Wedstrijd gezien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef kevin85 het volgende:
Die Hofs ook weer..
Wat is het toch een ramp die kerel..
Dat was ook z'n enige goal tot nu toe in Jong Oranje, maar misschien heeft hij de smaak nu te pakkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:11 schreef DrDentz het volgende:
yes, matchwinner De Ridder
in ieder geval niet op strapschoppen laten aankomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Waltero het volgende:
als e nu maar blijven aanvallen
Ik zou het niet weten..waar baseer je dat op? Behalve dat nederlanders slechte pingelnemers heeftquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
iig beter als Nederland.
Kew heeft een uitstekend seizoen bij AZ achter de rugquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Waltero het volgende:
huntelaar had meegemoeten naar wk, castelen is deze wedstrijd eindelijk pas goed, en enige goede optie voor rechtsbuiten en had dus ook meegemoeten, vennegoor of elleboog moet in nederland blijven, en ik denk dat er zat opties op rechtsback zijn, dus jan met de vleeswond moet ook maar thuisblijven
Heel misschien, maar dan echt heeeeeel misschien, is ie nu wel beter dan vorig jaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Vermeer is duidelijk géén goede penaltykiller (of keeper)
Kijk maar naar het Wk vorig jaar.
Alleen waren dat beide keren andere teamsquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef Denewar het volgende:
Vorige week op toulon en ik kan mij 1996 nog herinneren![]()
directe link in realplayer openenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef ASSpirine het volgende:
weet iemand wat ik moet doen om de live stream bij talpa wel te zien?
Vroeger had ik daar nooit problemen mee, maar nu moet ik een beveiligingsupgrade dl'n maar dat gaat niet omdat ik geen KPN ADSL abonnee ben
klopt is ook uitstekende voetballer, vind de andere opties alleen beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kew heeft een uitstekend seizoen bij AZ achter de rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |