Hooguit 1quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef mcyodogg het volgende:
PSV![]()
Ben benieuwd hoeveel spelers er in dit topic verwelkomd kunnen worden.
Speelde wel aardigquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:04 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe deed Vennegoor het in de oefeninterland?
verwacht er voorlopig geen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:27 schreef mcyodogg het volgende:
PSV![]()
Ben benieuwd hoeveel spelers er in dit topic verwelkomd kunnen worden.
En wie zou dat dan zijn ?quote:
Leonardoquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:12 schreef Suijk het volgende:
Wat is er anders? Het kraagje?
Tuurlijk is het niet lelijk, tís wel het shirt van PSV natuurlijk. Kan nie lelijk zijnquote:
Kijk eens naar deze foto en zeg het dan nog eens....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:21 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet lelijk, tís wel het shirt van PSV natuurlijk. Kan nie lelijk zijn![]()
ik vond, en vind deze nog serieus erg mooi! ja echt!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:48 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze foto en zeg het dan nog eens....
[afbeelding]
?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:53 schreef Ordinair het volgende:
Oja, al gehoord van Farfan? Naar PSV..Waar zijn die 2 helden die een Ajax avatar nemen? Moet ik ze maken?
Wat een jackpot zegquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Neoktheone het volgende:
Ach, een gerucht wat echt nog niet waar is. HSV zou vijf miljoen willen betalen
Bronquote:HSV heeft een akkoord bereikt met Farfan
Gepubliceerd op 02-06-06 om 08:25 door Dashley Treffers
Volgens het regionale blad Hamburger Abendblatt zou HSV wel een akkoord hebben bereikt met PSV er Jefferson Farfán over een transfer naar Duitsland.
Met PSV zou het echter veel moeilijker zijn. Volgens de krant geeft PSV nog steeds geen duidelijkheid of en voor hoeveel Farfan weg zou mogen.
Beiersdorfer, manager van HSV, antwoorden op de vraag wanneer hij naar PSV gaat voor onderhandelingen. "Dat kan ik niet zeggen. We werken er hard aan. Maar precies aangeven waar we staan, kan ik helaas niet nog niet aangeven."
Vet shirt hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Neoktheone het volgende:
Het nieuwe shirt is bekend (en niet retro rood):
[afbeelding]
meer info:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=11892
Officieel niet, maar lopen die dingen niet vaak slinks via-via?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef PyTh het volgende:
Mag HSV uberhaupt met Farfan onderhandelingen zonder toestemming van PSV?
Betrouwbare bron hoor Ordinair!
Ik ook, net als de jaren daarvoor. Gewoon wit met roodquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
6 Juli kun je hem kopen
Uit shirt blijft hetzelfde ?
Ik vind hem wel veel lijken op het shirt van 3 jaar terug..
Romarioquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
ik vond, en vind deze nog serieus erg mooi! ja echt!
maarrehm, ik hoop dat we ooit nog eens dit retro shirt krijgen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:23 schreef the_legend_killer het volgende:
6 Juli kun je hem kopen
Uit shirt blijft hetzelfde ?
quote:Philip Cocu (35) sluit zijn carriere af in het shirt van PSV. De aanvoerder en PSV zijn een nieuwe eenjarig verbintenis overeengekomen.
zn zaakwaarnemer!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:48 schreef daaaaan het volgende:
Raar dat ie tijd heeft om te onderhandelen tijdens de voorbereiding van het WK.
quote:Cocu verlengt contract met een seizoen
2 juni 2006 18:30
PSV MEDIA - Phillip Cocu (35) en PSV zijn een nieuwe eenjarig verbintenis overeengekomen. Dat heeft voorzitter Rob Westerhof vanmiddag bevestigd tegenover PSV Media.
PSV Carrière
Phillip Cocu sluit zijn carrière af in het shirt van PSV. "Dit is prachtig nieuws voor heel PSV. Phillip is een sleutelfactor in het succes van het elftal en ik ben zeer verheugd dat hij zijn ongekende kwaliteiten nog een jaar in dienst stelt van PSV", aldus voorzitter Westerhof tegenover PSV Media. Met het bijtekenen van Cocu, die sinds zijn rentree twee jaar voor PSV speelt, is er een einde gekomen aan alle onzekerheid. Momenteel is Cocu met het Nederlands elftal in voorbereiding op het aanstaande WK in Duitsland, waarna hij dus nog één seizoen als clubvoetballer doorgaat.
© PSV NV
quote:
quote:
Eerste nieuwe thuisshirt voor Romario
2 juni 2006 12:30
PSV heeft het eerste nieuwe thuisshirt overhandigd aan Romário, die voor een kort bezoek in Eindhoven is. De Braziliaan kreeg het shirt gisteren al, vandaag is het tenue via PSV.nl officieel gepresenteerd aan het publiek.
PSV "Heel mooi"
"Heel mooi, dankjewel", zei Romário toen hij het eerste exemplaar ontving. Het tenue is gebaseerd op de PSV-tenues uit de jaren vijftig, met klassieke kenmerken van toen. Romário was donderdagavond in het Philips Stadion als speciale gast van de club aanwezig bij de interland Nederland-Mexico. Op de achterzijde had PSV rugnummer 11 en uiteraard zijn naam laten bedrukken, mét het streepje op de 'a'. "Bedankt, ik ben er blij mee", sprak Romário toen hij poseerde met het shirt. Meer achtergrond- en verkoopinformatie over het nieuwe thuistenue van PSV staat natuurlijk op deze website.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:00 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die keuze hing toch van Cocu zelf af? Het was toch geen geldkwestie neem ik aan?
dat was dus het probleem en daar zijn ze dus gewoon uitgekomenquote:31/5/2006 - Onderhandelingen met Cocu in impasse
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat de onderhandelingen met Phillip Cocu deze week muurvast zaten. Toch is er uiteindelijk weer een vervolggesprek gepland. "Op dit moment kan ik werkelijk niet zeggen of we er wel of niet uit zullen komen. Het enige wat ik kan doen, is hard werken en dan zien we wel waar het schip strandt. Meer wil ik er nu niet over zeggen om zo geen olie op het vuur te gooien” aldus de zaakwaarnemer. De problemen zouden zich toespitsen op de contractuele voorwaarden van Cocu en niet op technische eisen met betrekking tot de invulling van de selectie.
Eerder andersom. Ronald is het verlengstuk van Philip buiten het veld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Phillip als verlengstuk van Ronald in het veld dus.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Eerder andersom. Ronald is het verlengstuk van Philip buiten het veld.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef VoreG het volgende:
Doe nou niet alsof Cocu zo belangrijk is zeg.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:45 schreef VoreG het volgende:
Doe nou niet alsof Cocu zo belangrijk is zeg.
Het is heel anders dan hiervoor inderdaad, ik herkende het niet eens...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk trouwens, dat jullie volgend jaar in 't Sparta shirt spelen
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het net iets teveel op het Sparta shirt lijken, maar het is iig wel een verbetering ten opzichte van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het totaal beeld eigenlijk nog mooier, met die zwarte broek en gestreepte sokken. Het maakt het tenue gewoon helemaal af.
[afbeelding]
Tsja maar dat hou je toch. Als de traditie rood-wit gestreept is lijkt het allemaal nogal snel op elkaar. Zeker als je een traditioneel shirt hebt, vroeger zat er nou eenmaal weinig tot geen poespas aan een shirt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:11 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik vind het net iets teveel op het Sparta shirt lijken, maar het is iig wel een verbetering ten opzichte van de afgelopen jaren.
Dat jij je als ajacied zo druk maakt om het shirt van PSV zegquote:
ze moeten iets, zeuren of het eventueel gaan van Cocu kan niet meer, ze beginnen nu bang te worden dat we alle topspelers behoudenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jij je als ajacied zo druk maakt om het shirt van PSV zeg![]()
Er is een verschil tussen druk maken en 'm grappig vindenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat jij je als ajacied zo druk maakt om het shirt van PSV zeg![]()
Hoe gaat het met Lucius?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moeten iets, zeuren of het eventueel gaan van Cocu kan niet meer, ze beginnen nu bang te worden dat we alle topspelers behouden
Met je eerste post was het wel duidelijk hoor..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen druk maken en 'm grappig vinden
prima, die zit nu waarschijnlijk lekker te vissen ergensquote:
Nou nou, wat een geirriteerde posts waren dat toch weer van mijquote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
Met je eerste post was het wel duidelijk hoor..
Dat jij daarna nog de moeite neemt dat plaatje te maken of te zoeken zegt veel
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:51 schreef twi het volgende:
[..]
Nou nou, wat een geirriteerde posts waren dat toch weer van mijNou vooruit, om jou een plezier te doen, ik heb er vannacht wakker om gelegen en ben vandaag tot niets in staat, zo druk maak ik me erom
![]()
Idd, top. Gewoon simpel rood-wit gestreept. Een shirt moet lekker eenvoudig zijn imoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |