend seizoen bij AZ achter de rugquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Waltero het volgende:
huntelaar had meegemoeten naar wk, castelen is deze wedstrijd eindelijk pas goed, en enige goede optie voor rechtsbuiten en had dus ook meegemoeten, vennegoor of elleboog moet in nederland blijven, en ik denk dat er zat opties op rechtsback zijn, dus jan met de vleeswond moet ook maar thuisblijven
Heel misschien, maar dan echt heeeeeel misschien, is ie nu wel beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Vermeer is duidelijk géén goede penaltykiller (of keeper)
Kijk maar naar het Wk vorig jaar.
Alleen waren dat beide keren andere teamsquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Denewar het volgende:
Vorige week op toulon en ik kan mij 1996 nog herinneren![]()
directe link in realplayer openenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
weet iemand wat ik moet doen om de live stream bij talpa wel te zien?
Vroeger had ik daar nooit problemen mee, maar nu moet ik een beveiligingsupgrade dl'n maar dat gaat niet omdat ik geen KPN ADSL abonnee ben
klopt is ook uitstekende voetballer, vind de andere opties alleen beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kew heeft een uitstekend seizoen bij AZ achter de rug
Knullig doelpunt. Hoekschop. Heitinga liet hem lopen en die gozer kon vrij inkoppen, Timmer kansloos.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef wdn het volgende:
Mexico
Trainer zei dat de sterkste opstelling speelt
En Marco is nog aan het spelen met zijn opstelling.
Komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |