Als het 30 graden was geweest, had ik nu in een t-shirt en korte broek gezeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.
Helemaal mee eens. Wat een gezeik op Hofs, terwijl hij gewoon één van de betere was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Of al furby kon verdedigen, als vermeer kon keepen...
blabla
dom was het welquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Parijs van sneeuw was was het nu gesmolten.
Nee, das meestal tussen de helften van de verlenging..quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er nu al gelijk doogespeeld toch? Talpa zal het wel integraal uitzenden.
Ik schakel net even over en kan ze ook niet vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Erwtensoep het volgende:
welk grote oranje?
Moet je ook ff wachten er is nu HArt van Nederlandquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik schakel net even over en kan ze ook niet vinden.
Lolbroek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er nu al gelijk doogespeeld toch? Talpa zal het wel integraal uitzenden.
Hij speelt goed maar onnodig was het wel helaas.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef kevin85 het volgende:
Die Hofs ook weer..
Wat is het toch een ramp die kerel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |